Heeft die prutser geen vaatwasmachinequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onderhand ben je al 6e keus
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
ruim je bureau op, ga afwassen, het is weekend voor jou
jezus gf, hou op met dat eng gedoe (ik zei 6, jij 7...)quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent eerder 7de keus hoor![]()
maar daar moet je niet opletten
6e keusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
je mag naar huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas ineens:
LL!!
(ik schrok)
Jawel, een goed merk ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft die prutser geen vaatwasmachine
nee, je hebt me te laat ontdektquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
6e keus![]()
alleen omdat ik jonger ben dan de rest zeker![]()
jij hebt geluk
solly ik dacht dat je al bij nummer 7 wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jezus gf, hou op met dat eng gedoe (ik zei 6, jij 7...)
okee, nouja als het maar leuk isquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent eerder 7de keus hoor![]()
maar daar moet je niet opletten
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, een goed merk ook![]()
een echt Ladylike
quote:Zo te zien is er iets mis met deze automaat.
Deze is defect.
Nou, dat is een troostquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je hebt me te laat ontdekt
en nu ga ik dus afwassen en wegwezen
Doei lieve mensen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, een goed merk ook![]()
een echt Ladylike
LLquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je hebt me te laat ontdekt
en nu ga ik dus afwassen en wegwezen
Doei lieve mensen
quote:
whehehequote:
Goed weekend dan maarquote:
Ga ook zo maar afsluiten. Nog even op de 5de etage kijken, en dan wachten op een lift naar de plaats waar het feest gehouden wordtquote:
MPGquote:
en neem maar een nieuwe glasplaat meequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo te zien
Ik bel dan gelijk de DE. Kom maar langs om het probleem op te lossen
feest zequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga ook zo maar afsluiten. Nog even op de 5de etage kijken, en dan wachten op een lift naar de plaats waar het feest gehouden wordt
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat reparerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
en neem maar een nieuwe glasplaat mee
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat repareren
werk hebben is geen probleem maar werk hoden op die manier ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat repareren
scheelt een stukquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ook maar even OV-beschrijvingen voor de terugweg uitgeprint. Zo weet ik tenminste hoelaat ik maximaal weg moet.
Altijd handig
denk toch wel een weekquote:
Minstensquote:
die zullen ze toch wel sneller makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Minstens
Goed dat het de koffie automaat niet is
je hebt weekendquote:
kerststolquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor een plak kerststol.
Alleen is mijn blauwe trui nu wit van de poedersuiker
Ik hoop het wel voor hemquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zullen ze toch wel sneller maken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem
En anders zou er een vervanger moeten komen
Klopt, dat zou eigenlijk in je contract moeten staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal mee eens ze mogen je niet zonder koffie laten zitten
ssssttttttt anders wil LL dat ook nog in d'r contractquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, dat zou eigenlijk in je contract moeten staan
Dat maakt voor jou toch niet uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssttttttt anders wil LL dat ook nog in d'r contract
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
fijn weekendquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef H.FR het volgende:
Ook ik ga maar eens richting huis![]()
Goed weekend!
Sport ze Da Martquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef VergaderEend het volgende:
Tijdens de vergadering is er besloten om de SC tot Koldfinger1963SC te hernoemen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij het pand om 16.02 uur verliet. Inmiddels is hij echter weer gesignaleerd in het bedrijfspand.quote:
Op zee is er weinig stof, hequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
operatie stofwolk van WOK hebben we vandaag ook niet gehad
Op het matje geroepen door SchoonOA wegens het te vroeg verlaten van de werkplek om weekend te vieren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij het pand om 16.02 uur verliet. Inmiddels is hij echter weer gesignaleerd in het bedrijfspand.
Ik moet straks nog een heerlijke chocolade muffin naar binnen werken als toetjequote:
aha dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij het pand om 16.02 uur verliet. Inmiddels is hij echter weer gesignaleerd in het bedrijfspand.
[..]
Op zee is er weinig stof, he
dat zou helemaal kunnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op het matje geroepen door SchoonOA wegens het te vroeg verlaten van de werkplek om weekend te vieren?
Fhaquote:
Marcquote:
doe jij ook wel eens iets anders dan etenquote:
Nee dat is echt het enige wat ik doe de hele dagquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
doe jij ook wel eens iets anders dan eten
Vraag eens of hij weleens wat anders doet dan geilewijveneukequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat is echt het enige wat ik doe de hele dag![]()
Maar jij hebt dus een selectief geheugen?
Of in zijn eentje topic's volspammen for that matter..quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag eens of hij weleens wat anders doet dan geilewijveneuke
dat nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat is echt het enige wat ik doe de hele dag![]()
Maar jij hebt dus een selectief geheugen?
was dat maar waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag eens of hij weleens wat anders doet dan geilewijveneuke
in mijn eentje is dat nog niet geluktquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Of in zijn eentje topic's volspammen for that matter..
zondag ben je jarig proficiat alvastquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef Fha het volgende:
Bijna jarig
En dan dus uit etendit moest ik erbij vermelden anders zou deze post niet over eten gaan
Bij de italiaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
zondag ben je jarig proficiat alvast![]()
![]()
![]()
ik de woensdag![]()
waar ga je nou uit eten? Bij de griek of bij de italiaan ?
ze belde op doe toch maar de italiaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij de italiaanToch maar wel
Ik moet niet vergeten om mijn mama eerst nog even een schop te verkopen zondag
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze belde op doe toch maar de italiaan![]()
en jij had ondertussen de hele gouden gids al afgezocht naar een ander restaurant
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]Wij zijn een heel modern gezin. Doen alles via internet en email enzo
quote:
veel kijk plezierquote:
wat is er geen schaatsen of is je tv kapot ?quote:
Ik word lichtelijk gestoord van mijn moederquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er geen schaatsen of is je tv kapot ?
moedersquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word lichtelijk gestoord van mijn moeder
*proestquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
die god damn bouwvergunning is er nog steeds niet fysiek. Wel goedgekeurd inmiddels, maar er is dus nog steeds geen spa in de grond. Nou is mijn moeder als een malloot heel Marktplaats aan het afscannen naar goedkope meubetjes en allesen als ik dan van ietswat ze gevonden heeft, zeg van "mwoa best duur. Het zal heus niet het laatste kastje/tafeltje/whatevertje ter wereld zijn..." dan gaat ze het gewoon zelf kopen
![]()
![]()
Allemaal heel goed bedoeld en alles hoor, maar zometeen zit ik dus in een stampvol afgeplempt huis, alles drie keer overcompleet, ingemetseld tussen de afdankertjes van heel tokkie-marktplaatsend Nederland![]()
Nog los van het feit dat ik me op dit moment liever concentreer op de bouw zelf.
Ik steek het liever in de godverdomme fikquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest![]()
ze wil je alleen maar helpen![]()
alles wat overcompleet is zet je dan toch weer op marktplaats![]()
dat kan ik wel begrijpen
O_o?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ErbErbErben Wennewennenenenenemarsnemars was koeien aan het melken bij Evert van Benthem toen hij ineens naar Salt Lake moest
ik sluit me bij je aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een dipdagje... helemaal nergens zin in.
huh?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ErbErbErben Wennewennenenenenemarsnemars was koeien aan het melken bij Evert van Benthem toen hij ineens naar Salt Lake moest
dat is kutquote:
slaap zequote:
indahquote:
wie nie waagt die niet wintquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:02 schreef indahnesia.com het volgende:
heb een open sollicitatie in de email.
waarom eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Er is er een die wel in een nationaal park wil werken. Tja, wie niet, maar zo werkt het niet in Indonesie.
nopequote:
ik pak er ook maar eentjequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, dan ga ik een bak leut halen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn plaatjes om te quoten laden niet, dus ik kan niet QR of iets dergelijks. Lekker handig.
welke plaatjes ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal eens kijken of ik die plaatjes weer terug kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |