abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75692393
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 16 december 2009 @ 16:16:16 #77
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75692546
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef fathank het volgende:

[..]

De hele vbl-rel niet meegekregen?
euhm, nee... alleen iets dat een mod geband was, maar meer niet...
(ohja, en al die suffe smurfen bij een hoop users in han avatar)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75692627
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank .
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:19:21 #79
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75692677
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Ik vind het een stukje extra service dat je je klant er op attent maakt dat ze WEL meedenken. En dat het ongebruikelijk is hoeft niet te betekenen dat het onprofessioneel is, misschien is het wel een nieuwe trend. Fora in de gaten houden om je goede naam te verdedigen... Elk verhaal heeft 2 kanten. Laat je 1 kant onbelicht blijft dat gevoel van dat het toch maar kut is hangen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75693016
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Dus het is niet professioneel om klachten op te willen lossen en schijt te hebben aan je klagende klanten? Hoe kun je het bedrijf dan ooit verbeteren?
pi_75693118
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75693271
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.

Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
  woensdag 16 december 2009 @ 16:36:10 #83
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_75693369
Dus buiten december wordt het product pas na 2/3 dagen verzonden?
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_75693423
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.

Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?

En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75693524
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Soms doen mensen gekken dingen als ze boos zijn!
pi_75693559
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?

En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
pi_75693713
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
  woensdag 16 december 2009 @ 16:47:02 #88
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_75693827
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
vooral als je 5 klanten weet weg te houden
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_75693839
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
Toch leuk die toevoegingen steeds aan het einde, het maakt je alleen zo zwak.

Er heeft iemand een klacht, bedrijf komt via via op dit forum de klacht tegen en probeert het op te lossen. Ik zie echt niet waar jij je nou zo druk over maakt. Er zouden meer bedrijven zo met hun klanten om moeten gaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75693863
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Microsoft is een veel groter bedrijf, en zoals de webshop het al aangaf moeten ze het hebben van klanten zoals TS...

Niet iedereen koopt DJ apparatuur, wel (bijna) iedereen gebruikt een Operating System
pi_75694391
Om trouwens nog ff terug te komen op je vergelijking met Microsoft MarkyB, ben je bekend met de hel van Dell?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_75695091
Ik heb even op die site gekeken, maar er staat toch duidelijk bij of het op voorraad is of niet. Beter als bij andere sites moet ik zeggen. Als u dan nog niet door hebt dat iets niet op voorraad is, sorry hoor, maar uw naam is Timmy en u bent acteur bij South Park toevallig?
  woensdag 16 december 2009 @ 17:23:44 #93
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75695284
TS komt uit de omgeving Breda
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75695768
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Acinonyx het volgende:
TS komt uit de omgeving Breda
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75696013
Ik las Baf-shop.
Roken is lekker
pi_75696105
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Dat...

Met dat stuk speelgoed van Hercules zul je uitgelachen worden.
pi_75696547
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef TI_2008 het volgende:
http://www.rjshop.nl
Gatverredamme nee. De vorige keer dat ik daar iets bestelde mocht ik nog drie keer zoveel bij gaan betalen vanwege een zogenaamde fout. En dan nog een half jaar moeten wachten op mijn meuk terwijl mij beloofd is dat het volgende dag bij mij wou zijn. En die klantenservice is daar ook echt bagger, als je ziet dat ze opnemen: "Met Henk."

Nee, van RJ shop blijf ik echt zo ver mogelijk vandaan. Ieuw ieuw ieuw.
pi_75696751
Nooit problemen gehad met de Bax-shop. Morgen is er weer 10% korting tijdens de 'koopavond'. Tijd voor een nieuwe koptelefoon
pi_75697071
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Btw... MOM GET OFF THE INTERNET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')