abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75781416
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wehehe dat is dan ook wel weer geniaal.
pi_75781572
Na een lange tijd weer op de fiets. Nou wat een kutdag. Heb tijdens het bezorgen, vet veel last van mijn rechterlies gekregen. Dat loopt niet fijn.

Dikke boekwerken, postcodeloterij, ANWB kalenders, dik Ziggo boek voor alle abbonees. Kortom dat was al bijna HAH. Dan had ik nog HAH een gemeente mailing. Wat ook voor de stickers goldt. Sorteerders die verdomme té dikke bundels in de tas pleuren. Opsplitsen zit er niet bij. Kon ik het zelf weer doen onderweg. Dan nog die dikke bulten sneeuw, waardoor fietsen onmogelijk was. En de fiets meeslepen ook zwaarder werd. Waardeloos.

In mijn dienst moet ik veel rondjes lopen. En tja met zoveel post kan ik niet alles houden. Dus een paar keer heen en weer lopen.

Kwam ik nog een postbezorger buiten tegen, die zei dat ze normaal hier atlijd liep. Maar omdat ze nu ziek thuis zit, kan ze het nu niet doen. Wat nou ziek? Wat doe je dan buiten klaploper. Terug op kantoor bleek er nog een tas met post zijn overgebleven. Direct met twee man het spul bezorgd. Toen was het 17:15 eindelijk weer terug op kantoor.

Oh ja mensen die verdomme een kerstkaartje versturen met het formaat van 3cm bij 5cm of zo. Kan het nog kleiner, rot kaartjes.

Morgen weer met 2 soorten HAH maar gelukkig nu wel een autodienst. Kan mijn lies ook wat rusten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 18-12-2009 20:28:43 ]
pi_75782560
die van ziggo met linda de mol voorop? nee toch zeker?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75783943
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef sbientje het volgende:
die van ziggo met linda de mol voorop? nee toch zeker?
Ja.
pi_75784026
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Zucht en dat is nu voor 3 pakketjes zo.... en over 10 minuten moet ik weg en zal je zien dat die knakker langs is geweest en je dan pas op maandag middag je pakketje kan ophalen

Zelfs een memorystick verstuurd per post is al 4 dagen onderweg, maar wel die graf kerstkaarten vallen in de bus.

Niet dat ik de TNT medewerkers wat verwijt hoor, maar heb het besteld om het voor dit weekend binnen te hebben
Update.

Bij het in de auto stappen zag ik de TNT bus in een andere straat staan, even langsgereden gevraagd of ik op het lijstje stond en dat was zo.

Gelijk mijn 3 pakketjes meegekregen, top
MOKUM XXX RATED
pi_75784754
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 11:32 schreef rub3n het volgende:
Gisteren een collectie route gereden. Was bijna geen doen in de sneeuw hier. 2x Vast gezeten, maar gelukkig enkele straatbewoners die mij hielpen.

En ik had een dik relaxed gehuurd busje! Fijner dan die Ford Transit! Wil ik vandaag weer! haha
Hehe, bij ons zijn die Ford Transit wagens echt waardeloos. De eerste keer dat ik in zo`n auto reed schoot dat ding steeds uit de achteruit versnelling. Vorige week had ik weer zo`n wagen mee en wat bleek? Deze schoot steeds uit de eerste versnelling, wat toch wel erg lastig rijden is. Toen ik klaar was meteen gemeld omdat het best wel gevaarlijk is en toen kreeg ik te horen dat je ook makkelijk vanuit de tweede versnelling weg kon komen. Tsja, met veel gas erbij zal het wel lukken maar dat is natuurlijk slecht voor de BOCO score.

Krijgen we morgen ons salaris weer gestort of begin volgende week? Ik heb eindelijk een keer veel extra kunnen werken dus ik ben best benieuwd naar mijn "beloning".
Tok.
pi_75785752
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ja.
nu nog?? die zijn 4 weken geleden begonnen ofzo... niet normaal
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75789516
Fuuuuu! Ik had ooit lang geleden een maillot gekocht en dacht hem eindelijk een keer te gebruiken om morgen een beetje warm te blijven...kan ik hem niet meer vinden! Werkt een regenbroek over een spijkerbroek ook een beetje tegen de kou?
pi_75789677
Gisteren ook een lekker dagje gehad. De post was al heel laat en kwam met de fiets haast niet door de sneeuw heen, hier in Den Bosch is aardig wat gevallen. Tot overmaat van ramp brak in mijn 2de wijk mijn complete bagagedrager af met 2 redelijk zware tassen, dus mee naar huis gesleept en gelukkig een reservefiets gepakt. De andere fiets word nu gerepareerd. O ja ook nog eens bekogeld met sneeuwballen door van die jochies. Maar even een flinke sneeuwbal teruggegooid toen waren ze wel stil. Morgen weer c1000 en Ah hier! Hopelijk is het dan wat minder glad dan vandaag maar het vriest hier -10 dus ben er bang voor

Werkt een regenbroek over een spijkerbroek ook een beetje tegen de kou?
Ik draag nu een thermobroek onder de spijkerbroek werkt ook goed! En dan dubbele trui aan en sjaal om en handschoenen zonder vingertopjes tijdens het bezorgen
pi_75789864
Ach, het heeft wel wat, met -10 rondbaggeren door de sneeuw vlak voor Kerst. Gewoon die winddichte jas gebruiken, sjaal om, handschoenen aan en muts op. En als je thuis bent, lekker een warme douche en chocolademelk zuipen
pi_75789950
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef ries het volgende:
Gisteren ook een lekker dagje gehad. De post was al heel laat en kwam met de fiets haast niet door de sneeuw heen, hier in Den Bosch is aardig wat gevallen. Tot overmaat van ramp brak in mijn 2de wijk mijn complete bagagedrager af met 2 redelijk zware tassen, dus mee naar huis gesleept en gelukkig een reservefiets gepakt. De andere fiets word nu gerepareerd. O ja ook nog eens bekogeld met sneeuwballen door van die jochies. Maar even een flinke sneeuwbal teruggegooid toen waren ze wel stil. Morgen weer c1000 en Ah hier! Hopelijk is het dan wat minder glad dan vandaag maar het vriest hier -10 dus ben er bang voor

Ik draag nu een thermobroek onder de spijkerbroek werkt ook goed! En dan dubbele trui aan en sjaal om en handschoenen zonder vingertopjes tijdens het bezorgen
Oh wel zonde van je fiets zeg!

Ik kan denk ik niet voor 8 uur morgenochtend aan een thermobroek komen
pi_75789952
Hmmm misschien ook wel goed om te vragen, wat zou handig zijn voor 't bezorgen? Woensdag is mijn eerste bezorgdag bij Netwerk VSP.

Heb behalve spijkerbroeken niks geks voor om mijn benen

Edit: wat bedoelen jullie met een thermobroek?
pi_75789982
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, het heeft wel wat, met -10 rondbaggeren door de sneeuw vlak voor Kerst. Gewoon die winddichte jas gebruiken, sjaal om, handschoenen aan en muts op. En als je thuis bent, lekker een warme douche en chocolademelk zuipen
Wat ik vooral leuk vind is de mooie dingen die je onderweg tegenkomt zo kwam ik een flinke grote sneeuwpop tegen en bij een brievenbus op zo'n paal zeg maar deed ik de post erin en toen kwam heel die laag sneeuw bovenop die bus naar beneden lekker stuifsneeuw die lekker in je gezicht waait
pi_75790033
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Oh wel zonde van je fiets zeg!

Ik kan denk ik niet voor 8 uur morgenochtend aan een thermobroek komen
Ja was zeker zonde. Maar ja die fiets is niet supernieuw en door steeds die zware tassen erop wordt dat metaal steeds minder sterk zei de fietsenmaker, nu komt er een extra sterke op te zitten kosten 30 euro
quote:
Edit: wat bedoelen jullie met een thermobroek?
Zo'n soort pyjamabroek lijkt het wel! Is van speciaal stof gemaakt ofzo
pi_75790349
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef ries het volgende:

[..]

Ja was zeker zonde. Maar ja die fiets is niet supernieuw en door steeds die zware tassen erop wordt dat metaal steeds minder sterk zei de fietsenmaker, nu komt er een extra sterke op te zitten kosten 30 euro
[..]

Zo'n soort pyjamabroek lijkt het wel! Is van speciaal stof gemaakt ofzo
Hmm misschien wel handig.. Maar misschien ook wel even bikkelen
pi_75790414
ik heb ook een thermobroek, misschien morgen idd maar aan doen heb ook een thermoshirt maar das wel wat overdreven misschien...
pi_75790468
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb ook een thermobroek, misschien morgen idd maar aan doen heb ook een thermoshirt maar das wel wat overdreven misschien...
Mwah bovenlichaam is wel in orde, in een dikke jas houd ik 't uit maar misschien wel + handschoenen. Alleen een spijkerbroek is misschien wel koud om bijna 2 uur buiten mee rond te lopen
pi_75790694
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef blckbb het volgende:

[..]

Mwah bovenlichaam is wel in orde, in een dikke jas houd ik 't uit maar misschien wel + handschoenen. Alleen een spijkerbroek is misschien wel koud om bijna 2 uur buiten mee rond te lopen
Ja, ik had vorige week al hele rode benen van de kou. Nou, morgen wordt het 3 keer zo koud

Zal je zien, ben ik helemaal dik ingepakt, hoef ik alleen maar binnen te werken...
pi_75790769
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja, ik had vorige week al hele rode benen van de kou. Nou, morgen wordt het 3 keer zo koud

Zal je zien, ben ik helemaal dik ingepakt, hoef ik alleen maar binnen te werken...

Ik wacht af of het lukt met jas+handschoenen.
Als het bij mijn benen te koud wordt vraag ik wel aan moeders of ze een thermobroek wilt kopen
pi_75790838
ben vandaag zo'n 4 uur buiten geweest en mijn benen waren wel wat koud, maar niet zo koud dat ik er last van kreeg ofzo. Nou zit er ook wel wat vet op dus heb het sowieso niet zo snel koud
pi_75790870
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik wacht af of het lukt met jas+handschoenen.
Als het bij mijn benen te koud wordt vraag ik wel aan moeders of ze een thermobroek wilt kopen
Je hoeft woensdag pas, dan is het niet zo koud als morgen
pi_75790960
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je hoeft woensdag pas, dan is het niet zo koud als morgen
Kijk aan
Ach zoals ik al zei; ik ga zien..
pi_75791063
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef blckbb het volgende:

[..]

Kijk aan
Ach zoals ik al zei; ik ga zien..
Woensdag kan je in t-shirt en korte broek.
pi_75791105
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

bikini

edit - hmm tis een man... zwembroek dan!
pi_75791155
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Lijkt me koud, maar niet te vergelijken met morgen inderdaad... De tering

(één van de eerste keren dat ik op 704 kijk trouwens )
pi_75791294
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef sbientje het volgende:

[..]

bikini

edit - hmm tis een man... zwembroek dan!
Precies, het vriest niet eens overdag!
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef blckbb het volgende:

[..]

(één van de eerste keren dat ik op 704 kijk trouwens )
Hoe voelt dat nou?
pi_75791369
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Precies, het vriest niet eens overdag!
[..]

Hoe voelt dat nou?
Ik voel me een interessanter persoon geworden
pi_75791391
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik voel me een interessanter persoon geworden
Ja. Alleen die roze kleur doet daar wel een beetje aan af
pi_75791543
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja mensen die verdomme een kerstkaartje versturen met het formaat van 3cm bij 5cm of zo. Kan het nog kleiner, rot kaartjes.
Die zijn officieel verboden, maar niemand die 't weet, en TNT doet er niks aan, want het levert natuurlijk allemaal weer geld op...
pi_75791594
Oja, ik ga er wel vanuit dat ik morgen ook eindelijk mijn kerstpakket in ontvangst mag nemen...
pi_75792027
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja, ik ga er wel vanuit dat ik morgen ook eindelijk mijn kerstpakket in ontvangst mag nemen...
Die had ik vorige week zaterdag al.

Hebben jullie ook elke dag wat lekkers bij de post in de knj periode? Ik altijd worstenbroodje of koffiebroodje die zo kruimelen met die poedersuiker erop.
pi_75792906
Verdiend het een beetje? misschien wil ik het ook wel doen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75793073
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ja. Alleen die roze kleur doet daar wel een beetje aan af
Wat dacht je van ''Goed Doel''
pi_75793284
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Evelien het volgende:

[..]

Die zijn officieel verboden, maar niemand die 't weet, en TNT doet er niks aan, want het levert natuurlijk allemaal weer geld op...
is dat zo? hmm.. op grond van wat dan? onhandelbaar formaat?
  FOK!fotograaf zaterdag 19 december 2009 @ 06:54:44 #235
73911 ultra_ivo
pi_75796686
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef ries het volgende:
Een regenbroek over de spijkerbroek werkt best goed. Dat heb ik pas 1x nodig gehad deze week. Voor de rest was de spijkerbroek voldoende (OK, ik ben een ijsbeer).
pi_75796737
Succes vandaag
Noot noot.
pi_75796740
Ik heb een legging onder mijn broek
En 4 ( ) truien en een jas...
En 1 paar normale sokken en 1 paar skisokken.
En een muts en handschoenen, yeah..
Oh ja... En 2 sjaals!
Noot noot.
pi_75796747
Ik ben benieuwd of ik nog een kerstpakket krijg.
(niet dat ik het wil hebben van ze, vuile kk lijers)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75797296
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef sbientje het volgende:

[..]

is dat zo? hmm.. op grond van wat dan? onhandelbaar formaat?
Yup, er bestaat een minimum formaat dat post moet hebben. Weet zo uit mijn hoofd even niet wat 't is.
pi_75804066
Nou, ik ben weer thuis. Koudste dag dat ik ooit de post bezorgd heb, niet normaal!
pi_75804370
Was wel druk vandaag
Kerstpakket gehad, en warme kippensoep!! Heerlijk!! :

Degene die in mijn wijk bezorgt heeft 5 tassen en heeft er nu ( het is 3 uur) nog 3 nabreng staan en is dus nog met die 2 normale tassen bezig... succes voor hem! Die is nog lang niet klaar! En nee ik help hem niet, heb net zelf al 6 tassen bezorgd in de kou!!
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:10:04 #242
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75804665
Wat enorm koud zeg!
Ben blij dat ik klaar bem, 6 tassen hier.

Kregen op het werk broodje kroket!
Nu even lekker badderen!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75806623
Ik ben 2 dagen in de week vrij,

dinsdag en vrijdag, is het misschien waard om voor TNT te werken?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75807289
Godddverrdomme.

Ik moet nog 90% van een twee-uurs wijk lopen, maar ik sterf van de kou, niet normaal. Ik heb al 2 truien aan +jas +sjaal.
IK WIL NIET MEER.

Edit: ik ga m'n skibroek aandoen, denk ik.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 19 december 2009 @ 16:55:59 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_75807506
lekker relaxt dagje vandaag. Had me goed aangekleed en hier op de vestiging was iedereen ingezet die kon werken, dus ondanks de sneeuw waren we er snel doorheen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_75807596
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:48 schreef MissSpooky het volgende:
Godddverrdomme.

Ik moet nog 90% van een twee-uurs wijk lopen, maar ik sterf van de kou, niet normaal. Ik heb al 2 truien aan +jas +sjaal.
IK WIL NIET MEER.

Edit: ik ga m'n skibroek aandoen, denk ik.
Ik zou 't nu maar doen. Vanavond is 't kouder dan nu.
pi_75807738
We waren vanochtend bezig met zetten, zegt de Radio-DJ doodleuk: "Breda is op dit moment de koudste plaats in Nederland, het is daar -15." Nou, dat was wel te voelen.
Out for my own, to live my own way...
  FOK!fotograaf zaterdag 19 december 2009 @ 17:22:40 #248
73911 ultra_ivo
pi_75808241
Vandaag twee 1e tranches gedaan achter elkaar. Halverwege de 2e toch maar ff ergens gaan zitten voor een broodje. In totaal een kleine 6 uur besteld aan een stuk. Ik vrees dat ik vanavond niet zo'n goede wedstrijd rij.
pi_75808591
5uurtjes door de kou, ging prima
pi_75809170
Van 0900 tot 1700 door de kou baggeren. Goed dat ik m'n ski-broek en snowboots weer gevonden had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')