abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75698839
ik begrijp er niets van ...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75698859
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef sbientje het volgende:
ik begrijp er niets van ...
Ik formuleer het wel anders. Maar volgens mij heb ik mijn verhaal ook in het verkeerde topic gezet.

Edit: beter?

Was op mobiel, my bad.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75699173
Waarom heb je je nieuwe adres niet doorgegeven als je toch met de verzender hebt gesproken?
pi_75699278
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Waarom heb je je nieuwe adres niet doorgegeven als je toch met de verzender hebt gesproken?
Omdat ik daar vaak aan het werk ben, maar ik heb geen deurbel gehoord..

(moet namelijk dingen strippen voor de nieuwe verhuurder)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_75699470
Goed ik heb ook weer een bijbaantje voor de vakantiedagen
Vraagje: als er op 1 adres (dus ook 1 brievenbus) tien bedrijven zitten (10 bellen) hoeveel folders laat je dan achter in die brievenbus?
1 of 10?
pi_75699586
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Vraagje: als er op 1 adres (dus ook 1 brievenbus) tien bedrijven zitten (10 bellen) hoeveel folders laat je dan achter in die brievenbus?
1 of 10?
10, weg met die rommel.
pi_75699629
Weet iemand trouwens wanneer deze het weer doet?

http://www.pvtnt.nl/cultuur/online_winkelen/2009_bcc_nov.html
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:26:09 #133
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_75699655
quote:
1 of 10?
0, want bedrijven krijgen geen folders.
Als er 10 namen op 1 adres staan moet je volgens mij 1 folder door de bus duwen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Nothing is what it seems
pi_75699763
quote:
1 of 10?
Bij bedrijven inderdaad helemaal geen een, maar als het een gewoon huis is met tien deurbellen hoef je volgens mij maar 1 folder erin te gooien. Dat doe ik in ieder geval en dan klopt het wel met het aantal folders dat ik in totaal krijg. Anders moet je het even navragen bij je teamcoach
pi_75699814
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

10, weg met die rommel.
Hoe grondig controleren ze dat nou echt bij TNT of je dat wel echt aflevert in de brievenbus van zo'n bedrijf?
Veel van die bedrijven zitten echt niet te wachten op die folder van de Gamma, en ik sleep ze liever ook niet mee
pi_75699927
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij bedrijven inderdaad helemaal geen een, maar als het een gewoon huis is met tien deurbellen hoef je volgens mij maar 1 folder erin te gooien. Dat doe ik in ieder geval en dan klopt het wel met het aantal folders dat ik in totaal krijg. Anders moet je het even navragen bij je teamcoach
Dus bij een afvocatenkantoor geen folder gooien... oke maar nu heb ik iedere dag twee fietstassen vol met folders over, ik lever ze in en die teamcoach kijkt vol verbazing
Die kerel is echt zwakzinnig dus durf hem niks te vragen, hij zat vandaag een joint te roken in de rookruimte
Wist helemaal niet dat dat mocht, ik heb weer eens iets te doen tijdens de vakantie zeg deze vestiging lijkt wel een sociale werkplaats
pi_75700312
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hoe grondig controleren ze dat nou echt bij TNT of je dat wel echt aflevert in de brievenbus van zo'n bedrijf?
Veel van die bedrijven zitten echt niet te wachten op die folder van de Gamma, en ik sleep ze liever ook niet mee
Bij bedrijven niet dus, maar bij huizen willen ze nog wel eens controleren. Sinds hier een keer wat is voorgevallen (een medewerker vond het nodig al zijn folders in de papierbak te kiepen, wat iemand heeft gezien en die heeft toen TNT op de hoogte gesteld) is de controle hier best wel streng. Ze bellen gewoon mensen op met de vraag of er HAH ontvangen is.

Twee fietstassen vol folders overhouden, dat klopt niet echt Ik hou hoogstens 2 folders per wijk over
pi_75708998
quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef rub3n het volgende:
Gisteren 2e dag in opleiding gehad. Uiteraard moest ik gisteren rijden. Best wel leuk in zo'n bussie! Haha, misschien kon ik vanavond alleen!
Het is ook leuk rijden in zo`n bussie, vooral als je de route kent dan kan je lekker gaan scheuren. Was de collega die jou opleidde een beetje aardig? Mijn "opleider" had constant commentaar over mijn werktempo, het enige wat ik hoorde was "snel, snel, sneller, je doet alles veel te langzaam, kijk ik kan dit en dat binnen twee minuten!!". Officieel moest ik nog een dag met hem meerijden maar daar had ik totaal geen zin in, dus ik gaf aan bij mijn teamleider dat ik alleen wilde rijden en dat ging perfect. Ik was op tijd bij alle klanten alleen was ik 3 kwartier te laat terug op de vestiging, omdat ik op het laatste moment verdwaald was.
Tok.
pi_75709793
Morgen sneeuw, succes mensen
pi_75710629
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:01 schreef Ohrpolster. het volgende:
Morgen sneeuw, succes mensen
i know :S Ik moet morgen netwerkvsp-en. Hoop alles morgen af te krijgen, maar vrees dat dat niet gaat lukken als het echt gaat sneeuwen. Nou ja, dan is het ook geen probleem, maar toch. met die zware tassen is het toch wel risky, als het echt glad is. Je ligt zo op je bakkes...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75714453
Over folders overhouden gesproken: Vlak voor (of juist in) de zomer, en ergens in sept/okt hadden we een lijstje bij ons waarop we de -voor zover men wist aanwezige- ja/neestickers moesten controleren/checken, voorheen had ik er telkens maar liefst ca 20-30 teveel, tegenwoordig kom ik standaard ca 8 tekort ;p

En tjah, zo om de week of 2 weken zie ik hier wel weer een stickertje extra verschijnen, en daar weer eentje weg. Vooral in de vakantieperiodes komen er een aantal bij (logisch wel ergens ;p)
Hoe nauwkeurig zou je dan willen of kunnen tellen? ;/ :p
Pomtiedomtiedom...
pi_75724196
Vanavond voor de 2e keer alleen met de bus de lichting route doen. In de sneeuw dus! haha
pi_75730318
HAH zaterdag?
Out for my own, to live my own way...
pi_75730483
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef gelebeer het volgende:
HAH zaterdag?
Sowieso.
pi_75730490
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:16 schreef rub3n het volgende:
Vanavond voor de 2e keer alleen met de bus de lichting route doen. In de sneeuw dus! haha
Kijk maar goed uit dan
pi_75734965
Stomme sneeuw. Ik reed naar het depot en ik moest een bochtje maken, glij ik gewoon op de grond met die fiets.
Gelukkig was dat de enige keer dat ik gevallen was vandaag.
pi_75735143
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:55 schreef Sapphira het volgende:
Stomme sneeuw. Ik reed naar het depot en ik moest een bochtje maken, glij ik gewoon op de grond met die fiets.
Gelukkig was dat de enige keer dat ik gevallen was vandaag.
Zolang niemand het ziet vind ik dat soort dingen nooit zo erg Ik durf me vandaag eigenlijk sowieso niet voort te bewegen op wielen
pi_75735218
Ik hoop niet dat 't woensdag (mijn eerste bezorgdag) zulks weer is..
pi_75736638
TerugVindSneeuw
pi_75736923
was wel weer ff wennen, fietsen in de sneeuw. Zeker met zware tassen is het best lastig en lig je zo op je muil. Ik was van plan om vandaag al mijn netwerk-post te doen, maar het ging niet echt vlot vanwege de sneeuw, dus ik doe de andere helft morgen wel. Wel heerlijk buiten trouwens, lekker koud en het ziet er zo mooi uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')