abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 09:55:45 #51
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75678621
Ik heb zelf ook 2x wat besteld bij bax, en 2x was het er ineens niet en moest ik 7+ dagen wachten.
Beide gevallen heb ik de order gecancelled en de moeite genomen voor 1euro meer het in de winkel om de hoek te halen..

[ Bericht 2% gewijzigd door cYbErTiM op 16-12-2009 11:46:15 ]
Je leeft maar één keer...
  woensdag 16 december 2009 @ 09:56:09 #52
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75678633
terechte klacht
Je leeft maar één keer...
pi_75678657
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.
Geen van beide. Een user spuit zijn gal hier over Bax-shop.nl en Bax-shop.nl reageert daar op een zeer nette manier op. Verder niets aan de hand dan toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 december 2009 @ 10:58:41 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75680246
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Wat een achterlijk stuk vreten ben jij zeg. Denk je dat ze bij Bax kunnen heksen ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75680388
Het "luttige" bedrag...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 16 december 2009 @ 11:13:46 #56
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75680706
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Ik vind het top dat een winkel uberhaubt de moeite neemt om te reageren.
Stukje toegevoegde waarde en imo extra bestaansrecht voor een online winkel.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 16 december 2009 @ 11:45:26 #57
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75681793
Ohja de klacht is wel terecht maar ik ben wel netjes geholpen verder hoor door bax-shop, zoals ts nu ook. Ook gewoon me geld terug enzo, daar zal't niet aan liggen.
Maar het zou nog fijner geweest zijn als je het besteld en gewoon meteen de spullen opgestuurd worden.
Je leeft maar één keer...
pi_75687603
tvp
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 16 december 2009 @ 14:19:22 #59
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_75687809
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
!!!

Daar is de bookmark functie voor gek.
pi_75688130
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_75688570
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum
Er vecht toch helemaal niemand iets uit . User klaagt, bedrijf geeft uitleg, user klaagt weer, bedrijf geeft weer antwoord en klaar. Slotje is op z'n plek dus.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 december 2009 @ 14:49:08 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75688916
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75691071
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Dat dat kan op FOK!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 16 december 2009 @ 15:42:56 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75691128
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Dat dacht Raymania ook. De rest is bekend .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 december 2009 @ 15:47:11 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75691343
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dat dat kan op FOK!
* Jumparound snel in FB gaat posten

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 16 december 2009 @ 15:47:24 #66
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75691357
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat dacht Raymania ook. De rest is bekend .
oh, wat dan?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 16 december 2009 @ 15:53:03 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75691591
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

oh, wat dan?
De hele vbl-rel niet meegekregen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75691692
Als ergens op internet onterecht staat dat je webshop kut service geeft, is het toch logisch dat je in het zelfde forum een antwoord en een uitleg geeft ?
  woensdag 16 december 2009 @ 15:59:56 #69
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_75691880
En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning af want ik heb nog steeds niet het pakketje. Hier kan Baxshop ook niks aan doen dat weet ik dus ik maak helemaal niemand van Bax-shop.nl zwart hoor. Hoe komen jullie erbij. Ze hebben overigens altijd netjes op mijn mailtjes geantwoord.

Het probleem is dat TNT het pakket niet levert aan mij. Of dit met kerstdrukte te maken heeft doet er niet toe, moeten ze maar meer personeel inzetten. Bovendien weten ze dat het elk jaar druk is een week voor de kerst. Ik heb net een mailtje van een TNT medewerker terug gekregen(die ik maandagochtend verstuurd heb) en volgens zijn berekeningen moet het pakket vandaag(16 December staat op zijn papieren) nog geleverd worden. Dit kan nog tot 21:30 vanavond duren. Maar hoe dichterbij de avond het word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dus dat word morgen voor de zoveelste keer deze week contact opnemen met TNT
pi_75691943
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ergens op internet onterecht staat dat je webshop kut service geeft, is het toch logisch dat je in het zelfde forum een antwoord en een uitleg geeft ?
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
pi_75691976
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Remsjo het volgende:
En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning af want ik heb nog steeds niet het pakketje. Hier kan Baxshop ook niks aan doen dat weet ik dus ik maak helemaal niemand van Bax-shop.nl zwart hoor. Hoe komen jullie erbij. Ze hebben overigens altijd netjes op mijn mailtjes geantwoord.

Het probleem is dat TNT het pakket niet levert aan mij. Of dit met kerstdrukte te maken heeft doet er niet toe, moeten ze maar meer personeel inzetten. Bovendien weten ze dat het elk jaar druk is een week voor de kerst. Ik heb net een mailtje van een TNT medewerker terug gekregen(die ik maandagochtend verstuurd heb) en volgens zijn berekeningen moet het pakket vandaag(16 December staat op zijn papieren) nog geleverd worden. Dit kan nog tot 21:30 vanavond duren. Maar hoe dichterbij de avond het word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dus dat word morgen voor de zoveelste keer deze week contact opnemen met TNT
Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reageren
  woensdag 16 december 2009 @ 16:05:54 #72
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_75692141
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reageren
Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.

Ik zit hier al heel de dag me poep in te houden want je zult altijd zien dat als ik dadelijk op de wc zit dat ze dan langskomen
  woensdag 16 december 2009 @ 16:07:21 #73
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_75692205
IK ga dadelijk hier voor het huis even kijken of de TNTbezorger niet in de bosjes voor het huis zit te wachten tot ik van huis ga zodat hij dan kan aanbellen en een briefje door de brievenbus kan gooien met daarop dat er niemand thuis was
pi_75692308
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.

Ik zit hier al heel de dag me poep in te houden want je zult altijd zien dat als ik dadelijk op de wc zit dat ze dan langskomen
hang een briefje op de deur, ik zit te schijten, hier is een kopje koffie
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Moderator woensdag 16 december 2009 @ 16:12:12 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_75692384
Je had ook kunnen kijken:

Art. nr: HYP-HERCULMKIIPCMAC
Voorraadstatus: Backorder fabrikant

Dus dan geldt het niet.
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_75692393
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 december 2009 @ 16:16:16 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75692546
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef fathank het volgende:

[..]

De hele vbl-rel niet meegekregen?
euhm, nee... alleen iets dat een mod geband was, maar meer niet...
(ohja, en al die suffe smurfen bij een hoop users in han avatar)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75692627
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank .
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:19:21 #79
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75692677
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Ik vind het een stukje extra service dat je je klant er op attent maakt dat ze WEL meedenken. En dat het ongebruikelijk is hoeft niet te betekenen dat het onprofessioneel is, misschien is het wel een nieuwe trend. Fora in de gaten houden om je goede naam te verdedigen... Elk verhaal heeft 2 kanten. Laat je 1 kant onbelicht blijft dat gevoel van dat het toch maar kut is hangen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75693016
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Dus het is niet professioneel om klachten op te willen lossen en schijt te hebben aan je klagende klanten? Hoe kun je het bedrijf dan ooit verbeteren?
pi_75693118
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75693271
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.

Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:36:10 #83
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75693369
Dus buiten december wordt het product pas na 2/3 dagen verzonden?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_75693423
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.

Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?

En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75693524
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Soms doen mensen gekken dingen als ze boos zijn!
pi_75693559
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?

En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
pi_75693713
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:47:02 #88
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75693827
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
vooral als je 5 klanten weet weg te houden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75693839
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
Toch leuk die toevoegingen steeds aan het einde, het maakt je alleen zo zwak.

Er heeft iemand een klacht, bedrijf komt via via op dit forum de klacht tegen en probeert het op te lossen. Ik zie echt niet waar jij je nou zo druk over maakt. Er zouden meer bedrijven zo met hun klanten om moeten gaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75693863
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Microsoft is een veel groter bedrijf, en zoals de webshop het al aangaf moeten ze het hebben van klanten zoals TS...

Niet iedereen koopt DJ apparatuur, wel (bijna) iedereen gebruikt een Operating System
pi_75694391
Om trouwens nog ff terug te komen op je vergelijking met Microsoft MarkyB, ben je bekend met de hel van Dell?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75695091
Ik heb even op die site gekeken, maar er staat toch duidelijk bij of het op voorraad is of niet. Beter als bij andere sites moet ik zeggen. Als u dan nog niet door hebt dat iets niet op voorraad is, sorry hoor, maar uw naam is Timmy en u bent acteur bij South Park toevallig?
  woensdag 16 december 2009 @ 17:23:44 #93
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75695284
TS komt uit de omgeving Breda
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75695768
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Acinonyx het volgende:
TS komt uit de omgeving Breda
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75696013
Ik las Baf-shop.
Roken is lekker
pi_75696105
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Dat...

Met dat stuk speelgoed van Hercules zul je uitgelachen worden.
pi_75696547
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef TI_2008 het volgende:
http://www.rjshop.nl
Gatverredamme nee. De vorige keer dat ik daar iets bestelde mocht ik nog drie keer zoveel bij gaan betalen vanwege een zogenaamde fout. En dan nog een half jaar moeten wachten op mijn meuk terwijl mij beloofd is dat het volgende dag bij mij wou zijn. En die klantenservice is daar ook echt bagger, als je ziet dat ze opnemen: "Met Henk."

Nee, van RJ shop blijf ik echt zo ver mogelijk vandaan. Ieuw ieuw ieuw.
pi_75696751
Nooit problemen gehad met de Bax-shop. Morgen is er weer 10% korting tijdens de 'koopavond'. Tijd voor een nieuwe koptelefoon
pi_75697071
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Btw... MOM GET OFF THE INTERNET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')