abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76436301
Kan niet wachten tot de sneeuw weg is, dan ga ik beginnen met hardlopen!
Heb geen zin om bij de eerste poging een arm te breken omdat ze hier niet strooien op de stoep/wandelpaden ...

Welkom Paul!
pi_76436360
Ik loop ook niet nu hoor, ben net ziek geweest maar sowieso; de stoepen zijn hier spekglad en de wegen maken ze ook maar mondjesmaat schoon. Ik hoop aanstaande maandag weer te kunnen beginnen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76436559
Vanmorgen weer gelopen, in de sportschool les 1 op 8km/u, donderdag les 2.
Hier zijn de stoepen ook niet schoon. Er wordt weinig gestrooid en geruimd, wat schoon is is schoongereden ipv schoongemaakt. Veel mensen lopen hier ook op straat ipv op de stoep om te voorkomen dat ze uitglijden in de sneeuw.
pi_76438520
ik kom nu weer even harder aan normaal en nee is geen nasleep van de feestdagen maar ik slik nu lyrica en daarvan kun je ook aankomen.
pi_76439110
[quote]Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef omearos het volgende:

[..]

In het begin kan je veel hebben
[..]

Na het sporten voelde ik mij goed , wel een beetje hongerig gevoel dus heb ik plakje ontbijtkoek gegeten.

Vandaag:
O: 1 beschuit jam + 1 beschuit vruchtenhagel en een glas sinaasappelsap
T: plakje ontbijtkoek en een appel
L: 2 bruine boterhammen met kipfilet en glas sinaasappelsap
T: volkoren koekje en mandarijn
D: erwtensoep

Sport: 45 minuten 4XB (buik, billen, benen, borst) en misschien nog een beetje fietsen
pi_76439125

[ Bericht 100% gewijzigd door M.C. op 05-01-2010 15:06:48 ]
pi_76439186
De schade van de kerst en oud & nieuw (incl. weekje weg met de familie waarin ik amper heb gelet op wat ik eet) viel me mee, anderhalve kilo erbij. Gisteren weer begonnen met fatsoenlijk eten en als ik vanavond op pad durf maar weer eens gaan zwemmen.

Happy 2010 all!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_76442633
M.C. vul jij ook wel eens in heoveel kcal dit is, en hoeveel je eigenlijk nodig hebt. Ik vind het nog best weinig, gezien de hoeveelheid sport..

Ik vind het bizar om te zien hoe snel die feestdagenkilo's weer verdwijnen. Nog een paar ons en ik zit weer op het gewicht van begin december....
Vandaag wel netjes gegeten, zo maar even beginnen met de voorbereidingen voor het avondeten...
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 16:27:06 #234
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76442660
Word je nou niet dik van vis?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76442676
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:27 schreef Paul het volgende:
Word je nou niet dik van vis?
Van 10 kilo vette vis per dag wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 16:27:58 #236
80791 crew  Paul
pi_76442702
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Van 10 kilo vette vis per dag wel.
Maar kan je beter vis eten dan vlees?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 16:38:23 #237
80791 crew  Paul
pi_76443175
pi_76447462
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef winka het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij volkorenpasta Enne.. waar kan ik dat vinden?
Pasta's zijn deegwaren. Die kunnen net als je brood wit of volkoren/bruin zijn. Ik koop het altijd gewoon bij de supermarkt (Emté of Albert Heijn). Ik vind volkoren pasta lekkerder, en het vult nog eens beter ook... Net als volkoren brood ten opzichte van wit brood dus
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 januari 2010 @ 18:56:58 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76448770
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef lezzer het volgende:
Zo, die voedingswijzer voor vlees opent ook even wat ogen zeg...
Ik maar denken dat rundergehakt mager was

Edit: oh, sorry sjeen
Rundergehakt is magerder dan half-om-half dus wat mij betreft een betere keuze nu, ook al is het geen 'mager vlees'

Nou, met uitzondering van de tussendoortjes (dis ik gewoonweg vergeten ben) heb ik me netjes aan mijn planning gehouden vandaag. Morgen eens updaten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76449752
Ik dacht dus dat het mager vlees was
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:37:27 #241
279894 winka
There is no place like home..
pi_76450738
Als ik geen vlees eet, val ik echt enorm veel af Ik voel me dan ook veel 'schoner' van binnen en m'n huid ziet er dan meteen een stuk beter uit!
Er zit sowieso al veel troep in vlees, helemaal van de supermarkt. Wat er daar aan vocht uitkomt. Daar zou ik een bak koffie van kunnen zetten

Vis wil ik ongeveer één keer in de week eten (zal ook wel vee; troep inzitten)

Vandaag ging het weer lekker, maja het is pas de tweede dag
O: brinta met melk
T: banaan:
L: twee bruine boterhammen met linesse smeerkaas en een boterham met kipfilet
T: 2 snack a jack crackers
A: gekookte aardappelen met (poeder)jus, hollandse diepvriesgroenten, vega schnitzel burger

Morgen is het tijd voor wat afwisseling. Dan wil ik als lunch kwark met fruit eten met daarnaast nog een boterham. Ontbijt wordt cornflakes en 's avonds koriandereiere met kerrierijst.
Klinkt twijelachtig, maar het is echt heerlijk!!

Leuk dat er zoveel nieuwe aanmeldingen zijn, succes allemaal
pi_76456061
en in die vegadingen zit niks
en als je de onderzoeken leest zijn ze vaak te zout, bevatten ze meer koolhydraten dan vlees maar weinig tot geen eiwitten.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76457275
Ik begin morgenochtend met Kellog's K.
Tussendoor een ontbijtkoekje, s'middags een Kiwi en 2 volkorenboterhammen met Slankie.
Tussendoor een evergreen, en s'avonds volkorenpasta met rundergehakt.

Ik drink heel veel ranja op een dag want water kan ik echt niet drinken in de winter
Krijg het gewoon niet weg...
pi_76457326
thee een idee? ranja zijn natuurlijk wel suikers..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76459364
burg limo is suikervrije ranja die nog best goed drinkbaar is. Die drink ik in de zomer als al het water me teveel wordt en ik een smaakje wil. Bevat iets van 7kcal per 100ml siroop (uit mijn hoofd, heb het niet bij de hand)

In de winter drink ik thee ik ben een ontzettende theemuts
pi_76460339
Ik weeg nu 89 kilo (Ben 1.78). Ik woog 95. Mijn streven is 75 kilo. (Heb diabetes).

Mijn grootste probleem is discipline. Ik heb al tig keer geprobeerd te beginnen. Elke nacht denk ik weer "nu ga ik beginnen". Maar met mijn problemen (depressie) val ik steeds weer terug naar snacks.

Iemand tips om zelfdiscipline te ontwikkelen?
pi_76464715
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht dus dat het mager vlees was
Oh NEE.... absoluut niet. Alle gehakt zit barstens vol vet.
Gehakt bestaat voor 25%!!!! uit vet.
'Mager' gehakt bestaat voor 15% uit vet, al gaat in de praktijk de hoeveelheid hier ook nog wel eens overheen.
Ook een gehaktbal, gehaktstaaf, etc zijn foute keuzes.

Gehakt is dus absoluut geen goede keuze tijdens afvallen, beter kun je kiezen voor kipfilet, varkenshaas of biefstuk.

Moet je nou per see gehakt hebben, omdat het gerecht anders niet te maken is, dan is de beste keuze rundertartaar (gemalen biefstuk). Maar ook daar kan nog zo'n 10% vet in zitten.
pi_76469172
Goedemorgen !
T gaat hier super ! zit weer bijna op het gewicht van voor de kerst en dat in 3 dagen.

Gehakt neem ik zelden, ik gebruik liever ander vlees en ik ben gek op bijv fricandeau als broodbeleg. Lekker met wat peper er over. Maak ik zelf, gewoon fricandeau lekker kruiden, in de oven bakken zonder vet en dan snijden (ja heb een snijmachine tot mijn beschikking, das wel makkelijk).
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76469454
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef omearos het volgende:
burg limo is suikervrije ranja die nog best goed drinkbaar is. Die drink ik in de zomer als al het water me teveel wordt en ik een smaakje wil. Bevat iets van 7kcal per 100ml siroop (uit mijn hoofd, heb het niet bij de hand)

In de winter drink ik thee ik ben een ontzettende theemuts
ah ok, dat zei je er niet bij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76469468
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef delapoko het volgende:
Ik weeg nu 89 kilo (Ben 1.78). Ik woog 95. Mijn streven is 75 kilo. (Heb diabetes).

Mijn grootste probleem is discipline. Ik heb al tig keer geprobeerd te beginnen. Elke nacht denk ik weer "nu ga ik beginnen". Maar met mijn problemen (depressie) val ik steeds weer terug naar snacks.

Iemand tips om zelfdiscipline te ontwikkelen?
niets slechts in huis halen en altijd een voorraad paprika' s en wortels in huis hebben. Paprika' s knagen lekker weg (en bordevol vit c de rode) en wortels, als je nauwelijks meer snoept gaat het je opvallen hoe ontzettend zoet ze kunnen zijn en knaagt het ook lekker weg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')