Geen van beide. Een user spuit zijn gal hier over Bax-shop.nl en Bax-shop.nl reageert daar op een zeer nette manier op. Verder niets aan de hand dan toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.
Wat een achterlijk stuk vreten ben jij zeg. Denk je dat ze bij Bax kunnen heksen ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Ik vind het top dat een winkel uberhaubt de moeite neemt om te reageren.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Er vecht toch helemaal niemand iets uitquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum![]()
![]()
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte usersquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum![]()
![]()
Dat dat kan op FOK!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Dat dacht Raymania ook. De rest is bekendquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
* Jumparound snel in FB gaat postenquote:
oh, wat dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dacht Raymania ook. De rest is bekend.
De hele vbl-rel niet meegekregen?quote:
Gebruikelijk? Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ergens op internet onterecht staat dat je webshop kut service geeft, is het toch logisch dat je in het zelfde forum een antwoord en een uitleg geeft?
Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reagerenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Remsjo het volgende:
En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning af want ik heb nog steeds niet het pakketje. Hier kan Baxshop ook niks aan doen dat weet ik dus ik maak helemaal niemand van Bax-shop.nl zwart hoor. Hoe komen jullie erbij. Ze hebben overigens altijd netjes op mijn mailtjes geantwoord.
Het probleem is dat TNT het pakket niet levert aan mij. Of dit met kerstdrukte te maken heeft doet er niet toe, moeten ze maar meer personeel inzetten. Bovendien weten ze dat het elk jaar druk is een week voor de kerst. Ik heb net een mailtje van een TNT medewerker terug gekregen(die ik maandagochtend verstuurd heb) en volgens zijn berekeningen moet het pakket vandaag(16 December staat op zijn papieren) nog geleverd worden. Dit kan nog tot 21:30 vanavond duren. Maar hoe dichterbij de avond het word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dus dat word morgen voor de zoveelste keer deze week contact opnemen met TNT
Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reageren
hang een briefje op de deur, ik zit te schijten, hier is een kopje koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.
Ik zit hier al heel de dag me poep in te houden want je zult altijd zien dat als ik dadelijk op de wc zit dat ze dan langskomen
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.
Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
euhm, nee... alleen iets dat een mod geband was, maar meer niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
De hele vbl-rel niet meegekregen?
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank.
Ik vind het een stukje extra service dat je je klant er op attent maakt dat ze WEL meedenken. En dat het ongebruikelijk is hoeft niet te betekenen dat het onprofessioneel is, misschien is het wel een nieuwe trend. Fora in de gaten houden om je goede naam te verdedigen... Elk verhaal heeft 2 kanten. Laat je 1 kant onbelicht blijft dat gevoel van dat het toch maar kut is hangen...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.
Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Dus het is niet professioneel om klachten op te willen lossen en schijt te hebben aan je klagende klanten? Hoe kun je het bedrijf dan ooit verbeteren?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.
Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
Soms doen mensen gekken dingen als ze boos zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.
Je snapt het nog steeds niet he
vooral als je 5 klanten weet weg te houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
Toch leuk die toevoegingen steeds aan het einde, het maakt je alleen zo zwak.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.
Je snapt het nog steeds niet he
Microsoft is een veel groter bedrijf, en zoals de webshop het al aangaf moeten ze het hebben van klanten zoals TS...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.
quote:
Dat...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Gatverredamme nee. De vorige keer dat ik daar iets bestelde mocht ik nog drie keer zoveel bij gaan betalen vanwege een zogenaamde fout. En dan nog een half jaar moeten wachten op mijn meuk terwijl mij beloofd is dat het volgende dag bij mij wou zijn. En die klantenservice is daar ook echt bagger, als je ziet dat ze opnemen: "Met Henk."quote:
Btw... MOM GET OFF THE INTERNETquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |