Hoeveel 14,15,16 jarige stonden op de fotoquote:
Jouw vader werkt bij Kwikfit???quote:Op zondag 13 december 2009 15:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het de schrot bak van mijn pa was
Dit keer eens geen (sowieso is Soho 18+ he), alleen foto's van de inrichting.quote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hoeveel 14,15,16 jarige stonden op de foto
Nee, maar het is zo'n kutwagenquote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hoeveel 14,15,16 jarige stonden op de foto
[..]
Jouw vader werkt bij Kwikfit???
quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef Metalfreak het volgende:
Bij Kwikfit sta ik nergens meer van te kijken, de auto van een vriend van me hebben ze daar een tijdje terug ook half gesloopt door er een stagiaire zonder rijbewijs in te laten rijden...
Mwha, wat iemand op eigen terrein doet moet men zelf weten zolang de omgeving/wonende er geen overlast ervan ondervinden..quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Leuk toch
![]()
Nee, het is niet de bedoeling dat je rijdt zonder een rijbewijs. Ook niet op eigen terrein
Whuhuhuuuuu!!!..quote:
Wel als A Wilhelm Scream in Roermond aanwezig isquote:Op maandag 14 december 2009 16:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Whuhuhuuuuu!!!..Jij zou toch nooit meer terug komen naar Roermond???..
Ah!..quote:Op maandag 14 december 2009 16:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Wel als A Wilhelm Scream in Roermond aanwezig is
Heheh inderdaad, ik vond t ook al apart.quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah!..Bij dit soort Amerikaanse bandjes vraag ik me altijd af hoe ze De Azijnfabriek in Roermond weten te vinden..
Yep, auto was toen half van de brug afgeflikkerd en bumper en voorscherm lag in puin, zeker 2000 euro schade (want spuitwerk), Kwikfit wilde zich er makkelijk vanaf maken door de dagwaarde van de auto uit te keren, maar daar is hij toen niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk na heel veel zeuren dus toch volledig gefixt...quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, wat iemand op eigen terrein doet moet men zelf weten zolang de omgeving/wonende er geen overlast ervan ondervinden..In dit geval lijkt het erop dat dit zich heeft voorgevallen op bedrijfsterrein van KF en zjin deze dus gewoon aansprakelijk..
Had toen begrepen dat een stagiaire die auto op de brug wilde zetten en daarbij iets fout is gegaan, de precieze details weet ik ook niet. er was in elk geval wel degelijk schade...quote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is het nou Metal. half gesloopt, door een stuk te rijden, of doordat hij van de brug flikkerde.
Kwikfit Roermond is overigens een van de beste Kwikfits van Nederland maar dat terzijde.
Lijkt me overigens erg sterk (lees onmogelijk) dat er iemand zonder rijbewijs in die auto rijdt.
Mijn vader werkt daar, en hij geeft ook al aan, dat dat helemaal niet kan.
En op hetzelfde tijdstip ook een vrachtwagen op de N273 (Napoleonsbaan) bij Horn van de weg gegleden.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:30 schreef Tism het volgende:
Nou, het heeft weer eens een beetje gesneeuwd, en de eerst kemel is reeds gemaakt op de N280..![]()
Da's 1..
Ja, klopt ja..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
En op hetzelfde tijdstip ook een vrachtwagen op de N273 (Napoleonsbaan) bij Horn van de weg gegleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |