Ja, of we spreken gewoon niet op één frequentie, laat maar.quote:Op zondag 13 december 2009 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat was het ook. De uitspraak van de Raad van Discipline kwam vers van de pers.
Wat neerbuigend.quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, of we spreken gewoon niet op één frequentie, laat maar.
Zie toevoeging. Ik vind het jammer dat je het nu zo afdoet als 'niet op dezelfde frequentie zitten'. Het is echt niet zo dat je zo moeilijk te volgen bent hoor. Men is het alleen niet met je eens.quote:
Ah, cybergedragsanalyses hebben mij weer gevonden. Heb je in je diagnose waar je vindt dat ik het voor hem opneem ook meegenomen dat ik Enait zojuist een idioot aandachtstrekker heb genoemd?quote:Op zondag 13 december 2009 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat neerbuigend.
Ik heb enigszins het gevoel dat jij 'kneejerk' op de automatische piloot in de verdediging zit omdat het een moslim betreft. Meestal kan ik je posts wel volgen, maar ik zie deze keer, in dit geval, het geval Enait, vrijwel geen reden het voor hem of zijn zaak of gelijk op te nemen.
Ook dat is een vorm van 'niet op één frequentie' zitten, dat zegt niets over jou, maar over datgene wat geuit en ontvangen wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie toevoeging. Ik vind het jammer dat je het nu zo afdoet als 'niet op dezelfde frequentie zitten'. Het is echt niet zo dat je zo moeilijk te volgen bent hoor. Men is het alleen niet met je eens.
Ja dat heb ik meegenomen, maar daar kwam je pas heel laat mee. Nadat je de fout bij Pauw probeerde te leggen en verwees naar een oude uitzending, en niet wilde aannemen dat er ook voor déze uitzending iets gebeurd kon zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 11:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, cybergedragsanalyses hebben mij weer gevonden. Heb je in je diagnose waar je vindt dat ik het voor hem opneem ook meegenomen dat ik Enait zojuist een idioot aandachtstrekker heb genoemd?
Voor jij je analyse had geconcludeerd iig.quote:Op zondag 13 december 2009 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik meegenomen, maar daar kwam je pas heel laat mee. Nadat je de fout bij Pauw probeerde te leggen en verwees naar een oude uitzending, en niet wilde aannemen dat er ook voor déze uitzending iets gebeurd kon zijn.
Wat enorm flauw. Echt een zwaktebod en een discussiedoder.quote:Op zondag 13 december 2009 11:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor jij je analyse had geconcludeerd iig.
Ik zal de volgende keer wel rekening houden met het feit dat je een online gedragswetenschapper bent of tracht te zijn.
Ik heb issues, ben onzeker, heb relatieproblemen en een beetje geestelijk retard, het spijt me, kunnen we het nu over PW en Enait hebben ipv mijn optreden hier in dit topic?quote:Op zondag 13 december 2009 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat enorm flauw. Echt een zwaktebod en een discussiedoder.
Bij Nova was Enait ook goed bezig inderdaad, hij had die Polak goed op haar nummer gezetquote:
Ik zie dat toch anders. Gaan beledigen is een zwaktebod. Als je de discussie niet gewonnen krijgt, gaan beledigen heeft niks te maken met 'op haar nummer zetten', maar met pure onmacht.quote:Op zondag 13 december 2009 11:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Bij Nova was Enait ook goed bezig inderdaad, hij had die Polak goed op haar nummer gezet
...of blijven zitten...quote:Op zondag 13 december 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
Nationaal belang in zoverre dat kennelijk elke gek kan opstaan
Nee, dat is niet waar; elke zaak zal afzonderlijk bekeken moeten worden. Het is bijvoorbeeld heel goed mogelijk dat de Raad anders zal oordelen wanneer het gaat om, ik noem maar wat, verzoeken tot schorsing voor de Ramadan of het meenemen van een kameel in de rechtszaal. Blijven zitten echter, waar het hier om gaat, is geen grond voor disciplinaire maatregelen.quote:om er voor zijn persoonlijke gekte iets door te drukken in zaken die wij altijd als vanzelfsprekend hebben beschouwd.
Haha, een kameel.quote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
...of blijven zitten...
[..]
Nee, dat is niet waar; elke zaak zal afzonderlijk bekeken moeten worden. Het is bijvoorbeeld heel wel mogelijk dat de Raad anders zal oordelen wanneer het gaat om, ik noem maar wat, verzoeken tot schorsing voor het gebed of het meenemen van een kameel in de rechtszaal. Blijven zitten echter, waar het hier om gaat, is geen grond voor disciplinaire maatregelen.
Ik zie echter nog steeds niet in wat de maatschappelijke significantie ervan is dat een enkele advocaat wel of niet opstaat. Waarom interesseren wij ons hiervoor?
Was er ook een rel toen pruiken werden afgeschaft (in sommige landen nog steeds gebruikelijk)? Het is toch evident dat zulke wijzigingen in de meer oppervlakkige gewoontes van de rechtspraktijk, geen enkele invloed hebben op bijvoorbeeld de kwaliteit van de uitspraken?
Ik zie die Enait niet als slachtoffer, maar juist als winnaar van de discussie.quote:Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
Daarnaast is de spagaat waarin sommigen zich bevinden ook wel aardig om te zien. Wilders-sympathisanten moesten deze keer een keuze maken voor de 'linkse elite' of de 'ongewenste moslim'. Volgens mij gaan de meesten in dit topic deze keer voor de moslim, kennelijk is de identificatie met het slachtoffer toch sterker dan de afkeer van ervan.
Ik vind het vooral vervelend dat types als Enait, de PVV stemmen bezorgen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
Daarnaast is de spagaat waarin sommigen zich bevinden ook wel aardig om te zien. Wilders-sympathisanten moesten deze keer een keuze maken voor de 'linkse elite' of de 'ongewenste moslim'. Volgens mij gaan de meesten in dit topic deze keer voor de moslim, kennelijk is de identificatie met het slachtoffer toch sterker dan de afkeer van ervan.
Dat vind ik ook echte blanke arrogantie, want die Enait is juist een echte gerespecteerde moslim.quote:Op zondag 13 december 2009 11:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat types als Enait, de PVV stemmen bezorgen.
Want helaas stikt het in dit land nog van de mensen die het verschil niet zien tussen "een moslim" en een orthodoxe moslim als Enait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |