1.5: HAAL HEM UIT HET FAKKING PLASTIC!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
Je kan niet eens een broodje bakpauw opwarmen??Stap 1: Leg broodje in magnetron. Stap 2: Draai knop naar 1 minuut. Stap 3: Druk op start.
Klacht 2 is de oorzaak van klacht 1.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Geretardeerd het volgende:
...had honger. Dus al gauw besloot ik een broodje baopao naar binnen te smikkelen. Dus ik flikker dat ding in de magnetron, zit de timer op een paar minuten en ga boven nog even snoeihard Fok!en want ...
Klacht 1: M'N BROODJE BAOPAO JONGEN KUT!
Klacht 2: Ik ben een prutser.
Oh DAT deed je dus fout.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef Geretardeerd het volgende:
[..]
1.5: HAAL HEM UIT HET FAKKING PLASTIC!![]()
Ah, ik zie hier een reden tot mislukkingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef Geretardeerd het volgende:
[..]
1.5: HAAL HEM UIT HET FAKKING PLASTIC!![]()
maar heb je het nou wel of nie opgegeten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Geretardeerd het volgende:
Zoals de Fok!ers mij kennen ben ik een rustige jongen. En dus jongen had honger. Dus al gauw besloot ik een broodje baopao naar binnen te smikkelen. Dus ik flikker dat ding in de magnetron, zit de timer op een paar minuten en ga boven nog even snoeihard Fok!en want zo'n baas ben ik.![]()
Ik kom beneden nadat mijn neus een verdachte oppikte: GODMILJAAR! hoorde ik al in mijn hoofd.
Bij aankomst beneden stond de gehele verdieping blauw van de rook en na alle ramen en deuren opengegooid te hebben, trof ik mijn tot kool vergaande broodje aan.![]()
M'N BROODJE BAOPAO?! WAT DOE JE!?![]()
Klacht: M'N BROODJE BAOPAO JONGEN KUT!
Ik had laatst een bakje kruidenboter in de magnetron gezet. Ik had 1 minuut gedaan ipv 10 seconden. Toen kon ik t bakje incl. inhoud weggooien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
Wie gooit er ook zo'n ding een paar minuten in de magnetron??![]()
1.10 min is voldoende en dan zijn ze vaak al heet als fuck.
Onderschat de power van magnetron niet iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik had laatst een bakje kruidenboter in de magnetron gezet. Ik had 1 minuut gedaan ipv 10 seconden. Toen kon ik t bakje incl. inhoud weggooien.
Weggooien??quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik had laatst een bakje kruidenboter in de magnetron gezet. Ik had 1 minuut gedaan ipv 10 seconden. Toen kon ik t bakje incl. inhoud weggooien.
Inderdaad. TS is in de war met een steenoven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef Acinonyx het volgende:
'Broodje' baopao![]()
'Baopao'
Zelfverzonnen topics![]()
(voor de duidelijkheid TS, in de magnetron verkoold een broodje niet_! )
Dit doet me ergens aan denken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Inderdaad. TS is in de war met een steenoven.
[ afbeelding ]
HAHAHHA Grappig man!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Geretardeerd het volgende:
Zoals de Fok!ers mij kennen ben ik een rustige jongen. En dus jongen had honger. Dus al gauw besloot ik een broodje baopao naar binnen te smikkelen. Dus ik flikker dat ding in de magnetron, zit de timer op een paar minuten en ga boven nog even snoeihard Fok!en want zo'n baas ben ik.![]()
Ik kom beneden nadat mijn neus een verdachte oppikte: GODMILJAAR! hoorde ik al in mijn hoofd.
Bij aankomst beneden stond de gehele verdieping blauw van de rook en na alle ramen en deuren opengegooid te hebben, trof ik mijn tot kool vergaande broodje aan.![]()
M'N BROODJE BAOPAO?! WAT DOE JE!?![]()
Klacht: M'N BROODJE BAOPAO JONGEN KUT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het hele nut van die verpakking juist. Als hij ploft issie klaar. Dat duurt 30 seconden ofzo bij een beetje magnetron.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:03 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik zet hem altijd op 50 seconde, soms ontploft ie
Nee hoor, dat is één van de negatieve eigenschappen van welke vorm van fastfood dan ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef McKillem het volgende:
Lekkere dingen trouwens inderdaad, raak er alleen wel van aan de schijt. Mijn lichaam kan er niet tegen ofzo.
Zeker wel, in een enkel geval komen de broodjes er nog goed vanaf na 90 seconden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:26 schreef Geretardeerd het volgende:
quote:geregistreerd op: vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:11
laatste bezoek: 5 uur, 37 minuten geleden.
aantal posts: 32 (gemiddeld 1 per dag)
Ik doe altijd 30 secondequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Id_do_her het volgende:
Gast, dan is ie nog rauw.quote:Op zondag 13 december 2009 11:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik doe altijd 30 seconde![]()
maar dat staat ook op de verpakking
Psst, een magnetron verwarmt alleen...die kookt/bakt/braadt nietquote:
Ik doe altijd 20 seconden extra nadat ik ooit een keer bapao's had vernaaid door ze te kort te doen in zo'n stoomzak, 2 bapao's in 1 keer naar de kloten.quote:Op zondag 13 december 2009 03:37 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Zeker wel, in een enkel geval komen de broodjes er nog goed vanaf na 90 seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |