Hier liever niet neequote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
TNT is nu al 2 weken bezig om een pakketje te bezorgen bij mij.
Kan ik hier ook iets een klacht indienen ergens ?
Ik heb geen idee of iemand het gezien heeft.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zolang niemand het ziet vind ik dat soort dingen nooit zo ergIk durf me vandaag eigenlijk sowieso niet voort te bewegen op wielen
bel anders de klantenservicequote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
TNT is nu al 2 weken bezig om een pakketje te bezorgen bij mij.
Kan ik hier ook iets een klacht indienen ergens ?
Ah oké bedankt!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
bel anders de klantenserviceals je voor mijn neus stond kreeg je een van mijn kekke visitekaartjes, maar nu moet je het doen met het telefoonnummer: 058 233 33 33 bereikbaar tussen 8 en 18 (zaterdag tussen 9 en 16)
zo! servicegericht
Haha dat denk ik ook meteen als me iets overkomtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Sapphira het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of iemand het gezien heeft.Toen ik viel had ik echt zoiets van: "Jaaahoor.. heb ik weer.
"
Ik keek gelijk naar mijn nieuwe jeansbroek die ik aan had of er geen gat inzat (wat dus vorige keer met een andere broek is gebeurd toen ik hard op m'n bek viel)
Bedanktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef sbientje het volgende:
begrijpelijkHoop dat het snel wordt opgelost, vind het zelf ook altijd vervelend, vooral als het iets is waar je echt op it te wachten
Hoort dit niet thuis op het Netwerk-VSP topic?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef sbientje het volgende:
was wel weer ff wennen, fietsen in de sneeuw. Zeker met zware tassen is het best lastig en lig je zo op je muil. Ik was van plan om vandaag al mijn netwerk-post te doen, maar het ging niet echt vlot vanwege de sneeuw, dus ik doe de andere helft morgen wel. Wel heerlijk buiten trouwens, lekker kouden het ziet er zo mooi uit!
is dat er dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef TokenW het volgende:
[..]
Hoort dit niet thuis op het Netwerk-VSP topic?
in Breda is geen c1000 geloof ik, wij hebben er iig nooit HAH vanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag gelukkig twee kleine wijkjes, met niet al teveel fietsstukken...
Lekker veel lopen
Enne voor degene die denken dat 2 januari de rustigste Zaterdag van het nieuwe jaar wordt, vergeet u niet de altijd super geweldige, iedereen zit er op te wachten, prachtige, vooral niet onhandige, folder van onze vrienden van de C1000?
Ik had juist het idee dat op 2 januari nog een zooitje "Oh oeps, helemaal vergeten!"-kerstkaarten zouden moeten worden rondgebrachtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag gelukkig twee kleine wijkjes, met niet al teveel fietsstukken...
Lekker veel lopen
Enne voor degene die denken dat 2 januari de rustigste Zaterdag van het nieuwe jaar wordt, vergeet u niet de altijd super geweldige, iedereen zit er op te wachten, prachtige, vooral niet onhandige, folder van onze vrienden van de C1000?
Voor onderweg naar het postkantoor, naar de wijk en naar huis normale handschoenen. Tijdens het lopen die handschoenen van de TNT met die vingergaten, anders kan je de post niet pakkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef MissSpooky het volgende:
Dat wordt inpakken.
Wat doen jullie qua handschoenen? Van die dunne 1-euro dingen?
ik heb nooit handschoenen aan eigenlijk, dan moet het wel heel koud zijn... moet eigenlijk van die handschoenen zonder vingers hebben, die hebben ze wel bij tnt maar ik krijg sowieso nog geen kledingquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef MissSpooky het volgende:
Dat wordt inpakken.
Wat doen jullie qua handschoenen? Van die dunne 1-euro dingen?
Heel erg laag. Zo iemand mag van mij echt van de viaduct op de snelweg onder een grote TNT-vrachtwagen geflikkerd worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:05 schreef MissSpooky het volgende:
Boh, gisteren is de fiets + post van een collega gestolen. Hoe laag is dat dan.
10 dagen zijn bij jou 2,5 weken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:
*zucht* Woensdag had ik al wat moeten ontvangen. Na een foute retour afzender van TNT. Niks ontvangen. Mijn pakketje is al met al een totale slordige 2,5 week onderweg.
Dit geintje duurt al sinds 8 december.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
10 dagen zijn bij jou 2,5 weken?
Korte weken heb jij
Zucht en dat is nu voor 3 pakketjes zo.... en over 10 minuten moet ik weg en zal je zien dat die knakker langs is geweest en je dan pas op maandag middag je pakketje kan ophalenquote:Zending opgehaald en in sorteerproces 16-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-12-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 17-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 17-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Niet aangeboden, uitgesteld 17-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 17-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 18-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 18-12-2009 Amsterdam , pakkettendistributie
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen om 8.00 uur aanwezig zijn, de andere zaterdagmedewerkers zouden ook allemaal gebeld worden, ze willen zoveel mogelijk mensen bij het voorbereiden hebben. Zal wel lekker chaos zijn dan
GMTAquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Saekerhett het volgende:
Morgen moeten we in onze code allemaal om 8 uur aanwezig zijn. Zal wel weer een grote chaos zijn.
Maandag wordt een vrijwel pure kerstkaartendag. De sorteercentra zullen het hele weekend wel doordraaien, op maandag dus weinig grote post (restanten van zaterdag), voor de rest allemaal kerstkaarten. Dat worden dus kleinere bundels die bij het minst eof geringste uit elkaar springen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:44 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Wanneer kunnen we eigenlijk het kerstkaartenhoogtepunt verwachten? Ik merk dat we tijdens het HSM-en steeds minder bakken aangeleverd krijgen (of zouden ze die ergens opsparen?)
Gamma hebben wij al gehad. Of ze moeten een nieuwe folder hebben, 1 week na de folder die wij dus laatst hebben gehad. Toendertijd tot 1815 uur bezig geweest met twee grote wijken (om 0900 uur begonnen), en ik had nog 4 steunzakken over (met een beetje proppen 2 van gemaakt). Het was gewoon te donker en te mistig om verder te gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Deezertje het volgende:
Vorig jaar had ik inderdaad op de Maandag voor kerst echt belachelijk veel kerstkaarten, met HAH.
En deze maandag zijn dat Gamma en Karwei, en die staan niet bekend om hun dunne folders... dus dat zal wel weer een ramp worden, al die kleine kerstkaartjes i.c.m met 2 grote dikke HAH....
Morgen C1000 en AH als HAH (althans hier).
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Ohrpolster. het volgende:
Op intranet staan wel leuke foto's
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:38 schreef sbientje het volgende:
die van ziggo met linda de mol voorop? nee toch zeker?
Update.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zucht en dat is nu voor 3 pakketjes zo.... en over 10 minuten moet ik weg en zal je zien dat die knakker langs is geweest en je dan pas op maandag middag je pakketje kan ophalen
Zelfs een memorystick verstuurd per post is al 4 dagen onderweg, maar wel die graf kerstkaarten vallen in de bus.
Niet dat ik de TNT medewerkers wat verwijt hoor, maar heb het besteld om het voor dit weekend binnen te hebben
Hehe, bij ons zijn die Ford Transit wagens echt waardeloos. De eerste keer dat ik in zo`n auto reed schoot dat ding steeds uit de achteruit versnelling. Vorige week had ik weer zo`n wagen mee en wat bleek? Deze schoot steeds uit de eerste versnelling, wat toch wel erg lastig rijden is. Toen ik klaar was meteen gemeld omdat het best wel gevaarlijk is en toen kreeg ik te horen dat je ook makkelijk vanuit de tweede versnelling weg kon komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:32 schreef rub3n het volgende:
Gisteren een collectie route gereden. Was bijna geen doen in de sneeuw hier. 2x Vast gezeten, maar gelukkig enkele straatbewoners die mij hielpen.
En ik had een dik relaxed gehuurd busje! Fijner dan die Ford Transit! Wil ik vandaag weer! haha
nu nog?? die zijn 4 weken geleden begonnen ofzo... niet normaalquote:
Oh wel zonde van je fiets zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef ries het volgende:
Gisteren ook een lekker dagje gehad. De post was al heel laat en kwam met de fiets haast niet door de sneeuw heen, hier in Den Bosch is aardig wat gevallen. Tot overmaat van ramp brak in mijn 2de wijk mijn complete bagagedrager af met 2 redelijk zware tassen, dus mee naar huis gesleept en gelukkig een reservefiets gepakt. De andere fiets word nu gerepareerd. O ja ook nog eens bekogeld met sneeuwballen door van die jochies. Maar even een flinke sneeuwbal teruggegooid toen waren ze wel stil. Morgen weer c1000 en Ah hier! Hopelijk is het dan wat minder glad dan vandaag maar het vriest hier -10 dus ben er bang voor
Werkt een regenbroek over een spijkerbroek ook een beetje tegen de kou?
Ik draag nu een thermobroek onder de spijkerbroek werkt ook goed! En dan dubbele trui aan en sjaal om en handschoenen zonder vingertopjes tijdens het bezorgen
Wat ik vooral leuk vind is de mooie dingen die je onderweg tegenkomt zo kwam ik een flinke grote sneeuwpop tegen en bij een brievenbus op zo'n paal zeg maar deed ik de post erin en toen kwam heel die laag sneeuw bovenop die bus naar beneden lekker stuifsneeuw die lekker in je gezicht waaitquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, het heeft wel wat, met -10 rondbaggeren door de sneeuw vlak voor Kerst. Gewoon die winddichte jas gebruiken, sjaal om, handschoenen aan en muts op. En als je thuis bent, lekker een warme douche en chocolademelk zuipen
Ja was zeker zonde. Maar ja die fiets is niet supernieuw en door steeds die zware tassen erop wordt dat metaal steeds minder sterk zei de fietsenmaker, nu komt er een extra sterke op te zitten kosten 30 euroquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh wel zonde van je fiets zeg!![]()
Ik kan denk ik niet voor 8 uur morgenochtend aan een thermobroek komen
Zo'n soort pyjamabroek lijkt het wel! Is van speciaal stof gemaakt ofzoquote:Edit: wat bedoelen jullie met een thermobroek?
Hmm misschien wel handig.. Maar misschien ook wel even bikkelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:28 schreef ries het volgende:
[..]
Ja was zeker zonde. Maar ja die fiets is niet supernieuw en door steeds die zware tassen erop wordt dat metaal steeds minder sterk zei de fietsenmaker, nu komt er een extra sterke op te zitten kosten 30 euro
[..]
Zo'n soort pyjamabroek lijkt het wel! Is van speciaal stof gemaakt ofzo
Mwah bovenlichaam is wel in orde, in een dikke jas houd ik 't uit maar misschien wel + handschoenen. Alleen een spijkerbroek is misschien wel koud om bijna 2 uur buiten mee rond te lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef sbientje het volgende:
ik heb ook een thermobroek, misschien morgen idd maar aan doenheb ook een thermoshirt maar das wel wat overdreven misschien...
Ja, ik had vorige week al hele rode benen van de kou. Nou, morgen wordt het 3 keer zo koudquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mwah bovenlichaam is wel in orde, in een dikke jas houd ik 't uit maar misschien wel + handschoenen. Alleen een spijkerbroek is misschien wel koud om bijna 2 uur buiten mee rond te lopen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, ik had vorige week al hele rode benen van de kou. Nou, morgen wordt het 3 keer zo koud![]()
Zal je zien, ben ik helemaal dik ingepakt, hoef ik alleen maar binnen te werken...
Je hoeft woensdag pas, dan is het niet zo koud als morgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik wacht af of het lukt met jas+handschoenen.
Als het bij mijn benen te koud wordt vraag ik wel aan moeders of ze een thermobroek wilt kopen
Kijk aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je hoeft woensdag pas, dan is het niet zo koud als morgen
Woensdag kan je in t-shirt en korte broek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kijk aan
Ach zoals ik al zei; ik ga zien..
bikiniquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Woensdag kan je in t-shirt en korte broek.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Woensdag kan je in t-shirt en korte broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |