Heeft die prutser geen vaatwasmachinequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onderhand ben je al 6e keus
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
ruim je bureau op, ga afwassen, het is weekend voor jou
jezus gf, hou op met dat eng gedoe (ik zei 6, jij 7...)quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent eerder 7de keus hoor![]()
maar daar moet je niet opletten
6e keusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
je mag naar huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas ineens:
LL!!
(ik schrok)
Jawel, een goed merk ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft die prutser geen vaatwasmachine
nee, je hebt me te laat ontdektquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
6e keus![]()
alleen omdat ik jonger ben dan de rest zeker![]()
jij hebt geluk
solly ik dacht dat je al bij nummer 7 wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jezus gf, hou op met dat eng gedoe (ik zei 6, jij 7...)
okee, nouja als het maar leuk isquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent eerder 7de keus hoor![]()
maar daar moet je niet opletten
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, een goed merk ook![]()
een echt Ladylike
quote:Zo te zien is er iets mis met deze automaat.
Deze is defect.
Nou, dat is een troostquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je hebt me te laat ontdekt
en nu ga ik dus afwassen en wegwezen
Doei lieve mensen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, een goed merk ook![]()
een echt Ladylike
LLquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je hebt me te laat ontdekt
en nu ga ik dus afwassen en wegwezen
Doei lieve mensen
quote:
whehehequote:
Goed weekend dan maarquote:
Ga ook zo maar afsluiten. Nog even op de 5de etage kijken, en dan wachten op een lift naar de plaats waar het feest gehouden wordtquote:
MPGquote:
en neem maar een nieuwe glasplaat meequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo te zien
Ik bel dan gelijk de DE. Kom maar langs om het probleem op te lossen
feest zequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga ook zo maar afsluiten. Nog even op de 5de etage kijken, en dan wachten op een lift naar de plaats waar het feest gehouden wordt
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat reparerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
en neem maar een nieuwe glasplaat mee
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat repareren
werk hebben is geen probleem maar werk hoden op die manier ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat repareren
scheelt een stukquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ook maar even OV-beschrijvingen voor de terugweg uitgeprint. Zo weet ik tenminste hoelaat ik maximaal weg moet.
Altijd handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |