abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75571369
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:03 schreef Disana het volgende:

[..]

En dat was het ook. De uitspraak van de Raad van Discipline kwam vers van de pers.
Ja, of we spreken gewoon niet op één frequentie, laat maar.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 11:06:47 #122
137949 Disana
pi_75571404
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, of we spreken gewoon niet op één frequentie, laat maar.
Wat neerbuigend.

Ik heb enigszins het gevoel dat jij 'kneejerk' op de automatische piloot in de verdediging zit omdat het een moslim betreft. Meestal kan ik je posts wel volgen, maar ik zie deze keer, in dit geval, het geval Enait, vrijwel geen reden het voor hem of zijn zaak of gelijk op te nemen.
pi_75571420
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat neerbuigend.
Nee hoor.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 11:09:57 #124
137949 Disana
pi_75571454
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor.
Zie toevoeging. Ik vind het jammer dat je het nu zo afdoet als 'niet op dezelfde frequentie zitten'. Het is echt niet zo dat je zo moeilijk te volgen bent hoor. Men is het alleen niet met je eens.
pi_75571467
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat neerbuigend.

Ik heb enigszins het gevoel dat jij 'kneejerk' op de automatische piloot in de verdediging zit omdat het een moslim betreft. Meestal kan ik je posts wel volgen, maar ik zie deze keer, in dit geval, het geval Enait, vrijwel geen reden het voor hem of zijn zaak of gelijk op te nemen.
Ah, cybergedragsanalyses hebben mij weer gevonden. Heb je in je diagnose waar je vindt dat ik het voor hem opneem ook meegenomen dat ik Enait zojuist een idioot aandachtstrekker heb genoemd?
pi_75571484
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Zie toevoeging. Ik vind het jammer dat je het nu zo afdoet als 'niet op dezelfde frequentie zitten'. Het is echt niet zo dat je zo moeilijk te volgen bent hoor. Men is het alleen niet met je eens.
Ook dat is een vorm van 'niet op één frequentie' zitten, dat zegt niets over jou, maar over datgene wat geuit en ontvangen wordt.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 11:12:08 #127
137949 Disana
pi_75571503
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, cybergedragsanalyses hebben mij weer gevonden. Heb je in je diagnose waar je vindt dat ik het voor hem opneem ook meegenomen dat ik Enait zojuist een idioot aandachtstrekker heb genoemd?
Ja dat heb ik meegenomen, maar daar kwam je pas heel laat mee. Nadat je de fout bij Pauw probeerde te leggen en verwees naar een oude uitzending, en niet wilde aannemen dat er ook voor déze uitzending iets gebeurd kon zijn.
pi_75571560
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat heb ik meegenomen, maar daar kwam je pas heel laat mee. Nadat je de fout bij Pauw probeerde te leggen en verwees naar een oude uitzending, en niet wilde aannemen dat er ook voor déze uitzending iets gebeurd kon zijn.

Voor jij je analyse had geconcludeerd iig.
Ik zal de volgende keer wel rekening houden met het feit dat je een online gedragswetenschapper bent of tracht te zijn.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 11:16:09 #129
137949 Disana
pi_75571578
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor jij je analyse had geconcludeerd iig.
Ik zal de volgende keer wel rekening houden met het feit dat je een online gedragswetenschapper bent of tracht te zijn.
Wat enorm flauw. Echt een zwaktebod en een discussiedoder.
pi_75571644
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat enorm flauw. Echt een zwaktebod en een discussiedoder.
Ik heb issues, ben onzeker, heb relatieproblemen en een beetje geestelijk retard, het spijt me, kunnen we het nu over PW en Enait hebben ipv mijn optreden hier in dit topic?
pi_75571783
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 13 december 2009 @ 11:34:18 #132
3542 Gia
User under construction
pi_75571949
Fayzal haalt over het algemeen, als hij in het nauw zit, wel alles uit de kast om zo beledigend mogelijk te zijn. Dat zagen we bij Pauw en Witteman, maar ook in onderstaand deel van Nova:

Er is nog een deel voor, maar daar zat hij nog niet zo in het nauw.
In dit stukje hoor je hem vooral gooien met beledigende opmerkingen als 'de wittemanscultuur' en Clairy Polak zou een Wildersfan zijn. Hij zegt: Ik classificeer u hetzelfde als Wilders. Waarop Clairy antwoord: Dat moet u weten. En dan zie je hoe Fayzal zich zit te verbijten dat ze hier niet kwaad over wordt.

Vreselijke man. Het enige wat hij doet is puur provocatie, beledigen en misbruik maken van de vrijheid van geloof. En als dan ergens gewezen wordt op het anti-discriminatie beginsel, dan past hij zich, opportunist die hij is, wel aan.

Ik vind het tijd worden om de Nederlandse wet op deze punten wat te verduidelijken.
Vrijheid van Godsdienst moet niet uitgelegd kunnen worden alsof je je overal maar mag gedragen volgens je religieuze normen en waarden. Er zijn ook nog Nederlandse normen en waarden en die moeten hier boven gaan.
Wil je vrouwen geen hand geven? Prima in je privé-tijd, maar onder werktijd kan dat wel noodzakelijk zijn en moet je om deze reden afgewezen kunnen worden.
Wil je niet opstaan voor een rechter, dan moet een rechter het recht krijgen die zaak niet te behandelen. Dan wordt de zaak uitgesteld, eventueel voorarrest verlengd en zoek je maar een rechter die hier geen problemen mee heeft.
Wil je je kleding niet aanpassen in een functie waar dit wel vereist is, dan is dat weer een reden voor afwijzing.
pi_75572012
quote:
Bij Nova was Enait ook goed bezig inderdaad, hij had die Polak goed op haar nummer gezet
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 13 december 2009 @ 11:40:10 #134
3542 Gia
User under construction
pi_75572066
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bij Nova was Enait ook goed bezig inderdaad, hij had die Polak goed op haar nummer gezet
Ik zie dat toch anders. Gaan beledigen is een zwaktebod. Als je de discussie niet gewonnen krijgt, gaan beledigen heeft niks te maken met 'op haar nummer zetten', maar met pure onmacht.
  zondag 13 december 2009 @ 11:40:37 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75572076
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
Nationaal belang in zoverre dat kennelijk elke gek kan opstaan
...of blijven zitten...
quote:
om er voor zijn persoonlijke gekte iets door te drukken in zaken die wij altijd als vanzelfsprekend hebben beschouwd.
Nee, dat is niet waar; elke zaak zal afzonderlijk bekeken moeten worden. Het is bijvoorbeeld heel goed mogelijk dat de Raad anders zal oordelen wanneer het gaat om, ik noem maar wat, verzoeken tot schorsing voor de Ramadan of het meenemen van een kameel in de rechtszaal. Blijven zitten echter, waar het hier om gaat, is geen grond voor disciplinaire maatregelen.

Ik zie echter nog steeds niet in wat de maatschappelijke significantie ervan is dat een enkele advocaat wel of niet opstaat. Waarom interesseren wij ons hiervoor?

Was er ook een rel toen pruiken werden afgeschaft (in sommige landen nog steeds gebruikelijk)? Het is toch evident dat zulke wijzigingen in de meer oppervlakkige gewoontes van de rechtspraktijk, geen enkele invloed hebben op bijvoorbeeld de kwaliteit van rechterlijke uitspraken?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 11:44:50 #136
137949 Disana
pi_75572173
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef eleusis het volgende:

[..]

...of blijven zitten...
[..]

Nee, dat is niet waar; elke zaak zal afzonderlijk bekeken moeten worden. Het is bijvoorbeeld heel wel mogelijk dat de Raad anders zal oordelen wanneer het gaat om, ik noem maar wat, verzoeken tot schorsing voor het gebed of het meenemen van een kameel in de rechtszaal. Blijven zitten echter, waar het hier om gaat, is geen grond voor disciplinaire maatregelen.

Ik zie echter nog steeds niet in wat de maatschappelijke significantie ervan is dat een enkele advocaat wel of niet opstaat. Waarom interesseren wij ons hiervoor?

Was er ook een rel toen pruiken werden afgeschaft (in sommige landen nog steeds gebruikelijk)? Het is toch evident dat zulke wijzigingen in de meer oppervlakkige gewoontes van de rechtspraktijk, geen enkele invloed hebben op bijvoorbeeld de kwaliteit van de uitspraken?
Haha, een kameel.

De maatschappelijke significantie is natuurlijk dat het om een moslim gaat. Ik denk dat heel veel mensen deze uitspraak en de houding van deze man niet los kunnen zien van wat er allemaal speelt: Wilders, het minarettenverbod in Zwitserland, de reljongeren, noem maar op. Ik denk zelfs dat Enait daarop inspeelt.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 11:47:58 #137
137949 Disana
pi_75572246
Daarnaast is de spagaat waarin sommigen zich bevinden ook wel aardig om te zien. Wilders-sympathisanten moesten deze keer een keuze maken voor de 'linkse elite' of de 'ongewenste moslim'. Volgens mij gaan de meesten in dit topic deze keer voor de moslim, kennelijk is de identificatie met het slachtoffer toch sterker dan de afkeer van ervan.
pi_75572290
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
Daarnaast is de spagaat waarin sommigen zich bevinden ook wel aardig om te zien. Wilders-sympathisanten moesten deze keer een keuze maken voor de 'linkse elite' of de 'ongewenste moslim'. Volgens mij gaan de meesten in dit topic deze keer voor de moslim, kennelijk is de identificatie met het slachtoffer toch sterker dan de afkeer van ervan.
Ik zie die Enait niet als slachtoffer, maar juist als winnaar van de discussie.

En verder zal ik de laatste in onze natie zijn die een goed woordje zal doen voor de Islam.

Maar feit is wel dat de linkse elite draait en waait en je dus totaal niet weet wat je aan ze hebt. Die moslims daarentegen hebben wel heldere standpunten en je weet dus tenminste wat je aan ze hebt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75572378
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
Ik vind het vooral vervelend dat types als Enait, de PVV stemmen bezorgen.

Want helaas stikt het in dit land nog van de mensen die het verschil niet zien tussen "een moslim" en een orthodoxe moslim als Enait.
Syl moet winnen!
pi_75572400
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:53 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vervelend dat types als Enait, de PVV stemmen bezorgen.

Want helaas stikt het in dit land nog van de mensen die het verschil niet zien tussen "een moslim" en een orthodoxe moslim als Enait.
Dat vind ik ook echte blanke arrogantie, want die Enait is juist een echte gerespecteerde moslim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')