quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Aiii vandaag op school geleerd dat als je iemand aanrijdt, en hij is nog niet dood, dat je dan nog een paar keer over hem heen moet rijden tot hij wel dood is.
Jij welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben in een victorious bui. Ik kan alles aan. Ik voel me net Aragorn bij het laatste LOTR-gevecht.
Ik heb je gemist, gisteravondquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef ynuhh het volgende:
now I'm a
believer,without a trace of doubt in my
mind,I'm in love,I'm a believer,
I couldn't leave her if I tried.
gisteren gerapt 2 bijlmertienermoedertjes geregeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet jij niet rappen dan?
Beter een rapper die KLB vertegenwoordigt dan een larper.
Koester die SOA, anders gelooft niemand dat je ooit seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:12 schreef gers het volgende:
[..]
gisteren gerapt 2 bijlmertienermoedertjes geregeld![]()
heb nu wel jeuk aan mijn zak
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Koester die SOA, anders gelooft niemand dat je ooit seks hebt gehad.
MEEDOEN AAN SBS6!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens het beste idee ooit gekregen gisteren. Geniaal, maar onbeschoft.
Ik was ook niet in A'foort gisteravond. De trein kwam nog wel door Putten heen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, gisteravond
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was ook niet in A'foort gisteravond. De trein kwam nog wel door Putten heen.
Echt he ')quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk stront, wat ben jij nou voor neppe SC'er?
Goed gebruik van die smileyquote:
Wel een nieuw deel openen en dan geen fatsoenlijke OP, nee 'meneer' post een plaatje van een paard die door de branding rent (insert gay smiley)quote:
Thanks. :'|quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Goed gebruik van die smiley [ afbeelding ]
En wanneer ga je dat dan krijgen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoef geen respect om hoe lang ik al SC, ik wil respect om hoe ik ben ja tock.
Kanker toch op, hahahahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoef geen respect om hoe lang ik al SC, ik wil respect om hoe ik ben ja tock.
Whehe.quote:
Is reeds aanwezig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wanneer ga je dat dan krijgen?
Gelukkig waren we er snel voorbij. En was er iemand die geen alcohol dronk en ons wel terug wou brengen naar huis. Hij dacht dat wij in Zwolle woonde, toen we in de auto zaten vertelde een huisgenoot dat we in Amersfoort woonde. Best zielig, maar wij kwamen wel in luxe thuis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik vind het altijd zo stinken als ik met de trein langs Putten kom ')
quote:
Ik haal jullie twee altijd door elkaar, iemand een tip om beter onderscheid te maken?quote:
Ik ben reeds langer baas.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Ik haal jullie twee altijd door elkaar, iemand een tip om beter onderscheid te maken?
Klapjosti 1 onderscheiden van klapjosti 2, hmmm dat is een lastige kwestie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Ik haal jullie twee altijd door elkaar, iemand een tip om beter onderscheid te maken?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Shut up man, ik ben hier langer, ik ben cooler en ik ben ouder.quote:
Antwoord:quote:
En dat in één post; je overtreft jezelfquote:Hij is saaii, er staan regels in, wat photoshops uit de tijd van Napoleon, wat UI's van kijk-ons-een-clique-zijn en er is een miniscuul kopje voor het eigenlijke onderwerp van de SC (wat het belangrijkst is).
dit!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat is het nut van die OP? Hij is saai, er staan regels in, wat photoshops uit de tijd van Napoleon, wat UI's van kijk-ons-een-clique-zijn en er is een miniscuul kopje voor het eigenlijke onderwerp van de SC (wat het belangrijkst is).
Hahahahaha, hahahhaha. hahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Shut up man, ik ben hier langer, ik ben cooler en ik ben ouder.
Kijk-mij-meer-gay-zijn-dan-jij-postquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent hier niet langer, hoe kom je daarop?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jitzzze stelt zelf namelijk wel heel veel voor. Jitzzze kent namelijk een stoere smiley, namelijk dequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk-mij-meer-gay-zijn-dan-jij-post
On nom nom nomquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jitzzze stelt zelf namelijk wel heel veel voor. Jitzzze kent namelijk een stoere smiley, namelijk de. Jitzzze gebruikt die graag in elke post, want Jitzzze houdt niet van dingen die veranderen.
Dat. En wie heet er nou weer Jitzze-Jaap?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jitzzze stelt zelf namelijk wel heel veel voor. Jitzzze kent namelijk een stoere smiley, namelijk de. Jitzzze gebruikt die graag in elke post, want Jitzzze houdt niet van dingen die veranderen.
Quote/Linkquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is een tijdje geleden besloten dat die regels niet meer nodig zijn.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat. En wie heet er nou weer Jitzze-Jaap?![]()
!
Het is nooit met mij overlegd dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daaaag dat ga ik niet meer helemaal zoeken.
Ahw wat zieligquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is nooit met mij overlegd dan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Skylark. het volgende:
Hahaha, remlof zou nog eerder z'n lul d'r af snijden dan dat hij dat zou zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw wat zielig! Volgens mij heeft remlof het zelfs eens gezegd, eerst waren we hier namelijk een beetje een rel SC en toen kwamen die regels er
en een tijdje later waren we heel braaf, dus vond hij een OP/de regels niet meer nodig.
Maar ik weet niet meer 100 % zeker of remlof dat was.
Kan wel zo zijn, maar de afgelopen tijd is het weer een grote teringzooi hier. Misschien aanleiding om het ding er maar weer standaard in te zetten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw wat zielig! Volgens mij heeft remlof het zelfs eens gezegd, eerst waren we hier namelijk een beetje een rel SC en toen kwamen die regels er
en een tijdje later waren we heel braaf, dus vond hij een OP/de regels niet meer nodig.
Maar ik weet niet meer 100 % zeker of remlof dat was.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, remlof zou nog eerder z'n lul d'r af snijden dan dat hij dat zou zeggen
HOU JE BEK JOH, WTF DENK JE JOHquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar de afgelopen tijd is het weer een grote teringzooi hier. Misschien aanleiding om het ding er maar weer standaard in te zetten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HOU JE BEK JOH, WTF DENK JE JOH_!!!!!!!!!!!!
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben er een tijdje niet en direct breekt de pleuris uit
hoezoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Note: deodorant spuitfles en aansteker kopen.
Neuh, valt best meequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]Jouw hoofd moet echt zo gaar zijn na al die shit ;')
quote:
gooi het in de groepquote:
Die twee dingen zijn toch gewoon handig?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Koester die SOA, anders gelooft niemand dat je ooit seks hebt gehad.
Allergische reactie op je grevo liefje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ahhhh ik heb echt een vet grote aft in m'n mond. Doet echt zeer gewoon.
OP zijn hyve was hij lid van de CDA CDA jongeren en de SGP hyves.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahah. Dat van de SGP geloof ik niet zo heur. Maargoed, nevermind. Ik zie 'm toch pas weer over 2 maanden, of helemaal niet.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom dan pas?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahah. Dat van de SGP geloof ik niet zo heur. Maargoed, nevermind. Ik zie 'm toch pas weer over 2 maanden, of helemaal niet.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Jajajaja, maar met het CDA is niet zoveel mis. Beter CDA dan Groenlinks, denk ik dan maar.
Alweer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
WTF is datquote:
MOET JE GEZONDER ETENquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
Het ziet er meer uit als een concept voor een BH-opdrukquote:
*erin knijpt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit als een concept voor een BH-opdruk
Hoe heb je die hartjes gedaan?quote:
Wil je ons iets vertellen?quote:
quote:
Volgens mij heb jij echt dikke obesitas. Gisteren at je toch ook al friet?quote:
Gister at ik snert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt dikke obesitas. Gisteren at je toch ook al friet?
Iemand bij mij uit de klas heeft een BMI van 37. Dat is pas dikke obesitas.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt dikke obesitas. Gisteren at je toch ook al friet?
Wtf, die weegt 100-110 kilogram? Wat is dat voor zwijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand bij mij uit de klas heeft een BMI van 37. Dat is pas dikke obesitas.
quote:
quote:
Looks like vommit, tastes like vommitquote:
Dat dus. Ik krijg serieus al braakneigingen als ik het zie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Looks like vommit, tastes like vommit
Japsnars heeft ooit braaksel gegeten!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Looks like vommit, tastes like vommit
Biologisch weetje: Als men overgeeft, dan doet men dat via de mond. Kots passeert dus de tong waardoor men de kots zal proeven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Japsnars heeft ooit braaksel gegeten!
Ik slik het altijd weer in. Scheelt weer een maaltijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Biologisch weetje: Als men overgeeft, dan doet men dat via de mond. Kots passeert dus de tong waardoor men de kots zal proeven.
Ik spuug het altijd in m'n hand en probeer het dan in het decolleté van een meisje te laten glijden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik slik het altijd weer in. Scheelt weer een maaltijd.
Waarom eerst je handen bevuilen? Gewoon direct in het decolleté kotsen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik spuug het altijd in m'n hand en probeer het dan in het decolleté van een meisje te laten glijden.
De pro schiet het zo uit z'n nek. Scheelt een vieze smaak en je ziet er niet zo vies uit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Biologisch weetje: Als men overgeeft, dan doet men dat via de mond. Kots passeert dus de tong waardoor men de kots zal proeven.
Jehova's. Tot over een uur of twee... en dan zal je vreten ook wel koud zijn.quote:
Je blind date?quote:
sinaasappelheupenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef ynuhh het volgende:
Ah, mijn huisgenote heeft oliebollen mee gebracht. Top wijf!![]()
Na joh, daar hoef ik niet zo bang voor te zijn. Ik sport genoeg en verder eet ik gezond.quote:
Quequote:
Ja 100 of zo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wtf, die weegt 100-110 kilogram? Wat is dat voor zwijn
Het kan ook via je neus hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij had zijn ondertitel ook veranderdquote:
Nieuwe?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga die nieuwe Family Guy Star Wars eens even kijken.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 @ 12:14 schreef technojunk het volgende:
vorige wk stonde di gaste wel in de halve finale dus
maar dat was dus omdat loeis van Gaal der toen bondscoagh was
t blijve negers dus di kunne ok hoog springe en hard lope![]()
Hebben ze serieus nog een Star Wars special gemaakt? Godverdomme, dat was echt de slechtste aflevering ooit gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die something something something dark side.
Ik heb 'm gedownload. Op het internet is 'ie al te vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hebben ze serieus nog een Star Wars special gemaakt? Godverdomme, dat was echt de slechtste aflevering ooit gemaakt![]()
![]()
En hoe wil jij hem nu gaan kijken als hij nog niet eens uit is in de VS?
Blue Harvest was fucked up slechtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 'm gedownload. Op het internet is 'ie al te vinden.
Die afleveringen zijn geniaal. Blue Harvest was lachen.
Ik heb het gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
Weet iemand hoe een blindedarmontsteking voelt
Ik wilde laatst Red Dragon kijken en toen crashte mijn harddiskquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
I ate his liver with a nice Chianti and some fava beans.
Je kan bijna niet lopen, het doet pijn als je tussen de bovenkant van je heup en je navel drukt, en dan loslaat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Japsnars het volgende:
Weet iemand hoe een blindedarmontsteking voelt
Ilk heb vanuit het niets hele pijnlijke krampen net onder mijn ribben. Als ik ook maar het kleinste beetje naar voren of achteren buig, doet het echt dodelijk veel pijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb het gehadKanker pijnlijk vriend.
Heb je nu een litteken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb het gehadKanker pijnlijk vriend.
Jaquote:
Nou je loopt dan als een retard. Zo gebogen omdat het dan minder pijn doetquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:24 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb wel een zo'n loslaatpijn maar ik kan nog wel lopen enzo. Ik zie eigenlijk ook niet in hoe je niet meer zou kunnen lopen
Ik loop wel een beetje gebogen jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou je loopt dan als een retard. Zo gebogen omdat het dan minder pijn doet. En heel sloom.
Ik had het eerst een week lang ongeveer, toen ging ik naar de dokterswacht en die zei dat het gewoon buikpijn wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik loop wel een beetje gebogen ja
Hoelang heb je ermee rondgelopen voordat je naar het ziekenhuis ging?
Ouud. Maar nog grappig.quote:
Een maand? Holy shitquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had het eerst een week lang ongeveer, toen ging ik naar de dokterswacht en die zei dat het gewoon buikpijn was. En een maand later kreeg ik het weer en toen weer na een week naar du wacht en toen moest ik naar het ziekenhuis. Ze zeiden ook dat die bijna was geknapt als ik nog langer had gewacht
.
Jaquote:
quote:
Kut, man. Bel even de huisarts, ja.quote:
Gisteren was er bij "Ingang Oost" een jongetje bij wie een teelbal was verdwenen in z'n lichaam. Heb je die allebei nog op de goede plek zitten, japsnars?quote:
Hoe oud was dat jongetje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gisteren was er bij "Ingang Oost" een jongetje bij wie een teelbal was verdwenen in z'n lichaam. Heb je die allebei nog op de goede plek zitten, japsnars?
Ja, zo, even wachten tot mijn ma terug is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kut, man. Bel even de huisarts, ja.
Ja, ze zitten er nog maar toen ik mijn buik aanraakte tijdens het 'afdalen' deed het wel fucking veel pijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gisteren was er bij "Ingang Oost" een jongetje bij wie een teelbal was verdwenen in z'n lichaam. Heb je die allebei nog op de goede plek zitten, japsnars?
Weet ik veel, 12 ofzo..quote:
Serieus, kan dat dan nog?quote:
Nee, het is de muziek die er in staat. De hiphop dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:39 schreef Lakitu het volgende:
M'n topic heeft gewoon 5,4k views nu. Ik gok door het woord "zusje"![]()
!
Maar dat weten mensen pas als ze erop klikken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, het is de muziek die er in staat. De hiphop dan.
Zwolle-Zuid, Zwolle Centrum, daar met onsquote:
Sumo worstelsaar stoppen ze ook in hun buik tijdens het worstelen hoorde ik ooitquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Serieus, kan dat dan nog?Ik dacht dat je een peuter bedoelde.
Ik wil een nieuw album van Typhoonquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zwolle-Zuid, Zwolle Centrum, daar met ons
Moet je nog even wachten, ik heb nog niks gehoord.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw album van Typhoon.
Ja! Ik ook, ik vind dat zo'n dropje hé.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw album van Typhoon.
Dropje? Hij is ouder dan jij hoowr.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja! Ik ook, ik vind dat zo'n dropje hé.
Vooral op internet zelf gaan dokteren, straks kom je tot de eigen diagnose dat je maagkanker hebt en nog drie maanden te leven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
Wow check wat ik ineens tegenkom:
Blindedarmontsteking?
Had je nou inderdaad een blindedarmontsteking of niet?
Ik ben ook een enorme hypochondrier maar dit voelt gewoon echt niet fijn.
Ik weet het, toch vind ik het een dropje. Hij komt nog zo jong over. Maar wel zulke diepe teksten schrijven, doet ie goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dropje? Hij is ouder dan jij hoowr.
Hihi, jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja! Ik ook, ik vind dat zo'n dropje hé.
Laatst ook bij DWDD met New Cool Collective, hij zat constant zo heel lief te lachen. Ik zat gewoon in mijn eentje achter de tv mee te lachen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, ja. Als ie bij sticks en rico is dan moet ie altijd zo hard lachen om hun
. Heel schattig
.
Sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Japsnars het volgende:
ik kan mij na het nuttigen van een ibuprofen alweer iets beter bewegen alhoewel het nog steeds extreem veel pijn doet. Mijn moeder denkt dat het een gewone buikgriep is aangezien mijn zusje blijkbaar laatst hetzelfde heeft gehad
Ik kan ook een zeker persoon lief aankijken om die andere voor me te kopen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
Iedereen moet een 501 hebben, als je die al hebt mag je een ander model kopen.
Uit zelfgemaakt fondant gesnedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heb je die hartjes gedaan?
Dankjequote:
Jij zei 'boe' en dat deed mij dus denken aan dat kind waar ik het over had. Dat kutkind kwam steeds naar ons toe gerent om boe te roepenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef ynuhh het volgende:
Japsnars ik snap geen drol van dat verhaalOver dat kind in de kroeg ofzo
In die 501 zit ook een gat. n00b.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Siniti het volgende:
Die onderste want in die bovenste zitten gaten
Iemand hier kan het niet hebben dat ik wel nieuwe broeken kan kopen. Ik noem geen namen. Jasper.quote:
Oki Oki, nu nog leren replyenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Nu ik weer normaal kan nadenkenOm je vraag te beantwoorden:
[..]
Jij zei 'boe' en dat deed mij dus denken aan dat kind waar ik het over had. Dat kutkind kwam steeds naar ons toe gerent om boe te roepen
Dat is een gaatje, geen gat!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In die 501 zit ook een gat. n00b.
Ik weet het ook niet, het zijn beide mooie broeken. Ik ze ook beide.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga morgen even fijn naar de Levi's maar ik twijfel tussen de 603:
[ afbeelding ]
en de 501, boyfriend jeans jwt:
[ afbeelding ]
Maar deze dan een lichtere versie of in ieder geval een andere kleur. Ja.
DUS HELLUP want ik weet het niet. Geld speelt geen rol dus niet zeggen "de goedkoopste". Dankjewel.
Creatiefquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uit zelfgemaakt fondant gesneden!
Watquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iemand hier kan het niet hebben dat ik wel nieuwe broeken kan kopen. Ik noem geen namen. Jasper.
O sorry dat je het sarcasme van mijn post niet snapte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WatWaarom zou ik geen nieuwe broeken kunnen kopen?
Ik snap gewoon niet wat mensen nou mooi vinden aan gaten in broeken. Why the fuck zou je een broek kopen met een gat erinAls er een gat in een van mijn broeken komt, dan flikker ik hem gewoon weg.
Ja, daarom! ):quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, het zijn beide mooie broeken. Ik ze ook beide.
Mijn hoge intelligentieniveau is niet volledig backwards compatible. Ik ondervind nog wat problemen bij communicatie met VMBO'ersquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O sorry dat je het sarcasme van mijn post niet snapte.
Dan heb je toch iets fout gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjede taart is alleen niet te vreten.
Waar is de taart van gemaakt, eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjede taart is alleen niet te vreten.
Sterf af.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn hoge intelligentieniveau is niet volledig backwards compatible. Ik ondervind nog wat problemen bij communicatie met VMBO'ers![]()
Nee, ik vond het gewoon een kutgrap
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets fout gedaanWaar smaakt ie naar dan?
Cake, chipolatapudding en aardbeienjam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is de taart van gemaakt, eigenlijk?
Maak je nog wel eens pannenkoeken?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
Na Lamon vs BT en php vs NoelGallagher wordt het nu wd tegen Japsnars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Noem z'n naam nou nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
Na Lamon vs BT en php vs NoelGallagher wordt het nu wd tegen Japsnars?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Japsnars vond wd een kutgrap maken en toen maakte wd een doodsverwensing ten opzichte van japsnars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dit ozmaar kan op Fok
Kut ik was pedofiel en kornuiten vergeten toe te voegenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Noem z'n naam nou nietdan staat hij hier in no-time weer op de stoep.
Dat klinkt erg zoetquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Cake, chipolatapudding en aardbeienjam.
I should hm, even papa zeggen morgen dat hij pannenkoekmix mee moet nemen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak je nog wel eens pannenkoeken?
meh is dat alles.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Japsnars vond wd een kutgrap maken en toen maakte wd een doodsverwensing ten opzichte van japsnars!
Dat dit ozmaar kan op Fok
Doe er wat aan.quote:
Goed heid van je hart, sletterigheid van je doos kies maar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom, ik heb er geen last van hoor?
Mother should i run for president.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
Mother, should I trust the government?
Jaaaaah, briljant, ik houd veel meer van hun oude werk (wat klinkt dat fout zeg) maar dit is ook wel geniaal natuurlijkquote:
Ik heb net van half 8 tot half 12 geslapen terwijl ik vannacht ook prima sliepquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest vandaag om 15:00 op school zijn. Ik was er om 15:30, ik had me verslapen....
Restecp. Dat is echt een eens in de jaar ding voor mij, zo laat verslapenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest vandaag om 15:00 op school zijn. Ik was er om 15:30, ik had me verslapen....
niiiicequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb net van half 8 tot half 12 geslapen terwijl ik vannacht ook prima sliep!
Als ik overdag ga slapen lig ik de hele nacht wakker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
enige reden dat ik nu nog wakker ben is omdat ik tot 1300 heb liggen slapen. Hele ritme naar de tyfes ...quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Als ik overdag ga slapen lig ik de hele nacht wakker.
Overdag slapen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja ik ken hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Overdag slapen.![]()
![]()
Vooral in de zomer heb ik dat erg. Ben je vroeg thuis, ga je buiten of binnen zitten met de middag zon in je gezicht.Dn garandeer ik je dat ik heel snel slaap.
Het ging om het verkapt zeggen dat hij maagd is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar krijg je juist spasmes van!
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om het verkapt zeggen dat hij maagd is.
Netjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
Dat zag ik ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ging om het verkapt zeggen dat hij maagd is.
Ook lekker is dat ja.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Netjes![]()
Mijn medestudenten hebben altijd de neiging om colleges/vergaderingen te vervroegen, zonder rekening te houden met reistijd van anderen![]()
Ik heb ze subtiel laten weten dat ze dit niet meer moeten doen.quote:
Waarom woon je niet in de stad waar je studeert dan? Mamma's boy?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze subtiel laten weten dat ze dit niet meer moeten doen.
"Kankerleijers, dat flikken jullie godverdomme niet weer."quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ze subtiel laten weten dat ze dit niet meer moeten doen.
It's a giiiirl.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waarom woon je niet in de stad waar je studeert dan? Mamma's boy?
Ik dacht een mannetjes hamster, maar die beesten zijn vast moeilijk te sexen.quote:
Het is een cavia.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik dacht een mannetjes hamster, maar die beesten zijn vast moeilijk te sexen.
Hoe heet een mannetjes hamster eigenlijk? Beer? Of Stier? hmm
Zoiets en het is nog niet nog een keer gebeurd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Kankerleijers, dat flikken jullie godverdomme niet weer."
It's mequote:
Dan open je er een topic overquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:36 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb trouwens wel een klacht
Ik kan dit album nergens gratis downloaden
http://w19.easy-share.com/1903169697.htmlquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:36 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb trouwens wel een klacht
Ik kan dit album nergens gratis downloaden
jij snapt het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://w19.easy-share.com/1903169697.html
Even veilig als Rapidshare/Megaupload lijkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jij snapt het.![]()
Is dit een beetje veilig
Die was vermakelijk potverdikkeme!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Waarom moeten m'n vrienden altijd van die slechte actie films kijken. Vanavond the Taking of Pelham 123
Het origineel is briljant!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:41 schreef Maisnon het volgende:
Waarom moeten m'n vrienden altijd van die slechte actie films kijken. Vanavond the Taking of Pelham 123
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |