Oke dat wist ik niet. 8 jaar geleden toen ze nog 14 was klonk zij als een veel belovend talent.quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef _Restless het volgende:
[..]
Haar stem is niet meer zo mooi tegenwoordig. Ik heb een solo album van haar wat ze paar jaar geleden uit heeft gebracht, en ik vind het nergens naar klinken. Heel slecht album is het. Haar eerste solo album is wel erg goed overigens.
Ze heeft in 2005 (dacht ik?) in een band gezongen genaamd TheEndorphins, maar die zijn ook al even weer uit elkaar.
Ik heb trouwens gehoord dat ze borderline heeft..
Ze noemen het zelf symfonische rock, en ik denk ook dat deze term het beste bij hun past.quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dance![]()
Symfo metal de eerste paar albums daarna symforock.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef _Restless het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf symfonische rock, en ik denk ook dat deze term het beste bij hun past.
Ja, toen wel.quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. 8 jaar geleden toen ze nog 14 was klonk zij als een veel belovend talent.
Jammer dat het zo gelopen is.
Bordeline en muziekkant goeie combi
Nee, na Ambeon heb ik niets meer van haar gehoord.quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef _Restless het volgende:
[..]
Ja, toen wel.
Heb je haar eerste solo album ook al eens gehoord?
Interresant, wat voor stijl is dat album?quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef _Restless het volgende:
Dat eerste album is nog voor Ambeon uitgebracht..
Ik ga eens zoekenquote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef _Restless het volgende:
Ze speelt alles op de piano/keyboard en zingt erbij.
Geen idee wat voor stijl het is
Als jij dat wilt welquote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef DeBassist het volgende:
telt Van Halen?
het zijn wel nederlanders
Nee, slechts 50%quote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef DeBassist het volgende:
telt Van Halen?
het zijn wel nederlanders
zelfs op 50% zijn ze nog de beste band van nederlandquote:
Kloptquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zelfs op 50% zijn ze nog de beste band van nederland
doe Orange Sunshine ipv 35007!!!quote:Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh actieve
Nog 3 erbij dus, erm dat worden roosbeef, kutschurft, hausmagger en dan
Ja, valt mij ook op. Terwijl het als Belg meer dan makkelijk is om een top 10 te noemen van belgische bands die ook nog eens bekend zijn. Maar stubru en andere media doen wel erg hun best om eigen bands te promoten.quote:Op zondag 13 december 2009 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Genoeg te beleven inderdaad maar echt veel is het niet. Er wordt hier gevraagd om de Top 10 en de meeste mensen komen niet eens aan de 10 en iedereen noemt dubbelen op. Dat zet je wel aan het denken toch?
Dat is wel een verschil inderdaad. In Nederland lijkt het net of schamen mensen zich ervoor om van Nederlandse bands te houden, ook op de radio komt het vaak niet verder dan Blof, Kane, Racoon en dat soort dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:24 schreef Beregd het volgende:
Maar stubru en andere media doen wel erg hun best om eigen bands te promoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |