Heeft die prutser geen vaatwasmachinequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onderhand ben je al 6e keus
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
ruim je bureau op, ga afwassen, het is weekend voor jou
jezus gf, hou op met dat eng gedoe (ik zei 6, jij 7...)quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent eerder 7de keus hoor![]()
maar daar moet je niet opletten
6e keusquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
je mag naar huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas ineens:
LL!!
(ik schrok)
Jawel, een goed merk ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft die prutser geen vaatwasmachine
nee, je hebt me te laat ontdektquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
6e keus![]()
alleen omdat ik jonger ben dan de rest zeker![]()
jij hebt geluk
solly ik dacht dat je al bij nummer 7 wasquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jezus gf, hou op met dat eng gedoe (ik zei 6, jij 7...)
okee, nouja als het maar leuk isquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent eerder 7de keus hoor![]()
maar daar moet je niet opletten
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, een goed merk ook![]()
een echt Ladylike
quote:Zo te zien is er iets mis met deze automaat.
Deze is defect.
Nou, dat is een troostquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je hebt me te laat ontdekt
en nu ga ik dus afwassen en wegwezen
Doei lieve mensen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel, een goed merk ook![]()
een echt Ladylike
LLquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, je hebt me te laat ontdekt
en nu ga ik dus afwassen en wegwezen
Doei lieve mensen
quote:
whehehequote:
Goed weekend dan maarquote:
Ga ook zo maar afsluiten. Nog even op de 5de etage kijken, en dan wachten op een lift naar de plaats waar het feest gehouden wordtquote:
MPGquote:
en neem maar een nieuwe glasplaat meequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo te zien
Ik bel dan gelijk de DE. Kom maar langs om het probleem op te lossen
feest zequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga ook zo maar afsluiten. Nog even op de 5de etage kijken, en dan wachten op een lift naar de plaats waar het feest gehouden wordt
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat reparerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
en neem maar een nieuwe glasplaat mee
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat repareren
werk hebben is geen probleem maar werk hoden op die manier ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 't eerst een monteur langssturen, en dan bekijken wat er aan de hand is. Dan onderdelen bestellen, en dan het apparaat repareren
scheelt een stukquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ook maar even OV-beschrijvingen voor de terugweg uitgeprint. Zo weet ik tenminste hoelaat ik maximaal weg moet.
Altijd handig
denk toch wel een weekquote:
Minstensquote:
die zullen ze toch wel sneller makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Minstens
Goed dat het de koffie automaat niet is
je hebt weekendquote:
kerststolquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, tijd voor een plak kerststol.
Alleen is mijn blauwe trui nu wit van de poedersuiker
Ik hoop het wel voor hemquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zullen ze toch wel sneller maken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem
En anders zou er een vervanger moeten komen
Klopt, dat zou eigenlijk in je contract moeten staanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal mee eens ze mogen je niet zonder koffie laten zitten
ssssttttttt anders wil LL dat ook nog in d'r contractquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, dat zou eigenlijk in je contract moeten staan
Dat maakt voor jou toch niet uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ssssttttttt anders wil LL dat ook nog in d'r contract
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat maakt voor jou toch niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
fijn weekendquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef H.FR het volgende:
Ook ik ga maar eens richting huis![]()
Goed weekend!
Sport ze Da Martquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:27 schreef VergaderEend het volgende:
Tijdens de vergadering is er besloten om de SC tot Koldfinger1963SC te hernoemen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij het pand om 16.02 uur verliet. Inmiddels is hij echter weer gesignaleerd in het bedrijfspand.quote:
Op zee is er weinig stof, hequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
operatie stofwolk van WOK hebben we vandaag ook niet gehad
Op het matje geroepen door SchoonOA wegens het te vroeg verlaten van de werkplek om weekend te vieren?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij het pand om 16.02 uur verliet. Inmiddels is hij echter weer gesignaleerd in het bedrijfspand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |