Yep met die attitude ga je nog ver komen. Ik hoop dat je geen cent krijgt, je verdient het niet eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.
Die 3 keer schoonmaken per maand en de vaatwasser aanzetten... wat een werk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
nou het huis zal ik hem in ieder geval laten verkopen. Dat geld is voor de helft van mij.
Ze "werkte" blijkbaar niet hard genoeg, vandaar die secretaressequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij ervoor gewerkt dan?
Dat doe ik nu al, als ik de reacties leesquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef GodsSon het volgende:
[..]
dan lach ik echt de ballen uit mijn broek!
Hoe bedoel je deze?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:27 schreef Re het volgende:
waarom staat dit trouwens in schril contrast met de brandstapelposts uit de vorige topics?
toch omdat het de man is?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
ik vraag me af of hij uberhaupt ook iets getekend heeft voor dat appartement van zijn vriendin. Als dat zo is, zal ik zorgen dat ze dat ook moet verkopen.
Ha ha je fantasie is wel groot he?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
ik vraag me af of hij uberhaupt ook iets getekend heeft voor dat appartement van zijn vriendin. Als dat zo is, zal ik zorgen dat ze dat ook moet verkopen.
Want dan is de helft ook van mij.
Ja, de helft van haar gehuurde appartmentje is voor jouquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
want?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor, droom maar lekker verder![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind ts maar lui. Die secretaresse was tenminste bereid om er hard voor te werken. Ook in haar vrije tijd.
Hoi Thea,quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
Jij denkt serieus recht te hebben op de helft van haar appartement? In welke fantasiewereld leef jij?quote:
Want je hallucineert.quote:
Daarom:quote:
Kansarme harriequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja, de helft van haar gehuurde appartmentje is voor jou
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Hoi Thea,
Ik heb alle informatie gevonden: HIER
Heel verstandig hoor, zo snel mogelijk laten verkopen, liefst nog tijdens de crisis, dan weet je zeker dat jouw helft een stuk minder waard is dan wanneer je daar nog even mee wacht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:25 schreef thea.bol het volgende:
[..]
ik weet niet of het gehuurd is, volgens mij is het gekocht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja, de helft van haar gehuurde appartmentje is voor jou
Ze kan wachten tot ze een ons weegtquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Heel verstandig hoor, zo snel mogelijk laten verkopen, liefst nog tijdens de crisis, dan weet je zeker dat jouw helft een stuk minder waard is dan wanneer je daar nog even mee wacht.
Yep je bent rijp voor het gesticht. Je gelooft echt in je eigen fantasie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
ik weet niet of het gehuurd is, volgens mij is het gekocht.
En als zijn naam ook maar ergens op de papieren staat, dan is de helft ook van mij. Net als de helft van ons huis. De helft van zijn opgebouwde pensioen. En noem maar op.
Rot in hell!
Je bent er net achter gekomen dat hij vreemd is gegaan, en nu weet je al dat haar appartement gekocht is en dat hij er waarschijnlijk voor getekend heeft? Yeah right.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
En als zijn naam ook maar ergens op de papieren staat, dan is de helft ook van mij. Net als de helft van ons huis. De helft van zijn opgebouwde pensioen. En noem maar op.
Rot in hell!
heb je nou al een advocaat en randstad gebeld. dommequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Rot in hell!
Dat kan niet want hij kan geen onroerend goed kopen zonder jouw handtekening, jullie zijn immers in gemeenschap van goederen getrouwd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef thea.bol het volgende:
Wil je ook nog de helft van zijn secretaresse?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:31 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Rot in hell!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |