die onderste zou ik gevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] deze??
of dit:
[ afbeelding ] met normale spijkerbroek eronder
Geen van beide.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] deze??
of dit:
[ afbeelding ] met normale spijkerbroek eronder
Bwhahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij zou een dood hert nog geven.
trekdrop zeker hihiquote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga echt een spannende avond tegemoet
Voor een optreden?quote:
duuhquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef Lakitu het volgende:
Kurk, ga gewoon met haar shoppen, doe ik ook wel eens.![]()
Of moet het een verassing zijn?
Van de josti band.quote:
Nouja, ik bedoel eigenlijk nietquote:
nee naar Unitasquote:
Nee man, gers is rapper.quote:
Jij geeft als verassing kleding?quote:
Gers de autistische witte maagdelijke rapper uit oss.quote:
nee gers van de BAKPAOquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Gers de autistische witte maagdelijke rapper uit oss.
Mijn huisgenoten zijn er niet, mijn vrienden zijn naar hun ouders, mijn lover heeft andere plannen en ik zit hier moederziel alleen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel eigenlijk niet
Gisteren was ik met vrienden wel gezellig wat doen maar vandaag hebben de meeste andere dingen waardoor er bijna niemand overblijft. En ik heb veel studiewerk.
1+1 = 2 ik zit nu dus gebruikerstest analyses op te stellen
ik moet gewoon cadeau .. dus ik denk ik geef kledingquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij geeft als verassing kleding?Hoe oud is je zusje?
quote:
Uhm iets vrouwelijks, met klasse en toch ook sexy.. tuniek vind ik zelf altijd wel wat hebben maar vind de goede nog niet. Zo eentje die net over de billen valtquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Oooh kurk ik wil je helpenwat heb je ongeveer nodig? details
Ik denk trouwens dat het veiliger is om een armband ofzo te gevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik moet gewoon cadeau .. dus ik denk ik geef kleding
Het was voor je zusje tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo eentje die net over de billen valt
Anders zou je erwel naartoe zijn geweest om stomende liefde met BT te bedrijven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Het is dat Groningen zo'n 4 uur reizen is
brunette.. 1,70 of zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was voor je zusje toch
Hoe lang is ze en welke kleur haar heeft ze
Internetplayersquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders zou je erwel naartoe zijn geweest om stomende liefde met BT te bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |