Wil je ook op 't lijstje Quote deze dan en voeg je er aan toe, bij 't volgende topic wordt die er in meegenomen!quote:-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
--nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
- De_Roermondenaar
- sinemet
WTF!?!? GODVERDEGODVERDOMMESE VUIGE TROL!!!..quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:12 schreef De_Roermondenaar het volgende:
ZO! Dit is de OP en daar moeten jullie het maar mee doen
Whehehequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:38 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!?!? GODVERDEGODVERDOMMESE VUIGE TROL!!!..![]()
![]()
![]()
WTF is dit nou weer voor een kut TT???....
![]()
Echt hé, ik weet dat ik niet het alleen recht heb om een nieuw topic te openen, maar je kan je kont niet draaien of iemand zit weer met z'n jatte aan de "New Topic" button..![]()
Dit is toch geen Roermondwaardige TT, had je niet wat creatiever kunnen zijn???..![]()
Tjonge, Tjonge, Tjonge, dit is toch niet normaal man!?..
I'am not amused..
..quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:22 schreef De_Roermondenaar het volgende:
Laat trouwens maar eens zien hoe creatief jij bent met het verzinnen van een TT
quote:[Roermond #12] - Daar waar het kaarslicht perfect is, de kip precies goed, en de wijn fantastisch is..
Ik heb nog niemand gesproken die er al eens binnen geweest is..quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe bevalt Club Soa met Dj Croky?
Ben er nog niet geweest, en hij moet er tot nu toe nog niet draaien...quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe bevalt Club Soa met Dj Croky?
Nou, de eigenaar had toen in de krant verteld dat zijn tent bijv. doordeweeks ook kon dienen als poppodium, dus laat maar komen die bandjes!quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gesproken die er al eens binnen geweest is..
Ik ga pas kijken als men een goed Rock'nRoll/Blues/Jazz/Metal/Punk/Rock bandje geprogrammeerd heeft..
YES!..quote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, de eigenaar had toen in de krant verteld dat zijn tent bijv. doordeweeks ook kon dienen als poppodium, dus laat maar komen die bandjes!
Rudy???quote:Op zondag 13 december 2009 13:00 schreef Metalfreak het volgende:
Heb wel al mensen gesproken die er geweest zijn en heb vrijdag foto's gezien van de huisgek van de tent![]()
Stond die auto op het terrein van Kwikfit?quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Tism het volgende:
OMG!..![]()
Er staat een auto in de fik bij de Kwik-Fit (Keulsebaan), en er is ook een gewonde gevallen daarbij..
Geen idee, ik kreeg de melding via de p2000 pagina..quote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Stond die auto op het terrein van Kwikfit?
Hoeveel 14,15,16 jarige stonden op de fotoquote:
Jouw vader werkt bij Kwikfit???quote:Op zondag 13 december 2009 15:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het de schrot bak van mijn pa was
Dit keer eens geen (sowieso is Soho 18+ he), alleen foto's van de inrichting.quote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hoeveel 14,15,16 jarige stonden op de foto
Nee, maar het is zo'n kutwagenquote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hoeveel 14,15,16 jarige stonden op de foto
[..]
Jouw vader werkt bij Kwikfit???
quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef Metalfreak het volgende:
Bij Kwikfit sta ik nergens meer van te kijken, de auto van een vriend van me hebben ze daar een tijdje terug ook half gesloopt door er een stagiaire zonder rijbewijs in te laten rijden...
Mwha, wat iemand op eigen terrein doet moet men zelf weten zolang de omgeving/wonende er geen overlast ervan ondervinden..quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Leuk toch
![]()
Nee, het is niet de bedoeling dat je rijdt zonder een rijbewijs. Ook niet op eigen terrein
Whuhuhuuuuu!!!..quote:
Wel als A Wilhelm Scream in Roermond aanwezig isquote:Op maandag 14 december 2009 16:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Whuhuhuuuuu!!!..Jij zou toch nooit meer terug komen naar Roermond???..
Ah!..quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Wel als A Wilhelm Scream in Roermond aanwezig is
Heheh inderdaad, ik vond t ook al apart.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah!..Bij dit soort Amerikaanse bandjes vraag ik me altijd af hoe ze De Azijnfabriek in Roermond weten te vinden..
Yep, auto was toen half van de brug afgeflikkerd en bumper en voorscherm lag in puin, zeker 2000 euro schade (want spuitwerk), Kwikfit wilde zich er makkelijk vanaf maken door de dagwaarde van de auto uit te keren, maar daar is hij toen niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk na heel veel zeuren dus toch volledig gefixt...quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, wat iemand op eigen terrein doet moet men zelf weten zolang de omgeving/wonende er geen overlast ervan ondervinden..In dit geval lijkt het erop dat dit zich heeft voorgevallen op bedrijfsterrein van KF en zjin deze dus gewoon aansprakelijk..
Had toen begrepen dat een stagiaire die auto op de brug wilde zetten en daarbij iets fout is gegaan, de precieze details weet ik ook niet. er was in elk geval wel degelijk schade...quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is het nou Metal. half gesloopt, door een stuk te rijden, of doordat hij van de brug flikkerde.
Kwikfit Roermond is overigens een van de beste Kwikfits van Nederland maar dat terzijde.
Lijkt me overigens erg sterk (lees onmogelijk) dat er iemand zonder rijbewijs in die auto rijdt.
Mijn vader werkt daar, en hij geeft ook al aan, dat dat helemaal niet kan.
En op hetzelfde tijdstip ook een vrachtwagen op de N273 (Napoleonsbaan) bij Horn van de weg gegleden.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:30 schreef Tism het volgende:
Nou, het heeft weer eens een beetje gesneeuwd, en de eerst kemel is reeds gemaakt op de N280..![]()
Da's 1..
Ja, klopt ja..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
En op hetzelfde tijdstip ook een vrachtwagen op de N273 (Napoleonsbaan) bij Horn van de weg gegleden.
Mocht je binnen zonder een meid?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:24 schreef Metalfreak het volgende:
Ben gisteren ook bij Club Soho geweest, érg mooie zaak geworden. Alleen hoor je dan alweer (typisch boerse Roermondse) mensen zeggen dat ze het "te hip" geworden vonden... Tja, het blijft Roermond natuurlijk...
2 Brothers on the 4th Floor![]()
Robin S.![]()
En toen op de terugweg met -12 op de fiets terug naar Swalmen, dacht dat alles eraf vroor...
Net kwamen er hier in Swalmen 2 brandweerauto's langs van Roermond met sirenes, wat is er gebeurd???
Da's niet ver hier vandaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens P2000 Bermafval wat in brand staat op de Stationsstraat
Ik was met 2 vrouwenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Mocht je binnen zonder een meid?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik was met 2 vrouwen![]()
Maar verder mag dat ook gewoon ja, dat is alleen als het te druk is, dan hebben ze een reden om je te weigeren...
Juridisch hebben ze volgens mij ook geen poot om op te staan, maar heb het wel eens vaker bij discotheken gezien, vooral in België. Snap op zich de gedachte erachter ook wel, een tent waar alleen kerels rondlopen, trekt niet gauw meer volk... Andersom dus wel.quote:
In Belgie komt het inderdaad vaker voor en dat is me altijd positief bevallen. Ze moeten ook eens de leeftijd daar omhoog gooien en avond 21+ of 23+ is ook een verademing.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juridisch hebben ze volgens mij ook geen poot om op te staan, maar heb het wel eens vaker bij discotheken gezien, vooral in België. Snap op zich de gedachte erachter ook wel, een tent waar alleen kerels rondlopen, trekt niet gauw meer volk... Andersom dus wel.
Gisteravond was het 21+quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In Belgie komt het inderdaad vaker voor en dat is me altijd positief bevallen. Ze moeten ook eens de leeftijd daar omhoog gooien en avond 21+ of 23+ is ook een verademing.
Intersport in het Retail Park of in de stad?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand een goed adres om schaatsen te kopen in Roermond eo?
zag ze vandaag staan in de intersport @ retailpark.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand een goed adres om schaatsen te kopen in Roermond eo?
13+ ? Jij geilt op kleine kindjes van een jaar of 14quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer worden cafe's eens 13+![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie niksquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:02 schreef Tism het volgende:
Kijk nog maar eens goed uit je raam dan..
En er zat ook wel wat sneeuw bij, maar dat kon je alleen goed zien als je naar een goede lichtbron keek..quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Het regende
En weer geen witte kerst.!!!
Kerst zuigt inderdaad!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:04 schreef Tism het volgende:
[..]
En er zat ook wel wat sneeuw bij, maar dat kon je alleen goed zien als je naar een goede lichtbron keek..![]()
Kerst..!
Ja lol..quote:
Puik idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja lol..![]()
En dan na de kerst zekers weer KLB topics openen, over dat je weer 6 kilo bent aangekomen met de kerstdagen, en dat je de eerste weken na kerst in de friettenten moet gaan vragen wat een beetje goed te vreten is, en niet te vet is, omdat je jezelf te mollig vindt, en moet gaan afvallen..
Ga je gang, maak er maar iets moois van..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Puik idee.
Wil je hem zelf in uitvoering brengen of moet ik het doen.
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Tism het volgende:
Iemand enig idee waarom mijn huisvuilnis niet is opgehaald vandaag door de huisvuilnisophaaldiensten?..
WTF!??..quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!Kwam mijn buurman me straks ook vertellen dat ze gisteren al waren geweest in plaats van vandaag, ik vannacht nog extra naar buiten gegaan om die bak buiten te zetten, kwamen ze blijkbaar niet. Had schijnbaar in de Trompetter ergens gestaan...
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja GVD ze hebben deze dat schema omgegooid!Kwam mijn buurman me straks ook vertellen dat ze gisteren al waren geweest in plaats van vandaag, ik vannacht nog extra naar buiten gegaan om die bak buiten te zetten, kwamen ze blijkbaar niet. Had schijnbaar in de Trompetter ergens gestaan...
Bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013quote:Grote hennepkwekerij in leegstaande eiermiijn Roermond
In het gebouw van de voormalige eiermijn in Roermond is een hennepkwekerij gevonden. De kwekerij werd ontdekt door onderzoek met warmtecamera's. Daarop was te zien dat er spanning stond op de elektriciteitsleidingen die naar het leegstaande gebouw lopen. Op de zolder werd een volgens de politie professionele hennepkwekerij ontdekt met meer dan 2000 planten. De planten worden opgeruimd, er is niemand aangehouden
and now we wait...quote:
Dat heb ik sinds de herindeling nooit meer gezien. Vroeger, toen Swalmen nog gemeente Swalmen was (proef de nostalgiequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.
Alweerquote:Trouwens:
[..]
Bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Om half 10 langsgereden en toen stond er inderdaad een vrachtwagen van Van Gansewinkel.
Ik niet, niemand hier in het pand trouwens, en zo te zien lijkt het wel alsof ze de hele straat hier hebben overgeslagen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik had vorige week een briefje aan mijn bak hangen dat ze i.v.m. de feestdagen een dag eerder zouden komen. Blauw briefje.
..quote:
..quote:Dat heb ik sinds de herindeling nooit meer gezien. Vroeger, toen Swalmen nog gemeente Swalmen was (proef de nostalgie) deden ze dat wel en kreeg je in het begin van het jaar een afvalkalender, waar meteen al de afwijkende data op stonden. Was het altijd meteen duidelijk, Roermond kan dat schijnbaar niet op een duidelijke manier overbrengen...
..quote:AlweerTijd geleden is daar toch die brand geweest en bleek er toch ook al een hennepkwekerij te zitten
Wie was dat? Weet je dat toevallig?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef Tism het volgende:
Ik ben niet zo van de goede doelen, maar omdat een heel leuk meisje me aansprak heb ik zojuist 2 hele Euro's gedoneerd aan 3FM Serious Request..![]()
Ze staan op het Munsterplein..![]()
Respect voor de zanger/gitarist in de kiosk die met deze koude daar in dat ding zit te pingelen op een gitaar..
Ik denk Milow..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wie was dat? Weet je dat toevallig?
Ja nu ja!..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Nu????
Moet zo nog ff naar munsterplein. Althans ik loop erlangs.
Ah, ik weet nu wie het was, dat was Jeroen, een oud-klasgenoot van me, zag het net op zijn Hyves staan. Ze hadden 910 euro opgehaald daar.quote:
Ja, dat zag ikquote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
is dus in het pand van Villa Fiësta
..quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, ik weet nu wie het was, dat was Jeroen, een oud-klasgenoot van me, zag het net op zijn Hyves staan. Ze hadden 910 euro opgehaald daar.
Yes sir!..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef Metalfreak het volgende:
En daar zat 2 euro van jou bij?
Iedereen fijne kerstdagen gewenst
ondanks dat ik zelf een schijthekel heb aan kerstmis
Klinkt als een negertent.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand trouwens al gehoord van een nieuwe tent op de Veldstraat genaamd Flavours?
http://www.dancingflavours.nl/
Zag er net een poster van hangen in Roermond, had er eerder nog nooit iets van gehoord.
WAT ?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef ManianMan het volgende:
Iemand die weet waar je fel gekleurde t-shirts/truien kunt kopen? Ik ga zaterdag nog even wat halen voor het nieuwe jaar
Dat is café Plan B geworden, waar af en toe techno/minimal feestjes worden gehouden. Wilden er 2e kerstdag naartoe gaan omdat een vriend van ons moest draaien daar, maar hoorde van anderen al dat er maar 10 man binnen waren en dat het bier lauw was... Uiteindelijk ook niet meer aangekomen daar, alleen in de Kade geweestquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klinkt als een negertent.
Is Friends nog open trouwens?
Nee, wel 19 decemberquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WAT ?
Was je 2e kerstdag in de Cheetah ?
Is je neef een hakkertquote:Op maandag 28 december 2009 17:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, wel 19 decemberMijn neef was wel daar
quote:Gemeente Roermond heeft een nieuw gezicht
De gemeente Roermond heeft een nieuwe huisstijl en daarmee een nieuw gezicht. Graphics Etc. uit Roermond heeft het 20 jaar oude logo gerestyled en daarmee aangepast aan de huidige tijd. Het logo is gepresenteerd tijdens de nieuwjaarsreceptie op dinsdag 5 januari.
NIEUW LOGO!!!
Roermond is een stad vol groei, die in de kern herkenbaar is gebleven. Een open stad, waarin door het gemeentebestuur modern (snel) en open wordt gecommuniceerd. Het nieuwe logo is gebaseerd op thema’s uit het verleden, die tot uiting komen in het stadswapen van Roermond. Afgeleid van het stadswapen van Roermond vormen het kroonelement, leeuw en lelie een gestileerde weergave van het wapenschild. Door de combinatie van de hedendaagse vormgeving met de verwijzing naar het historische karakter van de stad Roermond, brengt het nieuwe logo de tweeledige boodschap van de gemeente Roermond extra goed naar voren:
Respect voor het verleden en gericht op vernieuwing.
Geleidelijke overgang
De invoering van de nieuwe huisstijl is een proces dat nog enige tijd in beslag gaat nemen. Omdat het in één keer overzetten van alle uitingen van de gemeente Roermond een te groot kostenplaatje met zich meebrengt, is ervoor gekozen om bij de invoering van de nieuwe huisstijl een overgangsperiode in acht te nemen. Zo gaan de website, de emailhandtekening, de gemeentepagina en het basis correspondentiepakket vanaf 5 januari de nieuwe huisstijl dragen, maar worden zaken als bijvoorbeeld wagenbelettering en bewegwijzeringsborden pas in een later stadium aangepast op de nieuwe huisstijl.
http://www.roermond.nl/index58093.htm
Hoop marketinggeblaat en ik vind het nog steeds een beetje oubollig logoquote:
Het is lelijker gewordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoop marketinggeblaat en ik vind het nog steeds een beetje oubollig logo
quote:Stijgende lijn inwoneraantal Roermond zet fors door
Roermond laat de laatste jaren een bevolkingstoename zien, daar waar in veel andere Limburgse gemeenten het aantal inwoners juist daalt. Met name in het afgelopen jaar is de bevolkingsgroei in Roermond bijna verdubbeld ten aanzien van het jaar ervoor (0,9% ten opzichte van 0,5%). Roermond telde op 1 januari 2010 55.220 inwoners. Dat is een toename van 489 mensen ten opzichte van 2009.
In onderstaande grafiek is de toe- & afname van het inwoneraantal van Roermond in de afgelopen 3 jaar in procenten in beeld gebracht. Een vergelijking met de jaren daarvoor is moeilijk te maken omdat de herindeling (Swalmen en Roermond werden per 1 januari 2007 samengevoegd) een vertekend beeld zou geven. Wel was in Roermond in de eerste helft van het eerste decennium van deze eeuw nog sprake van krimp in de groei en in 2004 zelfs van een bevolkingsafname. In de tweede helft zet de groei echter in.
Ook op het gebied van de werkloosheid steken de cijfers in Roermond positief af tegenover het provinciaal en landelijk gemiddelde. Zo steeg de werkloosheid in Roermond in het afgelopen jaar met slechts 3%, tegenover een stijging van 17% op provinciaal niveau en maar liefst 22% op landelijk niveau. Daarmee kent Roermond over een jaar genomen de geringste werkloosheidsstijging van alle gemeenten in Limburg. Aan het einde van 2009 was zelfs een daling van de werkloosheid in Roermond waar te nemen (2%), daar waar deze provinciaal met 1% en landelijk met 2% steeg.
Eind november 2009 was de jeugdwerkloosheid in Roermond met 23 personen gedaald ten opzichte van een maand eerder en kwam het aantal uit op 216 personen. Eind augustus, aan het einde van de schoolvakanties, bedroeg het aantal werkloze jongeren onder de 27 jaar nog 273 personen. In de meeste Limburgse gemeenten steeg de jeugdwerkloosheid juist aan het einde van het afgelopen jaar.
Op 1 januari 2010 telde Roermond 2279 werkzoekenden. Op diezelfde datum in 2009 waren dat nog 2332 personen en op 1 januari 2008 stonden 2566 werkzoekenden geregistreerd. Daarmee is het werkloosheidspercentage in Roermond vanaf 2008 gedaald van 10,5% naar 9,2% op dit moment.
De verklaring van de stijgende lijn van het inwoneraantal en de ‘positieve’ cijfers op het gebied van de werkloosheid kan o.a. worden gezocht in het gunstige vestigingsklimaat en de goede woon-, werk- en recreatiemogelijkheden in Roermond. Zo is in de afgelopen jaren veel nieuwbouw gepleegd en is ook de diversiteit in het woningaanbod toegenomen, o.a. door de aanleg van Oolderveste en de bouw van appartementencomplex De Stadhouder (Kazerneplein) en Casimir (Venloseweg). Ook heeft uitbreiding van bedrijventerreinen plaatsgevonden zoals het Retailpark, het Outdoorcenter en de Huis- en Tuinboulevard. Recentelijk is men begonnen met de aanleg van de Stadsrandzone-Zuid. Niet voor niets behaalde de Midden-Limburgse bisschopsstad afgelopen najaar de titel ‘Beste Binnenstad van Nederland 2009-2011’ in de categorie middelgrote steden. De slogan ‘Roermond, that’s all you need’ is hier dan ook op zijn plaats.
http://www.roermond.nl/index58096.htm
quote:De slogan ‘Roermond, that’s all you need’ is hier dan ook op zijn plaats.
Nadat ik van iemand die er heeft gewerkt heb gehoord hoe ze bij Paradigit in Roermond met hun spullen omgaan in het magazijn is dat een verstandige keuze geweest om niet het showmodel te nemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef Tism het volgende:
Ik heb een vraagje voor de mensen die er verstand van hebben, en die zitten hier volgens mij wel, namelijk...
Waar hebben jullie je pc gekocht/samengsteld, dat wil ik graag weten omdat ik een nieuwe moet hebben, en zijn jullie er tevreden over, of wat kunnen jullie mij aanraden?!..![]()
Ik ben al wezen kijken bij;
Paradigit, die hadden deze staan, maar dat was een showmodel en die hadden ze niet meer op voorraad, dat hield me tegen om hem mee te nemen..![]()
Verstandigquote:Bij De MediaMarkt hadden ze alleen maar Intels (..) en die wil ik niet, ik moet AMD hebben..
![]()
Kutzaak! Klantvriendelijkheid vind ik daar heel ver te zoeken... Ik kom er niet meer in elk geval.quote:EuroComputers en dat zaakje op de Kapellerlaan waren gesloten, maar daar ga ik morgen nog eens ff kijken..
Daar ben ik dus nog nooit geweest, maar jij had er een goede ervaring mee?quote:Bij C.O.R. ben ik niet geweest, die is wel handig voor eventuele onderdelen voor zover ik weet..![]()
Mijn computer komt eigenlijk voor het grootste gedeelte van www.gistron.com af, gewoon wat onderdelen bij elkaar en dan zelf in elkaar schroeven...quote:Liefst stel ik zo'n ding natuurlijk zelf samen, maar dat duurt me te lang op dit moment, ik moet morgen namelijk al een (hele goede) nieuwe hebben..![]()
Roept u maar!!!..
Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken, het is een eenmanszaak met weinig werknemers. Eentje doet de hele dag reparatie, de ander is bezig met orders aannemen. Logisch dat de klantvriendelijkheid dan ver te zoeken is.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kutzaak! Klantvriendelijkheid vind ik daar heel ver te zoeken... Ik kom er niet meer in elk geval.
[..]
Mijn computer komt eigenlijk voor het grootste gedeelte van www.gistron.com af, gewoon wat onderdelen bij elkaar en dan zelf in elkaar schroeven...
Het hoofdkantoor werkt in ieder geval in een ESD veilige omgeving, service weet ik zelf niets van maar ze zijn wel streng met werknemers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn PC komt van paradigit.
Goede service daar, dat zeker.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
En anders meppen we er gewoon op los!
Beetje de Remunsje mentaliteit gebruiken daar.
Dat heeft deze frustie dus met z'n oude pc gedaan, morgen komt de nieuwe..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
En anders meppen we er gewoon op los!
Beetje de Remunsje mentaliteit gebruiken daar.
Een eenmanszaak met weinig werknemers is geen eenmanszaak meer...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Klantvriendelijkheid is daar ver te zoeken, het is een eenmanszaak met weinig werknemers. Eentje doet de hele dag reparatie, de ander is bezig met orders aannemen. Logisch dat de klantvriendelijkheid dan ver te zoeken is.
En dat is relevant omdatquote:Aan ESD doen ze vrij weinig, net als ik vinden zij het onzin gewoonweg omdat ik nog nooit iets kapot heb gemaakt met statische elektriciteit.
Fijn voor ze, heb ze nog niet op iets goedkopers kunnen betrappen. Ik kom er in elk geval nooit meerquote:Ze hebben ook gistron als leverancier, vaker zijn ze nog zelf goedkoper dan Gistron met sommige producten.
bron: l1.nlquote:Designer Outlet Roermond eerder dicht door slecht weer
Het Designer Outlet Center in Roermond is dicht door het slechte weer. De directie van het winkelcentrum besliste om zaterdagmiddag om twee uur te sluiten omdat het te gevaarlijk was. Door de hevige sneeuwval was het onmogelijk om het Outlet Center en de grote parkeerplaats sneeuwvrij te maken. Bovendien waren er door het winterweer al veel minder bezoekers dan op een normale zaterdag. Het is de eerste keer dat het Outlet Center sluit vanwege slecht weer.
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
bron: l1.nl
Laat ik nu net iemand kennen die dit weekend een DOC arrangement (ja het bestaat) geboekt heeft bij de Oranjerie
quote:Designer Outlet Arrangement
Bij het Designer Outlet Roermond vindt u een breed assortiment aan merkartikelen voor uzelf en voor uw huis. Van designmode tot schoenen, accessoires, sieraden en cosmetica. Van sportartikelen en huishoudelijke artikelen tot woonaccessoires en cadeau-ideeën – en altijd voor de beste prijs. En na zo’n dag shoppen kunt u relaxen in TheaterHotel De Oranjerie.
Ontvangst met koffie/thee & Limburgse vlaai in TheaterHotel De Oranjerie
1x overnachting in superior kamer incl. ontbijt
1x luxe 3-gangen diner in Brasserie L`Orange
Gratis gebruik van sauna en fitness
Tegoedbon voor 16 minuten zonnebank
Gratis parkeren bij De Oranjerie en bij het Designer Outlet Centre
Gratis kortingsdagpas voor extra korting in het Designer Outlet Centre
Tegoedbon voor kopje koffie in het Outlet
Prijs: ¤ 80,00 p.p.* Het hele jaar boekbaar
quote:Data Extrema Outdoor en Solar Weekend 2010 bevestigd
zondag 10 januari 2010
Eventorganisator Extrema heeft dit weekend de data bevestigd van haar twee grote events voor 2010. De vijftiende editie van Extrema Outdoor zal de komende zomer plaatsvinden op 17 juli op het Aquabest-terrein in Eindhoven. Het Solar Weekend Festival aan de Maasplassen in Roermond staat op de agenda voor 6, 7 en 8 augustus 2010.
http://www.livexs.nl/Joom(...)ekend-2010-bevestigd
Ik mis een onderbouwing?!?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:25 schreef sherezade het volgende:
ik vind het maar een vieze stad en bovendien is daar een overschot aan marokanen en turken
Ik kom ook wel eens een (honden)poepje tegen als ik op straat loop, maar om dat nou over de hele stad uit te smeren..nee..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:25 schreef sherezade het volgende:
ik vind het maar een vieze stad en bovendien is daar een overschot aan marokanen en turken
ik zou zeggen neem eens de trein naar roermond, het hele station daar is zwart voor je ogenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens een (honden)poepje tegen als ik op straat loop, maar om dat nou over de hele stad uit te smeren..nee..![]()
..
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef sinemet het volgende:
Dat zijn idd de pickers en drugsrunnertjes die er staan, is ook al bij de ns aangegeven en bij de wouten dat die er wat aan moeten doen.
Ik weet niet in hoeverre jij wat hebt met Roermond, maar ik zou zeggen, stap eens uit de trein en kijk eens verder dan het perron lang is..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zou zeggen neem eens de trein naar roermond, het hele station daar is zwart voor je ogen
Oke, wie was het??!..quote:
Zjwame!quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:10 schreef Tism het volgende:
WTF!?!?..![]()
[..]
Oke, wie was het??!..! ?
Volgende keer wil ik het bordje "Remunj" ernaast zien, 3 keer zo groot..
Tijdens m'n studietijd een paar jaar in de fietsenstalling op het station gewerkt. Wanneer er weer eens junks fietsen aan't jatten/slopen waren op het voorplein van het station en m'n baas de hermandad belde om dat te melden, kreeg 'ie doodleuk het vriendelijke verzoek "toch gewoon de andere kant op te kijken"...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef sinemet het volgende:
Dat zijn idd de pickers en drugsrunnertjes die er staan, is ook al bij de ns aangegeven en bij de wouten dat die er wat aan moeten doen.
1850, 1920, 1950 en 1930..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een schitterende foto's zeg
Van welk jaar zijn die?
Als je naar die foto's kijkt is het net alsof je naar een supergeile maagd zit te kijken, die botergeil voor je ligt krolsen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Die van 1950 is briljant
En dan te bedenken dat er nu een Fair Play en een Pizza Max liggen![]()
![]()
![]()
Zo hadden ze het niet bedacht denk ik in 1950
*proest!*quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Als je naar die foto's kijkt is het net alsof je naar een supergeile maagd zit te kijken, die botergeil voor je ligt krolsen..
Wow, inderdaad echt mooie foto's! Je herkent het wel, maar toch ook weer niet. Die weg is een stuk drukker geworden door de jaren...quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tijdens m'n studietijd een paar jaar in de fietsenstalling op het station gewerkt. Wanneer er weer eens junks fietsen aan't jatten/slopen waren op het voorplein van het station en m'n baas de hermandad belde om dat te melden, kreeg 'ie doodleuk het vriendelijke verzoek "toch gewoon de andere kant op te kijken"...![]()
Ik ben bang dat de stationsomgeving voorlopig nog wel even redelijk verpauperd zal blijven. Doodzonde, want het is een prachtig, nostalgisch stationsgebouw als je de foto's van vroeger ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bordje is net van mij, maar weet wel volgens mij wel van wie hij is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zjwame!
En nee, ik was het niet
WTF!??..quote:[b]Junkie XL als ambassadeur op Bevrijdingsfestival
donderdag 14 januari 2010 | 10:46 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 14 januari 2010 | 10:55
De Nederlandse muzikant en producer Tom Holkenborg, beker bekend als Junkie XL, zal 5 mei optreden op het Bevrijdingsfestival Overijssel.
ZWOLLE - Junkie XL gaat optreden op het Bevrijdingsfestival Overijssel. In de uitzending van Giel Beelen op 3FM zijn vanochtend de Ambassadeurs van de Vrijheid bekend gemaakt. De Nederlandse artiest is één van de drie artiesten die in helicopters verschillende festivals bezoeken.
Naast Junkie XL zijn Guus Meeuwis en Boris en Wicked Jazz Sounds Ambassadeurs van de Vrijheid. Zij treden op en geven hun mening over vrijheid op de festivals.
Guus Meeuwis (vorig jaar nog feestelijk afsluiter in Zwolle) en Boris zullen niet in Zwolle optreden. Boris treedt op in Assen, Wageningen, Rotterdam en Zeeland. Guus Meeuwis treedt op in Roermond, Groningen, Almere en Den Bosch. Junkie XL speelt in Utrecht, Haarlem, Amsterdam, Leeuwarden en Zwolle.
Elk jaar maakt het Nationaal Comité 4 en 5 mei en de dertien bevrijdingsfestivals de verschillende helicopteracts bekend. [/b]
Tja, wij krijgen toch altijd de afdankertjes? Dit jaar is trouwens mijn bevrijdingsdag (= mijn verjaardagquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!??..Ik wil Junkie XL hier op de markt zien, niet Guus..
![]()
Niet-ambtenaren zijn dit jaar dus éindelijk ook eens op 5 mei een dag bevrijd van het juk der betaalde arbeid? Bætor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, wij krijgen toch altijd de afdankertjes? Dit jaar is trouwens mijn bevrijdingsdag (= mijn verjaardag) een officiële feestdag
bron:l1.nlquote:Retailpark ontruimd vanwege waterlek
Het RetailPark in Roermond is ontruimd na een groot waterlek. Monteurs die bezig waren met onderhoud aan een roltrap hebben vermoedelijk de waterleiding geraakt. Alle bezoekers van het winkelcentrum werden naar buiten gedirigeerd.
De winkels hebben hun veiligheidsdeuren gesloten om te voorkomen dat het water de panden in stroomt. Het voorval gebeurde even voor één uur vanmiddag.
Iemand die daar in de buurt woont?quote:1 BR WONING (.N.B.: middel brand) (N.B.: middel brand) JOEP NICOLASSTRAAT 200 ROERMOND
Ik zag het op Alarmeringen staan, vroeg het me ook al afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef Tism het volgende:
Tjonge, tjonge, tjonge, wordt er om 22:45 uur een binnenbrandje gemeld op de Sint Nicolaasstraat 200 (aan de roerkade). Eén minuut later meld men een huis in de fik op dat adres, dus er komen zo 2 brandweerwagentjes op af, en er is ook ondertussen een ziekenwagen gealarmeerd...is er niks aan de hand, hebben ze die bewoner op dat adres helemaal gek gemaakt, maar geen brand..![]()
Vervolgens om 22:58 uur, een melding op de P2000 pagina dat er onderhand een hele Joep Nicolasstraat in de fik staat....
En het loopt geloof ik behoorlijk uit de hand daar..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zag het op Alarmeringen staan, vroeg het me ook al af
Beroeps ook al die kant op? Heel misschien dat ik zo ff ga kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:11 schreef Tism het volgende:
[..]
En het loopt geloof ik behoorlijk uit de hand daar..
quote:Vrouw dood bij brand in Roermond
Een bejaarde vrouw in Roermond is vrijdagavond om het leven gekomen bij een brand in een appartement op de tweede verdieping van een flatgebouw aan de Joep Nicolasstraat.
Roermond
Van onze verslaggever
De brandweer kreeg rond kwart voor elf vrijdagavond een melding van de brand in het flatgebouw vlakbij theaterhotel De Oranjerie. Met twee tankautospuitwagens en een hoogwerker snelde de brandweer naar het stadscentrum.
Het vuur was binnen korte tijd onder controle. In het appartement werd het stoffelijk overschot van de vrouw aangetroffen. Hoe de brand is ontstaan en of de vrouw door verstikking om het leven is gekomen, is nog niet duidelijk.
De politie en de brandweer stellen een onderzoek in naar de brandoorzaak. Tijdens de bluswerkzaamheden zijn omliggende appartementen korte tijd geevacueerd.
Ja, ik zat gisteravond bij de Kade en heb een paar brandweerwagens verschillende kanten op zien rijden, zag er al uit alsof ze de weg kwijt waren. Kwam uiteindelijk langs de Oranjerie toen ze net alles aan het opruimen waren, weg was wel nog afgesloten met rood-wit lint.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef Tism het volgende:
Tjonge, tjonge, tjonge, wordt er om 22:45 uur een binnenbrandje gemeld op de Sint Nicolaasstraat 200 (aan de roerkade). Eén minuut later meld men een huis in de fik op dat adres, dus er komen zo 2 brandweerwagentjes op af, en er is ook ondertussen een ziekenwagen gealarmeerd...is er niks aan de hand, hebben ze die bewoner op dat adres helemaal gek gemaakt, maar geen brand..![]()
Vervolgens om 22:58 uur, een melding op de P2000 pagina dat er onderhand een hele Joep Nicolasstraat in de fik staat....
Daar is schijnbaar ook iemand overleden nadat hij/zij is aangereden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik zat gisteravond bij de Kade en heb een paar brandweerwagens verschillende kanten op zien rijden, zag er al uit alsof ze de weg kwijt waren. Kwam uiteindelijk langs de Oranjerie toen ze net alles aan het opruimen waren, weg was wel nog afgesloten met rood-wit lint.
MAAR: wat ik mij meer afvraag is wat er daar voor het voormalige belastingkantoor gebeurd was. (tegenover Sophie's Pub) Daar stond een hele batterij ambulances en politie-auto's op de weg en er lag een grote plas bloed midden op de weg met ernaast een schoen... Zag er niet bepaald lekker uit
quote:L1nws
Voetganger overleden in Roermond
In Roermond is in de nacht van vrijdag op zaterdag een man om het leven gekomen. Het slachtoffer stak te voet de Godsweerdersingel over, toen hij door een passerende auto werd geschept. Dat gebeurde voor het oog van zijn vrienden, waarmee hij kort daarvoor een café had bezocht.
Verschillende ambulances en een traumateam hebben assistentie verleend. De politie onderzoekt hoe het ongeval kon gebeuren. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.
Dat ja, damn, zag er ook niet lekker uit met dat bloed op de grond en dan alleen die schoen ernaastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Boh.... traumatisch zoiets.
R.i.p.
Nu wil ik iets zeggen eigenlijk.... nah laat maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ja, damn, zag er ook niet lekker uit met dat bloed op de grond en dan alleen die schoen ernaast![]()
Stonden twee BMW's met de alarmlichten een stukje verder, dus één van die zal wel de aanrijder zijn...
RIP
GMTA..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu wil ik iets zeggen eigenlijk.... nah laat maar.
Tis al erg genoeg.
Ik niet, maar las iets met schennisplegerquote:Op maandag 18 januari 2010 20:24 schreef Tism het volgende:
Welke FOK!ker woont er toevallig in het appartementencomplex St. Ursula?..![]()
Ik ook..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik niet, maar las iets met schennispleger?
..quote:Schennispleger actief in Roermonds appartementencomplex
In het Roermondse appartementencomplex St. Ursula aan de Begijnhofstraat is de voorbije weken een schennispleger actief geweest. De man draagt een opvallende blonde pruik en laat mensen lichaamsdelen in de schaamstreek zien. De schennispleger is zowel binnen als buiten het complex actief.
Van onze verslaggever
ROERMOND
De politie is een onderzoek gestart naar de man en heeft vrijdag een brief onder de bewoners van het complex verspreid waarin gevraagd wordt naar getuigen. Tot op heden hebben zich twee getuigen gemeld bij de politie.
http://www.limburger.nl/a(...)ppartementencomplex_
Da's bij mij achterquote:Rabobank in Swalmen overvallen
Een nog onbekende man heeft maandag even na vijf uur een bankfiliaal van de Rabobank aan de Brugstraat in Swalmen overvallen. Daarbij maakte hij een nog onbekend geldbedrag buit.
De man kwam met een bivakmuts over zijn gezicht de bank binnen en bedreigde een aanwezige bankmedewerker met een wapen. Nadat hij het geld had gekregen is de man de bank uitgevlucht. Voor zover bekend waren er volgens de politie op het moment van de overval geen klanten in de bank aanwezig. Bij de overval raakte niemand gewond.
De politie onderzoekt of er een verband bestaat met eerdere overvallen in de regio. Zo werd op 18 december vorig jaar een filiaal van de Rabobank in Stramproy overvallen.
Hij is ook net op tijd geweest, had een brief van de Rabobank dat ze minder medewerkers gaan inzetten en dat je vragen en zo kunt gaan stellen via een videoverbinding, dan is er niemand meer in de bank aanwezig en het maakt niet zo'n indruk als je met een pistool naar een scherm richt hequote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Tism het volgende:
Nou zullen ze wakker van liggen bij die bank!..
Dat het nog kan anno 2010, lijkt wel weer op het wilde westen of de roerige jaren 80 herleven weer een beetje op tegenwoordig..![]()
..![]()
Het was op de Brugstraat. Ligt blijkbaar een SNS bank kwam ik vandaag achter.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hij is ook net op tijd geweest, had een brief van de Rabobank dat ze minder medewerkers gaan inzetten en dat je vragen en zo kunt gaan stellen via een videoverbinding, dan is er niemand meer in de bank aanwezig en het maakt niet zo'n indruk als je met een pistool naar een scherm richt he
Oooooooow ok, hmmm, ja, heb er wel eens een bord zien hangen van de SNS bank ja, maar nog nooit iemand binnen zien gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Het was op de Brugstraat. Ligt blijkbaar een SNS bank kwam ik vandaag achter.
Een hele tijd geleden heb ik inderdaad ergens van die Google auto's zien rijden in Roermond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een deel van Roermond en Swalmen (de rijksweg) is vanaf nu ook te bewonderen in Google Streetview. Zo te zien rond Pasen gefotografeerd want bij de bakker hangen allerlei paashaasjes voor de deur.
Heb het ff gecheckt..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Een deel van Roermond en Swalmen (de rijksweg) is vanaf nu ook te bewonderen in Google Streetview. Zo te zien rond Pasen gefotografeerd want bij de bakker hangen allerlei paashaasjes voor de deur.
Ja, er zou in elk geval technisch onderzoek worden uitgevoerd in de wagen zeiden ze. Moesten ze 'm alleen eerst ergens gaan openbreken, auto was op slot. Sleutels waren toen bij die woninginbraak gejat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef Tism het volgende:
Thanks voor de Update,
Nou maar hopen dat men er ook enig resultaat mee boekt, en dat ze een stukje DNA of zoiets vinden waardoor men die autodief snel kan opsporen, oppakken en dat ze hem of haar, daarna met een hele erge werkstraf weer snel naar huis sturen..
Heftig...quote:Dode bij verkeersongeval op A73 bij Linne
Op de A73 bij Linne is een dode gevallen bij een ongeluk waarbij zeker vijf voertuigen zijn betrokken. Minstens vier mensen zijn gewond geraakt. Er zijn twee vrachtwagens, twee personenauto's en een bestelbus tegen elkaar gebotst. De traumahelikopter werd opgeroepen. Het ongeval gebeurde rond 1 uur dinsdagmiddag op de rijbaan richting Venlo, voor de Roertunnel. Het verkeer uit beide richtingen wordt omgeleid over de Napoleonsbaan.
Bron: l1.nl
Jaguar XR nogwat..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Sodeju.
Is dat trouwens een vrachtwagen van van Gansewinkel die 2e?
Nee ik zie het al.
Waar zat de dode in, personenwagen?
Ziet er idd wel zo uit als je die cabine bekijkt..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
Die Jaguar ziet er namelijk niet zo heel gehavend uit.....
Vandaar de vraag.
Zou me nl. niks verbazen als dode de vrachtwagenchauffeur is.
Is/was dat een Maserati 3200GT? Of wat zie ik daar precies in?quote:
De verongelukte chauffeur zat volgens L1 idd in de achterste vrachtwagen. De Maserati is op een ambulance - die wegreed van de plaats van het ongeval - geklapt, omdat de (Maserati-)bestuurder naar het ongeluk aan't kijken was...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Sodeju.
Is dat trouwens een vrachtwagen van van Gansewinkel die 2e?
Nee ik zie het al.
Waar zat de dode in, personenwagen?
AMATEUR!??..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is/was dat een Maserati 3200GT? Of wat zie ik daar precies in?
edit: volgende pagina niet gezien: inderdaad een Maseratie 3200GT dus, geen Jaguar Tism, amateur!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef Tism het volgende:
Wat hebben we trouwens een geile weervrouw, hé!?....
..
..
..
..
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is het, en waar komt ze vandaan?..
Wat maakt het uit, als ze maar lekker isquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan zo'n jong grietje nou het weerbericht presenteren
Dacht dat die mensen daar voor gestudeerd hadden?!?
Nee nee, volgens mij is het gewoon een Limburgse hoor, als ik haar naam zou weten kon ik er ff naar gaan zoeken..quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:58 schreef de_boswachter het volgende:
Is een huilandse iig.
Hoe L1 hier aan komt, geen idee.
Ze is wel schattig. Voor 1 avond.
Stuur een mailtje naar L1quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee nee, volgens mij is het gewoon een Limburgse hoor, als ik haar naam zou weten kon ik er ff naar gaan zoeken..Ben wel benieuwd eigenlijk..
Heb al gedaan, kreeg een mailtje terug dat ze geen info aan derden mogen verstrekken over hun werknemers..quote:
Ze mogen geen info verstrekken over hnu medewerkers, maar de namen staan normaal gesproken gewoon in de aftitelingquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb al gedaan, kreeg een mailtje terug dat ze geen info aan derden mogen verstrekken over hun werknemers..![]()
Maar ik weet het al, ze heet Laura Van Riel..![]()
* Slingert Google aan..
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb al gedaan, kreeg een mailtje terug dat ze geen info aan derden mogen verstrekken over hun werknemers..![]()
Maar ik weet het al, ze heet Laura Van Riel..![]()
* Slingert Google aan..
Ik weet het zeker en ja, ze is idd verdomd moeilijk te vinden..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Geen Hyves
Geen Google resultaten
Zat ze in een klooster voordat ze deze klus aannam?
Tja, en het klinkt ook niet echt als een artiestennaamquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik weet het zeker en ja, ze is idd verdomd moeilijk te vinden..![]()
[ afbeelding ]
http://www.meteolimburg.nl/diensten.htm
Met moeite..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hoe willen we d'r in vredesnaam stalken zonder fatsoenlijke gegevens op internet?
Als dat zou kunnen regel ik wel de BBQ + bijbehoren..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Kom we nodigen haar uit op een RMND meet. Als optreden.
Mag ze naaks het weer presenteren voor ons.
Mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen regel ik wel de BBQ + bijbehoren..
Ik ben gestopt met draaien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:06 schreef Metalfreak het volgende:
Mooi![]()
Da's dus geregeld! Sandstor...uhhhh... de_boswachter kan de DJ spelen dan
Ik heb nog wel een vuurkorfquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met draaien.
Ik zorg wel voor het hout voor de vuurkorf.
Nee, ik woon in Swalmen, al mijn hele levenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Woonde jij op Ursula?
Nee, maar hoor wel van mensen dat het vaker zo is. Toen de Maaslijn nog van de NS was, wachtten ze nog wel even, maar sinds het van Veolia is, doen ze dat niet meer. Een beetje het "lekker puh" idee krijg ik erbij, maar de NS snapt niet helemaal dat ze zichzelf er dan ook mee in de vingers snijden...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
Even een vraag in dit topic.
Zoals het er nu naar uitziet gaat mijn werklocatie veranderen van Roermond naar Weert.
Waarschijnlijk komt er een locatie in de buurt van het station in Weert.
Weet iemand hier hoe het met de overstap zit in Roermond. Volgens NS reisplanner is deze 2 minuten.
Zou normaal gesproken voldoende moeten zijn om het perron over te steken, maar ik hoor ook verhalen dat de trein naar Weert net wegrijdt als de ' boemel' uit Swalmen net aankomt.
Iemand ervaring?
Something 4 the record,quote:'Carnaval is zuipen en vreemdgaan'
- door Stefan op 01-02-2010 @ 12:55
Carnaval is een orgie van 'zuipen, vreemdgaan en kutmuziek', die stelling ondersteunt zestig procent van de mensen die op de speciale carnavalpoll stemden.
Twintig procent vindt carnaval een geweldig feest. De rest heeft geen of een andere mening. Duidelijk is dat er geen gulden tussenweg is: of je vindt het ruk of je vindt het geweldig. Mailgozer zegt: "Carnaval zou je kunnen zien als het suikerfeest van de rooms katholieken."
Metalfreak vindt: "Het overgrote merendeel van Fok! snapt het hele feest dus niet. Maakt niet uit, laat ons Limburgers maar gewoon feesten en kom ons vooral niet vervelen in die tijd." En Signe heeft carnavaltrauma's: "Ik ben als kind ook ooit eens gedwongen om prins carnaval te zijn op de lagere school, daarvoor had ik er al een hekel aan, nu helemaal. Die muziek is ook enorm kut, zelfs met te veel alcohol op."
'Carnaval is zuipen en vreemdgaan'
Hey hey, ik laat me niet beledigen hequote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Something 4 the record,
Er is iemand uit Swalmen een Roermondenaar gequote op de FP!..
Sjapooooooo!!!..
Zie je ik dacht al.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hey hey, ik laat me niet beledigen he
Juj, toen ik thuiskwam bleek er een stroomstoring te zijn in het centrum van Swalmen, dus ook bij mij thuis... Net toen ik allemaal kaarsjes had aangemaakt ging de stroom weer aan
Iets na 18:00 werkte het weer... Was bijna bij mijn ouders gaan etenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zie je ik dacht al.
Toen ik rond 17:45 Swalmen binnenreed vanaf Roermond Werkte de verkeerslichten inderdaad niet.
quote:Stroomstoringen in Midden-Limburg
Midden- Limburg is dinsdagmiddag getroffen door twee stroomstoringen. In en rondom Asenray zijn rond half 1 zo'n 1400 huishoudens zonder elektriciteit komen te zitten. Dat meldt netwerkbeheerder Enexis. Zo'n twintig minuten later kregen duizend huishoudens in Kelpen en Ittervoort geen stroom meer.
De oorzaak van beide storingen is nog niet bekend. Volgens energiebedrijf Enexis is er geen verband tussen de twee storingen.
Vandaag 14:15, L1.
Ik ben al 2x gesmst met deze mededeling overigensquote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Something 4 the record,
Er is iemand uit Swalmen een Roermondenaar gequote op de FP!..
Sjapooooooo!!!..
trieste bedoeling zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op L1 nu de nominatie Voor Vastelaovesvierder van 't jaor. Ook een nominatie uit Swalmen dit jaar.
Weer gezopen gisteren?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:24 schreef de_boswachter het volgende:
HOI
quote:Opnieuw problemen met Roertunnel
Rijkswaterstaat moet opnieuw een reparatie uitvoeren aan de Roertunnel, in de A73.
Ditmaal moeten ijzeren beugels worden aangebracht om dakplaten op hun plaats te houden. Die dreigen door de inwerking van vocht op tien plekken naar beneden te komen.
Begin januari werd één plaat al deels weggehaald. Omdat er geen direct gevaar is voor het verkeer, wordt met het aanbrengen van de beugels gewacht tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt.
De Roertunnel werd begin 2008 geopend maar moest diverse keren weer dicht, onder meer vanwege problemen met het beveiligingssysteem.
http://nos.nl/artikel/134(...)-met-roertunnel.html
Ik!..quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef sinemet het volgende:
En wie gaat er carnavallen dit weekend?![]()
![]()
![]()
Ik, begin vrijdagavond en ga door t/m dinsdagavondquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef sinemet het volgende:
En wie gaat er carnavallen dit weekend?![]()
![]()
![]()
Hoe zie je eruit?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef Tism het volgende:
Als jullie mij tegenkomen krijg ik een biertje van jullie, oke!?..
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:52 schreef Tism het volgende:
[ afbeelding ]
Als de "Real Rock 'n Roller!"..
Ben er de laatste tijd wel erg vaak te vinden, iets met een vrouwelijke inwoonster van Beesel en zoquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:35 schreef WasMachinator het volgende:
wat komt metalfreak in het o zo mooie beesel doen?
..quote:
Nee hoor, daar zou ik me geen zorgen over maken, de meeste FOK!kers hebben geen tijd om naar buiten te gaan, die FOK!ken liever dan dat ze masaal in de rij gaan staan om te zien hoe een andere FOK!ker staat te werken..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:11 schreef sinemet het volgende:
Ik moet helaas de ochtend werken.( Zeg lekker niet waar want dan komen jullie allemaal kijken enzo)
.
Je hebt idd iets gemist..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef Metalfreak het volgende:
Huh? Heb ik iets gemist? Waar werkt hij dan?
Ja, ontzettend flauwquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Je hebt idd iets gemist..![]()
Waar hij werkt of in welk topic dat gezegd is, dat zeg ik lekker niet, dat mag Bo_Wa zelf doen als hij daar behoefte aan heeft..![]()
Flauw hé!?..
Maar er stond toch een neger op die foto?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Had je maar geen neger grapje moeten maken!..
Waar dan, ik zie 'em niet?!..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar er stond toch een neger op die foto?
Dan heb ik ook iets gemistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef Metalfreak het volgende:
Huh? Heb ik iets gemist? Waar werkt hij dan?
Check je pm..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij heb ik ook iets gemist?
Je mag het me wel PM'en hoor, want ik weet nergens van![]()
![]()
Ja, het is wel een beetje twijfelachtig though, gezien de reputatie van de TS van het desbetreffende topic..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik ben uitbater van een friettent
Oeh, welke?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik ben uitbater van een friettent
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje twijfelachtig though, gezien de reputatie van de TS van het desbetreffende topic..
Sick fucks op deze aardbol.quote:Familiedrama in Baexem
Bij een familiedrama in Baexem is een 8-jarig meisje om het leven gekomen. Het 10-jarig broertje van het meisje is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis in Maastricht. De 39-jarige vader van de kinderen is aangehouden. Hij wordt verdacht van moord en doodslag.
BAEXEM
Van onze verslaggever
De vader van de kinderen meldde zich donderdagavond rond elf uur op het politiebureau in Weert. Vervolgens spoedden agenten zich naar de woning van de man aan de Genroyhof. Daar werd de dochter van de man dood aangetroffen. Het zoontje bleek zwaargewond. De politie onderzoekt nu wat er precies is gebeurd. De technische recherche is daarvoor bezig met onderzoek in de woning van de vader. De man, die zelf ook behandeld moest worden in het ziekenhuis, zit vast voor verder verhoor.
De moeder van de kinderen was niet in de woning aanwezig, zo meldde politiechef Piet van Hoek vrijdagmiddag. Zij was twee weken geleden wegens relatieproblemen vertrokken. Dit vertrek meldde zij op aanraden van een vriendin bij de politie. Zij gaf daarbij aan dat er geen sprake was van huiselijk geweld. Voor de politie was er verder geen noodzaak om achter de zaak aan te gaan. De moeder is inmiddels bij haar zwaargewonde zoon in Maastricht.
De basisschool van de beide kinderen, de Harlekijn in Baexem, heeft alle festiviteiten rond carnaval afgelast. De ouders van de leerlingen werden vrijdagochtend in de school geinformeerd, waarna rond half tien alle kinderen naar huis mochten.
Burgemeester Arno Verhoeven van Leudal gaat vrijdagmiddag in overleg met de carnavalsverenigingen uit de gemeente, en vooral die van Baexem, om te bekijken op welke manier carnaval verder gevierd moet gaan worden. Verhoeven liet verder weten dat de vader niet bij politie of justitie bekend was. Wel was het gezin bij de gemeente bekend omdat ze een uitkering ontvingen.
Bizar, afschuwelijk, niet normaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sick fucks op deze aardbol.
R.I.P.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 03:16 schreef Tism het volgende:
Nou, einde Carnaval voor mij, heb net mijn poot gebroken..![]()
Zit zwaar in het gips..
KUT!!!!..![]()
quote:Ookvannacht was het weer druk op de afdelingen spoedeisende hulp van ziekenhuizen in het zuiden van het land. Carnavalsvierders blijven binnenvallen met botbreuken door gladheid.
Het Laurentius Ziekenhuis in Roermond laat weten dat het afgelopen weekend twee keer zoveel mensen om medische bijstand vroegen dan normaal. ''Een paar glazen bier kunnen al een flinke impact hebben op je stabiliteitsgevoel'', waarschuwt een woordvoerster.
Geen praalwagens
Net als gisteren tijdens de grote optocht zullen ook de kleinere optochten in Maastricht het vandaag zonder praalwagens moeten stellen. De sneeuw maakt dat deze praalwagens zich op glad ijs begeven en daarmee de veiligheid van zowel publiek als opvarenden in gevaar brengen. Dat maakte de gemeente Maastricht zojuist bekend. De carnavalsverenigingen hebben begrip voor het besluit. In Roermond gaan ze het vandaag wel gewoon mét praalwagens proberen.
Bron: www.spitsnieuws.nl
...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Open anders even een KLB topic.
Kan FOK je een hart onder de riem steken.
Balenquote:Op maandag 15 februari 2010 03:16 schreef Tism het volgende:
Nou, einde Carnaval voor mij, heb net mijn poot gebroken..![]()
Zit zwaar in het gips..
KUT!!!!..![]()
Haha. Mijn vriendin was iig blij dat ze geen dienst had op de OK.quote:
quote:-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
-Wim
-Koningin
-knep
-Metalfreak
-Timmie2
-Sextreme
-Teunebeun
-Wouser
-Un-X-PecteD
-Sleeve
-de_boswachter
-roelvano
-Asskicker14
--nattermann
-Neill_Down
-Crystal86
- De_Roermondenaar
- sinemet
- zjroentje
bron: l1.nlquote:Ferrari-pret bij VVV Roermond
De VVV Midden-Limburg gaat in het voorjaar en de zomer mensen de kans bieden om in een Ferrari te rijden. In samenwerking met een Ferrari-verhuurbedrijf biedt de VVV twintig minuten durende ritjes aan. De geïnteresseerden moeten daar dan wel veertig euro voor neerleggen.
De VVV zegt de actie in het leven te hebben geroepen om dromen van veel mannen te vervullen. De eerste mogelijkheid om met een echte Ferrari door Roermond te scheuren is op zondag 2 mei. De kosten van boetes zijn overigens voor de bestuurder.
Wat voor een Ferrari? Ik wil ookquote:
Maakt geen fuxk uit, een Ferrari is een Ferrari..quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat voor een Ferrari? Ik wil ook![]()
Zal wel zo'n 6e hands 348 zijn?
Zoals ik al zei: een 6e hands Ferrari 348:quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Maakt geen fuxk uit, een Ferrari is een Ferrari..Achteraan de rij aansluiten aub..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |