Precies, het vriest niet eens overdag!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
bikini
edit - hmm tis een man... zwembroek dan!
Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
(één van de eerste keren dat ik op 704 kijk trouwens)
Ik voel me een interessanter persoon gewordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Precies, het vriest niet eens overdag!![]()
[..]
Hoe voelt dat nou?
Ja. Alleen die roze kleur doet daar wel een beetje aan afquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:57 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik voel me een interessanter persoon geworden
Die zijn officieel verboden, maar niemand die 't weet, en TNT doet er niks aan, want het levert natuurlijk allemaal weer geld op...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Zipportal het volgende:
Oh ja mensen die verdomme een kerstkaartje versturen met het formaat van 3cm bij 5cm of zo. Kan het nog kleiner, rot kaartjes.
Die had ik vorige week zaterdag al.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Oja, ik ga er wel vanuit dat ik morgen ook eindelijk mijn kerstpakket in ontvangst mag nemen...
Wat dacht je van ''Goed Doel''quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja. Alleen die roze kleur doet daar wel een beetje aan af
is dat zo? hmm.. op grond van wat dan? onhandelbaar formaat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:02 schreef Evelien het volgende:
[..]
Die zijn officieel verboden, maar niemand die 't weet, en TNT doet er niks aan, want het levert natuurlijk allemaal weer geld op...
Een regenbroek over de spijkerbroek werkt best goed. Dat heb ik pas 1x nodig gehad deze week. Voor de rest was de spijkerbroek voldoende (OK, ik ben een ijsbeer).quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef ries het volgende:
Werkt een regenbroek over een spijkerbroek ook een beetje tegen de kou?
Ik draag nu een thermobroek onder de spijkerbroek werkt ook goed! En dan dubbele trui aan en sjaal om en handschoenen zonder vingertopjes tijdens het bezorgen
Yup, er bestaat een minimum formaat dat post moet hebben. Weet zo uit mijn hoofd even niet wat 't is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
is dat zo? hmm.. op grond van wat dan? onhandelbaar formaat?
Ik zou 't nu maar doen. Vanavond is 't kouder dan nu.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:48 schreef MissSpooky het volgende:
Godddverrdomme.
Ik moet nog 90% van een twee-uurs wijk lopen, maar ik sterf van de kou, niet normaal. Ik heb al 2 truien aan +jas +sjaal.
IK WIL NIET MEER.
Edit: ik ga m'n skibroek aandoen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |