quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Aiii vandaag op school geleerd dat als je iemand aanrijdt, en hij is nog niet dood, dat je dan nog een paar keer over hem heen moet rijden tot hij wel dood is.
Jij welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben in een victorious bui. Ik kan alles aan. Ik voel me net Aragorn bij het laatste LOTR-gevecht.
Ik heb je gemist, gisteravondquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef ynuhh het volgende:
now I'm a
believer,without a trace of doubt in my
mind,I'm in love,I'm a believer,
I couldn't leave her if I tried.
gisteren gerapt 2 bijlmertienermoedertjes geregeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet jij niet rappen dan?
Beter een rapper die KLB vertegenwoordigt dan een larper.
Koester die SOA, anders gelooft niemand dat je ooit seks hebt gehad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:12 schreef gers het volgende:
[..]
gisteren gerapt 2 bijlmertienermoedertjes geregeld![]()
heb nu wel jeuk aan mijn zak
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Koester die SOA, anders gelooft niemand dat je ooit seks hebt gehad.
MEEDOEN AAN SBS6!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb trouwens het beste idee ooit gekregen gisteren. Geniaal, maar onbeschoft.
Ik was ook niet in A'foort gisteravond. De trein kwam nog wel door Putten heen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, gisteravond
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was ook niet in A'foort gisteravond. De trein kwam nog wel door Putten heen.
Echt he ')quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk stront, wat ben jij nou voor neppe SC'er?
Goed gebruik van die smileyquote:
Wel een nieuw deel openen en dan geen fatsoenlijke OP, nee 'meneer' post een plaatje van een paard die door de branding rent (insert gay smiley)quote:
Thanks. :'|quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Goed gebruik van die smiley [ afbeelding ]
En wanneer ga je dat dan krijgen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoef geen respect om hoe lang ik al SC, ik wil respect om hoe ik ben ja tock.
Kanker toch op, hahahahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Ik hoef geen respect om hoe lang ik al SC, ik wil respect om hoe ik ben ja tock.
Whehe.quote:
Is reeds aanwezig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wanneer ga je dat dan krijgen?
Gelukkig waren we er snel voorbij. En was er iemand die geen alcohol dronk en ons wel terug wou brengen naar huis. Hij dacht dat wij in Zwolle woonde, toen we in de auto zaten vertelde een huisgenoot dat we in Amersfoort woonde. Best zielig, maar wij kwamen wel in luxe thuis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik vind het altijd zo stinken als ik met de trein langs Putten kom ')
quote:
Ik haal jullie twee altijd door elkaar, iemand een tip om beter onderscheid te maken?quote:
Ik ben reeds langer baas.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Ik haal jullie twee altijd door elkaar, iemand een tip om beter onderscheid te maken?
Klapjosti 1 onderscheiden van klapjosti 2, hmmm dat is een lastige kwestie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Ik haal jullie twee altijd door elkaar, iemand een tip om beter onderscheid te maken?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Shut up man, ik ben hier langer, ik ben cooler en ik ben ouder.quote:
Antwoord:quote:
En dat in één post; je overtreft jezelfquote:Hij is saaii, er staan regels in, wat photoshops uit de tijd van Napoleon, wat UI's van kijk-ons-een-clique-zijn en er is een miniscuul kopje voor het eigenlijke onderwerp van de SC (wat het belangrijkst is).
dit!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:25 schreef Skylark. het volgende:
Wat is het nut van die OP? Hij is saai, er staan regels in, wat photoshops uit de tijd van Napoleon, wat UI's van kijk-ons-een-clique-zijn en er is een miniscuul kopje voor het eigenlijke onderwerp van de SC (wat het belangrijkst is).
Hahahahaha, hahahhaha. hahaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Shut up man, ik ben hier langer, ik ben cooler en ik ben ouder.
Kijk-mij-meer-gay-zijn-dan-jij-postquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent hier niet langer, hoe kom je daarop?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jitzzze stelt zelf namelijk wel heel veel voor. Jitzzze kent namelijk een stoere smiley, namelijk dequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk-mij-meer-gay-zijn-dan-jij-post
On nom nom nomquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jitzzze stelt zelf namelijk wel heel veel voor. Jitzzze kent namelijk een stoere smiley, namelijk de. Jitzzze gebruikt die graag in elke post, want Jitzzze houdt niet van dingen die veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |