Van 10 kilo vette vis per dag wel.quote:
Pasta's zijn deegwaren. Die kunnen net als je brood wit of volkoren/bruin zijn. Ik koop het altijd gewoon bij de supermarkt (Emté of Albert Heijn). Ik vind volkoren pasta lekkerder, en het vult nog eens beter ook... Net als volkoren brood ten opzichte van wit brood dusquote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef winka het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij volkorenpastaEnne.. waar kan ik dat vinden?
Rundergehakt is magerder dan half-om-half dus wat mij betreft een betere keuze nu, ook al is het geen 'mager vlees'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:14 schreef lezzer het volgende:
Zo, die voedingswijzer voor vlees opent ook even wat ogen zeg...
Ik maar denken dat rundergehakt mager was
Edit: oh, sorry sjeen
Oh NEE.... absoluut niet. Alle gehakt zit barstens vol vet.quote:
ah ok, dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef omearos het volgende:
burg limo is suikervrije ranja die nog best goed drinkbaar is. Die drink ik in de zomer als al het water me teveel wordt en ik een smaakje wil. Bevat iets van 7kcal per 100ml siroop (uit mijn hoofd, heb het niet bij de hand)
In de winter drink ik theeik ben een ontzettende theemuts
![]()
niets slechts in huis halen en altijd een voorraad paprika' s en wortels in huis hebben. Paprika' s knagen lekker weg (en bordevol vit c de rode) en wortels, als je nauwelijks meer snoept gaat het je opvallen hoe ontzettend zoet ze kunnen zijn en knaagt het ook lekker wegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:20 schreef delapoko het volgende:
Ik weeg nu 89 kilo (Ben 1.78). Ik woog 95. Mijn streven is 75 kilo. (Heb diabetes).
Mijn grootste probleem is discipline. Ik heb al tig keer geprobeerd te beginnen. Elke nacht denk ik weer "nu ga ik beginnen". Maar met mijn problemen (depressie) val ik steeds weer terug naar snacks.
Iemand tips om zelfdiscipline te ontwikkelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |