abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75548027
Ik heb op een apparaat geboden op marktplaats. De verkoper mailde dat ik het voor 40 euro mocht hebben. Niet lang daarna werd ik overboden met 5 euro. De verkoper mailde dat hij inmiddels wel een hoger bod had gekregen. Ik mailde terug dat ik het even moest overleggen. En dat ik het ook wel begreep als hij het intussen zou verkopen aan de hogere bieder. Gisteravond heb ik gemaild dat het niet was wat we zochten en hem succes met de verkoop gewenst.

Krijg ik een verontwaardigd mailtje terug, dat dit toch het apparaat was dat ik zocht?? Oftewel: teleurgesteld dat ik niet wilde kopen. Als hij nou een hoger bod heeft, dikke prima toch? Verkoopt hij het daar toch lekker aan? Ik vermoed dus dat hij dat bod zelf heeft geplaatst onder een andere naam. Je kan helaas niet zoeken op gebruiker, anders had ik nog even een onderzoekje kunnen doen

Bied ik vandaag op een apparaat 50 euro, wordt ik binnen een uur met 15 euro overboden. Ik geloof er nu dus eigenlijk niet meer in!!

Tips??
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:12:27 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_75548088
Kwam je er daadwerkelijk nu pas achter dat mensen dit doen op Marktplaats en andere veilingsites?
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:13:15 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75548103
Is toch niet erg? Als jij 40 euro wil betalen en hij biedt zelf meer, dan mag hij het aan zichzelf verkopen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75548108
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef mime_negert het volgende:
Kwam je er daadwerkelijk nu pas achter dat mensen dit doen op Marktplaats en andere veilingsites?
Ik geloof nog in de goedheid van de mens

Ter aanvulling:

Ja, daar kom ik dus nu achter, anders zou ik het topic niet hebben geplaatst
pi_75548119
Dan moet je gewoon heel simpel zeggen: voor 40 euro en anders niet.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75548135
Heb ik ook een keer gehad.

Ik bood 2400 euro ergens op, komt er ineens een bod van 2900 euro. Ja me reet

En twee dagen later belt die vent me op, andere koper had afgehaakt

Ik heb vriendelijk verteld dat ik me niet laat naaien
pi_75548214
Prutsers altijd .

Heb de laatste keer wel een fijne deal gemaakt met iemand op marktplaats. Goed contact, geen gezeik en gewoon aan de afspraken gehouden. Dat kom je niet veel tegen helaas.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_75548216
Heel irritant inderdaad, ik bied tegenwoordig gewoon zo hoog dat de verkoper er zelfs niet overheen durft.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_75548410
Sowieso mensen die die biedingen via marktplaats serieus nemen...

als je echt interesse hebt dan moet je mailen of bellen.
Ein Zwei POLIZEI!!1!!!Nomnom!!!Nom!!11!Einz!
pi_75549220
Je moet gewoon niet bieden, maar bellen / mailen. Dat werkt veel beter.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_75549388
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:17 schreef elcastel het volgende:
Heel irritant inderdaad, ik bied tegenwoordig gewoon zo hoog dat de verkoper er zelfs niet overheen durft.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 15:09:45 #12
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_75552805
quote:
pi_75553994
Ook ik heb een aantal spullen te koop staan. Wordt er geboden, en 10 minuten later krijg ik een mailtje dat het bod verwijderd is. Reden: koper reageert niet .
pi_75554168
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
Het is een complot; open snel een topic in TRU
*alu hoedje opzet*
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:30:52 #16
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_75556921
Ja, ik heb dat ook al vaker meegemaakt. Gelukkig heb je het meestal snel door, want als je je hoogste bod verwijdert, verwijdert de verkoper ook opeens zijn hoogste bod. Ik wens ze er ook altijd veel succes mee. Met zulke mensen wil je gewoon niet zakendoen.
pi_75556934
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

*alu hoedje opzet*
Ik bied 10 euro!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_75556940
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:31 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik bied 10 euro!
Kut, overboden, 12 euro
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_75557360
quote:
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:49:31 #20
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_75557475
Ik hou niet zo van paprika.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_75557532
Het hoeft trouwens echt niet de verkoper zelf te zijn hoor, er zijn zat figuren die het leuk vinden om in het wilde weg te bieden om vervolgens nooit iets van zich te laten horen, of bieders die gelijk op zoveel items bieden van het zelfde dat ze meer kans hebben dat iemand snel reageert.

Zelf verkoop ik ook meer dan genoeg via mp, en zodra er een bod is dat ik acceptabel vind, dan gaat deze gelijk op gereserveerd, biedingen die daarna komen zijn in het algemeen onzin biedingen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:51:13 #22
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75557542
Komt erg vaak voor inderdaad. Op marktplaats zou ik mede daarom niet zo snel iets kopen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75573474
Het lijkt er op dat ik een deal heb, hier werd er ook niet hoger geboden, had dan ook rechtstreeks gemaild. Ik heb ook al uitgegoogled en -gehyved wie het is, dus dat geeft me een gerust gevoel
pi_75575769
Mailen en bellen werkt gewoon beter dan bieden. Bij bieders weet je nooit of ze serieus zijn en op hoeveel soortgelijke artikelen ze geboden hebben. Bij direct contact kun je gelijk wat afspreken.

Als ik wat verkoop negeer ik 9 van de 10 keer biedingen. Gewoon om de simpele reden dat de biedingen vaak extreem laag zijn of dat je toch niets hoort van de bieder. Biedt er dus iemand X euro en belt/mailt er iemand met een bod van X dan gaat het artikel naar de beller/mailer als ik die X eur acceptabel vind.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_75575949
Erg vervelend inderdaad, het overkomt me ook regelmatig.
Ik doe alleen nog het bod wat ik er voor over heb en als er iemand overheen biedt dan gaat het over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')