Yep online heeft ie heel veel geredenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef Paladijn het volgende:
Grappig, wist niet dat AdV veel online speelde. 't is idd een mafkees, maar wel in de positieve zin van het woord. Lekker genieten van het leven met de vaardigheden die je hebtHeb hem zelf via DF en bij de WEK een paar keer meegemaakt, hij reed de Zandvoort 500 nog succesvol mee als invaller in een 911 GT3 trouwens, ook niet verkeerd
ik ben tweede kerstdag driftend over het rondje bij die ectreem lelijke fontein achter het station gegaanquote:
Ik ken het probleem, en sinds een week heb ik mijn droomauto. Doen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:15 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, zwaar dilemma, ik kan een auto kopen die ik al best lang, best graag wil, maar heb er eigenlijk de plek en het geld niet voormaar hij is wel goedkoop en precies de uitvoering die ik wil en stallen kan bij mn ouders altijd wel. waarom bieden ze me zoiets ook aan
NOS is er om je veel te grote turbo te laten spoolen. waar zit dat ding bij lex?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
Is een NOS setje niks 'Lexxxxxxx ??
heb ik een turbo?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
NOS is er om je veel te grote turbo te laten spoolen. waar zit dat ding bij lex?
Dacht t nietquote:Op donderdag 31 december 2009 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik een turbo?zou het niet weten.. 1.7i motor, das alles wat ik weet
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dacht t niet.. Of je moet er een Volvo 1.7 Turbo blok in leggen.. Die bestaan toch?
Chinees, snackbar?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:22 schreef PeuRac het volgende:
Graag gedaan Alex, ik wens iedereen hier ook een Gelukkig 2010
Nu eerst ff ontbijt regelen, ik hoorde net dat alle supermarkten dicht zijniemand een idee waar ik een maaltijd vandaan kan halen?
wat die blauwe hier zegt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Veel geluk en liefde voor iedereen in het komend decennium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |