En van haring?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Je wordt van vette vis natuurlijk dikker, want daar zitten meer calorieën in. Maar goed, dan hebben we het bijvoorbeeld over kibbeling.
Haring is ook een vette vis, maar deze bestaat vooral uit gezonde vetten. Bijvoorbeeld: Omega-3-vetzuren. Doen dus!quote:
DEZE JONGEN GAAT ELKE DAG 2 HARINGEN NAAR BINNEN LATEN GLIJDENquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haring is ook een vette vis, maar deze bestaat vooral uit gezonde vetten. Bijvoorbeeld: Omega-3-vetzuren. Doen dus!
Kibbeling is an sich niet vet natuurlijk. Als je iets gaat frituren wordt het wel vet, maar dat geldt natuurlijk voor alle soorten vis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:31 schreef Tamashii het volgende:
Je wordt van vette vis natuurlijk dikker, want daar zitten meer calorieën in. Maar goed, dan hebben we het bijvoorbeeld over kibbeling.
Nee, sorry, ik doelde op het feit dat ik altijd een bakje kibbeling haal met knoflooksaus en van die viskruiden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:35 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Kibbeling is an sich niet vet natuurlijk. Als je iets gaat frituren wordt het wel vet, maar dat geldt natuurlijk voor alle soorten vis.
Ivm. zware metalen wordt afgeraden om meer dan 3 keer per week vis te eten.
Persoonlijk geloof ik niet in het hele vis ipv vlees verhaal. Als je nog steeds dezelfde roomsaus over je vis gooit, of dezelfde mayo erbij eet, schiet je er niet echt veel mee op.
Zoveel calorieenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik doelde op het feit dat ik altijd een bakje kibbeling haal met knoflooksaus en van die viskruiden.En ja, ik geloof dat dat iets van 600 calorieën per bakje is.
Yesh, ik schrok er ook van. Ik vind dat zó lekker. :3quote:
oh, nouja 3x lukt toch nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Twee keer per week vis, waarvan één keer vette vis.
Lees verder: http://www.gezondheidenmilieu.nl/SITE/Vis_dioxinen.pdf
Gewoon vis bij de aldi halenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou goed voor je portemonnee is het iig niet. Lekker welKon ik dat maar doen .. zo vaak
Eens met dit!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh, ja, maar als je verse vis gewend bent, is dat 3 x niks
Ja, ik vind het jammer dat verse vis zo duur is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou goed voor je portemonnee is het iig niet. Lekker welKon ik dat maar doen .. zo vaak
Van gezonde vetten word je even dik. Het is wel beter voor je aderen enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haring is ook een vette vis, maar deze bestaat vooral uit gezonde vetten. Bijvoorbeeld: Omega-3-vetzuren. Doen dus!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van gezonde vetten word je even dik.
Dat wordt je ook niet, je wordt dik van eetgewoonten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:49 schreef Paul het volgende:oh ik dacht dat je niet dik werd van gezonde vetten
Wat een wijze lesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat wordt je ook niet, je wordt dik van eetgewoonten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |