abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75572682
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, foto dan En Kwak, welke stoffen kerststalfiguren?
euhm, de tweede rij takken van onder, links naast het rode pakje in t midden, zie je de baby jezus in de kribbe (t zijn lichtvanille en lichtblauw stofjes, geborduurd en beschilderd, net zo zacht als van die baby-leesboekjes. de anderen hangen een beetje achterstevoren dus dan zie je alleen de achterkant (vanille of lichtblauw)
Kwak
pi_75572735
goeiemorgen ik win, ben net uit bed. ik was ZO moe. voel me nu eindelijk uitgeslapen!

moet wel alweer haasten om op tijd aangekleed de deur uit te zijn voor generale repetitie. vanavond eten met mn opa en zn vriendin ende familie voor de verjaardag van de vriendin van mn opa. van der valk geloof ik. ik ga denk ik maar voor de zeetong, die is altijd wel lekker daar.

verder nuiks ontopics te melden. en ben tijdens bijlezen alles alweer vergeten...

ohja! Nynke! klinkt gaaf dat lucia diner!
Kwak
  zondag 13 december 2009 @ 12:17:22 #203
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75572961
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Gezien je post vannacht, verbaast het me niets! Vanavond toch de 'date'?
ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijt

Und yes, vanavond date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 13 december 2009 @ 12:17:59 #204
277802 _Calimero_
pi_75572987
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen ik win, ben net uit bed. ik was ZO moe. voel me nu eindelijk uitgeslapen!

moet wel alweer haasten om op tijd aangekleed de deur uit te zijn voor generale repetitie. vanavond eten met mn opa en zn vriendin ende familie voor de verjaardag van de vriendin van mn opa. van der valk geloof ik. ik ga denk ik maar voor de zeetong, die is altijd wel lekker daar.

verder nuiks ontopics te melden. en ben tijdens bijlezen alles alweer vergeten...

ohja! Nynke! klinkt gaaf dat lucia diner!
Veel plezier vanavond!!
pi_75572994
zomg !

owh, wacht, ik ging studeren
Ja doei.
pi_75573014
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijt

Und yes, vanavond date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij noemde zichzelf "je mannetje" En hij was serieus?? Exit.
pi_75573099
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik lees vaak snel over lijstjes heen, dus heb geen idee hoe vaak je normaal gesproken cornflakes eet. Persoonlijk ben ik nogal tegen cornflakes en (te veel) maisproducten. Dat zijn de koolhydraten die we niet echt binnen willen krijgen, want die hebben een voorliefde voor je buik om te gaan wonen en sturen je bloedsuikerhuishouding in de war.
Ontbijten met havermout is beter, daar zitten meer vitamines en mineralen in die goed voor je zijn en op een stevig havermout ontbijt kun je even toe zonder weer honger te krijgen. Cornflakes zijn snel weg en je hebt snel weer trek. Een bakje droge cornflakes klinkt misschien gezond als tussendoortje, maar ik zou het niet doen.
Thanks voor de uitleg!
Ik ontbijt er alleen op zaterdag mee, dan moet ik 's ochtends tussen zes en zeven beginnen. Wanneer ik zo vroeg iets 'moet' eten, krijg ik dat makkelijker weg dan brinta of yoghurt met muesli.
Cornflakes als tussendoortje eet ik zelden, gisteren was dat meer uit gemakzucht omdat ik geen zin om drie stappen naar het aanrecht te lopen en een boterham te smeren
Smile, open your eyes, love and go on
  zondag 13 december 2009 @ 12:24:34 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75573144
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Und yes, vanavond date
SPOILER
Omg Ik hoop dat ie een grapje maakt

En goeiemorgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75573148
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

is t raar dat ik dat overdreven vind? iedereen kan toch weleens iets onhandigs zeggen, of zich ongelukkig uitdrukken? als je live tegenover elkaar staat kan hij je reactie zien maar per sms niet...
Kwak
  zondag 13 december 2009 @ 12:25:05 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75573164
Er zit ook oud schroot in cornflakes.
Niet meer actief op Fok!
pi_75573169
quote:

[..]

Dat deed mijn ex ook, vreselijk vond ik dat En hij snurkte, dus ik vond het niet zo heel erg toen t uit was
Smile, open your eyes, love and go on
  zondag 13 december 2009 @ 12:25:36 #212
277802 _Calimero_
pi_75573179
quote:

[..]

ja, en ik krijg daar héél veel (negatieve) kriebels van.. brrr....
Gister tijdens het eten was hij er dus ook en hebben we heel veel zitten kletsen en dat was echt superleuk, maar 1 zo'n verkeerd woord kan een hoop verpesten nu wil ik hem wel duideljik maken dat ik dit niet zo op prijs stel, maar hoe doet een mens dat tactisch? (tact en subtiliteit zijn twee eigenschappen die mij meestal volledig ontbreken )
pi_75573192
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te maken dan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn ik snurk ontzettend
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 12:26:46 #214
277802 _Calimero_
pi_75573208
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te maken dan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn ik snurk ontzettend
  zondag 13 december 2009 @ 12:26:52 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75573211
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

is t raar dat ik dat overdreven vind? iedereen kan toch weleens iets onhandigs zeggen, of zich ongelukkig uitdrukken? als je live tegenover elkaar staat kan hij je reactie zien maar per sms niet...
Wel een beetje mee eens, eigenlijk . Ik kan me voorstellen dat je er een beetje van schrikt (ik schrok ook toen ik na afloop van een bioscoopbezoekje 5 sms'jes had zonder in de tussentijd teruggesmst te hebben ), maar doe het die jongen niet aan om hierom op hem af te knappen. Die eerste fase is al zo onzeker!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 december 2009 @ 12:28:21 #216
277802 _Calimero_
pi_75573271
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel een beetje mee eens, eigenlijk . Ik kan me voorstellen dat je er een beetje van schrikt (ik schrok ook toen ik na afloop van een bioscoopbezoekje 5 sms'jes had zonder in de tussentijd teruggesmst te hebben ), maar doe het die jongen niet aan om hierom op hem af te knappen. Die eerste fase is al zo onzeker!
Ik zal iemand ook heus niet op 1 verkeerd woord afrekenen/de laan uitsturen, maar het doet wel heel veel (en dat zijn geen goede dingen, ik begin gelijk twijfels te krijgen merkte ik!) maar ik wil wél de boodschap over laten komen dat ik het niet echt een geslaagde actie vind. Maarja, hoe doe je dat dus aardig edoch duidelijk?
pi_75573278
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou. Als je nog nooit ook maar een date hebt gehad en het niet als grapje is bedoeld.......Ik weet niet hoor Kwak. Dan moet de rest wel fucking briljant zijn, wil ik dat door de vingers zien. Als het wél een ironisch ondertoontje had, dan maggie blijven
  zondag 13 december 2009 @ 12:29:41 #218
277802 _Calimero_
pi_75573315
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou. Als je nog nooit ook maar een date hebt gehad en het niet als grapje is bedoelt........Ik weet niet hoor Kwak. Dan moet de rest wel fucking briljant zijn, wil ik dat door de vingers zien. Als het wél een ironisch ondertoontje had, dan maggie blijven
Ik ben zelf nogal van de ironische en sarcastische opmerkingen, maar met ál mijn sherlockskilzz op volle scherpte aan, kan ik er nog geen greintje ironie in bespeuren
  zondag 13 december 2009 @ 12:30:58 #219
277802 _Calimero_
pi_75573365
Maar misschien moet ik er wel bijvertellen dat we wel veel grapjes hebben gemaakt over onze toekomstige kinderen (die ik niet eens hoef, haha) en dat we later gaan trouwen en inaustralie gaan wonen. Ik heb zelfs al een 'ring' voor de grap gekregen. En zolang dat een grapje is, vind ik dat allemaal prima en leuk, maar nu krijg ik lichtelijk last van hyperventilatie neigingen
pi_75573410
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar misschien moet ik er wel bijvertellen dat we wel veel grapjes hebben gemaakt over onze toekomstige kinderen (die ik niet eens hoef, haha) en dat we later gaan trouwen en inaustralie gaan wonen. Ik heb zelfs al een 'ring' voor de grap gekregen. En zolang dat een grapje is, vind ik dat allemaal prima en leuk, maar nu krijg ik lichtelijk last van hyperventilatie neigingen
Hmmmmmm, dan zou het toch wel een voortborduren kunnen zijn op die grapjes? Of echt, echt niet?
  zondag 13 december 2009 @ 12:31:59 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75573413
Gutenmorgen!

Gisteravond feestje gehad, was leuk Niet al te laat thuis, moesten nog met de trein. Veel en slecht gegeten, overdag cursus, dus ook nog een lunchbuffet. Eens kijken of ik een overzichtje kan maken.

O: 2 boterhammen sandwichspread
T:-
L: 1 pistoletje met komijnekaas, bakje fruit met yoghurt, minipistoletje met kerriesalade en een of ander hartig broodje.
T: -
D: Stukje kwarktaart, 2 schepjes koude pastasalade, losse hapjes van cherrytomaatjes met mozzarella met basilicum, met roomkaas gevulde abrikozen, paar stukjes stokbrood, 4 wijntjes.

Zoiets

Vanochtend beetje half liggen dutten in bed, om kwart voor 10 er toch maar uitgegaan en geRPM'd! Op een lege maag, dat merkte ik goed, begon beetje te trillen. Zit nu aan m'n ontbijt: bakje havermoutpap.

S: RPM
S: huis opruimen, was aanzetten, kerstboom optuigen
O/L: bakje havermoutpap
T: mandarijntjes
D: lasagne met groente

Beetje balansen na gister.

Voor de rest doe ik niks vandaag
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 13 december 2009 @ 12:34:54 #222
277802 _Calimero_
pi_75573501
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmmm, dan zou het toch wel een voortborduren kunnen zijn op die grapjes? Of echt, echt niet?
hmmmm, ik zal hem het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het woord "je mannetje" ook niet leuk ofzo. Dan lijkt hij zo klein (en hij is al jonger, ghee. Ik wil iemand die uitstraalt dattie groot en sterk is en mij kan beschermen )
Maar denk dat ik vanavond wel ga zeggen dat ik de grapjes allemaal heel leuk vind, maar dat ik wel bang ben om verwachtingen te scheppen die ik niet waar kan maken ofzoiets. Dat kan wel toch?
  zondag 13 december 2009 @ 12:36:23 #223
277802 _Calimero_
pi_75573552
Pfff.. zie je wel, waarom moet ik altijd alles ingewikkeld maken en verpest ik het zodra ik die kans krijg Misschien een intern programmeerfoutje bij mij aanwezig en zal ik altijd wel iets vinden waardoor iemand niet goed genoeg is
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 12:37:54 #224
70532 loveli
N
pi_75573601
Wat is wel een goed 'koosnaampje' voor een man? Beertje? Tijger? Bikkel? Daar breek ik m'n hoofd al jaren over.
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 12:39:00 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75573640
Calimeeeero: misschien inderdaad voortborduren op de echtgenoten-grapjes Kan me wel voorstellen dat als ie het serieus bedoelt (daar begin ik nou wel aan te twijfelen in nieuwe context, but what do I know ) dat je er zwaar negatieve vibes van krijgt. I mean, wat voor soort man gebruikt *serieus* zo'n term? Ik krijg visioenen van stinksokken op tafel en vragen om een voetmassage. Maar wat Kwak zegt is ook zo: misschien blundert ie door de eerste fase heen
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

L: 4 sneetjes brood met beleg

Zo. Whoppa.

Zo erg was je lijst van gisteren namelijk niet
pi_75573650
Ik kreeg ooit een mail met " breek daar je mooie hoofdje maar niet over" (van een collega die me wel zag zitten). IIEIEUEUEUEUUEUUEUEUEUEWWWW.

Hij is nu heel gelukkig getrouwd met een andere collega
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 12:39:16 #227
70532 loveli
N
pi_75573651
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff.. zie je wel, waarom moet ik altijd alles ingewikkeld maken en verpest ik het zodra ik die kans krijg Misschien een intern programmeerfoutje bij mij aanwezig en zal ik altijd wel iets vinden waardoor iemand niet goed genoeg is
Wacht maar. Op een keer kom je iemand tegen die niet voldoet aan je ideaalbeeld en het maakt je geen bal uit. Die is voor jou

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 13-12-2009 12:46:09 ]
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 12:40:11 #228
277802 _Calimero_
pi_75573687
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gutenmorgen!

Gisteravond feestje gehad, was leuk Niet al te laat thuis, moesten nog met de trein. Veel en slecht gegeten, overdag cursus, dus ook nog een lunchbuffet. Eens kijken of ik een overzichtje kan maken.

O: 2 boterhammen sandwichspread
T:-
L: 1 pistoletje met komijnekaas, bakje fruit met yoghurt, minipistoletje met kerriesalade en een of ander hartig broodje.
T: -
D: Stukje kwarktaart, 2 schepjes koude pastasalade, losse hapjes van cherrytomaatjes met mozzarella met basilicum, met roomkaas gevulde abrikozen, paar stukjes stokbrood, 4 wijntjes.

Zoiets

Vanochtend beetje half liggen dutten in bed, om kwart voor 10 er toch maar uitgegaan en geRPM'd! Op een lege maag, dat merkte ik goed, begon beetje te trillen. Zit nu aan m'n ontbijt: bakje havermoutpap.

Beetje balansen na gister.

Voor de rest doe ik niks vandaag
ik vind sportenm op een compleet lege maag sowieso niet een heel geslaagd plan. Doordat je de hele nacht ook al niet hebt gegeten, is de voorraad energie in je spieren leeg en moet het lichaam het ergens anders vandaan gaan halen (spieren zelf!).

en je lijstje van gister vind ik helelmaal niet veel hoor, waarom nou gelijk weer balansen?

Ik zal mijn lijstje ook posten, mijn junkdag was als volgt:
O: brinta
S: 2 uur sporten, met een beetje sportdrank
L: liga continu met yoghurt ofzo. Moest acuut iets halen omdat ik me slap voelde
T: nog 2 pakjes van die liga's
T: 4 plakjes kipfilet vanwege trek, maar bijna weg voor uiteten
D: voorgerecht: salade caprese, hoofd: roodbaarsfilet met tomatenrisotto, na fruit, en gedurende de hele avond volop rode wijn en daarna nog 2 biertjes
  zondag 13 december 2009 @ 12:40:25 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75573694
ik zou hem een sms terugsturen, Cali en daaronder heel duidelijk zetten, groetjes calimero.

Misschien maakte hij maar een grapje, en bedoelde hij het sarcastisch! Ik stuur ook wel eens een berichtje naar het vriendje waaronder ik iets in de trant zet van "always yours" of "your loved one" ofzo, maar dan bedoel ik het echt als een grapje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 13 december 2009 @ 12:41:41 #230
277802 _Calimero_
pi_75573746
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef loveli het volgende:
Wat is wel een goed 'koosnaampje' voor een man? Beertje? Tijger? Bikkel? Daar breek ik m'n hoofd al jaren over.
hahahaha, ja dat weet ik ook niet.
Ik heb een belgische klasgenoot die af en toe voor de grap zegt "He Tijgerrrrr" en dat klinkt zo hilarisch uit zjin mond, dat ik dat nóóit meer serieus mijn strot uit zou krijgen
  zondag 13 december 2009 @ 12:42:37 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75573770
quote:
k noem de Duutser altijd "cutie". ook heel fout, eigenlijk...vroeger hiel ik niet van koosnaampjes, maar het sluipt er langzaam in, merk ik.
  zondag 13 december 2009 @ 12:43:06 #232
277802 _Calimero_
pi_75573792
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Wacht aar. Op een keer kom je iemand tegen die niet voldoet aan je ideaalbeeld en het maakt je geen bal uit. Die is voor jou
Let's hope so... Deze voldoet ook al niet aan mijn ideaalbeeld hoor, maar das sowieso onmogeljik
  zondag 13 december 2009 @ 12:44:10 #233
277802 _Calimero_
pi_75573837
Deze collega noemde mij steeds " aapje" hehe, maar dat doettie bij iedereen. Wat ik wel jammer vind, want dat vond ik eigenlijk wel lief
  zondag 13 december 2009 @ 12:44:22 #234
277802 _Calimero_
pi_75573846
ok ik ga douchen
  zondag 13 december 2009 @ 12:45:56 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75573889
Wij noemen elkaar 'koekje', dat is blijven hangen van een grap van heuuulemaal aan het begin Een vriendin van mij noemde toen alles en iedereen koekje en dat werd deel van het groepslexicon (heu ik was 16 he, dan mag het ).
pi_75573901
"Je mannetje" ... de associatie met een moeder die over haar zoontje die net kan lopen praat en het dan over haar mannetje heeft is vrij sterk . Hoop dat het een grapje was!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 13 december 2009 @ 12:46:58 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75573922
Hij bedoelt het ongetwijfeld gewoon heel erg lief Cali... en net zoals Syrena moet jij je mooie hoofdje daar ook niet over breken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 13 december 2009 @ 12:48:31 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75573961
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik vind sportenm op een compleet lege maag sowieso niet een heel geslaagd plan. Doordat je de hele nacht ook al niet hebt gegeten, is de voorraad energie in je spieren leeg en moet het lichaam het ergens anders vandaan gaan halen (spieren zelf!).

en je lijstje van gister vind ik helelmaal niet veel hoor, waarom nou gelijk weer balansen?
Normaal doe ik dat ook nooit hoor. Maar liep zo beetje duf door het huis, keek op de klok en dacht...als ik even opschiet, kan ik de les nog halen. Zodoende. En toen vond ik het niet meer prettig om nog zo vlak van tevoren iets te eten. Normaal gesproken eet ik altijd even een boterhammetje of een stukje fruit voor ik ga.

Ik vond gister echt bizar veel . Maar ik zal er dan vandaag nog wat extra's bijdoen . Of het vier boterhammen worden, weet ik nog niet, maar nog een T'tje moet wel lukken .

En ik vind jouw lijstje helemaal geen junk-lijst . Je hebt 2 uur gesport, dan kan je wel wat hebben!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75573962
quote:
Alles is goed, zolang het maar met een hele sloot ironie-jus overgoten is.
  zondag 13 december 2009 @ 12:50:13 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75573995
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Alles is goed, zolang het maar met een hele sloot ironie-jus overgoten is.
Eens!

Dan kan zelfs 'schattebout', 'poepsieboepsie', 'schetemeteet', 'poepemescheetje', 'lievuuuuurd', etc
pi_75574025
quote:
Ik hou helemaal niet van koosnaampjes. Wat is er mis met de oude bekenden als 'schat' en 'lieverd'? Mr. PPP en ik noemen elkaar wel 'liefste'. Maar koosnaampjes vind ik stom.

Ik snap dan ook heel goed je twijfels, Cali.
  zondag 13 december 2009 @ 12:52:24 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75574062
Wij doen eigenlijk helemaal niet aan koosnaampjes . Misschien heel sporadisch dat er een 'lieverd' uitfloept, maar dat was het dan ook wel..
pi_75574067
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eens!

Dan kan zelfs 'schattebout', 'poepsieboepsie', 'schetemeteet', 'poepemescheetje', 'lievuuuuurd', etc
Ik krijg ze altijd op de kast als ik heel serieus: schattepoepekindje zeg.
pi_75574097
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij doen eigenlijk helemaal niet aan koosnaampjes . Misschien heel sporadisch dat er een 'lieverd' uitfloept, maar dat was het dan ook wel..
Wij ook niet. De enige keer dat mijn vriend koosnaampjes gebruikt, is als ie mij op stang wil jagen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75574120
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

En ik vind jouw lijstje helemaal geen junk-lijst . Je hebt 2 uur gesport, dan kan je wel wat hebben!
als je dat nou ook eens tegen jezelf zegt!
Ja doei.
pi_75574203
wij noemen elkaar: snuggie lumpkins (ofzo) en funnyface (naked gun), schatjepatatje enz enz... wij houden ook alleen van koosnaampjes als er flink wat ironie overheen zit.... Ik noem m wel vaak lekkerding maar dat is dan niet echt een koosnaampje

van een serieus 'je mannetje' zou ik ook afknappen, maar als ik weet dat het een grapje is dan zou ik er gerust flauw op in gaan

En in engeland lopen de meiden ook zo rond als ze stappen... alleen kun je dan de legging nog even wegdenken grappig dat ze dat in zweden ook doen....
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_75574205
Eigenlijk vind ik lieverd en schat niet leuk. Gebruik het zelf ook weleens, schriftelijk, maar daar moest ik aan wennen, want voor mij heeft het associaties met stille ruzies. Van de venijnige soort. Ik háát dat soort mensen, die hun zinnen dan beginnen met Schat en er dan de meest ellendige dingen achter deponeren.
  zondag 13 december 2009 @ 13:02:49 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75574349
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik krijg ze altijd op de kast als ik heel serieus: schattepoepekindje zeg.
Da's ook een mooie!

En idd, met woorden als 'schat' moet je voorzichtig zijn "Kijk nou es goed, schat", of "Als jij dat denkt, schat", allebei op vermoeid-geirriteerde-maar-zogenaamd-berustende manier
Brrrr.
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 13:04:01 #249
70532 loveli
N
pi_75574379
Anekdote uit "Het Beste". Een echtpaar wilde geen onaardige woorden gebruiken waar de kinderen bij waren, dus noemden ze elkaar 'schat' en 'lieverd' als ze ijzig ruzie hadden. Tot op een dag een kind huilend naar mama toe rende. Wat was er aan de hand? Z'n broertje had 'em 'schat' genoemd.
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 13:09:19 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75574537
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's ook een mooie!
Nee niet echt. Co heeft iets dergelijks tegen mij gezegd, ooit, en de kans op romantiek tussen ons was vanaf dat moment voorgoed verkeken.

Huuu! .
Niet meer actief op Fok!
pi_75575043
M'n vriend en ik noemen elkaar eigenlijk nooit bij onze gewone namen. . We zeggen altijd 'lief' tegen elkaar. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 13:23:13 #252
70532 loveli
N
pi_75575066
Pakje voor de buurvrouw was bij mij bezorgd, ze belde net aan om het op te halen. Vraagt ze: 'Heb ik je uit bed gebeld?' Volgens mij zie ik er moe uit.

Which reminds me, er lag een briefje van de postbode in de bus dat er een pakje voor mij bij andere buren is bezorgd. Zo maar ff douchen en fris kijken voordat ik mijn SS pakketje daar ophaal.
crap in = crap out
pi_75575295
Als julllie de hele avond grapjes hebben gemaakt over jullie toekomst en kroost, lijkt het me toch logisch dat dit een grappig voortborduren daarop is? En ik ben eigenlijk wel geshockeerd dat 1 fout woord al iemands doodvonnis betekent doet me denken aan die show 'Take me out' waar een groep wijven direct in alles een aanleiding vindt om de ene na de andere zielige jongen te dumpen. O, is-ie gastouder? Bweh, weg ermee. Verticale strepen op het overhemd? Nee, dat kàn niet. Jezus, dat huis is wel èrg opgeruimd! Ieh, dat is niks voor mij. Etc. Wat wordt alles en iedereen dan oppervlakkig beoordeeld tegenwoordig!

Nu moet ik wel bekennen dat ik de eerste aflevering met stijve nekharen van schrik en afschuw - en schaamte voor mijn eigen seksegenoten- heb bekeken, en dat het daarna mijn favoriete crosstrainervoer werd: precies 22 minuutjes tenenkrommende domme tv, nog 2 liedjes op youtube erachteraan en klaar!
pi_75575362
whehehe take me out.... wat een geniaal programma is dat idd.... 'ik vind m een beetje te lief, ik val wat stoerdere mannen'

Tis echt hersenloos kijkvoer...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_75575536
Hmmm schat vind ik dan weer wel leuk, maar das omdat mijn vriend dat een gebruikte voordat het mn vriend was en ik me kapot schrok . Maar dat gebruiken we verder ook eigenlijk nooit. Voornaam vind ik ook niet echt iets, ik word meestal bij mn voornaam aangesproken als iemand boos is/serieus gesprek nodig is .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 13 december 2009 @ 13:37:17 #256
277802 _Calimero_
pi_75575549
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:29 schreef Laureline het volgende:
Als julllie de hele avond grapjes hebben gemaakt over jullie toekomst en kroost, lijkt het me toch logisch dat dit een grappig voortborduren daarop is? En ik ben eigenlijk wel geshockeerd dat 1 fout woord al iemands doodvonnis betekent doet me denken aan die show 'Take me out' waar een groep wijven direct in alles een aanleiding vindt om de ene na de andere zielige jongen te dumpen. O, is-ie gastouder? Bweh, weg ermee. Verticale strepen op het overhemd? Nee, dat kàn niet. Jezus, dat huis is wel èrg opgeruimd! Ieh, dat is niks voor mij. Etc. Wat wordt alles en iedereen dan oppervlakkig beoordeeld tegenwoordig!

Nu moet ik wel bekennen dat ik de eerste aflevering met stijve nekharen van schrik en afschuw - en schaamte voor mijn eigen seksegenoten- heb bekeken, en dat het daarna mijn favoriete crosstrainervoer werd: precies 22 minuutjes tenenkrommende domme tv, nog 2 liedjes op youtube erachteraan en klaar!
Ja dat is ook zo, da toon van het smsje was verder gewoon niet echt on-serieus ofzo, maar misschien zoek ik er ook wel teveel achter. anyway, ik ga nog wel even met een grapje navragen of hij het ook als grapje bedoelde en verder heb ik net in de 25 min dat ik onder de hete douche zat bij te komen ( ) bedacht dat ik het leuk vind om tijd met hem door te brengen en dat dat voor nu het belangrijkste is. Ga gewoon genieten van vanavond en niet alles over-analyseren. (grappige is dat hij ook iets psychologisch studeert, dus heb je twee van die mensen bij elkaar die elk woord analyseren en overal op doorvragen, kan nog interessant worden )
pi_75575911
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee niet echt. Co heeft iets dergelijks tegen mij gezegd, ooit, en de kans op romantiek tussen ons was vanaf dat moment voorgoed verkeken.

Huuu! .
Ik weet zeker dat als ik mijn tong in jouw hoofd steek, dat jij die romantische gevoelens huup, huup, barbatruc weer terugkrijgt! Ha!
  zondag 13 december 2009 @ 13:48:02 #258
277802 _Calimero_
pi_75575953
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat als ik mijn tong in jouw hoofd steek, dat jij die romantische gevoelens huup, huup, barbatruc weer terugkrijgt! Ha!
Nou een tong in iemands hoofd steken klinkt anders ook niet echt romantisch, Co. ik had beter van jou verwacht
pi_75576026
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nou een tong in iemands hoofd steken klinkt anders ook niet echt romantisch, Co. ik had beter van jou verwacht
SSssstt!.......Dat is omdat ik stiekem 0% lesbisch ben. Ik wil het natuurlijk niet echt!!
pi_75576057
Nouja, ik zit hier nu wel streng te wezen vanwege een woordje, maar ik heb vroeger ook eens een aanbidder walgend de deur gewezen omdat ik afknapte op de eerste brief (gebruik van een formulering over bloemen en tuintje ) Maar vaak is zo'n zogenaamde afknapper gewoon maar een aanleiding, en is er wel meer aan de hand met iemand, wat je niet aanstaat. Als je ècht dolverliefd bent, kunnen ze plaatjes uit de Blokkerfolder uitknippen en opsturen, en dan hang je die brief alsnog zwijmelend boven je bed
  zondag 13 december 2009 @ 13:52:06 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75576106
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, iets met m'n warme natte tong je mond laten binnenglijden ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 december 2009 @ 13:53:42 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75576187
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Laureline het volgende:
Nouja, ik zit hier nu wel streng te wezen vanwege een woordje, maar ik heb vroeger ook eens een aanbidder walgend de deur gewezen omdat ik afknapte op de eerste brief (gebruik van een formulering over bloemen en tuintje ) Maar vaak is zo'n zogenaamde afknapper gewoon maar een aanleiding, en is er wel meer aan de hand met iemand, wat je niet aanstaat. Als je ècht dolverliefd op iemand bent, kunnen ze plaatjes uit de Blokkerfolder uitknippen en opsturen, en dan hang je die brief alsnog zwijmelend boven je bed
Ja maar in die eerste fase ben je nog niet verliefd . Ik knap af op vrouwen die niet mooi kunnen schrijven . Ze mogen geen smileys gebruiken (iig niet teveel) en ook niet over zichzelf praten in de derde persoon. Als in: *veegt zweet van voorhoofd* .
Niet meer actief op Fok!
pi_75576216
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, iets met m'n warme natte tong je mond laten binnenglijden ofzo .
Wel een leuk idee, zogenaamde goedbedoelde liefdesbrief schrijven waarop iemand zo snel mogelijk afknapt!

En dan duw ik krachtig mijn tong in je tegenstribbelende oor
pi_75576295
"Je mannetje" dat is natuurlijk niet alleen maar een woord. (het zijn er sws 2 ) Maar het heeft een enorme lading. Van burgerlijkheid, van fout-zijn, van domheid. En dan kan ik nog wel even doorgaan.

Maar uit alles wat Calimero vertelt denk ik wel dat het een grapje was. Dat kan ook bijna niet anders.
pi_75576322
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:31 schreef Californium het volgende:
whehehe take me out.... wat een geniaal programma is dat idd.... 'ik vind m een beetje te lief, ik val wat stoerdere mannen'

Tis echt hersenloos kijkvoer...
Wat ik ook altijd een leuke vind: "Ja nee, ik wil eigenlijk gewoon een neger!"
pi_75576335
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wel een leuk idee, zogenaamde goedbedoelde liefdesbrief schrijven waarop iemand zo snel mogelijk afknapt!

Mental image van oorgevecht. Vreemd gezicht.
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:01:18 #267
70532 loveli
N
pi_75576503
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef conleche het volgende:

[..]

crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 14:01:31 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75576512
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een tegenstribbelend oor? .

Dit soort brieven schrijf ik niet in het begin al hoor .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 december 2009 @ 14:01:47 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75576527
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Mental image van oorgevecht. Vreemd gezicht.
GMTA .
Niet meer actief op Fok!
pi_75576529
Die van breek jij daar je mooie hoofdje maar niet over zeg ik heel vaak tegen mijn meneer Ik ben dol op die uitdrukking! Vooral de lijdzame golden-retrieverblik die je dan terugkrijgt (met niet-uitgesproken denkwolkje van: ooo, je bent zo niet leuk )
  zondag 13 december 2009 @ 14:03:33 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75576592
Hé Cali, ik weet haast wel zeker dat het een grapje moet zijn. Geen man die zoiets serieus onder of in een sms zet. Niet meteen gaan zoeken naar negatieve puntjes Concentreer je op zijn leuke kanten en luister dan naar je buikgevoel

Weet je wat bij mij de ultieme afknapper is? Me overladen met (fout gekozen) cadeautjes. Toen ik een jaar of 17 was kreeg ik regelmatig grote bloemstukken van (would-be-)vriendjes (vraag me niet waarom). Later kwamen de grote visschotels, fruitmanden, foute te dure kettingen en bossen met 100 rozen Waarom toch? Geef me liever iets normaals.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75576647
Grote visschotels?? Really??
pi_75576663
Dat vind ik dan wel weer een puik cadeau, zo'n palingpakket!
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:06:30 #274
70532 loveli
N
pi_75576705
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Laureline het volgende:
Wehehe..
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 14:07:02 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75576735
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:04 schreef conleche het volgende:
Grote visschotels?? Really??
Volgens mij heb ik nog wel raardere dingen gekregen, maar die heb ik verdrongen
Echt, het lijkt wel de ultieme uitdaging om mij zo origineel mogelijke geschenken te geven
Ze vinden ook altijd van die rare dingen leuk aan mij. Van één ex ben ik zijn favoriete ex omdat ik zo mooi kon voorlezen (uit de vertaalde koran )
  zondag 13 december 2009 @ 14:08:14 #276
236335 neen
schone schijn
pi_75576779
Ik was gisteren op een feestje en daar was zo'n gast die dezelfde voor én achternaam had
het lijkt niet wat het is
  zondag 13 december 2009 @ 14:08:22 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75576787
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Laureline het volgende:
Denk eerder aan 5 kilo venusschelpen en 10 kg oesters en nog wat vissigheden. Rauw. Op mijn eettafel. Terwijl ik pas 2 uur later thuiskom en al die schaaldieren dan helemaal alleen moet gaan opeten.
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:09:08 #278
70532 loveli
N
pi_75576806
Ik hoorde van mijn vriendin dat de vriend van mijn aanbidder had verteld (volgt u het nog? Ze mocht het trouwens niet verder vertellen, die vriend ook niet) dat mijn aanbidder een foto van me had vergroot en op A3 had gekopieerd en z'n hele kamer ermee had volgehangen. Vijftien jaar geleden
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 14:09:10 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75576807
Wat een bizar cadeau .

Ik heb nooit echt ráre cadeau's gehad geloof ik . Maar ik heb ook maar 2 ex'en, dus dan ben je ook al snel klaar.
  zondag 13 december 2009 @ 14:10:20 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75576848
oh, nog één in de categorie stom: een foto van zichzelf op een geleende motor
pi_75576874
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nog wel raardere dingen gekregen, maar die heb ik verdrongen
Echt, het lijkt wel de ultieme uitdaging om mij zo origineel mogelijke geschenken te geven
Ze vinden ook altijd van die rare dingen leuk aan mij. Van één ex ben ik zijn favoriete ex omdat ik zo mooi kon voorlezen (uit de vertaalde koran )
Ik ben ook van veel exen nog hun favoriete ex. Maar da's meer omdat ze me nog een lekker wijf vinden.

*god, wat zuig ik dit uit mijn duim. Ik heb werkelijk geen idee of ik de favoriete ex ben, van wie dan ook van mijn exen
pi_75576882
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef loveli het volgende:
Ik hoorde van mijn vriendin dat de vriend van mijn aanbidder had verteld (volgt u het nog? Ze mocht het trouwens niet verder vertellen, die vriend ook niet) dat mijn aanbidder een foto van me had vergroot en op A3 had gekopieerd en z'n hele kamer ermee had volgehangen. Vijftien jaar geleden
Ieeeh! Een Wall of Crazy! Daar had natuurlijk de climax van de film moeten plaatsvinden, jij daar opgesloten in die kamer, en hij met de kettingzaag in de aanslag
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:13:18 #283
70532 loveli
N
pi_75576965
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ieeeh! Een Wall of Crazy! Daar had natuurlijk de climax van de film moeten plaatsvinden, jij daar opgesloten in die kamer, en hij met de kettingzaag in de aanslag
Hij was wel een beetje raar, maar niet zo raar...

Een ander gaf me elke week een bos rozen (ander meisje kreeg ook elke week een bos, dus dat was wel ok vond ik). Alleen een beetje jammer dat ze toen de vriendschap/onbeantwoorde liefde stopte op de eindafrekening werden gezet
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:14:59 #284
70532 loveli
N
pi_75577027
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben ook van veel exen nog hun favoriete ex. Maar da's meer omdat ze me nog een lekker wijf vinden.

*god, wat zuig ik dit uit mijn duim. Ik heb werkelijk geen idee of ik de favoriete ex ben, van wie dan ook van mijn exen

Duim of geen duim, hij is wel plausibel.

crap in = crap out
pi_75577048
Ik heb geen echt rare cadeaus gekregen geloof ik. Wel idioot grote, zoals vliegtickets naar New York en zo.

En één keer stond mijn kamer vol met bloemen, omdat een ex dacht dat hij me zo terug kon krijgen. Dat was behoorlijk creepy, want hij had z'n sleutel al teruggeven, maar het bleek dat hij er 1 had laten bijmaken. Ieuw.
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:18:17 #286
70532 loveli
N
pi_75577144
Ow, die van dat behang had om indruk op me te maken ongeveer 5 liter water opgedronken.
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 14:19:32 #287
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75577196
Dit is het koor dat gisteravond zong!

Bekijk deze YouTube-video
  zondag 13 december 2009 @ 14:20:43 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75577241
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Een ander gaf me elke week een bos rozen (ander meisje kreeg ook elke week een bos, dus dat was wel ok vond ik). Alleen een beetje jammer dat ze toen de vriendschap/onbeantwoorde liefde stopte op de eindafrekening werden gezet
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75577264
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Welke eindafrekening?
  zondag 13 december 2009 @ 14:22:22 #290
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75577304
oh ja, had ik al eens verteld over een scharrel en een penis-piercing?
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:23:23 #291
70532 loveli
N
pi_75577336
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef AKnynke het volgende:
Vertel!!!!
crap in = crap out
pi_75577346
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef AKnynke het volgende:
Nee. But please do.
  zondag 13 december 2009 @ 14:26:30 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75577461
Ik had een scharrel. Kwestie van een paar weken. Alleen voor de lust, niet voor meer, want hij vond "alle politie-agenten homo's". Op een gegeven moment belt hij me op: "Nynke, je raad nooit wat ik gedaan heb...". M'n eerste ingeving was een tattoo. Nee, fout. 2e ingeving: piercing. Vraag was nu, waar. Hij wou het me niet vertellen, maar een klein kwartiertje later kreeg ik een foto naar m'n mobiel gestuurd, met de vraag wat ik er van vond. K moest even kijken wat het precies was, maar toen ik het zag heb ik even goed gelachen...
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:28:58 #294
70532 loveli
N
pi_75577538
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Welke eindafrekening?
SPOILER

[ Bericht 46% gewijzigd door loveli op 14-12-2009 13:51:31 ]
crap in = crap out
pi_75577612
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef loveli het volgende:

[..]
SPOILER
Wat een zielige figuur!

En Nynke: Pics?
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 14:35:59 #296
70532 loveli
N
pi_75577779
crap in = crap out
pi_75578392
hardlopen!
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 14:59:03 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75578515
@ Co: Nee, lijkt me niet zo'n goed plan!

Zo, kopje koffie, en dan ga ik naar de kerk voor een concert...

Vanavond ga ik bietensoep maken, ben benieuwd!
pi_75578596
Ik heb vrij weinig cadeaus gekregen altijd En de meeste ex-en wilden me wel terug, maar dat was meer omdat ik nooit ruziemaakte of dwarslag en dat was achteraf gezien toch wel heul prettig blijkbaar.

Bedenk dat dan ff als we nog wat hebben

Ik hoop dat ze heel gelukkig worden met hun zeikwijven
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75578763
Even een snelle post met lijst van gisteren en vandaag:

Gister:
O: bruine boterham met hagelslag, krentenbol boter, gekookt eitje, beker optimel, glas thee
T: niks geloof ik? Water/thee
B: anderhalf uur kerstkadootjes shoppen enzovoorts
L: warme chocomel, italiaanse bol met carpaccio, sla, pijnboompitten en pestodressing
T: glas sap, thee, stukje speculaas
B: ruim half uur fietsen ( )
D: twee bruine boterhammen met sla, komkommer en tomaat en vis, toe bakje vanillevla/magere yoghurt met mueslicruesli

Vandaag
O: croissantje hagelslag, twee kleine witte bolletjes met boter en ham, gekookt eitje, beker optimel, glas thee
T: glas sap
B: 50 minuten fietsen ( !!)
L: bruine boterham boter en ham, krentenbol met boter, banaan, mandarijn
T: spa en fruit
T: zometeen keuze uit speculaas/marsepein/oudhollandsche pepernoten/banketletter
D: hutspot met een bal gehakt, toe iets van yoghurt

En ik ben lekker trots op mijn lijstjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')