quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
De motor van de achterruitenwisser van de Astra valt ook zeer meequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:43 schreef invine het volgende:
Net linker spiegel vervangen van mijn clio.. dat is echt te makkelijk
Hoop werk stiekum hequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef 2cv het volgende:
Geluidsinstallatie (1 autoradio, 2 filtertjes, 2 tweeters, 4 speakers) in een BX bouwen valt helemaal niet mee
Ja, je moet alles overal tussendoor vlechten en in passen. En het moet ook nog vast zitten, anders rammelt het zo. Maarja, om nou overal zomaar schroeven in te jassen is geen goed idee. Tenminste, schroeven in een soort plastic koker die lucht naar de ventilatieroosters geleidt is daar vast niet geschikt voor. Dan maar en elastiekje er omheen. Dus ventilatierooster er uit, elastiekje om de koker gefrot, elastiekje verder geschoven, kom ik een steuntje tegen. AAAaaahhhrg ! Ventilatiekoker van het steuntje af geprutst, elastiekje verder door gefrot, scheidingsfilter vast gezet. Paar blokjes hout tussen scheidingsfilter en luchtkoker zodat het filter niet te heet wordt. Nais ! Maargoed, zo ben je wel uren bezig met niets. Hopelijk heb ik nu geleerd van de rechter kant zodat de linker kant sneller gaat.quote:
met wat mazzel heb je een 6v eend, daar kan je niet eens een radio aansluiten zonder héle rare dingen te doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval weer waarom ik liever een Eend heb. Daar zit niks in, zelfs geen vakje om de autoradio in te zetten. Maar op die manier zit er ook niets in de weg en kan je alles EXACT zo maken als je zelf wilt.
hoezo dan? storing ofzo?quote:Op zondag 13 december 2009 11:18 schreef Anne het volgende:
Gisteren zo'n drie kwartier met 80 over de autobahn gereden.
Dat was niet zo tof kan ik je zeggen.
Maar, we hebben toch een goede daad verricht. We werden ingehaald door een oude Volvo die 85 reed. Heeft hij die dag tenminste ook iemand kunnen inhalen!
Gelukkig was het rond 22:15 en was het al redelijk rustig op de weg.
Nee, we waren naar de IKEA geweest, maar het ging goddomme niet allemaal in de bus, dus er moesten 2 grote pakketten op het dak.quote:
Pimp maar weer er mee hoorquote:Op zondag 13 december 2009 11:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Straks weer lekker stukje rijden, van Delft naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |