quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Jompelmeisje het volgende:
Vanonder blad’ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-‘t geval?
Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.
Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!
Lief Mijsje, ik jompel voor je, om te troosten en moed te geven voor de volgende ronde...![]()
Inderdaad, we gaan nog steeds voor dat wondertje... Het kan zomaar, zie het ook in mijn eigen omgeving!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef mijsje het volgende:![]()
![]()
Jompelmeisje, dank je wel! doet me goed! heel goed...
bedankt ook alle andere meiden... het is vaker gezegd, maar het voelt voor me als een warme deken. Iedereen die zo meeleeft...bedankt!
Islahelaas is dat niet te herzien. als ik iets anders wil dan dat de verzekering zegt, is dat zeker mogelijk, maar dan vergoeden ze niet... (en wie weet gebeurt er wel een wondertje... denk aan Leonieke...
)
Wanneer weet jij meer?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:13 schreef Saffier het volgende:
Het gaat goed. Hoe het zwangerschapstechnisch gaat... geen idee.
Bekende mensen hebben het vaak niet over zoiets persoonlijksquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is er dan zo verfrissend aan haar verhaal?
Ik zou die keuze niet kunnen maken denk ik...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk Tico, dat als iemand die keuze maakt, dat er dan ook geen sprake is van 'het is jouw schuld of jouw schuld', je kiest er dan gewoon voor om niet verder dan dat te gaan en samen op een andere manier je leven in te vullen.
Maar ik zie het verfrissende er nog steeds niet aan eigenlijk. Iemand kiest er voor niet tot het gaatje te gaan met alle medische ingrepen... Kan, is een keuze, maar of hij zo veel verfrissender is dan de keuze wel alles uit de kast te trekken... Kwestie van uitgangspunt denk ik.
Ticootje, ik sluit me helemaal bij jou aan! Met vragen als: "Wat nou als... en waar had het dan aan gelegen? " wil ik niet op mijn 42e ofzo gecontronteerd worden. Wil het liefst alles proberen en er zo snel mogelijk achter zijn of het ons gegeven is om nog kindjes te krijgen. En pas dan kan ik het afsluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat als ik er bewust voor had gekozen om geen ivf te doen dat ik daar zwaar ongelukkig van zou zijn geworden. Dat ik misschien zelfs mijn man de schuld van onze (dan) kinderloosheid zou geven. Ik denk dat dat uiteindelijk een groot punt zou zijn geworden en mezelf continu afvragen "wat als".
Natuurlijk gaan er genoeg stellen de molen in zonder resultaat, maar dan kun je jezelf tenminste de schuld er niet van geven dat het jouw keuze is geweest.
Het verfrissende was dus dat ik hier nog geen (semi)bekende Nederlander over heb horen praten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk Tico, dat als iemand die keuze maakt, dat er dan ook geen sprake is van 'het is jouw schuld of jouw schuld', je kiest er dan gewoon voor om niet verder dan dat te gaan en samen op een andere manier je leven in te vullen.
Maar ik zie het verfrissende er nog steeds niet aan eigenlijk. Iemand kiest er voor niet tot het gaatje te gaan met alle medische ingrepen... Kan, is een keuze, maar of hij zo veel verfrissender is dan de keuze wel alles uit de kast te trekken... Kwestie van uitgangspunt denk ik.
Oh ik wel, er zijn echt tig interviews geweest met sterren en wel of niet ivf behandelingen en/of adoptie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:02 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Het verfrissende was dus dat ik hier nog geen (semi)bekende Nederlander over heb horen praten.
Geen waardeoordeel verder over de keuze dus - dat moet iedereen voor zich weten
Ja ok, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Er zijn wel meer mensen die zeggen 'als de natuur het niet doet, dan laten we het erbij'. Ik zou het ook niet kunnen, maar kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel zeggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou die keuze niet kunnen maken denk ik...
Ik twijfelde ook.quote:Ik had ook al getypt dat ik het eigenlijk weinig verfrissend vond en ook waarom het hier wordt gepost. Maar ik had het weer weggehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |