Gewoon het beroep intrekken dan is hij er in januari zeker bij.quote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef Richard_ het volgende:
Mooi ,Dan hebben ze bij de knvb tijd genoeg om die belg te schorsen
Hij is natuurlijk beter geworden bij PSVquote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Nijland een versterking zijn dan.. Was bij Groningen niet eens basisklant..
Zou in mijn ogen een toevoeging zijn. T.o.v Fejzullahu zeker. Maar liever zie ik toch een wat meer ervaren kracht komen(kan er alleen zo snel niet eentje bedenken, maar carlos vast welquote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zou Nijland een versterking zijn dan.. Was bij Groningen niet eens basisklant..
Ja vandaar dat hij zoveel speeltijd krijgtquote:Op maandag 21 december 2009 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk beter geworden bij PSV
Ik denk dat je bij PSV in de kantine als voetballer meer opsteekt dan bij NEC in de basis eerlijk gezegdquote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja vandaar dat hij zoveel speeltijd krijgt
quote:Op maandag 21 december 2009 17:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij PSV in de kantine als voetballer meer opsteekt dan bij NEC in de basis eerlijk gezegd
[url=http://www.forzanec.nl/index.php?id=33&tx_ttnews[tt_news]=417&tx_ttnews[backPid]=12&cHash=fea8859566]NEC en Vleminckx vanavond voor beroepscommissie[/url]quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Indien de tuchtcommissie vandaag of morgen niet bijeenkomt, doet ie denk ik mee.
In de 4e week van januari staat zijn rentree bij de groepstraining gepland.quote:Op maandag 21 december 2009 13:42 schreef Mark het volgende:
Hoever is Otten eigenlijk met zijn herstel?
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:19 schreef DeVinger het volgende:
Loting zonder Heerenveen en PSV in de pot?
Even een (vrouwen-)vraagje: staan bekerwedstrijden helemaal los van de gewone competitie? Want Bjorn had toch ook bijna niet mee mogen doen tegen Groningen, terwijl die rode kaart in de gewone competitie opgelopen was? Maar Suarez tweede gele kaart in een bekerwedstrijd betekent dus dat hij alleen voor de volgende bekerwedstrijd geschorst is? Zou goed nieuws zijnquote:
Alleen bij direct rood ben je voor alle competities van de knvb geschorst. Dus zowel beker als eredivisie.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:44 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Even een (vrouwen-)vraagje: staan bekerwedstrijden helemaal los van de gewone competitie? Want Bjorn had toch ook bijna niet mee mogen doen tegen Groningen, terwijl die rode kaart in de gewone competitie opgelopen was? Maar Suarez tweede gele kaart in een bekerwedstrijd betekent dus dat hij alleen voor de volgende bekerwedstrijd geschorst is? Zou goed nieuws zijn.
So true, sjakiequote:Op donderdag 24 december 2009 09:32 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]Je kan al gaan loten als de winnaar nog niet bekend is, einstein.
Begreep eigenlijk ook niet waar dat opeens vandaan kwam. Vindt het altijd een nummer dat bij van die boerse trommelclubs zoals Heracles en de Graafschap hoort eerlijk gezegd haha. Maar toch was het vermakelijk en vond ik het lekker klinken. Volgens mij zijn alle nummers wel een keer langskomen, met Eus als uitschieter, die heb ik volgens mij zes keer gehoordquote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef BasNijmegen het volgende:
Toch apart dat we gister in een keer 'Dale Cavese' zongen. Was altijd blij dat wij een van de enige clubs zijn waar dat nummer niet werd ingezet. En ineens stond ik gister ook te zingen en te springen. Het is natuurlijk een mooi nummer, maar...........tja
Ik neem aan voor in de breedte.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:17 schreef -J-D- het volgende:
Volgens Looijen wil NEC Tim Bakens halen.
Het nieuwe voetbaljaar begint wel meteen goed (tenminste qua affiche, nu maar hopen dat de uitslag ook goed gaat worden).quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Runselpink het volgende:
dag nec'ers!
Bij deze wil ik even mijn frustratie eruit gooien over jullie ploeg.
WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoeJullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx
wat een homo.
![]()
Zo, bedankt, mijn frustratie is eruit. En gefeliciteerd met de overwinning
dag nec'ers!
WAT EEN KUTTEAM! Ok, wel gewonnen, maar hoeJullie ploegje heeft 50% van de tijd op de grond gelegen, gejankt. En dan die Vleminckx
wat een homo.
![]()
dag nec'ers!
wat een homo.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |