zijn leven lang zal het op internet staan, er komt wel duidelijkheid hoor, maar ja dan moeten eerst de hogere machten dood zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vermoord heeft hij haar niet denk ik niet (niet bewust in ieder geval).
Maar wel samen met die broertjes in zee geflikkerd toen ze na een overdosis van het een of ander niet goed werd en ze dachten dat ze dood was (dat is ook maar de vraag natuurlijk).
Het is voor haar ouders natuurlijk vreselijk dat ze tot op de dag van vandaag niet gevonden is, maar die Joran heeft al wel geboet voor wat er gebeurd is hoor. Dit blijft hem z'n leven lang achtervolgen.
heb je geen betere argumenten ??? je lijkt joran wel , je komt vrijwillig en beroep je op je talen kennis ( of zwijgplicht )quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef patatmetfriet het volgende:
Bizar is dat toch. Joran-topics trekken altijd spellingsgehandicapte conspiracydenkers aan als hoe een hoop stront dat met vliegen doet.
effe snel terug gezocht, maar welke argumenten had jij danquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik had argumenten, jij en je vrienden hadden demagogie, ik gaf het op.
Zo is het ook, gerechtigheid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vermoord heeft hij haar niet denk ik niet (niet bewust in ieder geval).
Maar wel samen met die broertjes in zee geflikkerd toen ze na een overdosis van het een of ander niet goed werd en ze dachten dat ze dood was (dat is ook maar de vraag natuurlijk).
Het is voor haar ouders natuurlijk vreselijk dat ze tot op de dag van vandaag niet gevonden is, maar die Joran heeft al wel geboet voor wat er gebeurd is hoor. Dit blijft hem z'n leven lang achtervolgen.
Hey duikkiequote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef duikkie het volgende:
weten jullie wie nooit verhoort is in deze zaak ????
bijna iedereen kijk de lijsten maar na , echter 1 persoon die 5 minuten voordat joran thuiskwam ook wakker was en dat is valetijn van der sloot![]()
Hij beschermdt niemand en dat weet hij zelf ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef bastibro het volgende:
[..]
Zo is het ook, gerechtigheid.
Eigenlijk heeft ie zichzelf behoorlijk genaaid met dit alles want wanneer hij de waarheid in Juni 05 had verteld was hij nu klaar met alles geweest.
Dat weet Joran natuurlijk zelf ook.
Wie beschermd hij?
[ afbeelding ]
Inderdaad,wat hebben we gelachen om van der Eem.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
De zee is groot Joran.
Wat hebben we gelachen om die van der Eem.²
Niet zo moeilijk, alles staat op internet, alleen leest niet iedereen alles. Daarom is zo'n forum zo leuk, toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ouwefiets, je klinkt goed geïnformeerd.²
Nou, met alle respect JOkkebrOk, maar misschien is het jou ontgaan dat Peter zijn handlanger Patrick al tijden niet meer noemt als het om zijn succesnummer, alias Emmy draait. Volgens mij vindt Peter het wel handig, vanwege die Emmy, maar zelfs in de uitzending van zondag heeft Peter het alleen over geheime camera's en niet meer over Patrick.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker boeiend dat Peter R de Vries een crimineel heeft gebruikt om Joran een bekentenis te laten ontfutselen. Die Patrick is waarschijnlijk de enige geweest die dat zou lukken aangezien Joran klaarblijkelijk tegen deze kerel opkeek. Het feit dat deze man niet zo lief is, heeft verder geen fuck met deze zaak te maken. Het doel heiligt de middelen, zou ik zo zeggen.
OUWEFIETS = JORANquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Ouwefiets, je klinkt goed geïnformeerd.²
Joran zou veel meer taal- en schrijffouten maken...quote:
Zijn ouders helpen met de spelling. Je weet toch.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Joran zou veel meer taal- en schrijffouten maken...
Die vader heeft het maar druk met Joran...quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
Zijn ouders helpen met de spelling. Je weet toch.
Niet netjes van Peter dat hij die van der Eem niet meer noemt, maar ook dat is niet boeiend. Zijn kop wordt nog regelmatig getoond.... toch? Ook een soort van eer die hij geeft. Als hij alleen met de eer zou willen strijken dan zou hij die van der Eem voortaan wel een balkje voor zijn ogen geven.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:15 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Nou, met alle respect JOkkebrOk, maar misschien is het jou ontgaan dat Peter zijn handlanger Patrick al tijden niet meer noemt als het om zijn succesnummer, alias Emmy draait. Volgens mij vindt Peter het wel handig, vanwege die Emmy, maar zelfs in de uitzending van zondag heeft Peter het alleen over geheime camera's en niet meer over Patrick.
Natuurlijk heeft Patrick met zijn al dan niet lief (?) zijn alles met deze zaak te maken, Joran heeft een quasi bekentenis afgelegd bij deze voor hem imposante gozer (rest van gozer's kwaliteiten zie boven), in opdracht van Peter, waar een groot deel van de wereld in gelooft.
Onder de omstandigheden grote prestatie van Patrick, maar verder van geen enkel belang gebleken. Jammer van al het geld wat eraan is uitgegeven om Joran te laten napraten wat hem werd aangegeven.
Hij komt nog wel voor zijn rechterquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die vader heeft het maar druk met Joran...
Inderdaad, van der Eem's kop was hier en daar te zien maar niet via Peter, dus Peter kon hem moeilijk een balkje geven, eer of geen eerquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet netjes van Peter dat hij die van der Eem niet meer noemt, maar ook dat is niet boeiend. Zijn kop wordt nog regelmatig getoond.... toch? Ook een soort van eer die hij geeft. Als hij alleen met de eer zou willen strijken dan zou hij die van der Eem voortaan wel een balkje voor zijn ogen geven.![]()
En ik vind het totaal niet zonde van het geld. Het was boeiende t.v.
Of gewoon een wanna be!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
OUWEFIETS = JORAN
Word wakker mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |