die eerste heb ik laatst lekker al geluisterdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Siniti het volgende:
Syb Syb Syb luister deze dan
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5960153941191808033&ei=TLUjS4aLF4Ge-AaUtInYCg&q=thick+as+a+brick&hl=nl&view=3#
En dees
Niet te vergeten dees
Ojaquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die eerste heb ik laatst lekker al geluisterd
die tweede nog niet
Ja sowieso.quote:
Apart, ik heb het juist andersom, ben niet echt van de enorme extreem positieve dingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan depressieve shit.
Dit is gewoon kankermuziek, daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Apart, ik heb het juist andersom, ben niet echt van de enorme extreem positieve dingen.
van extreem blije dingen zoals heidevolk gaat mijn bloed echt koken![]()
quote:
beetje onduidelijk van mij trouwens, ik doelde meer op de eerste artiest en de tweedequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
OjaMaar ik had geen zin weer 5 youtube filmpjes voor 1 liedje te posten
Wtf, waar is dat?quote:
wiequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Satria heb ik je al laten zien welke camper we op het oog hebben![]()
![]()
!?!?!
Fucking aan.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is nog veel ziekerTahiti.
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet kan surfenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is nog veel ziekerTahiti.
[ afbeelding ]
Haha kanker die bus is zo baas. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik en mn homie G's.
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
je hebt een skateramp op je dakquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik en mn homie G's.
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
Later omdat ik wel dan op bazenplaatsen wil surfen, dus heb ik wel wat dough voor nodig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het al, want ik ben een bauss.
Waarom later?
Sufen is lastig gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het al, want ik ben een bauss.
Waarom later?
Alsof je het nog gaat leren als je 30 bent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Later omdat ik wel dan op bazenplaatsen wil surfen, dus heb ik wel wat dough voor nodig.
Noh man, gewoon in m'n 20's jwzquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof je het nog gaat leren als je 30 bent.
mijn pa vertelde laatst over een oude kennis van hem in de dom republiek, dat hij na al die jaren nog altijd voor hij gaat werken een paar golven pakt. en die vent is nu rond de 50 ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Later omdat ik wel dan op bazenplaatsen wil surfen, dus heb ik wel wat dough voor nodig.
Vraiment?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was 2 jaar terug met een mattie naar zo'n surfcamp geweest. Was wel vet, ik heb er 2 weken gezeten met 1 week les. Toen kon ik het wel en heb ik die andere week de bauss uitgehangen. Ook wel vette feestjes opzich.
Dat was hier:
[ afbeelding ]
Geen idee wat je wil zeggen, ik spreek geen Frans. Het was wel vet in elk geval.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Et eh.. c'etait combjien? ofzo?
hoe duur het was. opzich opmerkelijk dat je een goede tijd hebt gehad, dan had je het best getroffen.. sommige fransen daarentegen mogen best opgeknoopt wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen idee wat je wil zeggen, ik spreek geen Frans. Het was wel vet in elk geval.
Ja ik heb wel ruzie gehad met wat Fransen maar dat heb je sowieso als je naar Frankrijk gaat. Wat een kankervolk is dat... maargoed er waren ook wel veel Nederlanders. En Mimizan is echt zo'n surfstadje, dat zijn altijd wel chille mensen. Het was niet duur, geloof dat ik alles bij elkaar iets van 600 euro kwijt was, voor 2 wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe duur het was. opzich opmerkelijk dat je een goede tijd hebt gehad, dan had je het best getroffen.. sommige fransen daarentegen mogen best opgeknoopt worden
Inclusief eten en drinken. (Lees; hotdogs, Pain Americain, bier en drank)quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel ruzie gehad met wat Fransen maar dat heb je sowieso als je naar Frankrijk gaat. Wat een kankervolk is dat... maargoed er waren ook wel veel Nederlanders. En Mimizan is echt zo'n surfstadje, dat zijn altijd wel chille mensen. Het was niet duur, geloof dat ik alles bij elkaar iets van 600 euro kwijt was, voor 2 weken.
Link/pics.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
Aight, ik heb die chick gevonden op hyves.![]()
Schattig dat je zoveel moeite voor d'r hebt gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
Aight, ik heb die chick gevonden op hyves.![]()
Ja he. Ik ga dr wel nog een keer zien, maar ik wou toch even die hyves hebben voor drbijquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig dat je zoveel moeite voor d'r hebt gedaan.
quote:
quote:
PM 'm even pretty please!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef Lakitu het volgende:
Wel jammer dat het een onduidelijke picca is.
Haha, wat wil je ermee?quote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Japsnars het volgende:
Die shit lijkt enorm op Jason Mraz.
Forward hem naar mij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon, benieuwddoe er niks mee hoor!
De enige die ik tot nu toe volledig heb geluisterd is:quote:
Dat nummer wel een beetje, maar de rest niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige die ik tot nu toe volledig heb geluisterd is:
En dat doet mij op de een of andere manier toch wel enorm aan Jason Mraz denken.
Wtf is er trouwens mis met die video player, hij hapert als een gek![]()
Is je WoW account gecanceled?quote:
Pinkpopquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:45 schreef iszinloos het volgende:
Halloooooh![]()
Pinkpop kaartjes betaald, werchter kaartjes besteld en
boek gekocht.
Mijn portomonee tut weh.
Lowlands gaat volgend jaar pas in de voorverkoop geloof ik.quote:
Snap ik .quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
Naja, er zijn nu pas 4 namen aangekondigt voor pinkpop en daarvoor ga ik echt geen kaartje kopen. Ik wil altijd wel een groot deel van de line-up weten.
En yep lowlands kan je pas vanaf februari kopen.
Alleen voor John Mayer zou je een kaart moeten kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef Japsnars het volgende:
Naja, er zijn nu pas 4 namen aangekondigt voor pinkpop en daarvoor ga ik echt geen kaartje kopen. Ik wil altijd wel een groot deel van de line-up weten.
En yep lowlands kan je pas vanaf februari kopen.
Inderdaad, net zoals P!nkquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Alleen voor John Mayer zou je jouw kaart moeten verkopen.
John Mayer man.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals P!nk
Rammstein is nog wel lachen en Kasabian is dan ook echt goed.
Vorig jaar had ik dus tweede hands kaartjes voor werchter vandaar dat ik ze nu al heb.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
Dat is wel het enige zekere met die grote festivals, je kan de kaartjes bijna altijd wel tegen de verkoopprijs doorverkopen mocht je niet meer willen.
Met werchter kon je zelfs nog driedubbel uitcashen vorig jaar
Door de regering van de VS gemaakte tienermeisjes/juicyhill idool om de amerikaanse muziekindustrie, en dus de economie, te stimuleren.quote:
rammstein in ahoy was mijn eerst concert ooit( vroegah).quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoals P!nk
Rammstein is nog wel lachen en Kasabian is dan ook echt goed.
Live kan ie best goed zijn. Kan een aardig potje gitaar spelen. Zijn albums daarentegen zijn best kutquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door de regering van de VS gemaakte tienermeisjes/juicyhill idool om de amerikaanse muziekindustrie, en dus de economie, te stimuleren.
![]()
![]()
![]()
Blue Crush, nog zo ééntje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef S.Seagal het volgende:
Altijd als ik aan surfen denk of een golf van 30 meter waar op gesuft wordt. Denk ik aan de film Point Break met Keanu Reeves.
Nee maar wel van locatie veranderenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
En je faalt, want je kan smiley niet op zo'n manier kleiner maken meng
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Door de regering van de VS gemaakte tienermeisjes/juicyhill idool om de amerikaanse muziekindustrie, en dus de economie, te stimuleren.
![]()
![]()
![]()
the fuck?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een bullshit, zelden vertoond.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Alsof er ook maar 1 woord in die post serieus wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een bullshit, zelden vertoond.
Geen John Mayer dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef S.Seagal het volgende:
Waar luister jij eigenlijk graag naar dan Jappie?
Dreampopquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 woord in die post serieus was
[..]
Geen John Mayer dusIk vind die albums echt bar slecht
Eigenlijk luister ik van alles en nog wat maar mijn meest beluisterde genres zijn:
Dreampop / Synthpop
House (En alle substromen)
Electro, Minimal, beetje Klassiek en heel veel Indie.
En nog wat Britpop/Britrock/Indie rock.
Dreampop, wat cool een speciale zij stroming waar maar weinig mensen naar luisteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 woord in die post serieus was
[..]
Geen John Mayer dusIk vind die albums echt bar slecht
Eigenlijk luister ik van alles en nog wat maar mijn meest beluisterde genres zijn:
Dreampop / Synthpop
House (En alle substromen)
Electro, Minimal, beetje Klassiek en heel veel Indie.
En nog wat Britpop/Britrock/Indie rock.
Oh, omdat ik John Mayer niet goed vind, vindt jij het meteen nodig om mijn muzieksmaak af te kraken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dreampop, wat cool een speciale zij stroming waar maar weinig mensen naar luisteren.![]()
In house kan ik me nog vinden.
Electro is te kut om naar te luisteren. Van dat piep muziek, alsof ik mijn oren laat onderzoeken.![]()
Britpop is ook zo overrated bull.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Electro is kut, House is kut.
Ik zeg toch alleen wat ik er van vind ik noem je toch nergens een mongool omdat je er naar luistert.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, omdat ik John Mayer niet goed vind, vindt jij het meteen nodig om mijn muzieksmaak af te kraken?
Maar wat luister jij dan zoal?
House en Electro overlappen heel vaak dus het is nogal raar als je house wel goed vind maar electro niet.
En wat boeit het of iets overrated is of dat er weinig mensen naar luisteren?![]()
quote:
Nee maar je kraakt het dus toch wel af door middel van dat commentaar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen wat ik er van vind ik noem je toch nergens een mongool omdat je er naar luistert.![]()
En wat ik luister van House overlapt geen electro.
Het is allemaal zo standaardquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar je kraakt het dus toch wel af door middel van dat commentaar?
Ik denk dat er minder mensen in Nederland indie luisteren dan rap/hiphop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is allemaal zo standaard. Indie, britpop, bah
.
Nou dat is wat ik ver van vind, het is niet positief. Jij kraakt toch John Mayer af, ga je nu in een slachtoffer positie zitten jongen. Boehoehoe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar je kraakt het dus toch wel af door middel van dat commentaar?
Mja maar niet iedereen die hiphop luistert luistert naar hetzelfde. Dat is bij indieliefhebbers meestal wel zo. En vaak hebben die mensen zoiets over zich van 'ik luister indie en ik ben lekker anders dan jullie'.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik denk dat er minder mensen in Nederland indie luisteren dan rap/hiphop.
Dan begreep ik je post niet goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou dat is wat ik ver van vind, het is niet positief. Jij kraakt toch John Mayer af, ga je nu in een slachtoffer positie zitten jongen. Boehoehoe.
En dan zijn ze uiteindelijk wel standaard. Want ze willen anders zijn dus gaan ze allemaal Britpop en shit luisteren. Kansloos.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja maar niet iedereen die hiphop luistert luistert naar hetzelfde. Dat is bij indieliefhebbers meestal wel zo. En vaak hebben die mensen zoiets over zich van 'ik luister indie en ik ben lekker anders dan jullie'.
Zulke stereotype's heb je bij ieder genre wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En vaak hebben die mensen zoiets over zich van 'ik luister indie en ik ben lekker anders dan jullie'.
Idd precies datquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En dan zijn ze uiteindelijk wel standaard. Want ze willen anders zijn dus gaan ze allemaal Britpop en shit luisteren. Kansloos.
Met je eerste statement ben ik het totaal niet eens, met je tweede wel. Indie- en britpopliefhebbers verschillen onderling, en er is minder kwaliteit op de markt, daarom is het wat meer hetzelfde maar toch verschilt het onderling nogal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja maar niet iedereen die hiphop luistert luistert naar hetzelfde. Dat is bij indieliefhebbers meestal wel zo. En vaak hebben die mensen zoiets over zich van 'ik luister indie en ik ben lekker anders dan jullie'.
Het is gewoon zo ironisch, die mensen doen vaak alsof ze heel bijzonder en uniek zijn omdat ze naar indie luisteren, maar ze luisteren allemaal naar hetzelfdequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zulke stereotype's heb je bij ieder genre wel.
Van die mensen die allstars dragen om erbij te horen en van die bandjes omdoen en stoer doen met random dingen. En die XD enzo gebruiken.quote:
Het is geen stelling waarmee je het eens kan zijn of niet. Het is gewoon zo dat er heelveel verschillende soorten hiphopliefhebbers zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met je eerste statement ben ik het totaal niet eens, met je tweede wel. Indie- en britpopliefhebbers verschillen onderling, en er is minder kwaliteit op de markt, daarom is het wat meer hetzelfde maar toch verschilt het onderling nogal.
Hiphopliefhebbers luisteren niet naar 50 cent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die mensen die allstars dragen om erbij te horen en van die bandjes omdoen en stoer doen met random dingen. En die XD enzo gebruiken.
Maar je hebt ook fucking veel stoere negers op de stritta met hun felkleurige hoodies, gouden tanden die 50ct of whatever luisteren.
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit iemand tegengekomen die zichzelf bijzonder vind omdat hij naar indie luistertquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo ironisch, die mensen doen vaak alsof ze heel bijzonder en uniek zijn omdat ze naar indie luisteren, maar ze luisteren allemaal naar hetzelfde.
Alsof jij Candy Shop niet een van de beste nummers aller tijden vind.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hiphopliefhebbers luisteren niet naar 50 cent.
Ik ben het toch erg oneens, want je kunt zeer zeker niet stellen dat alle indie- en britpopliefhebbers naar dezelfde artiesten luisteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is geen stelling waarmee je het eens kan zijn of niet. Het is gewoon zo dat er heelveel verschillende soorten hiphopliefhebbers zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Skylark. het volgende:
Drum & bass, elektro, britpop, indie, classic rock, house, eclectic, nederpop.
Maar het stoer doen deed jij zelf zeg maar ook. Je had gewoon alternatieve pop kunnen zeggen ofzo. Maar niet "Dreampop" of dat indie gebeuren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit iemand tegengekomen die zichzelf bijzonder vind omdat hij naar indie luistertAlhoewel die mensen natuurlijk wel bestaan. Maar je hebt ook mensen die zichzelf bijzonder vinden omdat ze naar metal luisteren en zichzelf dan zo'n metal look aanmeten, of hiphop/rap luisteraars die ineens met gouden kettingen en petjes gaan lopen
Eens. Er zit veel verschil tussen alle muziek die onder het kopje indie valt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben het toch erg oneens, want je kunt zeer zeker niet stellen dat alle indie- en britpopliefhebbers naar dezelfde artiesten luisteren.
Wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar het stoer doen deed jij zelf zeg maar ook. Je had gewoon alternatieve pop kunnen zeggen ofzo. Maar niet "Dreampop" of dat indie gebeuren.
Poepie toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Stop met janken over muziek en heb medelijden met jullie goede vriendin Bt die in de universiteitsbibliotheek aan het werken is aan een verslag van 1500 woorden en er pas 750 heeft.
Wanneer moet je hem inleveren?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
Stop met janken over muziek en heb medelijden met jullie goede vriendin Bt die in de universiteitsbibliotheek aan het werken is aan een verslag van 1500 woorden en er pas 750 heeft.
Ik heb wel lobi hoowr, ik heb ook een kutverslag waar ik mee bezig benquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
lobiquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel lobi hoowr, ik heb ook een kutverslag waar ik mee bezig ben
Ik ben nu net 50 cent aan het luisteren. En ik snap wel wat je bedoelt. Maar door Indie of Dreampop te zeggen laat je overduidelijk zien dat je andere soort muziek luistert dan de rest. Stel je voor ze denken dat je net als anderen alternatieve pop luistert. Als iemand aan mij vraagt wat luister je dan zeg ik hipperdehop en dan ik niet alle subgenres opnoemen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat?Ik zeg dreampop en indie omdat ik dat goed vind, de meeste andere Alternative rock vind ik gewoon pure oorkanker
Daarom vind ik Alternative Rock over het algemeen dus niet goed.
Vergelijk:
Eens met:
Echt totaal verschillende muziek IMO maar het valt wel allebei onder de noemer Alternative Rock...
Precies..quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:44 schreef Mozy het volgende:
Als het lekker klinkt, dan luister ik er naar.
Op zo'n forum heb ik ook makkelijk de ruimte om alles op te noemen. Als een vriend aan mij vraagt wat ik zoal luister zeg ik gewoon veel elektronische muziek en een beetje pop/rock/indiequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben nu net 50 cent aan het luisteren. En ik snap wel wat je bedoelt. Maar door Indie of Dreampop te zeggen laat je overduidelijk zien dat je andere soort muziek luistert dan de rest. Stel je voor ze denken dat je net als anderen alternatieve pop luistert. Als iemand aan mij vraagt wat luister je dan zeg ik hipperdehop en dan ik niet alle subgenres opnoemen.
Kut, ik klikte op multivlaai maar ik wou eigenlijk op Jaffa stemmen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef iszinloos het volgende:
Poll: Waar zal ik eten bestellen?Domino's Spare rib express Restaurant il veliero Pizza& grillroom Multivlaai ![]()
Jaffa (turk...patat kapsalon )
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kook gewoon gezond, dikzakkkk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef iszinloos het volgende:
Poll: Waar zal ik eten bestellen?Domino's Spare rib express Restaurant il veliero Pizza& grillroom Multivlaai ![]()
Jaffa (turk...patat kapsalon )
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Op het forum juist meer ruimte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op zo'n forum heb ik ook makkelijk de ruimte om alles op te noemen. Als een vriend aan mij vraagt wat ik zoal luister zeg ik gewoon veel elektronische muziek en een beetje pop/rock/indie
Ik ben echt niet dik kan wel een keer ongezond.quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Poepie toch.![]()
Kusje op je boe boe verslag.
Een paar uur geledenquote:
Ahwquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb wel lobi hoowr, ik heb ook een kutverslag waar ik mee bezig ben
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dik kan wel een keer ongezond.![]()
Ik ben 195 en nog geen 70 kilo dus.
Dan heb je toch gewoon een 1?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Multivlaai, en dan ook meteen 6 vlaaien.
Haaaaaaaaaaaaaap.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Lobi ja.quote:
Je hebt serieus wat kilo's nodig...quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Multivlaai staat er eigenlijk bij voor de grap en omdat het kon.![]()
Kut limburg
Nee. Het hoort binnen 48 uur maar zij zei, voor zondag mag ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een 1?
Dat is het nou juist ik ben een grote eter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt serieus wat kilo's nodig...
Ohhhhhhhhh. Dat moet wel lukken dan, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Het hoort binnen 48 uur maar zij zei, voor zondag mag ook.
Kut wijf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
Magere lange jongens, echt zo onaantrekkelijk.
Zo een ben ik er ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat is het nou juist ik ben een grote eter.![]()
Als ik echt mijn best doe kan ik meer naar binnen krijgen als iedereen die ik ken.
Misschien meer eiwitten zodat je ook eens wat spieren krijgt of zo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat is het nou juist ik ben een grote eter.![]()
Als ik echt mijn best doe kan ik meer naar binnen krijgen als iedereen die ik ken.
Jup, van die lange slungels.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
Magere lange jongens, echt zo onaantrekkelijk.
Whehe, ik ben blij dat ik dat niet ben iddquote:
Ik hoop het jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh. Dat moet wel lukken dan, lijkt me.
quote:
Wtf manquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wat is lang?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
For the record, het is wel een must dat een jongen lang is.
Ik ben wel 1.95 maar ben wel "breed" dus een win win situatie. Want chicks willen lange jongens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, ik ben blij dat ik dat niet ben idd
2 grote bakken kapsalon besteld + 2 pita gezond!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf man
ik ben 1.79-1.80 en 64 kilo en vind mijzelf al licht
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop het jaik snap alleen niet meer waarom ik aangeboden heb alles te doen..
Maar dat poep je meteen daarna weer uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef iszinloos het volgende:
[..]
2 grote bakken kapsalon besteld + 2 pita gezond!
Straks ben ik minstens 3 kilo zwaarder.![]()
maar tot morgen ochtend heb ik een acceptabel bmi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dat poep je meteen daarna weer uit
En 1.83 incl. schoenen dangz?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
In vergelijking met je pinda vrienden of normale mensen.
Hahah ja, en dan moet je zelf zo laten doorschemeren dat je niet zeker weet hoe het moet. En zij zo van: "ok, ik doe het wel"quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
Breathtaking is het soort student waar ik wel mee zou samenwerken.
Van die mensen die alles zelf willen doen omdat ze bang zijn dat andere het verneuken
Ja anderen verneuken het inderdaad altijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
Breathtaking is het soort student waar ik wel mee zou samenwerken.
Van die mensen die alles zelf willen doen omdat ze bang zijn dat andere het verneuken
Je hebt nu een bmi van 18,41 ofzo anorexiapatient!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
maar tot morgen ochtend heb ik een acceptabel bmi.
Als je dat niet begrijpt..quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Wat kan er nou chill zijn aan een jongen die 2 koppen groter is? Ik snap jullie soms niet.
Gevoel van bescherming?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
Wat kan er nou chill zijn aan een jongen die 2 koppen groter is? Ik snap jullie soms niet.
Armen om meisje groot en sterk idee gedoe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
quote:
Lang is niet gelijk breed/sterk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Armen om meisje groot en sterk idee gedoe.
Wat is er tof aan een jonge die in een handtas past.
Dat zijn oerdriften Lakituquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Lakitu het volgende:
En dan is 1 kop groter niet genoeg?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zijn oerdriften Lakituwij willen ons graag veilig en beschermd voelen, we willen dat onze partner sterker en indrukwekkender is dan andere mannetjes.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Lang is niet gelijk breed/sterk.
Nope!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan is 1 kop groter niet genoeg?
Leugens, ik krijg nooit klachten.quote:
Wel complimenten dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, ik krijg nooit klachten.
Altijd, Seagal. Altijd.quote:
wat 1.80 en 64 kilo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf man
ik ben 1.79-1.80 en 64 kilo en vind mijzelf al licht
Size mattersquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Leugens, ik krijg nooit klachten.
Boeie ik ben 65.5.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weeg praktisch 64 kilo joh!
Dik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik 73quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Miss fatty fatty.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lolololol 30 cm langer dan ik en even zwaar.quote:
Je bent 1.65?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lolololol 30 cm langer dan ik en even zwaar.
Whehe.quote:
Hihi 25 bedoel ik.quote:
Op het forum heb je alle ruimte om iets toe te lichten, als je dat in RL gaat doen, dan krijg je echt alleen maar kankergesprekkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Op het forum juist meer ruimte.![]()
Je praat toch veel sneller dan dat je typt, dat argument slaat nergens op.
J bent 1.70quote:
Lang en breed.quote:
Dit was ik helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op het forum heb je alle ruimte om iets toe te lichten, als je dat in RL gaat doen, dan krijg je echt alleen maar kankergesprekken
Nog steeds een hele piemel kleiner.quote:
Ik eigenlijk ook maar ik lees terugquote:
Sommige blijkbaar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
vinden vrouwen dit mooi?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Nog steeds een hele piemel kleiner.
Zij is geil.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
En dit met een zwarte spijkerbroek eronder?
Je moet wegens de kerst, kleren voor je zusje kopen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kankerlelijk shirtje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
zoietsquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet wegens de kerst, kleren voor je zusje kopen?
Vout en Nieuw: Travo editie?quote:
Hoezo een shirt voor een vrouwquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
Of iemand die leuk shirt kent voor boven spijkerbroek..
18
Ja, gewoon iets leuks om te dragenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo een shirt voor een vrouw? Ik hou daar niet van, dus ik kan je niet helpen.
Leuke uitfit met bijbehorende dinges.quote:
Dan koop een vuilniszak, net zo leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, gewoon iets leuks om te dragen
Niet bij iedereen.quote:
kut wijf. Ik zou je vanavond eigenlijk gewoon moeten neuken. Beetje help is al teveel gevraagd hierquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan koop een vuilniszak, net zo leuk.
Supertof. Ook handig dat er een ritsje zit bij de puni.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leuke uitfit met bijbehorende dinges.
Vind je zusje vast leuk.![]()
[ afbeelding ]
'T is dat ik m'n seks al geregeld heb vanavondquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kut wijf. Ik zou je vanavond eigenlijk gewoon moeten neuken. Beetje help is al teveel gevraagd hier
Ik hou sowieso niet zo erg van haarbandjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Ze moet niet lelijk zijn.
Zo'n gedrocht met een haarbandje.
Alleen die kleur, zo passe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Supertof. Ook handig dat er een ritsje zit bij de puni.
Het is niet dat ik dan gelijk een stijve krijg als ik een meisje met haarband zie. Maar ik vind het wat hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo erg van haarbandjes.
Sporadisch bij cute faces is het wel mooi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo erg van haarbandjes.
Ja, vind ik ook, had wel iets frisser mogen zijn.quote:
jongen help danquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:
kurk_droog, wtf heb jij voor smaak![]()
.
Geil.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf is dat voor site, kijk wat ik vind![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Wtf is dat voor site, kijk wat ik vind![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Eet je nou in bed?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:55 schreef iszinloos het volgende:
lief dag boek mijn eten is er eindelijk.![]()
![]()
[ afbeelding ]
neequote:
quote:
Maar het is wel te lekker voor woorden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Dat ziet er niet heel smakelijk uit idd.
Neen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
![]()
Heb je nog nooit een patat kapsalon op?
Dudeeeeequote:
rofaquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dudeeeee
Patat , van da vlees van de turk groente (net als bij de shoarma) knoflook saus. en dan gesmolten kaas er over.![]()
![]()
DE uitgaans hap. Overal in rotterdam en de drechtstreek te verkrijgen
Ja dus kies er 1 uitquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dude het zijn de zelfde shirts alleen andere kleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |