die eerste heb ik laatst lekker al geluisterdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Siniti het volgende:
Syb Syb Syb luister deze dan
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5960153941191808033&ei=TLUjS4aLF4Ge-AaUtInYCg&q=thick+as+a+brick&hl=nl&view=3#
En dees
Niet te vergeten dees
Ojaquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die eerste heb ik laatst lekker al geluisterd
die tweede nog niet
Ja sowieso.quote:
Apart, ik heb het juist andersom, ben niet echt van de enorme extreem positieve dingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan depressieve shit.
Dit is gewoon kankermuziek, daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Apart, ik heb het juist andersom, ben niet echt van de enorme extreem positieve dingen.
van extreem blije dingen zoals heidevolk gaat mijn bloed echt koken![]()
quote:
beetje onduidelijk van mij trouwens, ik doelde meer op de eerste artiest en de tweedequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
OjaMaar ik had geen zin weer 5 youtube filmpjes voor 1 liedje te posten
Wtf, waar is dat?quote:
wiequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Satria heb ik je al laten zien welke camper we op het oog hebben![]()
![]()
!?!?!
Fucking aan.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is nog veel ziekerTahiti.
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet kan surfenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze is nog veel ziekerTahiti.
[ afbeelding ]
Haha kanker die bus is zo baas. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik en mn homie G's.
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
je hebt een skateramp op je dakquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik en mn homie G's.
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
Later omdat ik wel dan op bazenplaatsen wil surfen, dus heb ik wel wat dough voor nodig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het al, want ik ben een bauss.
Waarom later?
Sufen is lastig gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan het al, want ik ben een bauss.
Waarom later?
Alsof je het nog gaat leren als je 30 bent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Later omdat ik wel dan op bazenplaatsen wil surfen, dus heb ik wel wat dough voor nodig.
Noh man, gewoon in m'n 20's jwzquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof je het nog gaat leren als je 30 bent.
mijn pa vertelde laatst over een oude kennis van hem in de dom republiek, dat hij na al die jaren nog altijd voor hij gaat werken een paar golven pakt. en die vent is nu rond de 50 ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Later omdat ik wel dan op bazenplaatsen wil surfen, dus heb ik wel wat dough voor nodig.
Vraiment?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik was 2 jaar terug met een mattie naar zo'n surfcamp geweest. Was wel vet, ik heb er 2 weken gezeten met 1 week les. Toen kon ik het wel en heb ik die andere week de bauss uitgehangen. Ook wel vette feestjes opzich.
Dat was hier:
[ afbeelding ]
Geen idee wat je wil zeggen, ik spreek geen Frans. Het was wel vet in elk geval.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Et eh.. c'etait combjien? ofzo?
hoe duur het was. opzich opmerkelijk dat je een goede tijd hebt gehad, dan had je het best getroffen.. sommige fransen daarentegen mogen best opgeknoopt wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen idee wat je wil zeggen, ik spreek geen Frans. Het was wel vet in elk geval.
Ja ik heb wel ruzie gehad met wat Fransen maar dat heb je sowieso als je naar Frankrijk gaat. Wat een kankervolk is dat... maargoed er waren ook wel veel Nederlanders. En Mimizan is echt zo'n surfstadje, dat zijn altijd wel chille mensen. Het was niet duur, geloof dat ik alles bij elkaar iets van 600 euro kwijt was, voor 2 wekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe duur het was. opzich opmerkelijk dat je een goede tijd hebt gehad, dan had je het best getroffen.. sommige fransen daarentegen mogen best opgeknoopt worden
Inclusief eten en drinken. (Lees; hotdogs, Pain Americain, bier en drank)quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel ruzie gehad met wat Fransen maar dat heb je sowieso als je naar Frankrijk gaat. Wat een kankervolk is dat... maargoed er waren ook wel veel Nederlanders. En Mimizan is echt zo'n surfstadje, dat zijn altijd wel chille mensen. Het was niet duur, geloof dat ik alles bij elkaar iets van 600 euro kwijt was, voor 2 weken.
Link/pics.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
Aight, ik heb die chick gevonden op hyves.![]()
Schattig dat je zoveel moeite voor d'r hebt gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Lakitu het volgende:
Aight, ik heb die chick gevonden op hyves.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |