En die 2 boutjes kun je niet zelf vervangen ??quote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Fugie het volgende:
Bouten tussen spruitstuk en tussendemper waren weggeroest, dat maakte nogal herrie. En het hitteschild van het spruitstuk was ik opeens kwijt
waarom iets zelf doen als je het door andere kan laten doen.quote:Op maandag 28 december 2009 17:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En die 2 boutjes kun je niet zelf vervangen ??
Omdat het gewoon tof is om dingen zelf te doen, en omdat je die knaken beter in je tank kunt gooienquote:Op maandag 28 december 2009 17:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom iets zelf doen als je het door andere kan laten doen.
Waarom zou je je spruitstuk willen isoleren?? De reden dat je hitteschild niet direct tegen je spruitstuk aan zit is dat de warmte nog enigszins wegkan...quote:Op maandag 28 december 2009 18:28 schreef PeuRac het volgende:
hitteschild van de 156 is ook al pleitte, maar is vervangen door isolatie direcht om het spruitstuk t/m de kat
verbruik NIvaquote:Op maandag 28 december 2009 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat het gewoon tof is om dingen zelf te doen, en omdat je die knaken beter in je tank kunt gooien
Hoe dat zo?quote:Op maandag 28 december 2009 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
Dan doe je jezelf wel flink tekort
Hey, tof! Pluggiequote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Anne het volgende:
Alex, je krijgt de groeten van PNG.
En ik moet er even bij zeggen dat hij dacht dat wij twee een crush op elkaar hadden.
De monteurs van de beier hebben weer een klantenauto meegehad voor een proefrit?quote:
Is zijn auto.quote:Op maandag 28 december 2009 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De monteurs van de beier hebben weer een klantenauto meegehad voor een proefrit?![]()
![]()
Sinds 97 staan er al van zulke filmpjes met BMW's in de buurt van Heerenveen op internet.
zie ook:
Omdat er bij Alfa's zonder hitte bescherming nogal wat plastic weg smelt. Wat weer voor kortsluiting of helemaal geen contact zorgt.quote:Op maandag 28 december 2009 19:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom zou je je spruitstuk willen isoleren?? De reden dat je hitteschild niet direct tegen je spruitstuk aan zit is dat de warmte nog enigszins wegkan...
Kloptquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is zijn auto.
Die kerel ken ik heeft Dutch Touring Car Championship en BMW 130i Cup gereden.
Dus hij weet hoe hij er mee om moet gaan
Dat zal voor veel andere merken ook gelden, bij mijn MX valt het gelukkig mee - mijn hitteschild ligt op zolderquote:Op maandag 28 december 2009 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat er bij Alfa's zonder hitte bescherming nogal wat plastic weg smelt. Wat weer voor kortsluiting of helemaal geen contact zorgt.
Dan betaal je teveel voor te weinigquote:
Als iemand meerijdt met een cup betekend niet gelijk dat diegene ook goed kan rijdenquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is zijn auto.
Die kerel ken ik heeft Dutch Touring Car Championship en BMW 130i Cup gereden.
Dus hij weet hoe hij er mee om moet gaan
Heb tig online races tegen hem gereden met GPL GTR en GTR2.quote:
In het DTCC heeft hij met een M3 GTR een aantal races gewonnen terwijl hij een invaller was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:35 schreef invine het volgende:
[..]
Als iemand meerijdt met een cup betekend niet gelijk dat diegene ook goed kan rijdenin dit geval misschien wel maar er zijn zoveel prutsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |