Wacht maar. Op een keer kom je iemand tegen die niet voldoet aan je ideaalbeeld en het maakt je geen bal uit. Die is voor jouquote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff.. zie je wel, waarom moet ik altijd alles ingewikkeld maken en verpest ik het zodra ik die kans krijgMisschien een intern programmeerfoutje bij mij aanwezig en zal ik altijd wel iets vinden waardoor iemand niet goed genoeg is
ik vind sportenm op een compleet lege maag sowieso niet een heel geslaagd plan. Doordat je de hele nacht ook al niet hebt gegeten, is de voorraad energie in je spieren leeg en moet het lichaam het ergens anders vandaan gaan halen (spieren zelf!).quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gutenmorgen!
Gisteravond feestje gehad, was leukNiet al te laat thuis, moesten nog met de trein. Veel en slecht gegeten, overdag cursus, dus ook nog een lunchbuffet. Eens kijken of ik een overzichtje kan maken.
O: 2 boterhammen sandwichspread
T:-
L: 1 pistoletje met komijnekaas, bakje fruit met yoghurt, minipistoletje met kerriesalade en een of ander hartig broodje.
T: -
D: Stukje kwarktaart, 2 schepjes koude pastasalade, losse hapjes van cherrytomaatjes met mozzarella met basilicum, met roomkaas gevulde abrikozen, paar stukjes stokbrood, 4 wijntjes.
Zoiets
Vanochtend beetje half liggen dutten in bed, om kwart voor 10 er toch maar uitgegaan en geRPM'd! Op een lege maag, dat merkte ik goed, begon beetje te trillen. Zit nu aan m'n ontbijt: bakje havermoutpap.
S: RPM
S: huis opruimen, was aanzetten, kerstboom optuigen
O/L: bakje havermoutpap
T: mandarijntjes
D: lasagne met groente
Beetje balansen na gister.
Voor de rest doe ik niks vandaag
hahahaha, ja dat weet ik ook niet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef loveli het volgende:
Wat is wel een goed 'koosnaampje' voor een man? Beertje? Tijger? Bikkel? Daar breek ik m'n hoofd al jaren over.
k noem de Duutser altijd "cutie". ook heel fout, eigenlijk...vroeger hiel ik niet van koosnaampjes, maar het sluipt er langzaam in, merk ik.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef loveli het volgende:
Wat is wel een goed 'koosnaampje' voor een man? Beertje? Tijger? Bikkel? Daar breek ik m'n hoofd al jaren over.
Let's hope so... Deze voldoet ook al niet aan mijn ideaalbeeld hoor, maar das sowieso onmogeljikquote:Op zondag 13 december 2009 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Wacht aar. Op een keer kom je iemand tegen die niet voldoet aan je ideaalbeeld en het maakt je geen bal uit. Die is voor jou
Normaal doe ik dat ook nooit hoor. Maar liep zo beetje duf door het huis, keek op de klok en dacht...als ik even opschiet, kan ik de les nog halen. Zodoende. En toen vond ik het niet meer prettig om nog zo vlak van tevoren iets te eten. Normaal gesproken eet ik altijd even een boterhammetje of een stukje fruit voor ik ga.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik vind sportenm op een compleet lege maag sowieso niet een heel geslaagd plan. Doordat je de hele nacht ook al niet hebt gegeten, is de voorraad energie in je spieren leeg en moet het lichaam het ergens anders vandaan gaan halen (spieren zelf!).
en je lijstje van gister vind ik helelmaal niet veel hoor, waarom nou gelijk weer balansen?
Alles is goed, zolang het maar met een hele sloot ironie-jus overgoten is.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef loveli het volgende:
Eens!quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Alles is goed, zolang het maar met een hele sloot ironie-jus overgoten is.
Ik hou helemaal niet van koosnaampjes. Wat is er mis met de oude bekenden als 'schat' en 'lieverd'? Mr. PPP en ik noemen elkaar wel 'liefste'. Maar koosnaampjes vind ik stom.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef loveli het volgende:
Ik krijg ze altijd op de kast als ik heel serieus: schattepoepekindje zeg.quote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens!
Dan kan zelfs 'schattebout', 'poepsieboepsie', 'schetemeteet', 'poepemescheetje', 'lievuuuuurd', etc
Wij ook niet. De enige keer dat mijn vriend koosnaampjes gebruikt, is als ie mij op stang wil jagenquote:Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij doen eigenlijk helemaal niet aan koosnaampjes. Misschien heel sporadisch dat er een 'lieverd' uitfloept, maar dat was het dan ook wel..
als je dat nou ook eens tegen jezelf zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind jouw lijstje helemaal geen junk-lijst. Je hebt 2 uur gesport, dan kan je wel wat hebben!
quote:Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik krijg ze altijd op de kast als ik heel serieus: schattepoepekindje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |