Doe dat eens nietquote:Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef amaranta het volgende:
Vlindur, geniet van je allerlaatste dag als mama. Morgen ben je namelijk moeder en dan is alles anders. Kneuter nog een keer lekker met je lieffie op de bank. Want, écht, vanaf morgen staat je wereld op zn kop. Vanaf seconde 1 weet je gewoon niet meer hoe het was toen je nog met zn 2en was. Dat wordt gewoon in 1 klap weggevaagd. Want dan, dan ben je met zn 3en. Dan is je zoon er bij! Dan ben je een gezin. Je bent dan moeder en vader!!
Spannend he!!
quote:Op maandag 14 december 2009 08:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe dat eens nietIk zit hier al met de tranen in mijn ogen en het is voor ons nog zo ver weg.
sssjtt... dat is nog zo ver af... is pas in 2010, volgend jaar dus. Niets om me zorgen over te maken, geen reden tot paniek, ik heb nog veel tiiijjjjddd om alles in orde te krijgenquote:
En dat hebben zowel manlief (PR voor ingewijdenquote:Op maandag 14 december 2009 08:32 schreef amaranta het volgende:
Tan, ik zou toch wel even bellen met het ziekenhuis hoor. Ik kan me niet indenken dat oncontroleerbaar trillen dat dat goed is.
Vlindur, ik zag vannacht dat je wakker was. Ik ook, maar ik had niet de puf om te reageren op de prieltoetsjes van de Iphone.
Flugel, het gaat wel. Werd rond 3 uur wakker, en net zoals elke nacht, blijf ik dan net zo lang wakker tot ik de baby weer voel. Ik voel 's nachts de baby namelijk nooit. Wat normaal is want die ligt natuurlijk ook te pitten. Maar ik kreeg er een loeiharde buik van en ben denk ik wel ff wakker geweest.
Ben weer met buikpijn opgestaan maar nadat ik even naar de wc ben geweest ging het weer.
Sjors danst er weer vrolijk op los dus ik heb wel goede moed wat 'niet bevallen' betreft.
En tja, als het wel zo is, dan is dat zo. Al.....denk ik ook... dan wordt het een stortbevalling want ik zie mezelf nog niet binnen 16 uur bevallen namelijk.
Asy, super spannend, een echo! Ik vind dat zo leuk een pretecho.
Vlindur, geniet van je allerlaatste dag als mama. Morgen ben je namelijk moeder en dan is alles anders. Kneuter nog een keer lekker met je lieffie op de bank. Want, écht, vanaf morgen staat je wereld op zn kop. Vanaf seconde 1 weet je gewoon niet meer hoe het was toen je nog met zn 2en was. Dat wordt gewoon in 1 klap weggevaagd. Want dan, dan ben je met zn 3en. Dan is je zoon er bij! Dan ben je een gezin. Je bent dan moeder en vader!!
Spannend he!!
Oh dat moet ik ook nog doen vandaag, op zoek naar kratjes!! We hebben wel klossen gehaald afgelopen weekend, maar dat blijkt nu dus niet te passen onder ons bed! En het bed moet nu langzaamaan weleens omhoog!quote:Op maandag 14 december 2009 10:03 schreef DaviniaHR het volgende:
kga vandaag de administratie doen en 1 bank schrobben. als het gaat. en nog wat kratjes ergens ritselen, want met 37w3d mag het bed zo langzamerhand toch echt wel omhoog
prima dagbesteding, toch?
eerst mn bakkiewegschuiven en het eerste wasje erin doen.
*kneuter kneuter kneuter
Nee hoor niet stom. Hoewel wij het "zeker weten" (uitslag van een vlokkentest) heb ik zowel bij de eerste als bij de tweede bij een echo nagevraagd of het wel klopte. Stel je voor dat het niet zou kloppen, dan heb ik ook erge twijfels bij de vlokkentest. Als ik er al bang voor ben, hoe moet het dan wel niet zijn als je de foutmarge van een echo meetelt? (oke, andere situatie, maar ook onzekerheid!)quote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef NieuweUser het volgende:
Voor de dames die het geslacht van de baby weten, hebben jullie weleens dat jullie ineens flink aan de twijfel slaan of het geslacht echt wel goed is? Ik weet dat ze zeggen dat het nooit 100% klopt, maar soms begin ik ineens erg te twijfelen en ga me dan druk maken om de naam, een aantal spullen, noem maar op...!!Stom he!?
Dat heb ik ook hoor! Vandaar dat we aanstaande woensdag toch even voor de zekerheid gaan vragen of het kloptquote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef NieuweUser het volgende:
Voor de dames die het geslacht van de baby weten, hebben jullie weleens dat jullie ineens flink aan de twijfel slaan of het geslacht echt wel goed is? Ik weet dat ze zeggen dat het nooit 100% klopt, maar soms begin ik ineens erg te twijfelen en ga me dan druk maken om de naam, een aantal spullen, noem maar op...!!Stom he!?
nou, om te beginnen zeggen we gewoon tegen iedereen dat we het niet weten (schoonpa was alweer begonnen, dus die heb ik direct de kop ingedrukt), dus uit die hoek valt het deze keer hopelijk wel mee (bij selene concludeerde hij dat ze een meisje moest zijn omdat ik het niet goed vond dattie een webcam op de wieg zou plaatsen.....). verder houden we toch zelf ook wel van neutrale kleurtjes, daar kan je niet mis mee gaanquote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef NieuweUser het volgende:
Fijn dat er wat herkenning is!quote:Op maandag 14 december 2009 10:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor! Vandaar dat we aanstaande woensdag toch even voor de zekerheid gaan vragen of het klopthoewel de echoscopiste bij de 20-weken echo echt wel zeer overtuigd was
Haha! Jouw echo was inderdaad ook heel erg duidelijk, erg mooi!quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef octopussy het volgende:
Haha vlinder, ik kan het me wel voorstellen. Alsof je je voorbereid op een groot feest of een vakantie, je wil alles piekfijn in orde hebben. Ik denk dat je kindje zeker in een warm nestje thuiskomt![]()
De vraag over het geslacht: we hebben het op de 20 weken echo vaag gezien, met de groeiecho nog even bevestigd gekregen, en zaterdag bij de pretecho was het HEEL duidelijk een meisje (1000% zei de echoscopiste). Ik ben dus niet bang dat ik mijn collectie aan roze en paarse kleertjes op moet bergen![]()
Overigens lijkt ze in het gezicht dus wel op mijn lief, maar misschien trekt dat bij![]()
nou, tis meer dat sommige mensen in onze familie nogal wild zijn van ***de stamhouder*** en ik die discussie probeer te vermijden. en nee, ook deze keer mag er geen webcam boven de wieg(jes)quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Simmu, maar je weet het geslacht dus wel voor ze geboren worden? Ik zag zelf het probleem nl niet en bij beide kinderen was rond 20 weken het geslacht bekend. Moet het echt een verrassing blijven?
Wij vinden het leuk om het voor onszelf te houden, en het is ook zo leuk om de omgeving te zien gokken, en bepaalde theoriën erop los te latenquote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Simmu, maar je weet het geslacht dus wel voor ze geboren worden? Ik zag zelf het probleem nl niet en bij beide kinderen was rond 20 weken het geslacht bekend. Moet het echt een verrassing blijven?
Moet ik soms boos op je worden? Ik wil je helemaal hier niet meer zien! Ik wil dat je gaat baren! En snel!quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur alvast heel veel suc6 en sterkte morgen!!
Amaranta: sterkte vandaag. Gelukkig zit de beeb nog lekker binnen.
Sidn3y: knap hoor dat je dat zelf kunt haken! En leuk dochtertje
Geen nieuws hier dus. We wachten de 3e strippoging morgen maar weer af.
Wij hebben het ook tegen Eva gezegd. Maar aangezien Eva nog niet praat heeft ze ook niks door kunnen lullen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:16 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vond het bij de 1e wel leuk om het geslacht als verassing te houden voor anderen. We hebben het toen niemand verteld. Bij de 2e vond ik het anders, omdat ik het leuk vond om Kyllian voor te bereiden en hem erbij te betrekken dat hij een broertje zou krijgen. Ook de naam weet hij al een hele tijd, maar heeft het als het goed is nog aan niemand verteld. Heb gezegd dat dat nog ons geheimpje is en hij het dan aan iedereen mag vertellen als zn broertje geboren is.
Als boos worden helpt, dan graagquote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik soms boos op je worden? Ik wil je helemaal hier niet meer zien! Ik wil dat je gaat baren! En snel!
Dan kan ook een keertje bovenaan de lijst staan
Hup, aan de slag, en melden met baby zo rond 6en.
Bij deze ben ik heel erg temperamentvol Spaans boos op de situatie. Niet op jou als persoon maar op de situatie. HEEL BOOS!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als boos worden helpt, dan graag![]()
Ik zou je ook heeeeel graag bovenaan de lijst willen zien
Ik zei bij Eva, als het tohc een jognen zou zijn geweest...quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ola, en goeiedag!
Vlindur, ik vind het echt retespannend voor jou... je gaat gewoon morgen richting ziekenhuis en komt er dan uit met een klein jongetje die je jouw zoon mag noemen... hoe tof?! Hoe zou het allemaal gaan...?![]()
Meimeltje, jammer dat het nog niet geholpen heeft, maar wellicht is 3x dan echt scheepsrecht en heb je snel je kereltje in handen.
Over geslachten, tja, ik wilde het wel weten maar manlief niet... tot de ochtend van de 20-weken-echo. Ongeveer op de drempel besloot hij dat ie het dan toch wel wilde weten maar dat we het dan voor ons zelfs zouden houden... Prima! Nou op de terugweg op de drempel had ie zijn ouders al aan de lijn dat het een dochter zou worden... Heerlijk die mannenMaar ik vind het allemaal prima hoor, had voor mij ook geheim mogen blijven of uberhaupt niet bekend. Wel hebben we inmiddels 3x bevestigd gekregen op verschillende momenten bij verschillende echoscopistes dat het toch echt een dametje gaat worden. Mocht het dan toch een kereltje blijken te zijn, nou dan moet het kaartje effe aangepast worden (namen hebben we wel paraat) en hebben we een eerste pakje met een verkeerde naam en ietwat niet-toepasselijke naam...
Whaaaaaaaaaaaaaahhhh help!! *in bed kruipt en gaat puffen*quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij deze ben ik heel erg temperamentvol Spaans boos op de situatie. Niet op jou als persoon maar op de situatie. HEEL BOOS!!!!
Hier ook zoiets (nog net niet op de drempel).quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Over geslachten, tja, ik wilde het wel weten maar manlief niet... tot de ochtend van de 20-weken-echo. Ongeveer op de drempel besloot hij dat ie het dan toch wel wilde weten maar dat we het dan voor ons zelfs zouden houden... Prima! Nou op de terugweg op de drempel had ie zijn ouders al aan de lijn dat het een dochter zou worden... Heerlijk die mannenMaar ik vind het allemaal prima hoor, had voor mij ook geheim mogen blijven of uberhaupt niet bekend. Wel hebben we inmiddels 3x bevestigd gekregen op verschillende momenten bij verschillende echoscopistes dat het toch echt een dametje gaat worden. Mocht het dan toch een kereltje blijken te zijn, nou dan moet het kaartje effe aangepast worden (namen hebben we wel paraat) en hebben we een eerste pakje met een verkeerde naam en ietwat niet-toepasselijke naam...
Mijn buikvet zit gewoon verdeeld over mijn buik hoor! Over mijn hele buik een flinke speklaagquote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Hebben jullie ook dat je buikvet is verplaatst naar onderen?
Ik heb echt zo'n bolle gespannen buik en daaronder is het veel zachter met vetjes![]()
Maar dat zie je dan weer niet, hoezee!
Ik heb ooit gedroomd dat het een meisje was. En dan sloeg opeens de twijfel toequote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef NieuweUser het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt zo'n bolle gespannen buik en daaronder is het veel zachter met vetjes![]()
Nee, je ziet het ook niet, ideale plaats om je vet op te bergenquote:Op maandag 14 december 2009 12:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jeps.... Hele buik strak, maar daaronder flubbert het een beetje. Gelukkig zie je (of althans ikzelf) het niet echt, zeker niet met ondergoed...
Had het net in het buiktopic ook nog gepost. Onder mijn strakke bol flubbert het vrolijk verderquote:Op maandag 14 december 2009 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, je ziet het ook niet, ideale plaats om je vet op te bergen
En als mensen aan je buik voelen, voelen ze ook nooit daar
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |