WTF!??..quote:[b]Junkie XL als ambassadeur op Bevrijdingsfestival
donderdag 14 januari 2010 | 10:46 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 14 januari 2010 | 10:55
De Nederlandse muzikant en producer Tom Holkenborg, beker bekend als Junkie XL, zal 5 mei optreden op het Bevrijdingsfestival Overijssel.
ZWOLLE - Junkie XL gaat optreden op het Bevrijdingsfestival Overijssel. In de uitzending van Giel Beelen op 3FM zijn vanochtend de Ambassadeurs van de Vrijheid bekend gemaakt. De Nederlandse artiest is één van de drie artiesten die in helicopters verschillende festivals bezoeken.
Naast Junkie XL zijn Guus Meeuwis en Boris en Wicked Jazz Sounds Ambassadeurs van de Vrijheid. Zij treden op en geven hun mening over vrijheid op de festivals.
Guus Meeuwis (vorig jaar nog feestelijk afsluiter in Zwolle) en Boris zullen niet in Zwolle optreden. Boris treedt op in Assen, Wageningen, Rotterdam en Zeeland. Guus Meeuwis treedt op in Roermond, Groningen, Almere en Den Bosch. Junkie XL speelt in Utrecht, Haarlem, Amsterdam, Leeuwarden en Zwolle.
Elk jaar maakt het Nationaal Comité 4 en 5 mei en de dertien bevrijdingsfestivals de verschillende helicopteracts bekend. [/b]
Tja, wij krijgen toch altijd de afdankertjes? Dit jaar is trouwens mijn bevrijdingsdag (= mijn verjaardagquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:56 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!??..Ik wil Junkie XL hier op de markt zien, niet Guus..
![]()
Niet-ambtenaren zijn dit jaar dus éindelijk ook eens op 5 mei een dag bevrijd van het juk der betaalde arbeid? Bætor!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, wij krijgen toch altijd de afdankertjes? Dit jaar is trouwens mijn bevrijdingsdag (= mijn verjaardag) een officiële feestdag
bron:l1.nlquote:Retailpark ontruimd vanwege waterlek
Het RetailPark in Roermond is ontruimd na een groot waterlek. Monteurs die bezig waren met onderhoud aan een roltrap hebben vermoedelijk de waterleiding geraakt. Alle bezoekers van het winkelcentrum werden naar buiten gedirigeerd.
De winkels hebben hun veiligheidsdeuren gesloten om te voorkomen dat het water de panden in stroomt. Het voorval gebeurde even voor één uur vanmiddag.
Iemand die daar in de buurt woont?quote:1 BR WONING (.N.B.: middel brand) (N.B.: middel brand) JOEP NICOLASSTRAAT 200 ROERMOND
Ik zag het op Alarmeringen staan, vroeg het me ook al afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef Tism het volgende:
Tjonge, tjonge, tjonge, wordt er om 22:45 uur een binnenbrandje gemeld op de Sint Nicolaasstraat 200 (aan de roerkade). Eén minuut later meld men een huis in de fik op dat adres, dus er komen zo 2 brandweerwagentjes op af, en er is ook ondertussen een ziekenwagen gealarmeerd...is er niks aan de hand, hebben ze die bewoner op dat adres helemaal gek gemaakt, maar geen brand..![]()
Vervolgens om 22:58 uur, een melding op de P2000 pagina dat er onderhand een hele Joep Nicolasstraat in de fik staat....
En het loopt geloof ik behoorlijk uit de hand daar..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik zag het op Alarmeringen staan, vroeg het me ook al af
Beroeps ook al die kant op? Heel misschien dat ik zo ff ga kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:11 schreef Tism het volgende:
[..]
En het loopt geloof ik behoorlijk uit de hand daar..
quote:Vrouw dood bij brand in Roermond
Een bejaarde vrouw in Roermond is vrijdagavond om het leven gekomen bij een brand in een appartement op de tweede verdieping van een flatgebouw aan de Joep Nicolasstraat.
Roermond
Van onze verslaggever
De brandweer kreeg rond kwart voor elf vrijdagavond een melding van de brand in het flatgebouw vlakbij theaterhotel De Oranjerie. Met twee tankautospuitwagens en een hoogwerker snelde de brandweer naar het stadscentrum.
Het vuur was binnen korte tijd onder controle. In het appartement werd het stoffelijk overschot van de vrouw aangetroffen. Hoe de brand is ontstaan en of de vrouw door verstikking om het leven is gekomen, is nog niet duidelijk.
De politie en de brandweer stellen een onderzoek in naar de brandoorzaak. Tijdens de bluswerkzaamheden zijn omliggende appartementen korte tijd geevacueerd.
Ja, ik zat gisteravond bij de Kade en heb een paar brandweerwagens verschillende kanten op zien rijden, zag er al uit alsof ze de weg kwijt waren. Kwam uiteindelijk langs de Oranjerie toen ze net alles aan het opruimen waren, weg was wel nog afgesloten met rood-wit lint.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef Tism het volgende:
Tjonge, tjonge, tjonge, wordt er om 22:45 uur een binnenbrandje gemeld op de Sint Nicolaasstraat 200 (aan de roerkade). Eén minuut later meld men een huis in de fik op dat adres, dus er komen zo 2 brandweerwagentjes op af, en er is ook ondertussen een ziekenwagen gealarmeerd...is er niks aan de hand, hebben ze die bewoner op dat adres helemaal gek gemaakt, maar geen brand..![]()
Vervolgens om 22:58 uur, een melding op de P2000 pagina dat er onderhand een hele Joep Nicolasstraat in de fik staat....
Daar is schijnbaar ook iemand overleden nadat hij/zij is aangereden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik zat gisteravond bij de Kade en heb een paar brandweerwagens verschillende kanten op zien rijden, zag er al uit alsof ze de weg kwijt waren. Kwam uiteindelijk langs de Oranjerie toen ze net alles aan het opruimen waren, weg was wel nog afgesloten met rood-wit lint.
MAAR: wat ik mij meer afvraag is wat er daar voor het voormalige belastingkantoor gebeurd was. (tegenover Sophie's Pub) Daar stond een hele batterij ambulances en politie-auto's op de weg en er lag een grote plas bloed midden op de weg met ernaast een schoen... Zag er niet bepaald lekker uit
quote:L1nws
Voetganger overleden in Roermond
In Roermond is in de nacht van vrijdag op zaterdag een man om het leven gekomen. Het slachtoffer stak te voet de Godsweerdersingel over, toen hij door een passerende auto werd geschept. Dat gebeurde voor het oog van zijn vrienden, waarmee hij kort daarvoor een café had bezocht.
Verschillende ambulances en een traumateam hebben assistentie verleend. De politie onderzoekt hoe het ongeval kon gebeuren. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.
Dat ja, damn, zag er ook niet lekker uit met dat bloed op de grond en dan alleen die schoen ernaastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Boh.... traumatisch zoiets.
R.i.p.
Nu wil ik iets zeggen eigenlijk.... nah laat maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ja, damn, zag er ook niet lekker uit met dat bloed op de grond en dan alleen die schoen ernaast![]()
Stonden twee BMW's met de alarmlichten een stukje verder, dus één van die zal wel de aanrijder zijn...
RIP
GMTA..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu wil ik iets zeggen eigenlijk.... nah laat maar.
Tis al erg genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |