abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75656492
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vermoord heeft hij haar niet denk ik niet (niet bewust in ieder geval).

Maar wel samen met die broertjes in zee geflikkerd toen ze na een overdosis van het een of ander niet goed werd en ze dachten dat ze dood was (dat is ook maar de vraag natuurlijk).

Het is voor haar ouders natuurlijk vreselijk dat ze tot op de dag van vandaag niet gevonden is, maar die Joran heeft al wel geboet voor wat er gebeurd is hoor. Dit blijft hem z'n leven lang achtervolgen.
zijn leven lang zal het op internet staan, er komt wel duidelijkheid hoor, maar ja dan moeten eerst de hogere machten dood zijn

trouwens de jongens zijn nooit terug gereden en zeker satisch niet lees maar eens de politie auto tapes

en waar haal je trouwens in 10 of 20 minuten een kennis vandaan op strand, ooit wel eens geprobeerd ???
pi_75656776
Bizar is dat toch. Joran-topics trekken altijd spellingsgehandicapte conspiracydenkers aan als hoe een hoop stront dat met vliegen doet.
pi_75656780
weten jullie wie nooit verhoort is in deze zaak ????
bijna iedereen kijk de lijsten maar na , echter 1 persoon die 5 minuten voordat joran thuiskwam ook wakker was en dat is valetijn van der sloot
pi_75656843
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef patatmetfriet het volgende:
Bizar is dat toch. Joran-topics trekken altijd spellingsgehandicapte conspiracydenkers aan als hoe een hoop stront dat met vliegen doet.
heb je geen betere argumenten ??? je lijkt joran wel , je komt vrijwillig en beroep je op je talen kennis ( of zwijgplicht )
pi_75657008
Ik had argumenten, jij en je vrienden hadden demagogie, ik gaf het op.
pi_75657953
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik had argumenten, jij en je vrienden hadden demagogie, ik gaf het op.
effe snel terug gezocht, maar welke argumenten had jij dan
alleen dat het verstandig is om op eerdere verklaringen terug te vallen ???
had hij niet naar politie hoeven te gaan hoor

had hem 2 uur verhoor minder opgeleverd

en waarom was zijn advocaat er eigenlijk niet bij ???
wel dom van joran , een advocaat had namelijk joran na 20 minuten buiten gehad.
en peter r de vries beweert alleen maar dat de uitspraken van joran om duidelijkheid te verschaffen
niet uit dit verhoor blijkt.
pi_75658806
Hij ging daarheen om te verklaren dat zijn uitspraken bij Patrick onzin waren geweest. Niet om op zijn eerdere verklaringen terug te komen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:26:37 #184
207372 bastibro
I`ll get there
pi_75659292
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vermoord heeft hij haar niet denk ik niet (niet bewust in ieder geval).

Maar wel samen met die broertjes in zee geflikkerd toen ze na een overdosis van het een of ander niet goed werd en ze dachten dat ze dood was (dat is ook maar de vraag natuurlijk).

Het is voor haar ouders natuurlijk vreselijk dat ze tot op de dag van vandaag niet gevonden is, maar die Joran heeft al wel geboet voor wat er gebeurd is hoor. Dit blijft hem z'n leven lang achtervolgen.
Zo is het ook, gerechtigheid.
Eigenlijk heeft ie zichzelf behoorlijk genaaid met dit alles want wanneer hij de waarheid in Juni 05 had verteld was hij nu klaar met alles geweest.
Dat weet Joran natuurlijk zelf ook.

Wie beschermd hij?

dinsdag 15 december 2009 @ 18:28:38 #185
207372 bastibro
I`ll get there
pi_75659374
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef duikkie het volgende:
weten jullie wie nooit verhoort is in deze zaak ????
bijna iedereen kijk de lijsten maar na , echter 1 persoon die 5 minuten voordat joran thuiskwam ook wakker was en dat is valetijn van der sloot
Hey duikkie Leuk je weer te zien

Blijft aan je knagen he, diegene die nooit verhoord was
pi_75659997
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef bastibro het volgende:

[..]

Zo is het ook, gerechtigheid.
Eigenlijk heeft ie zichzelf behoorlijk genaaid met dit alles want wanneer hij de waarheid in Juni 05 had verteld was hij nu klaar met alles geweest.
Dat weet Joran natuurlijk zelf ook.

Wie beschermd hij?

[ afbeelding ]
Hij beschermdt niemand en dat weet hij zelf ook.
Hij is klaar met alles.
Maar er is nog een hele boel dat niet klaar is
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:27:54 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75667056
De zee is groot Joran.

Wat hebben we gelachen om die van der Eem.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75669157
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
De zee is groot Joran.

Wat hebben we gelachen om die van der Eem.

²
Inderdaad,wat hebben we gelachen om van der Eem.
Eerst wordt ie voor een hoop euries ingehuurd door Peter om wat criminele truukjes op Joran los te laten.
Dan wordt ie niet binnengelaten in US.
Bewerkt daarna zijn vriendin met een koevoet.

Vervolgens verkoopt ie afgelopen zomer zijn slangenclubje in Arnhem om een nieuw leven op Aruba te beginnen. Gedraagt zich daar als een dronken junk, weigert $200 te betalen omdat hij gerookt heeft in zijn kamer, bedreigt vervolgens een medewerker van het hotel, krijgt een boete van 2000 Arubaanse florijnen, betaalt die niet en wordt vorige week opnieuw – bij verstek - voor de rechter gehaald en veroordeeld om alsnog te betalen of anders 14 dagen de bak in.

Lekkere jongen toch, met zijn fantastische verhalen. Neemt Joran mee naar Duitsland, mee naar de hoeren, maakt hem verslaafd aan de coke, belooft hem veel aandelen in een wiet plantage en laat hem onder al die beloftes en wazige toestand een aantal bekentenissen napraten.

Zo geloofwaardig Peter om zo’n mannetje bij je criminele misdaad verslaggeving te betrekken. Maar ja, het heeft je verschrikkelijk veel geld en een gouden beeldje opgeleverd.
Prestatie!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door OUWEFIETS op 15-12-2009 22:29:33 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:38:50 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75670025
Ouwefiets, je klinkt goed geïnformeerd.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75670299
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Niet zo moeilijk, alles staat op internet, alleen leest niet iedereen alles. Daarom is zo'n forum zo leuk, toch?
pi_75670992
Lekker boeiend dat Peter R de Vries een crimineel heeft gebruikt om Joran een bekentenis te laten ontfutselen. Die Patrick is waarschijnlijk de enige geweest die dat zou lukken aangezien Joran klaarblijkelijk tegen deze kerel opkeek. Het feit dat deze man niet zo lief is, heeft verder geen fuck met deze zaak te maken. Het doel heiligt de middelen, zou ik zo zeggen.
pi_75671415
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lekker boeiend dat Peter R de Vries een crimineel heeft gebruikt om Joran een bekentenis te laten ontfutselen. Die Patrick is waarschijnlijk de enige geweest die dat zou lukken aangezien Joran klaarblijkelijk tegen deze kerel opkeek. Het feit dat deze man niet zo lief is, heeft verder geen fuck met deze zaak te maken. Het doel heiligt de middelen, zou ik zo zeggen.
Nou, met alle respect JOkkebrOk, maar misschien is het jou ontgaan dat Peter zijn handlanger Patrick al tijden niet meer noemt als het om zijn succesnummer, alias Emmy draait. Volgens mij vindt Peter het wel handig, vanwege die Emmy, maar zelfs in de uitzending van zondag heeft Peter het alleen over geheime camera's en niet meer over Patrick.
Natuurlijk heeft Patrick met zijn al dan niet lief (?) zijn alles met deze zaak te maken, Joran heeft een quasi bekentenis afgelegd bij deze voor hem imposante gozer (rest van gozer's kwaliteiten zie boven), in opdracht van Peter, waar een groot deel van de wereld in gelooft.
Onder de omstandigheden grote prestatie van Patrick, maar verder van geen enkel belang gebleken. Jammer van al het geld wat eraan is uitgegeven om Joran te laten napraten wat hem werd aangegeven.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:17:01 #193
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75671465
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

²
OUWEFIETS = JORAN

Word wakker mensen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75671564
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:

OUWEFIETS = JORAN

Joran zou veel meer taal- en schrijffouten maken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:21:37 #195
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75671644
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Joran zou veel meer taal- en schrijffouten maken...
Zijn ouders helpen met de spelling. Je weet toch.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75671680
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:

Zijn ouders helpen met de spelling. Je weet toch.
Die vader heeft het maar druk met Joran...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_75672167
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:15 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Nou, met alle respect JOkkebrOk, maar misschien is het jou ontgaan dat Peter zijn handlanger Patrick al tijden niet meer noemt als het om zijn succesnummer, alias Emmy draait. Volgens mij vindt Peter het wel handig, vanwege die Emmy, maar zelfs in de uitzending van zondag heeft Peter het alleen over geheime camera's en niet meer over Patrick.
Natuurlijk heeft Patrick met zijn al dan niet lief (?) zijn alles met deze zaak te maken, Joran heeft een quasi bekentenis afgelegd bij deze voor hem imposante gozer (rest van gozer's kwaliteiten zie boven), in opdracht van Peter, waar een groot deel van de wereld in gelooft.
Onder de omstandigheden grote prestatie van Patrick, maar verder van geen enkel belang gebleken. Jammer van al het geld wat eraan is uitgegeven om Joran te laten napraten wat hem werd aangegeven.
Niet netjes van Peter dat hij die van der Eem niet meer noemt, maar ook dat is niet boeiend. Zijn kop wordt nog regelmatig getoond.... toch? Ook een soort van eer die hij geeft. Als hij alleen met de eer zou willen strijken dan zou hij die van der Eem voortaan wel een balkje voor zijn ogen geven.

En ik vind het totaal niet zonde van het geld. Het was boeiende t.v.
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:37:09 #198
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75672169
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die vader heeft het maar druk met Joran...
Hij komt nog wel voor zijn rechter
pi_75673319
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet netjes van Peter dat hij die van der Eem niet meer noemt, maar ook dat is niet boeiend. Zijn kop wordt nog regelmatig getoond.... toch? Ook een soort van eer die hij geeft. Als hij alleen met de eer zou willen strijken dan zou hij die van der Eem voortaan wel een balkje voor zijn ogen geven.

En ik vind het totaal niet zonde van het geld. Het was boeiende t.v.
Inderdaad, van der Eem's kop was hier en daar te zien maar niet via Peter, dus Peter kon hem moeilijk een balkje geven, eer of geen eer

Maar je hebt verder gelijk, boeiende tv, mooie fiction, zoals die US crime investigation programs die we hier voorbij zien komen, al hebben we daar nog niemand op bewuste misleiding tv - gericht op een vooralsnog onschuldige Ollander, kunnen betrappen. Toch?
pi_75674002
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

OUWEFIETS = JORAN

Word wakker mensen.
Of gewoon een wanna be!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')