abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2009 @ 12:18:53 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75609032
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur alvast heel veel suc6 en sterkte morgen!!

Amaranta: sterkte vandaag. Gelukkig zit de beeb nog lekker binnen.

Sidn3y: knap hoor dat je dat zelf kunt haken! En leuk dochtertje

Geen nieuws hier dus. We wachten de 3e strippoging morgen maar weer af.
Moet ik soms boos op je worden? Ik wil je helemaal hier niet meer zien! Ik wil dat je gaat baren! En snel!
Dan kan ook een keertje bovenaan de lijst staan
Hup, aan de slag, en melden met baby zo rond 6en.
  maandag 14 december 2009 @ 12:21:38 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75609099
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:16 schreef Meimeltje het volgende:
Ik vond het bij de 1e wel leuk om het geslacht als verassing te houden voor anderen. We hebben het toen niemand verteld. Bij de 2e vond ik het anders, omdat ik het leuk vond om Kyllian voor te bereiden en hem erbij te betrekken dat hij een broertje zou krijgen. Ook de naam weet hij al een hele tijd, maar heeft het als het goed is nog aan niemand verteld. Heb gezegd dat dat nog ons geheimpje is en hij het dan aan iedereen mag vertellen als zn broertje geboren is.
Wij hebben het ook tegen Eva gezegd. Maar aangezien Eva nog niet praat heeft ze ook niks door kunnen lullen.
En de naam weet ze ook
pi_75609125
Bij Leander wisten we het niet zeker (de mevrouw van de echo zei: ik dénk een jongetje, maar maak de babykamer nog maar niet blauw, want ik weet het niet zeker). Dus hebben we gewoon gezegd dat ze eht niet konden zien.

Nu konden ze het beter zien en kan het mij niet zoveel schelen of iedereen het weet, maar TARA houdt het graag nog wat stil
pi_75609205
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:

[..]

Moet ik soms boos op je worden? Ik wil je helemaal hier niet meer zien! Ik wil dat je gaat baren! En snel!
Dan kan ook een keertje bovenaan de lijst staan
Hup, aan de slag, en melden met baby zo rond 6en.
Als boos worden helpt, dan graag Ik zou je ook heeeeel graag bovenaan de lijst willen zien
  maandag 14 december 2009 @ 12:27:21 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75609265
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Als boos worden helpt, dan graag Ik zou je ook heeeeel graag bovenaan de lijst willen zien
Bij deze ben ik heel erg temperamentvol Spaans boos op de situatie. Niet op jou als persoon maar op de situatie. HEEL BOOS!!!!
pi_75609271
Ola, en goeiedag!
Vlindur, ik vind het echt retespannend voor jou... je gaat gewoon morgen richting ziekenhuis en komt er dan uit met een klein jongetje die je jouw zoon mag noemen... hoe tof?! Hoe zou het allemaal gaan...?

Meimeltje, jammer dat het nog niet geholpen heeft, maar wellicht is 3x dan echt scheepsrecht en heb je snel je kereltje in handen.

Over geslachten, tja, ik wilde het wel weten maar manlief niet... tot de ochtend van de 20-weken-echo. Ongeveer op de drempel besloot hij dat ie het dan toch wel wilde weten maar dat we het dan voor ons zelfs zouden houden... Prima! Nou op de terugweg op de drempel had ie zijn ouders al aan de lijn dat het een dochter zou worden... Heerlijk die mannen Maar ik vind het allemaal prima hoor, had voor mij ook geheim mogen blijven of uberhaupt niet bekend. Wel hebben we inmiddels 3x bevestigd gekregen op verschillende momenten bij verschillende echoscopistes dat het toch echt een dametje gaat worden. Mocht het dan toch een kereltje blijken te zijn, nou dan moet het kaartje effe aangepast worden (namen hebben we wel paraat) en hebben we een eerste pakje met een verkeerde naam en ietwat niet-toepasselijke naam...
  maandag 14 december 2009 @ 12:29:52 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75609335
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ola, en goeiedag!
Vlindur, ik vind het echt retespannend voor jou... je gaat gewoon morgen richting ziekenhuis en komt er dan uit met een klein jongetje die je jouw zoon mag noemen... hoe tof?! Hoe zou het allemaal gaan...?

Meimeltje, jammer dat het nog niet geholpen heeft, maar wellicht is 3x dan echt scheepsrecht en heb je snel je kereltje in handen.

Over geslachten, tja, ik wilde het wel weten maar manlief niet... tot de ochtend van de 20-weken-echo. Ongeveer op de drempel besloot hij dat ie het dan toch wel wilde weten maar dat we het dan voor ons zelfs zouden houden... Prima! Nou op de terugweg op de drempel had ie zijn ouders al aan de lijn dat het een dochter zou worden... Heerlijk die mannen Maar ik vind het allemaal prima hoor, had voor mij ook geheim mogen blijven of uberhaupt niet bekend. Wel hebben we inmiddels 3x bevestigd gekregen op verschillende momenten bij verschillende echoscopistes dat het toch echt een dametje gaat worden. Mocht het dan toch een kereltje blijken te zijn, nou dan moet het kaartje effe aangepast worden (namen hebben we wel paraat) en hebben we een eerste pakje met een verkeerde naam en ietwat niet-toepasselijke naam...
Ik zei bij Eva, als het tohc een jognen zou zijn geweest...
Nou ja dan draagt onze zoon de 1e maanden heel veel jurken en roze kleren....
pi_75609352
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bij deze ben ik heel erg temperamentvol Spaans boos op de situatie. Niet op jou als persoon maar op de situatie. HEEL BOOS!!!!
Whaaaaaaaaaaaaaahhhh help!! *in bed kruipt en gaat puffen*
  maandag 14 december 2009 @ 12:35:29 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609468
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Hier ook zoiets (nog net niet op de drempel).
Manlief en ik wilden het eerst niet weten. Toen had manlief zoiets van: eigenlijk wil ik het wel weten maar dan houden we het geheim voor iedereen dat we het weten. Van mij hoefde het niet. Van mij mocht het ook een verrassing blijven tot aan de bevalling.
En een week voor de 20-weken echo vraagt ie aan mij waarom we het geslacht geheim gaan houden?
Uhm, tja schat het was jouw idee?
Dus nu weet zo'n beetje heel de wereld dat het een jongetje wordt
pi_75609831
Hebben jullie ook dat je buikvet is verplaatst naar onderen?
Ik heb echt zo'n bolle gespannen buik en daaronder is het veel zachter met vetjes
Maar dat zie je dan weer niet, hoezee!
  maandag 14 december 2009 @ 12:51:49 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75609933
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt zo'n bolle gespannen buik en daaronder is het veel zachter met vetjes
Mijn buikvet zit gewoon verdeeld over mijn buik hoor! Over mijn hele buik een flinke speklaag
ik heb het even uitgeprobeerd en van binnen komt meteen een reactie
pi_75610042
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef NieuweUser het volgende:
Voor de dames die het geslacht van de baby weten, hebben jullie weleens dat jullie ineens flink aan de twijfel slaan of het geslacht echt wel goed is? Ik weet dat ze zeggen dat het nooit 100% klopt, maar soms begin ik ineens erg te twijfelen en ga me dan druk maken om de naam, een aantal spullen, noem maar op...!! Stom he!?
Ik heb ooit gedroomd dat het een meisje was. En dan sloeg opeens de twijfel toe (en ik ben best blij dat ik op 29 december nog een echo heb en dus hopelijk nog even kan laten checken )
pi_75610067
quote:
Jeps.... Hele buik strak, maar daaronder flubbert het een beetje. Gelukkig zie je (of althans ikzelf) het niet echt, zeker niet met ondergoed...
pi_75610099
Vlindur, vandaag je laatste dag als zwangere Idd wat anderen ook zeggen, geniet er nog even van. Ik vond het zelf zo erg dat mijn buik met inhoud weg was...
Ook heel veel succes gewenst en dat je maar een heel spoedige bevalling zult hebben Op naar je zoon!

Meimeltje, pas op hoor want Amaranta is schooljuf en dus heul erg streng!

BJ, hoe gaat het? Hoe is het met Evie?

Iedereen weer succes en vergeet niet te genieten...wanneer mogelijk

Tan let je goed op jezelf?
#geen
pi_75610247
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:56 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Jeps.... Hele buik strak, maar daaronder flubbert het een beetje. Gelukkig zie je (of althans ikzelf) het niet echt, zeker niet met ondergoed...
Nee, je ziet het ook niet, ideale plaats om je vet op te bergen
En als mensen aan je buik voelen, voelen ze ook nooit daar
pi_75610567
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, je ziet het ook niet, ideale plaats om je vet op te bergen
En als mensen aan je buik voelen, voelen ze ook nooit daar
Had het net in het buiktopic ook nog gepost. Onder mijn strakke bol flubbert het vrolijk verder
En mijn man is zo van
"Normaal gesproken zijn ze beledigd als je wat van de buik zegt, en nu zijn ze beledigd als je niets over de pens buik zegt"
Lekker subtiel die mannen
pi_75610826
Vlinder, geniet van je laatste dagje
Morgen (of overmorgen ben je mama).

Leuk leuk leuk.. Maar ook spannend lijkt me.
pi_75612814
quote:

Vlindur, raar idee lijkt me dat! Morgen ga je aan de slag....

Amaranta: hoezeeee, vandaag toch aan het overslaan.

En Sidn3y, wat heb je mooie dingen gemaakt

Hier een druk weekend achter de rug. Twee avonden de verjaardag van lief gevierd. Vrijdag lagen we om 5 uur in bed.....Maar het was erg leuk.
Vandaag 31 weken....

[ Bericht 5% gewijzigd door DJRandall op 14-12-2009 14:32:54 ]
pi_75614350
Dj, gefeliciteerd met je vriend!

Dank jullie wel allemaal! De dag kruipt voorbij. Duren dagen altijd zo lang?
Ik ga maar eens een film kijken.. Misschien dat de tijd dan es wat sneller gaat..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75615142
Tja, zo is wachten op een nieuwe dag wel erg lastig... misschien is dat dan weer het grote nadeel van het weten wanneer je bevalling gaat plaatsvinden. voor je Vlindur... dat het maar gauw morgen zal zijn!
  maandag 14 december 2009 @ 15:44:59 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75615440
Dat wilde ik eigenlijk ne zeggen. Wachten duurt lang zo!
pi_75616045
Zo daar ben ik weer hehe.
Vorige week naar Disneyland Parijs geweest
En mocht vrijdag en zondag gelijk weer werken
Morgen alweer 11 weken. Gaat best hard de tijd vind ik.

Iedereen met de nieuwe baby's van harte gefeliciteerd!
En de llm's hopelijk komen de baby's snel bij jullie
pi_75616097
Ik wil nog even op de valreep Vlindur succes wensen voor morgen, voordat ik dat vergeet.

Zet m op!
pi_75616628
Vlindur alvast heeeeeeel veel succes gewenst!
je krijgt de veter om de baarmoedermond te laten rijpen en een beetje ontsluiting te kweken. vanaf 2 cm ontsluiting en een rijpe baarmoedermond kunnen ze vliezen breken en krijg je een infuus met weeënhormoon erbij. vanaf dan gaat de bevalling écht beginnen, tenzij je er zo eentje bent die alleen maar een zetje nodig heeft van de veter het rijpen kan soms een paar dagen in beslag nemen, dus wees niet al te teleurgesteld als je morgen nog geen infuus kunt krijgen...
pi_75617218
Thnx Wup! Ik had ondertussen het internet afgepluist en ik had het al begrepen..
J. neemt daarom ook gewoon de laptop mee en werkt en in het zkh gewoon door totdat er echt iets gebeuren gaat. Ik hoop dat het allemaal soepeltjes loopt, want ik ben niet zo'n geduldig iemand

Bedankt allemaal en jullie horen het wel als us jonkje er is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')