die onderste zou ik gevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] deze??
of dit:
[ afbeelding ] met normale spijkerbroek eronder
Geen van beide.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] deze??
of dit:
[ afbeelding ] met normale spijkerbroek eronder
Bwhahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij zou een dood hert nog geven.
trekdrop zeker hihiquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga echt een spannende avond tegemoet
Voor een optreden?quote:
duuhquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Lakitu het volgende:
Kurk, ga gewoon met haar shoppen, doe ik ook wel eens.![]()
Of moet het een verassing zijn?
Van de josti band.quote:
Nouja, ik bedoel eigenlijk nietquote:
nee naar Unitasquote:
Nee man, gers is rapper.quote:
Jij geeft als verassing kleding?quote:
Gers de autistische witte maagdelijke rapper uit oss.quote:
nee gers van de BAKPAOquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gers de autistische witte maagdelijke rapper uit oss.
Mijn huisgenoten zijn er niet, mijn vrienden zijn naar hun ouders, mijn lover heeft andere plannen en ik zit hier moederziel alleen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel eigenlijk niet
Gisteren was ik met vrienden wel gezellig wat doen maar vandaag hebben de meeste andere dingen waardoor er bijna niemand overblijft. En ik heb veel studiewerk.
1+1 = 2 ik zit nu dus gebruikerstest analyses op te stellen
ik moet gewoon cadeau .. dus ik denk ik geef kledingquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij geeft als verassing kleding?Hoe oud is je zusje?
quote:
Uhm iets vrouwelijks, met klasse en toch ook sexy.. tuniek vind ik zelf altijd wel wat hebben maar vind de goede nog niet. Zo eentje die net over de billen valtquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Oooh kurk ik wil je helpenwat heb je ongeveer nodig? details
Ik denk trouwens dat het veiliger is om een armband ofzo te gevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik moet gewoon cadeau .. dus ik denk ik geef kleding
Het was voor je zusje tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo eentje die net over de billen valt
Anders zou je erwel naartoe zijn geweest om stomende liefde met BT te bedrijven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Het is dat Groningen zo'n 4 uur reizen is
brunette.. 1,70 of zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was voor je zusje toch
Hoe lang is ze en welke kleur haar heeft ze
Internetplayersquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders zou je erwel naartoe zijn geweest om stomende liefde met BT te bedrijven.
Ahhwww.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zijn er niet, mijn vrienden zijn naar hun ouders, mijn lover heeft andere plannen en ik zit hier moederziel alleen.
Zelfde schuitje enzo!
aldus fok's grootste huismusquote:
Ik krijg wel echt medelijden met je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon geen leven in het weekend. Doordeweeks ook amper overigens.
Je zegt net dat je vrienden in het weekend naar huis gaan. Zo gek is dat dan toch niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon geen leven in het weekend. Doordeweeks ook amper overigens.
Waar heb je het in vredesnaam over.quote:
Alsof hij daar niet de waarheid spreekt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het in vredesnaam over.
Weet jij hoe mijn leven eruit ziet? Dat vind ik knap.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof hij daar niet de waarheid spreekt.!
Nee die gaan allemaal in het weekend naar huisquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik krijg wel echt medelijden met je.Heb je geen leuke studiegenoten om mee uit te gaan?
Nee. Maar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zegt net dat je vrienden in het weekend naar huis gaan. Zo gek is dat dan toch niet?
[..]
dat jij iedere avond wild gaat stappen in de El sombreroquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zegt net dat je vrienden in het weekend naar huis gaan. Zo gek is dat dan toch niet?
[..]
Heerlijk, als Twente én PSV punten verliezen ga ik zo fucking blij zijn hequote:
Soms leek ik Hazes ik had vaak een paar slokjes op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Oke ik weet ik heb een paar dingen opgefokt!
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heerlijk, als Twente én PSV punten verliezen ga ik zo fucking blij zijn he![]()
Ja. Ik voel me net Lamon soms, die heeft ook die gave.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet jij hoe mijn leven eruit ziet? Dat vind ik knap.
Ga ook naar huis dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee die gaan allemaal in het weekend naar huisstelletje pussy's bij elkaar. En uit in Groningen op de zaterdag is niet leuk.
Mijn seizoen is toch al naar de klote.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heerlijk, als Twente én PSV punten verliezen ga ik zo fucking blij zijn he![]()
Gaan we dan gezamenlijk klaarkomen?quote:
Ik heb geen zin om elke week voor m'n lol 6 uur in het OV te gaan zitten, m'n hele leefritme raakt verneukt door elke week naar huis te gaan. Maar het is ook weer niet chill om in m'n eentje hier te zitten in het weekendquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me net Lamon soms, die heeft ook die gave.
[..]
Ga ook naar huis dan.Of wou je thuisblijven om te leren ofzo?
1. Haal je rijbewijsquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om elke week voor m'n lol 6 uur in het OV te gaan zitten, m'n hele leefritme raakt verneukt door elke week naar huis te gaan. Maar het is ook weer niet chill om in m'n eentje hier te zitten in het weekend!
.... de oplossing is simpel....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om elke week voor m'n lol 6 uur in het OV te gaan zitten, m'n hele leefritme raakt verneukt door elke week naar huis te gaan. Maar het is ook weer niet chill om in m'n eentje hier te zitten in het weekend!
wat mag je niet smsen dan? leer ik er ook vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Waarom hebben jongens zulke vreemde en obsessieve sms gewoontes?
JAFFAAAAAAAAquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef iszinloos het volgende:
lief dag boek mijn eten is er eindelijk.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja en dan koop ik een auto en daar heb ik ook echt allemaal geld voor.. Riiiight.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1. Haal je rijbewijs
2. ???
3. PROFIT
Vertels.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Waarom hebben jongens zulke vreemde en obsessieve sms gewoontes?
Wonen er geen fokkers in de buurt ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
je zou helpenquote:
Je had toch net 20k gekregen? Daar kan je echt wel een deel van voor een goedkoop autootje gebruiken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan koop ik een auto en daar heb ik ook echt allemaal geld voor.. Riiiight.
Smsen is prima. Leuk. Gezellig. Voelt een meisje zicht ook gewaardeerd. Maar niet 5x achter elkaar in 2 uur, terwijl ik nog niet eens iets heb terug gestuurdquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat mag je niet smsen dan? leer ik er ook van
Je betaalt toch ook voor de trein (of heb je een weekend-OV?)? Plus dat is helemaal niet zo duur. Ik ben ook redelijk broke, maar een paar honderdjes voor een auto valt te regelen hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dan koop ik een auto en daar heb ik ook echt allemaal geld voor.. Riiiight.
Wat een goedkope ouders als je anno 2009 geen rijbewijs en auto krijgt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1-1quote:
doe ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Smsen is prima. Leuk. Gezellig. Voelt een meisje zicht ook gewaardeerd. Maar niet 5x achter elkaar in 2 uur, terwijl ik nog niet eens iets heb terug gestuurd.
Ja ik was bezig op de H&M website aan het kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je zou helpen
kies er 1 of 2 :
http://www.perfectlybasics.nl/Product_Search.aspx?q=Velvet
Ik wil ook 20k.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had toch net 20k gekregen? Daar kan je echt wel een deel van voor een goedkoop autootje gebruiken.
Het is niet eenmalig een auto, het is ook benzine en wegenbelasting. Voor een retourtje Groningen met de auto betaal je 40 euro aan benzine, terwijl ik nu gewoon gratis kan reizen als ik donderdag/vrijdag weg ga en maandag weer terug. Bovendien scheelt het me maar een uur in reistijd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je betaalt toch ook voor de trein (of heb je een weekend-OV?)? Plus dat is helemaal niet zo duur. Ik ben ook redelijk broke, maar een paar honderdjes voor een auto valt te regelen hoor.
Ik wil niet eens een auto.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je had toch net 20k gekregen? Daar kan je echt wel een deel van voor een goedkoop autootje gebruiken.
nee maakt niet uit. Ik ben een rijke jongenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik was bezig op de H&M website aan het kijkenmaar ik weet niet welke prijs dinges je iets zoekt
Zoek gewoon een nieuw bijbaantje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is niet eenmalig een auto, het is ook benzine en wegenbelasting. Voor een retourtje Groningen met de auto betaal je 40 euro aan benzine, terwijl ik nu gewoon gratis kan reizen als ik donderdag/vrijdag weg ga en maandag weer terug. Bovendien scheelt het me maar een uur in reistijd.
Echt rete irritant. Jongens smsen alleen zoveel als ze seks willen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
doe ik ookNja nadat ik weer reactie kreeg.. Jullie smsen gewoon altijd zo traag..
beltquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zoek gewoon een nieuw bijbaantje.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt rete irritant. Jongens smsen alleen zoveel als ze seks willen.
En dan zijn ze ook echt zo mega kansloos available, dat ik bijna een traantje er van wegpink.
40 euro? Met wat voor brandstofverbruik reken jij?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is niet eenmalig een auto, het is ook benzine en wegenbelasting. Voor een retourtje Groningen met de auto betaal je 40 euro aan benzine, terwijl ik nu gewoon gratis kan reizen als ik donderdag/vrijdag weg ga en maandag weer terug. Bovendien scheelt het me maar een uur in reistijd.
Voor het eerst in je leven ofzo?quote:
Als jongens hebben gekregen wat ze willen sturen ze ineens niks meer. Je moet dan wel de lijn doortrekken en als een idioot blijven smsen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En als we niet reageren op sms van jullie is het ook weer niet goed
1 op 10 denkik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
40 euro? Met wat voor brandstofverbruik reken jij?
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zoek gewoon een nieuw bijbaantje.
Wat is daar zuur aan?quote:
nee 2de keerquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Voor het eerst in je leven ofzo?
Mijn vader heeft het eens uitgerekend, zijn auto verbruikt 1 op 12 oid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
40 euro? Met wat voor brandstofverbruik reken jij?
ze is mod he dus pas opquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
BT is een lui secreet.
Een bijbaantje is tevens ook erg goed voor je sociale netwerk.
Mensen die de SMS etiquette niet begrijpen ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
Stuur ik 'm een hele nette uitleg terug, nog vrij aardig al zeg ik het zelf. Krijg ik dit terug:
"".
Bitch, please.
Maar even serieus er moet daar toch genoeg te doen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat is daar zuur aan?
doe ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jongens hebben gekregen wat ze willen sturen ze ineens niks meer. Je moet dan wel de lijn doortrekken en als een idioot blijven smsen.
En de enige reden daarvoor is dat jij mijn nummer niet hebtquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij me nooit smsen.
Ik ga niet elke willekeurige bijbaan aannemen om maar wat te doen te hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Allure_ het volgende:
BT is een lui secreet.
Een bijbaantje is tevens ook erg goed voor je sociale netwerk.
Wat voor eisen wil je stellen? Als student moet je gewoon hard werken voor weinig geld. Kun je wel bij een of ander suf kantoor solliciteren, maar of je daar nou blij van wordt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga niet elke willekeurige bijbaan aannemen om maar wat te doen te hebben.
Steeds diequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Wat is daar zuur aan?
Niemand zegt toch ook dat je elke willekeurige bijbaan moet aannemen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga niet elke willekeurige bijbaan aannemen om maar wat te doen te hebben.
Ik werk liever bij een suf kantoor voor een berg geld dan dat ik een 'leuke' baan heb voor een schamel loontje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat voor eisen wil je stellen? Als student moet je gewoon hard werken voor weinig geld. Kun je wel bij een of ander suf kantoor solliciteren, maar of je daar nou blij van wordt.
Ik moest gewoon een paar keer lezen om te zien wat er stondquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:19 schreef ynuhh het volgende:
FRIIIIIIIIIIIEEEEEESSSSSSLLLLLLLAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDD.
Alcohol.
Als je in je studententijd het belangrijker vindt om veel geld te krijgen, dan een ander 'leuk' baantje waar je mensen leert kennen, jezelf ontwikkelt en ook nog aardig verdiend moet je dat zeker doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werk liever bij een suf kantoor voor een berg geld dan dat ik een 'leuke' baan heb voor een schamel loontje.
Heb je trouwens al je bestanden enzo terug van je laptop?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Maisnon het volgende:
De zware arbeid begint zn tol te eisen
Ik heb heel mijn inspiratie map gered.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb je trouwens al je bestanden enzo terug van je laptop?
Dus een beetje een half om half gevoel, toch wat gered maar ook belangrijke dingen niet. Best kutquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn inspiratie map gered.
Ik heb de belangrijkste teken dingen gered.
Ik heb een hele verzameling oude documenten gered.
Ik heb een paar replays van Trackmania gered_! maar die kan ik dus omzetten naar mijn banen.
Maar bij het werk van dit semester kon ik niet bij. En mn muziek was ook niet te redden
Pff, en hij is nog niet eens op de helftquote:
Ja, dat doe ik ook zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je in je studententijd het belangrijker vindt om veel geld te krijgen, dan een ander 'leuk' baantje waar je mensen leert kennen, jezelf ontwikkelt en ook nog aardig verdiend moet je dat zeker doen.
happende kankerplantquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is Laki er nog?
Trackmania Nationsquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus een beetje een half om half gevoel, toch wat gered maar ook belangrijke dingen niet. Best kut
Wel natuurlijk een pak voor je hart dat TMN replays zijn gered.
JONGEN JE BENT EEN SUKKEL! Want ik ben jaloersquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, en hij is nog niet eens op de helft
Kankerkut man, vandaag van 1 tot half 9 gewerkt, word ik om 2 uur door 2 vrienden gesmst: "HAHAHAHA, LEKKER EEN DIKKE BLUNT SMOKEN'' en lekker chille in de alem, en jij bent nu de loopjongen van je baas''
Maar die kosten geld gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Trackmania Nationsdie ene loze omgeving
Trackmania Sunrise en United!
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
JONGEN JE BENT EEN SUKKEL! Want ik ben jaloers.
Maar ik ga, holla.
Nog niet echt, alleen donderdag dus een beetje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:35 schreef Maisnon het volgende:
Hey Snapjars heb je nog gitaar gespeeld
omdat jij vrouwquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij weer een dikke J aan het roken bent, en ik niet.
Oke doei.
Omdat niemand met jou ergens heen wil. Het zijn je vrienden niet maar dat durven ze niet te zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
kk waarom moet ik altijd regelen om ergens heen te gaan
En als ik het dan regel is het niet naar brothers omdat rest het ver vind maar daar leuk meisje
We roken nog wel een keer een dikke snaakquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij weer een dikke J aan het roken bent, en ik niet.
Oke doei.
Jij leuk vinden die meisje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef kurk_droog het volgende:
En als ik het dan regel is het niet naar brothers omdat rest het ver vind maar daar leuk meisje
Nu dan! Speleeeeenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog niet echt, alleen donderdag dus een beetje.
Gisteren was het onmogelijk met dat gekanker wat uiteindelijk, waarschijnlijk, buikgriep bleek te zijn. En vandaag heb ik andere dingen moeten doen.
Weet je, ik lees jouw posts eigenlijk nooit, als ik je UI zie, scroll ik altijd door. Ik heb geen flauw idee waaromquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:47 schreef Maisnon het volgende:
Mooi topic
Niemand reageerde er ook in, dat was zo perfect. Ik heb toen meteen een mod gevraagd om hem op slot te doen. Een mooi stukje verborgen poezie op FOK!
Aardig van jequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je, ik lees jouw posts eigenlijk nooit, als ik je UI zie, scroll ik altijd door. Ik heb geen flauw idee waarom
Dat probleem heb jij bij mij niet whehehehequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet je, ik lees jouw posts eigenlijk nooit, als ik je UI zie, scroll ik altijd door. Ik heb geen flauw idee waarom
Ik weet het niet, al sla je me dood. Soms heb je dat, van die mensen die je gewoon niet mag en ook nooit zal mogen. Een reden is er niet, het is er gewoon. En daar kan ik helemaal niks aan doen. En het is ook niet persoonlijk hoor, niet dat je zelfvertrouwen een fikse deuk oploopt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Waarom heb je zo'n afkeer van mijen dat bedoel ik serieus
Hij veracht iedereen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:52 schreef Maisnon het volgende:
Waarom heb je zo'n afkeer van mijen dat bedoel ik serieus
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb overigens youtube filmpjes ervan gemaakt waarop ik dat zeg en vier kloons en naakfoto's en zojuist mijn toetsenbord kapot geslagen.
Aaaah maar mag je me niet of vind je me gewoon raarquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet het niet, al sla je me dood. Soms heb je dat, van die mensen die je gewoon niet mag en ook nooit zal mogen. Een reden is er niet, het is er gewoon. En daar kan ik helemaal niks aan doen. En het is ook niet persoonlijk hoor, niet dat je zelfvertrouwen een fikse deuk oploopt.
Nee joh, niet iedereen. Oh, en maisnon is niet de enige. Bij 4ebe gaan m'n nekharen al overeind staan als ik die avatar ziequote:
Ik mag je gewoon nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aaaah maar mag je me niet of vind je me gewoon raar
Liever dat tweede dan maar.
Ik ben wel zo'n kwetsbare ziel die met iedereen vrienden moet zijn. Dat is wel mijn probleem
Ja ik herken het wel hoor sommige mensen vind ik ook irritant door hun schijnheiligheid of manier van posten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mag je gewoon nietMaar wel op de digitale manier
.
Je lijkt me wel iemand waarmee je onder het genot van een drankje een gezellig gesprek kan hebben hoor.
Hmmz, misschien kan ik dat over een jaartje ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu dan! Speleeeeen
Ik kan deze al bijna helemaal
Maar hij is zo snel
ZIE, onder invloed heb ik kankerveel mensenkennis.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik herken het wel hoor sommige mensen vind ik ook irritant door hun schijnheiligheid of manier van posten.
Sowieso, probeer eens 3 topics in OUD te lezen dat trekt een mens echt niet
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu dan! Speleeeeen
Ik kan deze al bijna helemaal
Maar hij is zo snel
Wat?quote:
Het moeilijkste en leukste is dat tremolo picking. Dat hele snellequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmmz, misschien kan ik dat over een jaartje ook
Eens even zien wat ik ga oefenen.
Ja, hett ziet er ook niet normaal moeilijk uit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het moeilijkste en leukste is dat tremolo picking. Dat hele snelle
En dat heb ik al best veel zitten oefenenook voor dat Misourlou, je weet wel, van Pulp FIction / Pump it van de Black Eyed Peas
Ah right.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar Mais, je zal ongetwijfeld een prachtmens zijn, daar niet van![]()
![]()
Mwa, ben ik niet met je eens. Het moeilijkste is het sowieso niet, maar het leukste ben ik ook niet met je eens. Gitaarspelen gaat voor mij niet om zo snel mogelijk je rechterhand bewegen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het moeilijkste en leukste is dat tremolo picking. Dat hele snelle
En dat heb ik al best veel zitten oefenenook voor dat Misourlou, je weet wel, van Pulp FIction / Pump it van de Black Eyed Peas
Beter dan wat je eerst postte, maar die stem van deze man vind ik niet zo mooi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
Deze is voor Otis. Ik weet 100% zeker dat ie die wel okay vind
Ah, op zo'n manier. Ik dacht dat je het over gitaar spelen in het algemeen had.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:11 schreef Maisnon het volgende:
tremolo picking in dat liedje is het leukste en moeilijkste daaraan.
Toch naar de brothers of..?quote:
Ja fijn, praat in plaats daarvan eens ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Zo en nu hou ik op met youtube filmpjes voor vanavond
Je verveelt je een beetje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja fijn, praat in plaats daarvan eens ofzo.
Stoer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo maar een joint draaien denk ik.
VIEZE SMERIGE JUNKquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo maar een joint draaien denk ik.
Ik werd net opgebeld door een paar vrienden die allemaal van elkaar dachten dat ze mij zouden bellen, dus die stonden allemaal al op een feestjequote:
Ahw, kun je je ouders niet overhalen je te brengen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik werd net opgebeld door een paar vrienden die allemaal van elkaar dachten dat ze mij zouden bellen, dus die stonden allemaal al op een feestjeMaar aangezien ik echt dood ga van de spierpijn zou ik het sowieso niet trekken om een half uur daarheen te fietsen.
Die hebben hun 2 flessen wijn er volgens mij al doorheen gejaagd. Plus, ze vinden het vast niet fijn om mij midden in de nacht weer op te moeten halenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw, kun je je ouders niet overhalen je te brengen?
Ooh ja dat is wel kut.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:34 schreef Japsnars het volgende:
Niet voor zo'n kut feest waar iedereen om 12 uur besluit om uit te gaan
nu vindt je ik echt stukken minder geil omdat je blowt smerige hippiequote:
Ik heb m'n ouders me wel eens laten brengen en dan iemand overgehaald me weer thuis af te zettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die hebben hun 2 flessen wijn er volgens mij al doorheen gejaagd. Plus, ze vinden het vast niet fijn om mij midden in de nacht weer op te moeten halen
Zolang jij niet weet wanneer de uitgang van een werkwoord +t is kan ik het nog net opbrengen om een gesprek met je te voeren, verder gaat het niet. Dus je hoeft me gelukkig helemaal niet geil te vindenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:35 schreef gers het volgende:
[..]
nu vindt je ik echt stukken minder geil omdat je blowt smerige hippie
beetje respect ja IK BEN WIL EEN RAPPERTquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet wanneer de uitgang van een werkwoord +t is kan ik het nog net opbrengen om een gesprek met je te voeren, verder gaat het niet. Dus je hoeft me gelukkig helemaal niet geil te vinden!
Ja maar jij bent een meisjequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n ouders me wel eens laten brengen en dan iemand overgehaald me weer thuis af te zetten!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
beetje respect ja IK BEN WIL EEN RAPPERT
Nog steeds die darmkrampjes?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik werd net opgebeld door een paar vrienden die allemaal van elkaar dachten dat ze mij zouden bellen, dus die stonden allemaal al op een feestjeMaar aangezien ik echt dood ga van de spierpijn zou ik het sowieso niet trekken om een half uur daarheen te fietsen.
Nee dat is dankzij een aantal ibuprofen's weer weggetrokken dus het zou wel een gewone buikgriep zijn geweest.quote:
Het kunnen natuurlijk uitzaaiingen zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dat is dankzij een aantal ibuprofen's weer weggetrokken dus het zou wel een gewone buikgriep zijn geweest.
Maar ik heb nu echt niet normaal veel spierpijn in mijn onderrug en aan de bovenkant van mijn dijen
Altijd nog beter dan ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben hier niet zo goed in, hij heeft een raar knikje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Maisnon het volgende:
ik had net koffie opgezet
Kan gevuld met water. filter en koffiedinges erin. apparaat aan.
Maar vergeten het water ook in het apparaat te gieten.
Dikke faal
Ja het is weer een wild weekend
De futurola oid toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan ik
De eerste keer hebben we zelfs zo'n ding gebruikt:
[ afbeelding ]
Je krijgt er wel perfecte joints mee
Yep, prima spul als je perfect gerolde joints wil maar om er nou midden in amsterdam mee te gaan lopen kloten..quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De futurola oid toch?
Nee ik wil graag mijn eigen kunsten perfectioneren!
Ja ik zat net te kijken van huh, wtfquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
Die comedy central reclame met die boerende aliens is zo godsgruwelijk irritant.
De vrienden waar ik mee smoke kunnen veel perfecter rollen, en ik blow nooit alleen dus ik heb dat ding niet nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, prima spul als je perfect gerolde joints wil maar om er nou midden in amsterdam mee te gaan lopen kloten..
Ik moet het zelf nog maar eens een keer goed gaan leren.
Ja, hier hetzelfdequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De vrienden waar ik mee smoke kunnen veel perfecter rollen, en ik blow nooit alleen dus ik heb dat ding niet nodig!
quote:NIJMEGEN - Een groot deel van Nijmegen is zaterdagavond door stroomstoring getroffen. Dat maakte de politie bekend. De stroomstoring ontstond door kortsluiting in een verdeelstation aan de Tarweweg in Nijmegen.
Mwah, ligt eraan waar de maan tegen de aarde botst. Als de maan tegen Afrika botst, dan is er niet zoveel aan de hand, want Afrikanen eten geen oliebollen, dus daar zullen dan ook wel geen oliebollenkraampjes zijn. Maar als de maan op Europa komt, dan zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 13 december 2009 00:46 schreef dagdag het volgende:
ng zit met een vraag
stel heh dat ooit de maan tegen de aarde botst dan zal de oliebollen kraan ok wel defect gaan
hoe denk jij?
Ik heb geen idee maar ik doe maar lekker meequote:Op zondag 13 december 2009 00:47 schreef DeLuna het volgende:
Wat is er aan de hand in KLB? Ik zie allemaal topiques over SurveillanceFiets...
Wat moet jij op dit tijdstip met het % teken op je gr?quote:Op zondag 13 december 2009 01:38 schreef Siniti het volgende:
kut ik kan het %-teken niet op mijn GR vinden
Mijn rekenmachine volproppen voor mijn tentamenquote:Op zondag 13 december 2009 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat moet jij op dit tijdstip met het % teken op je gr?_!!
O, dan kan het wel. Gewoon bij symbols de % selecteren...quote:Op zondag 13 december 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn rekenmachine volproppen voor mijn tentamen
Ik deed gewoon altijd PRquote:Op zondag 13 december 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 10:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zou een procentknop moeten doen dan? Ik heb nog nooit een procentknop gezien.
Hij is dus theorie stof in zijn grafische rekenmachine aan het zetten en ergens gaat het dus over procenten.quote:Op zondag 13 december 2009 02:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hai,quote:
Duh, je gaat toch niet voor je lol heel vroeg weer op.quote:Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hai,
Ja het was echt wild, gezellig en al het andere dat positief is.
Nu zit ik alleen in huis omdat de anderen het blijkbaar nodig vinden om tot 1 uur in bed te blijven liggen.![]()
Ik ben echt slecht in uitslapen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duh, je gaat toch niet voor je lol heel vroeg weer op.
Ik kan het nog steeds niet. Mijn vriend verklaard me ook voor gek als ik na een nacht stappen om 9 uur alweer naast mijn bed sta.quote:Op zondag 13 december 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
het is echt heel makkelijk hoot
Kunnen die via de post verzonden worden? Ik slaap na een nacht stappen maar 3 uur en dan ben ik klaar wakker.quote:Op zondag 13 december 2009 11:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh je mag mijn kunsten wel lenenik slaap makkelijk 15 uur als ik daar zin in heb.
Als ik het je kon sturen zou ik het zeker doen want ik vind het zelf juist een beetje vervelendquote:Op zondag 13 december 2009 11:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kunnen die via de post verzonden worden? Ik slaap na een nacht stappen maar 3 uur en dan ben ik klaar wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |