quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Met een beetje mazzel doet het nog. Heb een paar jaar geleden een GSM mee gewassen en die deed het nog. Wel ff goed laten drogen eerst.
Oh... en waarschijnlijk blijft ie naar pis stinken
En mannen doen dat niet? Check al die KLB-topics.quote:
quote:
Ik rook een peuk en typ dit bericht. Is dat niet multitasking!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
En mannen doen dat niet? Check al die KLB-topics.
Oh hij doet het nog hoor, het hoesje zat er blijkbaar redelijk strak om zodat er weinig water (ik wil denken dat het water is, omdat ik dat ding nog heel vaak en heel lang heel dicht bij mijn gezicht ga houdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Met een beetje mazzel doet ie het nog. Heb een paar jaar geleden een GSM mee gewassen en die deed het nog. Wel ff goed laten drogen eerst.
Oh... en waarschijnlijk blijft ie naar pis stinken
Goedzo jongen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik rook een peuk en typ dit bericht. Is dat niet multitasking!?
Urine is steriel... als dat je troostquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Oh hij doet het nog hoor, het hoesje zat er blijkbaar redelijk strak om zodat er weinig water (ik wil denken dat het water is, omdat ik dat ding nog heel vaak en heel lang heel dicht bij mijn gezicht ga houden) in gekomen is. Voor hoelang het duren mag, want het kan even duren voor het water (jawel) ingewerkt is en de storingen ontstaan...
Tenzij je een urineweginfectie hebt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Urine is steriel... als dat je troost
Te laatquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Goedzo jongen.Nu hopen dat het niet op het toetsenbord valt.
Ja, ik voel me zoveel beter nu.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Urine is steriel... als dat je troost
Dan zeg jij, "hier, gebruik hem maar". Ze weten toch wel dat jij een zeikerd bentquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, ik voel me zoveel beter nu.
En wat als iemand nu vraagt, 'mag ik je mobieltje even lenen?' Wat dan?
Jij hebt de OP niet goed gelezen dunkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Drinky het volgende:
Als je een monster kabel had was dit nooit gebeurd
^quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
En mannen doen dat niet? Check al die KLB-topics.
jij dunkt goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet goed gelezen dunkt me.
whehehehequote:
omdat de zakken voor op de broek te strak zijn voor mn mobielquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 11:05 schreef sinadO het volgende:
Het gaat niet zo lekker hier: de telefoon denkt nu de hele tijd dat er een accessoire op wordt aangesloten en vraagt dan of het een headset is of een ander apparaat. Terwijl ik niets aansluit.
Er zit nog een stukje stront in de aansluiting, peuter die er even uit.quote:Op zondag 13 december 2009 11:05 schreef sinadO het volgende:
Het gaat niet zo lekker hier: de telefoon denkt nu de hele tijd dat er een accessoire op wordt aangesloten en vraagt dan of het een headset is of een ander apparaat. Terwijl ik niets aansluit.
Ik zit te ontbijten.quote:Op zondag 13 december 2009 11:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Er zit nog een stukje stront in de aansluiting, peuter die er even uit.
quote:
potentie van het topic vernietigdquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Hulde voor je OP, moest hardop lachen
Dan zeg je gewoon vriendelijk 'JA HOOR, GEEN PROBLEEM' met een big smile.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, ik voel me zoveel beter nu.
En wat als iemand nu vraagt, 'mag ik je mobieltje even lenen?' Wat dan?
quote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Flepke het volgende:
Waarom gebruik je überhaupt zoiets nichterigs als een hoesje?
Inderdaad,fokking gay jwzquote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Flepke het volgende:
Waarom gebruik je überhaupt zoiets nichterigs als een hoesje?
Vrouwen kunnen dat ook nietquote:
Ts zijn telefoon kan beter multitasken dan hijzelfquote:
quote:
of:quote:Een buitengewoon opsporingsambtenaar(boa) is een functionaris met opsporingsbevoegdheid. Voorbeelden van buitengewoon opsporingsambtenaren zijn onder meer jachtopzieners, milieu-inspecteurs, boswachters en medewerkers van de Arbeidsdienst die in loondienst werken en dus een werkgever hebben. Ook kunnen boa's in dienst zijn van de politie of marechaussee.
quote:Brandveilige witte boa. Formaat: 180 cm. Gewicht: 60 gram. Ook in grote aantallen en andere kleuren te bestellen.
+1quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |