abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75550325
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:41 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Hetm aakt mij geen zak uit wat jij wel en niet gelooft. Ik wil nu ook wel eens weten wat hij nog meer voor inkomen had behalve zijn gewone salaris. Ik weet niet eens hoeveel die bonussen e.d. waren.
Klassieke golddigger
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_75550330
En voor degenen die roepen dat zij hem gaat uitkleden en natuurlijk geen recht heeft op zijn toekomstige verdiensten, daar denkt onze overheid heel anders over.
Als je ex-echtgeno(o)t(e) tot 12(!) (twaalf!) jaar na (na!) de scheiding in de bijstand belandt, komt de overheid de bijstand terugvorderen op de rijke ex. Ook al ziet de arme ex daar geen cent van. De rijke ex is eeuwen geleden de verplichting aangegaan de ander te verzorgen. En dat het contact en contract tussen die personen verbroken is, maakt die verplichting niet zomaar weg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:43:43 #153
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75550335
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:40 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Omdat ik altijd mee moest op reizen (tot 2 jaar geleden zo ongeveer). Ik ben een half jaar met hem in Dubai geweest omdat hij daar zaken had. Hoe had ik in gods naam een baan kunenn ehbben en met hem mee kunnen gaan waar hij business-oppotunitys zag liggen?
Ja, als iemand mij naar mee Dubai neemt zou ik 't ook niet pikken en meteen geld eisen.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_75550340
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Een beetje goede aandelenhandelaar heeft wel wat meer te besteden dan 4500 overigens.
Ik kreeg gewoon dat geld gestort iedere maand op onze gezamelijke rekening. Nogmaals: ik heb geen idee wat hij nog meer binnensleepte. Ik heb daar nooit naar gevraagd. Maar dat moet ik nu wel doen natuurlijk. Ik wil weten wat hij nog meer aan bezit heeft.
pi_75550361
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:41 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Hetm aakt mij geen zak uit wat jij wel en niet gelooft. Ik wil nu ook wel eens weten wat hij nog meer voor inkomen had behalve zijn gewone salaris. Ik weet niet eens hoeveel die bonussen e.d. waren.
Zal je op deze manier ook niet te weten komen...

Vergeef zijn fout, kijk elkaar diep in de ogen en ga gelukkig verder leven in de droom die je had!
Van een scheiding ga jij absoluut niet beter worden, alleen maar achteruit. Je hebt minder te besteden en moet alles zelf gaan doen, ik kan je vertellen dat het niet lang goed gaat als ik je zo hoor.

Laten we hem vergeven, beste keus!
1 minnares is toch wel te overzien!
All management is Strategic Management.
pi_75550364
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:43 schreef sigme het volgende:
En voor degenen die roepen dat zij hem gaat uitkleden en natuurlijk geen recht heeft op zijn toekomstige verdiensten, daar denkt onze overheid heel anders over.
Als je ex-echtgeno(o)t(e) tot 12(1) (twaalf!) jaar na (na!) de scheiding in de bijstand belandt, komt de overheid de bijstand terugvorderen op de rijke ex. Ook al ziet de arme ex daar geen cent van. De rijke ex is eeuwen geleden de verplichting aangegaan de ander te verzorgen. En dat het contact en contract tussen die personen verbroken is, maakt die verplichting niet zomaar weg.
Goh. Wat een mooie bronvermelding.
pi_75550387
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:43 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Ik kreeg gewoon dat geld gestort iedere maand op onze gezamelijke rekening. Nogmaals: ik heb geen idee wat hij nog meer binnensleepte. Ik heb daar nooit naar gevraagd. Maar dat moet ik nu wel doen natuurlijk. Ik wil weten wat hij nog meer aan bezit heeft.
Jij kreeg dat gestort op jullie rekening
pi_75550397
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Goh. Wat een mooie bronvermelding.
Nee, een typefout. Wil je een bron?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:46:51 #159
92279 N.icka
Windforce 11
pi_75550411
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:43 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Het is ook volkomen normaal dat een dame van jou stand dit op een jongerenforum komt vragen
pi_75550420
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:43 schreef sigme het volgende:
Als je ex-echtgeno(o)t(e) tot 12(1) (twaalf!) jaar na (na!) de scheiding in de bijstand belandt, komt de overheid de bijstand terugvorderen op de rijke ex. Ook al ziet de arme ex daar geen cent van. De rijke ex is eeuwen geleden de verplichting aangegaan de ander te verzorgen. En dat het contact en contract tussen die personen verbroken is, maakt die verplichting niet zomaar weg.
Klopt, bijstand wordt idd verhaald... moet je daar wel recht op hebben, en als ze al geruime tijd in het huis wonen waar ze in wonen, dan kun je er vanuitgaan dat er een (flinke) overwaarde is, en dan heeft ze dus vermogen, dus dan is er geen sociale dienst die een bijstandsuitkering gaat betalen.

Daarbij is bijstand voor een alleenstaande peanuts, dus ze kan beter een fatsoenlijke alimentatie-overeenkomst met haar man proberen aan te gaan, dan het onderste uit de kan te halen, want er is geen rechter meer die het onderste uit de kan nog toekent aan iemand van 42 zonder kinderen.
Syl moet winnen!
pi_75550422
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, een typefout. Wil je een bron?
Ja. Zeker als je zoiets stellig beweerd, is een (deugdelijke) bronvermelding wel wenselijk.
pi_75550426
TS is een vieze uitzuiger. Het type dat, als er kinderen waren, deze nog zou inzetten om haar ex een hak te zetten.

Ik hoop dan ook dat je niets krijgt
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75550432
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:46 schreef N.icka het volgende:

[..]

Het is ook volkomen normaal dat een dame van jou stand dit op een jongerenforum komt vragen
Sorry, ik voel me niet oud. En ik wist niet dat dit een jongerenforum was. Mijn vriendin had het er over, dat ik hier wel eens info zou kunnen krijgen.
pi_75550458
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Ja. Zeker als je zoiets stellig beweerd, is een (deugdelijke) bronvermelding wel wenselijk.
En geef dan ook even het verband aan tussen die bron en dit topic s.v.p.
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:48:41 #165
92279 N.icka
Windforce 11
pi_75550459
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Sorry, ik voel me niet oud. En ik wist niet dat dit een jongerenforum was. Mijn vriendin had het er over, dat ik hier wel eens info zou kunnen krijgen.
Ah leuk , wie is je vriendin?
pi_75550470
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Klopt, bijstand wordt idd verhaald... moet je daar wel recht op hebben, en als ze al geruime tijd in het huis wonen waar ze in wonen, dan kun je er vanuitgaan dat er een (flinke) overwaarde is, en dan heeft ze dus vermogen, dus dan is er geen sociale dienst die een bijstandsuitkering gaat betalen.

Daarbij is bijstand voor een alleenstaande peanuts, dus ze kan beter een fatsoenlijke alimentatie-overeenkomst met haar man proberen aan te gaan, dan het onderste uit de kan te halen, want er is geen rechter meer die het onderste uit de kan nog toekent aan iemand van 42 zonder kinderen.
Bijstand? Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil weten wat hij allemaal aan geld en bezit nog meer heeft. En wat mijn opties zijn. Maar zoals ik me nu voel kan ik hem wel wat aan doen.
pi_75550489
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe? Die ken jij toc niet.
pi_75550522
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:49 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Bijstand? Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil weten wat hij allemaal aan geld en bezit nog meer heeft. En wat mijn opties zijn. Maar zoals ik me nu voel kan ik hem wel wat aan doen.
Ja, jij hebt alleen zin in snel geld. Maar die bijstand is wel relevant, juist in de context van bestaand vermogen.
pi_75550531
quote:

[..]

Wat doet dat er toe? Die ken jij toc niet.
dating.fok.nl
pi_75550533
quote:
Verhaal van bijstand door de gemeente
Maar in sommige gevallen kan de gemeente bijstand die aan u is betaald ook van een ander terugvragen. Dat heet dan 'verhaal' van bijstand op een ander. Het gaat om de volgende situaties.

De gemeente kan geld terugvragen van uw ex-partner, als u na de scheiding bijstand aanvraagt voor uzelf en -als u die hebt- uw kinderen.
(uit: Verhaal van bijstand)
Echtgenoten en geregistreerde partners zijn verplicht elkaar tot maximaal twaalf jaar na een scheiding te onderhouden. Dat betekent dat de een de kosten voor levensonderhoud (eten, huur en dergelijke) voor de ander moet betalen, als de ander daar zelf niet toe in staat is.
Wanneer u na de scheiding geen of weinig inkomsten hebt, moet uw ex-partner, als hij of zij wél een inkomen heeft, aan u alimentatie betalen. Als u kinderen hebt, moet uw ex-partner ook alimentatie betalen voor de kinderen. Doet uw verdienende ex-partner dit niet en moet u daarom bijstand aanvragen, dan kan de sociale dienst die bijstand verhalen op (terugeisen van) uw ex-partner. Dit kan tot twaalf jaar na de scheiding als het gaat om partneralimentatie. Bent u korter dan vijf jaar getrouwd geweest en hebt u geen kinderen? Dan is de duur van de onderhoudsplicht even lang als uw huwelijk heeft geduurd.
Dat u bijstand aan moet vragen, moet wel een gevolg zijn van de scheiding. Als u bijvoorbeeld een half jaar na de scheiding uw baan verliest en vervolgens bijstand aan moet vragen, kan de sociale dienst de uitkering niet verhalen op uw ex-partner.
Misschien hebben u en uw ex-partner de afspraak gemaakt dat er geen alimentatie wordt betaald. Dit heet een nihil-beding. De sociale dienst hoeft hier echter geen rekening mee te houden en kan de bijstand tóch verhalen op uw ex-partner.
Bron: http://www.socialezekerheid.nl/smartsite.dws?id=36593
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:51:46 #171
92279 N.icka
Windforce 11
pi_75550534
Je kan toch ook gewoon een nieuwe rijke vent zoeken?
pi_75550540
quote:

[..]

Ik denk dat je blij mag zijn met een dak boven je hoofd en 2000 bruto op dit moment (uitgaande van 4500 netto nu en beschikking rechter)
Daar kan je van leven en blijven leven...
Huis zal kleiner zijn, inkomsten lager... maar voldoende
All management is Strategic Management.
pi_75550546
quote:

[..]

Ik reageerde op Sigme, die probeerde duidelijk te maken dat de wetgever vindt dat de ex-partner maximaal 12 jaar lang verantwoordelijk kan worden gehouden voor het levensonderhoud.
Syl moet winnen!
pi_75550552
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:51 schreef N.icka het volgende:
Je kan toch ook gewoon een nieuwe rijke vent zoeken?
Ze is geen secretaresse!
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:52:49 #175
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_75550563
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht

?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')