Yep met die attitude ga je nog ver komen. Ik hoop dat je geen cent krijgt, je verdient het niet eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.
Die 3 keer schoonmaken per maand en de vaatwasser aanzetten... wat een werk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.
Ze "werkte" blijkbaar niet hard genoeg, vandaar die secretaressequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij ervoor gewerkt dan?
Dat doe ik nu al, als ik de reacties leesquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef GodsSon het volgende:
[..]
dan lach ik echt de ballen uit mijn broek!
Hoe bedoel je deze?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef Re het volgende:
waarom staat dit trouwens in schril contrast met de brandstapelposts uit de vorige topics?
toch omdat het de man is?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
ik vraag me af of hij uberhaupt ook iets getekend heeft voor dat appartement van zijn vriendin. Als dat zo is, zal ik zorgen dat ze dat ook moet verkopen.
Ha ha je fantasie is wel groot he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
ik vraag me af of hij uberhaupt ook iets getekend heeft voor dat appartement van zijn vriendin. Als dat zo is, zal ik zorgen dat ze dat ook moet verkopen.
Want dan is de helft ook van mij.
Ja, de helft van haar gehuurde appartmentje is voor jouquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
want?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor, droom maar lekker verder![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind ts maar lui. Die secretaresse was tenminste bereid om er hard voor te werken. Ook in haar vrije tijd.
Hoi Thea,quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
Jij denkt serieus recht te hebben op de helft van haar appartement? In welke fantasiewereld leef jij?quote:
Want je hallucineert.quote:
Daarom:quote:
Kansarme harriequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja, de helft van haar gehuurde appartmentje is voor jou
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Hoi Thea,
Ik heb alle informatie gevonden: HIER
Heel verstandig hoor, zo snel mogelijk laten verkopen, liefst nog tijdens de crisis, dan weet je zeker dat jouw helft een stuk minder waard is dan wanneer je daar nog even mee wacht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
ik weet niet of het gehuurd is, volgens mij is het gekocht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja, de helft van haar gehuurde appartmentje is voor jou
Ze kan wachten tot ze een ons weegtquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heel verstandig hoor, zo snel mogelijk laten verkopen, liefst nog tijdens de crisis, dan weet je zeker dat jouw helft een stuk minder waard is dan wanneer je daar nog even mee wacht.
Yep je bent rijp voor het gesticht. Je gelooft echt in je eigen fantasie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
ik weet niet of het gehuurd is, volgens mij is het gekocht.
En als zijn naam ook maar ergens op de papieren staat, dan is de helft ook van mij. Net als de helft van ons huis. De helft van zijn opgebouwde pensioen. En noem maar op.
Rot in hell!
Je bent er net achter gekomen dat hij vreemd is gegaan, en nu weet je al dat haar appartement gekocht is en dat hij er waarschijnlijk voor getekend heeft? Yeah right.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
En als zijn naam ook maar ergens op de papieren staat, dan is de helft ook van mij. Net als de helft van ons huis. De helft van zijn opgebouwde pensioen. En noem maar op.
Rot in hell!
heb je nou al een advocaat en randstad gebeld. dommequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Rot in hell!
Dat kan niet want hij kan geen onroerend goed kopen zonder jouw handtekening, jullie zijn immers in gemeenschap van goederen getrouwd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
Wil je ook nog de helft van zijn secretaresse?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Rot in hell!
Dat is nou nét even geen geldige grond voor alimentatie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef thea.bol het volgende:
Ik heb zo'n zin om hem de rest van zijn leven uit te zuigen.
ik weet niet of ik zin heb om in ons gezamelijke huis te blijven wonen. het is erg groot voor mij alleen en er liggen veel herinneringen. Maar aan de andere kant, ik woon hier al bijna 2 jaar alleen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heel verstandig hoor, zo snel mogelijk laten verkopen, liefst nog tijdens de crisis, dan weet je zeker dat jouw helft een stuk minder waard is dan wanneer je daar nog even mee wacht.
De linker- of de rechterhelft?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Wil je ook nog de helft van zijn secretaresse?
zij heeft mij zelf verteld dat het een koopappartement is. vorig jaar nog.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je bent er net achter gekomen dat hij vreemd is gegaan, en nu weet je al dat haar appartement gekocht is en dat hij er waarschijnlijk voor getekend heeft? Yeah right.
WTF heb jij dan gedaan de laatste 15 jaar :Squote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef thea.bol het volgende:
[..]
ik weet niet of ik zin heb om in ons gezamelijke huis te blijven wonen. het is erg groot voor mij alleen en er liggen veel herinneringen. Maar aan de andere kant, ik woon hier al bijna 2 jaar alleen.
Daarom, ik moet alle voor en nadelen van iedere actie afwegen. En nu kan ik hem wel wat aan doen.
Als ik hier kan blijven wonen op zijn kosten, en ik kan gewoon de schoonmaakster blijven betalen en mijn eigen ding blijven doen, dan is dat ook een optie.
Je zou zelf eens iets moeten gaan doen. Zoals werken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef thea.bol het volgende:
[..]
ik weet niet of ik zin heb om in ons gezamelijke huis te blijven wonen. het is erg groot voor mij alleen en er liggen veel herinneringen. Maar aan de andere kant, ik woon hier al bijna 2 jaar alleen.
Daarom, ik moet alle voor en nadelen van iedere actie afwegen. En nu kan ik hem wel wat aan doen.
Als ik hier kan blijven wonen op zijn kosten, en ik kan gewoon de schoonmaakster blijven betalen en mijn eigen ding blijven doen, dan is dat ook een optie.
Dat is een geruststelling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat kan niet want hij kan geen onroerend goed kopen zonder jouw handtekening, jullie zijn immers in gemeenschap van goederen getrouwd.
Tenzij hij in de huizenhandel zit natuurlijk, maar dan zal hij het niet persoonlijk gekocht hebben.
Aandelenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Dat is een geruststelling.
Hij zit in de aandelen. Geen huizenhandel.
Omdat ik het perfecte vrouwtje moest spelen voor hem. Maar dat is nu ook goed over.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:35 schreef GodsSon het volgende:
[..]
WTF heb jij dan gedaan de laatste 15 jaar :S
Waarom geen werk of studie of iig iets?
maar, waarom wil je hem 'uitzuigen'? Waarom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Daar valt wel een boel kaal te plukkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
AandelenDat is een beste markt geweest de laatste twee jaar
Alsof het zijn geld is waar hij mee werkt. Dat geld is toch gewoon van zijn clienten? Wat ik altijd begrepen heb van gesprekken enzo is dat verlies voor de clienten is, en bij winst deelt hij daarin mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
AandelenDat is een beste markt geweest de laatste twee jaar
Wacht even. Jij hebt niks gedaan in die tijd? Niet gezorgd voor kinders, niet schoon hoeven te maken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef thea.bol het volgende:
[..]
daar was je zelf bij... zoals ik eerder al postte: je MOET niets, en dat je je dat hebt 'aan laten doen' is je eigen schuld. Als je voor jezelf was blijven opkomen had je nu iig een paar jaar part-time werkervaring rijker geweest en had je nu niet zo als een kat in het nauw lopen krabben en uithalenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Omdat ik het perfecte vrouwtje moest spelen voor hem. Maar dat is nu ook goed over.
Toch wel schokkend om er nu achter te komen dat die secretaresse klaarblijkelijk perfect was. Ik vraag me af waar dat aan lagquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Omdat ik het perfecte vrouwtje moest spelen voor hem. Maar dat is nu ook goed over.
Zie, ik wist het.... vandaar dat er niets van die bonus overbleefquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Perfecte vrouw = schoonmaken toch ook een onderdeel van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Omdat ik altijd mee moest op reizen (tot 2 jaar geleden zo ongeveer). Ik ben een half jaar met hem in Dubai geweest omdat hij daar zaken had. Hoe had ik in gods naam een baan kunenn ehbben en met hem mee kunnen gaan waar hij business-oppotunitys zag liggen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wacht even. Jij hebt niks gedaan in die tijd? Niet gezorgd voor kinders, niet schoon hoeven te maken?
Waarom heb je dan recht op geld van hem? Omdat je toevallig met heb getrouwd bent?
Als dit werkt zou ik 't ook maar moeten doen, zo kom je lekker aan geld zonder te werken of überhaupt iets te doen.
Het concept geld verdienen is jou echt vreemd hequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:38 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Alsof het zijn geld is waar hij mee werkt. Dat geld is toch gewoon van zijn clienten? Wat ik altijd begrepen heb van gesprekken enzo is dat verlies voor de clienten is, en bij winst deelt hij daarin mee.
Hetm aakt mij geen zak uit wat jij wel en niet gelooft. Ik wil nu ook wel eens weten wat hij nog meer voor inkomen had behalve zijn gewone salaris. Ik weet niet eens hoeveel die bonussen e.d. waren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Perfecte vrouw = schoonmaken toch ook een onderdeel van.
Sorry dat ik je verhaal niet geloof, je komt op teveel punten niet echt geloofwaardig over.
4500 netto in de maand, groot huis + schoonmaker... prestatie opzich met zo'n salaris.
Wat heb jij bijgedragen door een perfecte vrouw te zijn, waarom niet geëmancipeerd opzoek gegaan naar eigen werk om ook in je luxe te voorzien (al is het maar 20 uur in de week).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |