SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik bestellen hea want bij Bax hebben ze in de maand December de actie voor 20:00 bestellen, de volgende dag in huis dus dat sprak me wel aan. Netjes een mailtje met daarin dat de betaling ontvangen is.
Krijg ik 20 minuten later een mailtje:
Hoi Protege,
Helaas hebben wij de midi controller niet op voorraad op dit moment. We krijgen de controllers deze week binnen. Hopelijk kan je er nog even op wachten.
Ik zeg zo goed zo gedaan. Ik wachten, donderdag wachten, gisteren wachten. MAAR IK HEB HEM NOG STEEDS NIET![]()
Ik ben nu op me werk en hopelijk staat mijn nieuwe glitterdoos op me te wachten als ik straks om 13:00 naar huis ga.
Klacht: Midi controller na 5 dagen nog steeds niet binnen.
Subklacht: Ik moet vanavond draaien ZONDER controller
Ik heb me voorgenomen eeuwig te leven en voor zover lukt het me aardig
Er van uitgaande dat je hem de volgende dag in huis hebt dan nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef mrcool het volgende:
Risico dat je loopt bij online aankopen, had je kunnen weten....
Volgende keer bij "belangrijke" dingen even mailen voordat je bestelt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je hem de volgende dag in huis hebt dan niet![]()
In het mailtje stond ook dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren voor dat ze de controllers van de fabrikant binnen hebben
Eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:52 schreef mrcool het volgende:
Waarom bestel je dan niet bij New-Line? Nooit problemen mee gehad, perfecte service!
Niks mis met digitaal draaien opzich. Ik draai tegenwoordig ook met CD. Maar idd, New-Line!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Eens.
Tevens digitaal draaien.
Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euroquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Eens.
Tevens digitaal draaien.
Er zijn ook andere merken dan Pioneer hoor...quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
CD-spelersquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
Hehehe, ik dacht er eerst hetzelfde over hoor. Eenmaal de overstap gemaakt en ik kan je zeggen dat ik er niet treurig om ben. Vinyl heerst wel, ik snap je wel. Het gevoel dat vinyl je geeft!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
CD-spelers![]()
Gewoon vinylMaargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
Prima service!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:01 schreef augurkenkoning het volgende:
New-line for the win inderdaad
Ik heb eerst ook met Vinyl gedraait maar voordat je een behoorlijk aantal platen hebt ben je weer 300/400 euro verder. Niet dat je perse 300/400 euro moet betalen om een gewenst aantal platen te hebben maar om een redelijke set te draaien heb je toch wel wat variatie in platen nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hehehe, ik dacht er eerst hetzelfde over hoor. Eenmaal de overstap gemaakt en ik kan je zeggen dat ik er niet treurig om ben. Vinyl heerst wel, ik snap je wel. Het gevoel dat vinyl je geeft!
Dat heet internet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
whehe leuke kloon weer BoWaquote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Baxshop het volgende:
Goedemiddag dames en heren,
ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.
Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.
Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.
Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
Ik draai nog steeds op jouw oude draaitafelsquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Niks mis met digitaal draaien opzich. Ik draai tegenwoordig ook met CD. Maar idd, New-Line!
Ja dan wordt het lastig als je niet kan beatmatchen he sukkelquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef pr0tege het volgende:
Klacht: Midi controller na 5 dagen nog steeds niet binnen.
Subklacht: Ik moet vanavond draaien ZONDER controller
dat sync knopje werkt ook als je er met de muis op klikt.quote:Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Nicolas_Cage het volgende:
[..]
Ja dan wordt het lastig als je niet kan beatmatchen he sukkel
Ik was in de veronderstelling dat hij met CD's ging draaien omdat met je muis in virtual dj gaan mixen voor publiek niet gaat werken. ivm met EQ en volume knoppen die die niet tegelijk kan besturenquote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef fathank het volgende:
[..]
dat sync knopje werkt ook als je er met de muis op klikt.
Die dingen gaan nog wel ff mee denk ik zo!quote:Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik draai nog steeds op jouw oude draaitafels
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef pr0tege het volgende:
Hercules MP3 E2 Midi Controller (..) voor het luttige bedrag van 89,95.
(..)
Ik hoef niet perse van die dure hardware als het ook iets goedkoper kan. Een midi controller is een midi controller!
Technologie is weer vooruit gegaan ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Digitale dj.
Wtf is er gebeurd met platen???
;Dquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''quote:Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Baxshop het volgende:
Goedemiddag dames en heren,
ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.
Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.
Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.
Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
Dan weet jij ook vast wel dat vinyls er helemaal uitgaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
CD-spelers![]()
Gewoon vinylMaargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
Post gaat tenslotte snachts rond door het land.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''
Kan ik godverdomme daar weer achteraanHeb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet
) voordat ik een antwoord terug heb
![]()
Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
WTF?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Post gaat tenslotte snachts rond door het land.
Beste Pr0tege,quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''
Kan ik godverdomme daar weer achteraanHeb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet
) voordat ik een antwoord terug heb
![]()
Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
Ik heb net nog gekeken op Track&Trace en de verzending is gewijzigd naar Zending gesorteerd. Maar of ik hem dan morgen ook hebquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Baxshop het volgende:
[..]
Beste Pr0tege,
dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.
Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
Ooit van kerstdrukte bij de post gehoord? Jij bent echt kankerdom serieus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''
Kan ik godverdomme daar weer achteraanHeb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet
) voordat ik een antwoord terug heb
![]()
Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Baxshop het volgende:
[..]
Beste Pr0tege,
dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.
Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Sales Bax-shop.nl
matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
Goedemorgen Remsjo,quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Je bent er hopelijk inmiddels achter gekomen dat de Koopavond niet gisteravond was, maar donderdag is?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Vanavond hebben ze koopavond. Ik ga twee van die lasertjes halen (:
Ik zie in de OP weinig vragen staan eigenlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie in de OP weinig vragen staan eigenlijk.
Geen van beide. Een user spuit zijn gal hier over Bax-shop.nl en Bax-shop.nl reageert daar op een zeer nette manier op. Verder niets aan de hand dan toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.
Wat een achterlijk stuk vreten ben jij zeg. Denk je dat ze bij Bax kunnen heksen ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Ik vind het top dat een winkel uberhaubt de moeite neemt om te reageren.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Er vecht toch helemaal niemand iets uitquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum![]()
![]()
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte usersquote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum![]()
![]()
Dat dat kan op FOK!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Dat dacht Raymania ook. De rest is bekendquote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
* Jumparound snel in FB gaat postenquote:
oh, wat dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dacht Raymania ook. De rest is bekend.
De hele vbl-rel niet meegekregen?quote:
Gebruikelijk? Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ergens op internet onterecht staat dat je webshop kut service geeft, is het toch logisch dat je in het zelfde forum een antwoord en een uitleg geeft?
Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reagerenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Remsjo het volgende:
En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning af want ik heb nog steeds niet het pakketje. Hier kan Baxshop ook niks aan doen dat weet ik dus ik maak helemaal niemand van Bax-shop.nl zwart hoor. Hoe komen jullie erbij. Ze hebben overigens altijd netjes op mijn mailtjes geantwoord.
Het probleem is dat TNT het pakket niet levert aan mij. Of dit met kerstdrukte te maken heeft doet er niet toe, moeten ze maar meer personeel inzetten. Bovendien weten ze dat het elk jaar druk is een week voor de kerst. Ik heb net een mailtje van een TNT medewerker terug gekregen(die ik maandagochtend verstuurd heb) en volgens zijn berekeningen moet het pakket vandaag(16 December staat op zijn papieren) nog geleverd worden. Dit kan nog tot 21:30 vanavond duren. Maar hoe dichterbij de avond het word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dus dat word morgen voor de zoveelste keer deze week contact opnemen met TNT
Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reageren
hang een briefje op de deur, ik zit te schijten, hier is een kopje koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.
Ik zit hier al heel de dag me poep in te houden want je zult altijd zien dat als ik dadelijk op de wc zit dat ze dan langskomen
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.
Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
euhm, nee... alleen iets dat een mod geband was, maar meer niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
De hele vbl-rel niet meegekregen?
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank.
Ik vind het een stukje extra service dat je je klant er op attent maakt dat ze WEL meedenken. En dat het ongebruikelijk is hoeft niet te betekenen dat het onprofessioneel is, misschien is het wel een nieuwe trend. Fora in de gaten houden om je goede naam te verdedigen... Elk verhaal heeft 2 kanten. Laat je 1 kant onbelicht blijft dat gevoel van dat het toch maar kut is hangen...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.
Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Dus het is niet professioneel om klachten op te willen lossen en schijt te hebben aan je klagende klanten? Hoe kun je het bedrijf dan ooit verbeteren?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.
Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
Soms doen mensen gekken dingen als ze boos zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.
Je snapt het nog steeds niet he
vooral als je 5 klanten weet weg te houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
Toch leuk die toevoegingen steeds aan het einde, het maakt je alleen zo zwak.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.
Je snapt het nog steeds niet he
Microsoft is een veel groter bedrijf, en zoals de webshop het al aangaf moeten ze het hebben van klanten zoals TS...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.
Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
quote:
Dat...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Gatverredamme nee. De vorige keer dat ik daar iets bestelde mocht ik nog drie keer zoveel bij gaan betalen vanwege een zogenaamde fout. En dan nog een half jaar moeten wachten op mijn meuk terwijl mij beloofd is dat het volgende dag bij mij wou zijn. En die klantenservice is daar ook echt bagger, als je ziet dat ze opnemen: "Met Henk."quote:
Btw... MOM GET OFF THE INTERNETquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
quote:
New-Line is dus zeker geen ballentent!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
new-line een ballentent noemenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
Dit grapje geldt niet alleen voor newline, maar ook voor RJ Shop, als je dat ballententen noemt, dan snap je er dus duidelijk helemaal niets van.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |