Yep....lijkt me ook. Kunnen we een statement krijgen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik had 22 dollar terug, wat tof is, maar ik zit er toch weer over te denken om het FOK! team te verlaten, niet zo zeer voor de mensen in deze reeks, maar ik weet niet of ik eigenlijk wel met FOK! geindentificeerd wil worden, FOK! staat voor een deel namelijk helemaal niet zo achter dit project heb ik vernomen, en dat stoort me.
En het forum heeft nog steeds teveel storende elementen, en het doet er eigenlijk geen bal toe of het onder deze vlag of een andere gaat...
Maar ik wil daar eerst meer over weten hoe dat precies zit, voordat ik een beslissing neem.
Overstappen naar een ander team, om verschillende redenen wil ik dat FOK! logootje niet meer bij mijn naam daar hebben staan.quote:
Nee hoor, vast niet, maar ook dit hele initiatief interesseert ze geen bal volgens mij, en dit in combinatie met steeds meer racisme op de FP enzo, gaat het puur en alleen om het feit dat ik dat logootje niet vindt passen bij de insteek van het doel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:16 schreef TeleluvR het volgende:
Gaat het dan zo slecht met Fok? Allemaal alleen vanwege dat pedo-schandaaltje?
Als je je keuze hebt gemaakt: Prima, Dag dag, duidelijk. Succes bij team NL (Niks tegen jou, wel tegen negativiteit in het algemeen)quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, vast niet, maar ook dit hele initiatief interesseert ze geen bal volgens mij, en dit in combinatie met steeds meer racisme op de FP enzo, gaat het puur en alleen om het feit dat ik dat logootje niet vindt passen bij de insteek van het doel.
Ik zou ook niet met een Stormfront logo, of een Groep Wilders logo op die site willen, dat klopt voor mij gewoon niet.
Dat zou wel vele malen erger zijn, maar ik wil het graag voor zijn.
Maar dat is gewoon iets persoonlijks, en heeft verder niets met het wel of niet succes hebben van FOK! of het FOK! team te maken, en niets met Kiva verder.
Dus het is geen ramp verder, ik wilde het enkel even uitleggen, omdat ik best betrokken ben geweest, en nu nog steeds, maar niet namens FOK!, maar nu namens Team Nederland.
Sorry hoor, maar gaat dit topic nou over Team-FOK!, of over Kiva? Ik hoop het laatste, al doet de TT mij anders vertellenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je je keuze hebt gemaakt: Prima, Dag dag, duidelijk. Succes bij team NL (Niks tegen jou, wel tegen negativiteit in het algemeen)
Kunnen we in dit topic ons weer richten op team FOK!? Ja tnx.
Gelezen en ontkracht, wat Kiva betreft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand dit gelezen?
Het microcrediet maakt de arme mensen nog veel armer.
Ik ga me niet in die slangenkuil mengen, maar het is toch allang bekend dat 30 tot 40% rente helemaal niet raar is bij microkredieten? Dat is namelijk nog steeds een stuk gunstiger dan bij "een mannetje" en lening af te sluiten en 300% rente te moeten betalen. Volgens mij staat zelfs op de site van Kiva dat de leners iets van 25% rente betalen, helemaal niets geheimzinnigs aan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand dit gelezen?
Het microcrediet maakt de arme mensen nog veel armer.
Het probleem was nooit echt 'zo'n mannetje', maar het feit dat er gewoon niets te lenen viel en mensen dus niet voor zichzelf konden beginnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga me niet in die slangenkuil mengen, maar het is toch allang bekend dat 30 tot 40% rente helemaal niet raar is bij microkredieten? Dat is namelijk nog steeds een stuk gunstiger dan bij "een mannetje" en lening af te sluiten en 300% rente te moeten betalen. Volgens mij staat zelfs op de site van Kiva dat de leners iets van 25% rente betalen, helemaal niets geheimzinnigs aan.
Dat ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Het probleem was nooit echt 'zo'n mannetje', maar het feit dat er gewoon niets te lenen viel en mensen dus niet voor zichzelf konden beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |