Ik geloof nog in de goedheid van de mensquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef mime_negert het volgende:
Kwam je er daadwerkelijk nu pas achter dat mensen dit doen op Marktplaats en andere veilingsites?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:17 schreef elcastel het volgende:
Heel irritant inderdaad, ik bied tegenwoordig gewoon zo hoog dat de verkoper er zelfs niet overheen durft.
Heel irritant inderdaad, ik bied tegenwoordig gewoon zo hoog dat de verkoper er zelfs niet overheen durft.
*alu hoedje opzet*quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Het is een complot; open snel een topic in TRU
Ik bied 10 euro!quote:
Kut, overboden, 12 euroquote:
nee, kan bij marktplaats niet en is ook niet nodig omdat er geen bindende koop is bij het bieden. Ik gebruik op ebay bidnip, heerlijk!quote:Op woensdag 16 december 2009 07:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat bij Ebay ook altijd, maar daar gebruiken mensen van die software om automatisch te bieden, ik weet niet of dat bij Marktplaats ook kan?
Je hebt er genoeg sukkels tussen zitten die willen dat je gaat bieden en dan vraag je wat ze ervoor willen hebben en zeggen ze: ik heb toch bieden aanstaan.... zo domquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Direct mailen/bellen en een bod uitbrengen is beter en effectiever.
Zal misschien ook aan het soort producten liggen. Ik handel alleen in auto-onderdelen op marktplaats. Daar kom je redelijk makkelijk weg met e-mail en telefonisch contact. Bieden gebruik ik nooit.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg sukkels tussen zitten die willen dat je gaat bieden en dan vraag je wat ze ervoor willen hebben en zeggen ze: ik heb toch bieden aanstaan.... zo dom
Moet je een bank voor de woonkamer proberen of kinderkleding...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal misschien ook aan het soort producten liggen. Ik handel alleen in auto-onderdelen op marktplaats. Daar kom je redelijk makkelijk weg met e-mail en telefonisch contact. Bieden gebruik ik nooit.
Hier nog een. Al zegt dat heen en weer gemail ook niet altijd alles.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:07 schreef Catch22- het volgende:
ik bied niet eens. Stuur wel een mailtje.
Door even heen en weer te mailen is het ook makkelijker te achterhalen of iemand te vertrouwen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |