Moet ik soms boos op je worden? Ik wil je helemaal hier niet meer zien! Ik wil dat je gaat baren! En snel!quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur alvast heel veel suc6 en sterkte morgen!!
Amaranta: sterkte vandaag. Gelukkig zit de beeb nog lekker binnen.
Sidn3y: knap hoor dat je dat zelf kunt haken! En leuk dochtertje
Geen nieuws hier dus. We wachten de 3e strippoging morgen maar weer af.
Wij hebben het ook tegen Eva gezegd. Maar aangezien Eva nog niet praat heeft ze ook niks door kunnen lullen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:16 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vond het bij de 1e wel leuk om het geslacht als verassing te houden voor anderen. We hebben het toen niemand verteld. Bij de 2e vond ik het anders, omdat ik het leuk vond om Kyllian voor te bereiden en hem erbij te betrekken dat hij een broertje zou krijgen. Ook de naam weet hij al een hele tijd, maar heeft het als het goed is nog aan niemand verteld. Heb gezegd dat dat nog ons geheimpje is en hij het dan aan iedereen mag vertellen als zn broertje geboren is.
Als boos worden helpt, dan graagquote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet ik soms boos op je worden? Ik wil je helemaal hier niet meer zien! Ik wil dat je gaat baren! En snel!
Dan kan ook een keertje bovenaan de lijst staan
Hup, aan de slag, en melden met baby zo rond 6en.
Bij deze ben ik heel erg temperamentvol Spaans boos op de situatie. Niet op jou als persoon maar op de situatie. HEEL BOOS!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als boos worden helpt, dan graag![]()
Ik zou je ook heeeeel graag bovenaan de lijst willen zien
Ik zei bij Eva, als het tohc een jognen zou zijn geweest...quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ola, en goeiedag!
Vlindur, ik vind het echt retespannend voor jou... je gaat gewoon morgen richting ziekenhuis en komt er dan uit met een klein jongetje die je jouw zoon mag noemen... hoe tof?! Hoe zou het allemaal gaan...?![]()
Meimeltje, jammer dat het nog niet geholpen heeft, maar wellicht is 3x dan echt scheepsrecht en heb je snel je kereltje in handen.
Over geslachten, tja, ik wilde het wel weten maar manlief niet... tot de ochtend van de 20-weken-echo. Ongeveer op de drempel besloot hij dat ie het dan toch wel wilde weten maar dat we het dan voor ons zelfs zouden houden... Prima! Nou op de terugweg op de drempel had ie zijn ouders al aan de lijn dat het een dochter zou worden... Heerlijk die mannenMaar ik vind het allemaal prima hoor, had voor mij ook geheim mogen blijven of uberhaupt niet bekend. Wel hebben we inmiddels 3x bevestigd gekregen op verschillende momenten bij verschillende echoscopistes dat het toch echt een dametje gaat worden. Mocht het dan toch een kereltje blijken te zijn, nou dan moet het kaartje effe aangepast worden (namen hebben we wel paraat) en hebben we een eerste pakje met een verkeerde naam en ietwat niet-toepasselijke naam...
Whaaaaaaaaaaaaaahhhh help!! *in bed kruipt en gaat puffen*quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij deze ben ik heel erg temperamentvol Spaans boos op de situatie. Niet op jou als persoon maar op de situatie. HEEL BOOS!!!!
Hier ook zoiets (nog net niet op de drempel).quote:Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Over geslachten, tja, ik wilde het wel weten maar manlief niet... tot de ochtend van de 20-weken-echo. Ongeveer op de drempel besloot hij dat ie het dan toch wel wilde weten maar dat we het dan voor ons zelfs zouden houden... Prima! Nou op de terugweg op de drempel had ie zijn ouders al aan de lijn dat het een dochter zou worden... Heerlijk die mannenMaar ik vind het allemaal prima hoor, had voor mij ook geheim mogen blijven of uberhaupt niet bekend. Wel hebben we inmiddels 3x bevestigd gekregen op verschillende momenten bij verschillende echoscopistes dat het toch echt een dametje gaat worden. Mocht het dan toch een kereltje blijken te zijn, nou dan moet het kaartje effe aangepast worden (namen hebben we wel paraat) en hebben we een eerste pakje met een verkeerde naam en ietwat niet-toepasselijke naam...
Mijn buikvet zit gewoon verdeeld over mijn buik hoor! Over mijn hele buik een flinke speklaagquote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Hebben jullie ook dat je buikvet is verplaatst naar onderen?
Ik heb echt zo'n bolle gespannen buik en daaronder is het veel zachter met vetjes![]()
Maar dat zie je dan weer niet, hoezee!
Ik heb ooit gedroomd dat het een meisje was. En dan sloeg opeens de twijfel toequote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef NieuweUser het volgende:
Voor de dames die het geslacht van de baby weten, hebben jullie weleens dat jullie ineens flink aan de twijfel slaan of het geslacht echt wel goed is? Ik weet dat ze zeggen dat het nooit 100% klopt, maar soms begin ik ineens erg te twijfelen en ga me dan druk maken om de naam, een aantal spullen, noem maar op...!!Stom he!?
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt zo'n bolle gespannen buik en daaronder is het veel zachter met vetjes![]()
Nee, je ziet het ook niet, ideale plaats om je vet op te bergenquote:Op maandag 14 december 2009 12:56 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jeps.... Hele buik strak, maar daaronder flubbert het een beetje. Gelukkig zie je (of althans ikzelf) het niet echt, zeker niet met ondergoed...
Had het net in het buiktopic ook nog gepost. Onder mijn strakke bol flubbert het vrolijk verderquote:Op maandag 14 december 2009 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, je ziet het ook niet, ideale plaats om je vet op te bergen
En als mensen aan je buik voelen, voelen ze ook nooit daar
quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |