je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:32 schreef Repeat het volgende:
Wanneer wordt het nou eens een beetje koud? (ja volgende week, ik weet het)
Want ik kan gewoon niet slapen omdat ik helemaal aan m'n dekbed vastkleef. Lijkt wel zomer
Kachel uitdoen dan (in ieder geval een aantal uren voordat je gaat slapen)....ach oplossingen zijn soms zo eenvoudigquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:54 schreef Repeat het volgende:
Het probleem is meer dat de hele dag de kachel aanstaat en het 's-nachts niet koud genoeg is zodat het niet lekker koel wordt
Kachel uitdoen (sowieso niet onverstandig, scheelt je klauwen met punani) en je raam open. Moeilijk toch.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:54 schreef Repeat het volgende:
Het probleem is meer dat de hele dag de kachel aanstaat en het 's-nachts niet koud genoeg is zodat het niet lekker koel wordt
quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:45 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb het juist de hele dag koud en ben de winter nu al zat
quote:
quote:
Als je nou eens de hele dag je raam opendoet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:32 schreef Repeat het volgende:
Want ik kan gewoon niet slapen omdat ik helemaal aan m'n dekbed vastkleef. Lijkt wel zomer
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je nou eens de hele dag je raam opendoet?
Misschien moet je je ook niet zo vaak aftrekken en het op je dekbed spuiten. Dan slaap je ook niet he.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:32 schreef Repeat het volgende:
Want ik kan gewoon niet slapen omdat ik helemaal aan m'n dekbed vastkleef.
Hier ook. Mijn vriendin vindt het te koud, dus slaap ik aan de raamkantquote:
Ach gut.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moet zeggen dat het eigenlijk vandaag best koud was buiten
Ga in je vrieskist liggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:32 schreef Repeat het volgende:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier ook. Mijn vriendin vindt het te koud, dus slaap ik aan de raamkant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |