Nee, dit topic is daar nog schoon van en dat blijft zo!quote:
Toch vond ik het te ver gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een faalhaas, als Jeroen Pauw even wat harder wordt en ertegenin gaat, kan zijn kwetsbare zieltje dat blijkbaar niet aan en vertrekt ie maar
@ iszinloos: Komt omdat ie die zinnen zo snel en onduidelijk uitsprak en geen verdere uitleg wilde geven dat pauw ook maar wat harder werd. terecht imo. Moet die man maar duidelijker spreken of uitleg geven als daarom gevraagd wordt.
Wat voor dingen? Als ik er op Google komt er 1 fok topic naar boven.quote:
Precies dat. Vraag met trouwens af wat er in het hoofd van Mohammed Enait omgaat als hij 's ochtends voor de spiegel staat met zijn 'muts'.quote:
Tis niet eens een Arabier.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef Confetti het volgende:
Jeroen vond ik toch wel erg negatief en hard. Probeer altijd neutraal te blijven.
Maargoed, die arabier was ook lomp bezig
Tenenkrommend slecht en respectloos. Dat heeft niets met hard te maken.quote:
Kan niet, want als die enait in een show is zijn je tenen al dermate krom dat ze weer in je voeten gegroeid zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Tenenkrommend slecht en respectloos. Dat heeft niets met hard te maken.
Ik ben het niet met de standpunten van die kerel eens en dat hoef je als interviewer ook niet te zijn. Dan kun je die man wel nog in zijn waarde laten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kan niet, want als die enait in een show is zijn je tenen al dermate krom dat ze weer in je voeten gegroeid zijn.
Pauw en hij hadden al voor de uitzending mot, dat bleek uit de manier waarop Pauw zijn vragen stelde en ook de manier waarop Enait antwoordde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef Ringo het volgende:
Wat een nare teringlijer is die kerel.
Wedden dat die psychoot wraak wil nemen op "elite-racist" Pauw? Die stuurt een mannetje op hem af. Ik vertrouw die gek voor geen meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |