Alleen dan stinkt je hele huis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon zonnebloemolie in een wok flikkeren en bam. Een zelfgemaakte frituur.
Ik heb hem een jaartje of drie geleden, denk ik, gewoon bij de MediaMarkt gekocht, maar geen idee of ze hem daar nog hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
waar komt tie vandaan
![]()
ik kan hem alleen vinden bij www.aktietent.nl voor 30 euri inkl verzenden
Ossewit gebruiken, blijft lang goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Tegan het volgende:
Maar een grote friteuse heeft veel olie nodig, en als je hem maar af en toe gebruikt dan moet je dat steeds weggooien...
Arachideolie is dan een alternatief.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:11 schreef Tegan het volgende:
Er zijn hier mensen die geen rund eten en ik gebruik toch liever plantaardige olie.
Hoe doe je dat met schoonmaken? Het spul stolt toch weer als het afkoelt?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ossewit gebruiken, blijft lang goed.
Klopt, maar als je het gebruikt hebt en het is nog lauw is het nog vloeibaar en kan je het makkelijk in een oud blik ofzo gieten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met schoonmaken? Het spul stolt toch weer als het afkoelt?
Ik ben weer in groot verdriet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Neem geen kleine friteuse, maar een gewone. Frituur daar gewoon kleine porties in. Dan koelt het vet nauwelijks af je friet smaakt stukken beter.
Kleine friteuses zijn gewoon waardeloos en geldverspilling.
Komt datquote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben weer in groot verdriet.
Omdat ik niet de snelheid van Piet geniet.
(Piet was me voor.)
Leuk dingetje heb ik zelf een maand geleden gekocht. Werkt goed alleen duurt het even voordat die weer warm is na een lading diepvries patat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is deze geworden
PRINCESS Fondue/friteuse Type: 182611 euri: 29.99
http://www.kijkshop.nl/pr(...)due-friteuse-182611/
[ afbeelding ]
Hij is zeker de helft kleiner dan mijn vorige en de inhoud is 1 liter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |