abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75585560
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Krijg je dit weer

Misschien zou je eens met een keppel door bepaalde plekken in Amsterdam moeten lopen, voordat je dit soort onzin gaat verkondigen.
Sterker, ik hang ook nog enkele pijpenkrullen aan mn bakkenbaarden, goed? Jij doet alsof joden elke week in elkaar worden gerost. Moet het eerste nieuwsbericht nog tegenkomen, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75585614
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat er wel degelijk echt anti-semitisme plaatsvindt. Er zijn ook mocro's die alles razzizme en dizcriminazie vinden. Volgens jouw redenatie vindt dat dus ook nooit richting hen plaats.
Dat is toch ook geen discriminatie. Als je volgens die rel-Marokkaantjes al een te luide scheet laat is het volgens die figuren als discriminatie. Dat zou jij moeten kunnen beamen als rechtsertje.
quote:
Meestal wonen de multicullovers kilometers ver van enige stedelijke agglomeratie verwijderd.
Tuurlijk
pi_75585656
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach ja, voor de joodse lobby's her en der is er al sprake van anti-semitisme wanneer je stelt dat de Palestijnen ook recht hebben op een eigen staat. Stelletje jankballen.

Als iemand van de Anne Frankstichting dit leest, zal hij mij ook bestempelen als antisemitisch. Ik bedoel maar.
Terecht ook. Je bent gewoon een smerige anti-semiet. Het vormen van een Palestijnse staat wordt publiekelijk gebruikt om de eigenlijke natte droom van het vernietigen van Israel te verwoorden.

Vorige eeuw hadden we al zo'n snormans die iets dergelijks heeft geprobeerd en je weet hoe het met hem is afgelopen.
pi_75585668
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sterker, ik hang ook nog enkele pijpenkrullen aan mn bakkenbaarden, goed? Jij doet alsof joden elke week in elkaar worden gerost. Moet het eerste nieuwsbericht nog tegenkomen, maar goed.
Dat zeg ik dus niet. Het blijft moeilijk he, lezen. Jij ontkent dat er uberhaupt sprake is van antisemitisme in Europa, terwijl dat dus absoluut niet het geval is. En om dat te onderstrepen, haal ik dit als voorbeeld aan. Oh ja, en de demonstraties tegen Israel vergeten in het begin van dit jaar? Maar nee hoor, daar werden geen antisemitische leuzen verkondigd. Hou op zeg .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75585766
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

http://amsterdam.nl/algem(...)752/verklaring_over/

Ik wens je veel succes. Dit is maar één van de vele "incidenten". Er vindt wel degelijk antisemitisme plaats. Alleen vindt dat door bepaalde bevolkingsgroepen plaats en daar heeft men het liever niet over.
quote:
Tuurlijk
Net als de racisten uit dorpjes zonder één allochtoon hebben de meeste multicullovers ook zeer weinig contact met mensen van andere culturen. Een mooi voorbeeld daarvan was zo'n bekakt Groenlinks gezien uit het programma Puberruil die in de Schilderswijk was gaan wonen om in contact te komen met de door hen bejubelde multiculturele samenleving maar in die jaren nog nooit contact had gehad met mensen uit andere culturen .
pi_75585797
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

http://amsterdam.nl/algem(...)752/verklaring_over/

Ik wens je veel succes. Dit is maar één van de vele "incidenten". Er vindt wel degelijk antisemitisme plaats. Alleen vindt dat door bepaalde bevolkingsgroepen plaats en daar heeft men het liever niet over.
Ach hij steekt liever zijn kop in het zand.....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75585819
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Terecht ook. Je bent gewoon een smerige anti-semiet. Het vormen van een Palestijnse staat wordt publiekelijk gebruikt om de eigenlijke natte droom van het vernietigen van Israel te verwoorden.

Vorige eeuw hadden we al zo'n snormans die iets dergelijks heeft geprobeerd en je weet hoe het met hem is afgelopen.
En jij bent een Arabieren-hater, helaas is daar geen woord voor. Dat maakt jou net zo erg als een antisemiet.

En jij mag mij best een antisemiet vinden. Iemand die zn hoofd het liefst ze ver mogelijk in de reet van ex-president Bush steekt hoef ik immers niet serieus te nemen.
pi_75585846
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus niet. Het blijft moeilijk he, lezen. Jij ontkent dat er uberhaupt sprake is van antisemitisme in Europa, terwijl dat dus absoluut niet het geval is. En om dat te onderstrepen, haal ik dit als voorbeeld aan. Oh ja, en de demonstraties tegen Israel vergeten in het begin van dit jaar? Maar nee hoor, daar werden geen antisemitische leuzen verkondigd. Hou op zeg .
Ik ontken dat niet, ik zeg dat het allemaal wel meevalt.
pi_75585866
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En jij bent een Arabieren-hater, helaas is daar geen woord voor. Dat maakt jou net zo erg als een antisemiet.

En jij mag mij best een antisemiet vinden. Iemand die zn hoofd het liefst ze ver mogelijk in de reet van ex-president Bush steekt hoef ik immers niet serieus te nemen.
Liever Bush dan die ranzige NSDAP van jou. Inhoudelijk ben je echt heel erg beperkt.
pi_75585934
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Liever Bush dan die ranzige NSDAP van jou. Inhoudelijk ben je echt heel erg beperkt.
Heb je je vorige post gelezen? Mij uitmaken voor antisemiet is heel inhoudelijk. En de NSDAP aanhalen getuigt ook van veel verstandelijk vermogen. Een typisch kunstje van de rechtsen hier op FOK!: stellen dat de gesprekspartner weinig toevoegt aan de discussie.

Tuurlijk Halcon, wat jij wil jonge.
pi_75585981
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je je vorige post gelezen? Mij uitmaken voor antisemiet is heel inhoudelijk. En de NSDAP aanhalen getuigt ook van veel verstandelijk vermogen. Een typisch kunstje van de rechtsen hier op FOK!: stellen dat de gesprekspartner weinig toevoegt aan de discussie.

Tuurlijk Halcon, wat jij wil jonge.
Ik heb al je geblaat gelezen en ik moet eerlijk bekennen: het doet zeer aan mijn ogen. Van welk pilletje ben je onder invloed, want het is onmogelijk dat iemand clean dit soort crap schrijft.
pi_75586048
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb al je geblaat gelezen en ik moet eerlijk bekennen: het doet zeer aan mijn ogen. Van welk pilletje ben je onder invloed, want het is onmogelijk dat iemand clean dit soort crap schrijft.
Je hebt ook echt niks zinnigs te melden, is het niet? Alles wat niet in jouw conservatieve belevingswereld past is fout.

Ik bedoel: iemand uitmaken voor NSDAP'er
pi_75586132
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je hebt ook echt niks zinnigs te melden, is het niet? Alles wat niet in jouw conservatieve belevingswereld past is fout.

Ik bedoel: iemand uitmaken voor NSDAP'er
Jouw manier van "discussieren" lijkt erg veel op de manier waarop de NSDAP destijds aan het demoniseren was.
pi_75586162
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw manier van "discussieren" lijkt erg veel op de manier waarop de NSDAP destijds aan het demoniseren was.
Zelfreflectie is zeker een begrip dat jou niet bekend voorkomt.
pi_75586195
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfreflectie is zeker een begrip dat jou niet bekend voorkomt.
Jou wel gezien hetgeen wat je allemaal over jezelf schreef.
pi_75586263
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jou wel gezien hetgeen wat je allemaal over jezelf schreef.
Grappig dat jij iemand durft op een lijn durft te plaatsen met de NSDAP, vanwege vermeend haatzaaien, of wat jouw redenen ook moge zijn. Dat terwijl je zelf een heel topic weet te vullen met posts waarin wordt opgeroepen om mensen neer te knallen.
pi_75586395
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat betekent nog niet dat er wel degelijk echt anti-semitisme plaatsvindt. Er zijn ook mocro's die alles razzizme en dizcriminazie vinden. Volgens jouw redenatie vindt dat dus ook nooit richting hen plaats.
[..]

Meestal wonen de multicullovers kilometers ver van enige stedelijke agglomeratie verwijderd.
Dat is complete onzin, zoals ook uit de kaarten hier blijkt. Hoe kom je er überhaupt bij? GroenLinks, D66 en PvdA zijn juist populair in de grote steden. Dat zullen misschien niet de mensen zijn die in probleembuurten komen, maar toch. Overigens is er nauwelijks nog een plek in Nederland waar je meer dan een kilometer van agglomeraties verwijderd bent
pi_75586431
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Grappig dat jij iemand durft op een lijn durft te plaatsen met de NSDAP, vanwege vermeend haatzaaien, of wat jouw redenen ook moge zijn. Dat terwijl je zelf een heel topic weet te vullen met posts waarin wordt opgeroepen om mensen neer te knallen.
Ik ben voor een harde aanpak van mensen die zich aantoonbaar misdragen. Jij bent voor het aanpakken van groepen mensen omwille van een ideologie en/of afkomst. Dat laatste vertoont natuurlijk erg veel gelijkenissen met de manier waarop de NSDAP te werk ging. Je hoeft geen historicus te zijn om die conclusie te kunnen trekken.
pi_75586528
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ben voor een harde aanpak van mensen die zich aantoonbaar misdragen. Jij bent voor het aanpakken van groepen mensen omwille van een ideologie en/of afkomst. Dat laatste vertoont natuurlijk erg veel gelijkenissen met de manier waarop de NSDAP te werk ging. Je hoeft geen historicus te zijn om die conclusie te kunnen trekken.
Ik weet niet hoeveel jij hebt gedronken vandaag, maar nergens roep ik dat mensen moeten worden aangepakt.
pi_75586617
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Kees zette 'De' zelfs in bold om te benadrukken dat een dergelijke generalisatie flauwekul is.
Heb hem dergelijke reacties vaker zien posten

Maar wilde hem er alleen mee confronteren
Net als sommige mensen dezelfde soort posts plaatsen over moslims.

Hoe kan je tot mensen doordringen dat er racisme is van alle kanten en niet alleen van de blanke kant. Wat wel steeds in het nieuws komt, maar blijkbaar zien ze de discriminatie alleen maar eenzijdig..

Zou prettig zijn wanneer we dat eens zagen. Doet me denken aan de gemengde groep Hot chocolate die het nummer brother louie het ultieme voorbeeld.
.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_75586725
Kunnen we stoppen met dat kleutergedrag? Jij bent een dit en dat voegt niets toe
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 13 december 2009 @ 19:30:36 #297
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_75587095
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 04:53 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Die zijn wat overbodig want die haat en nijd is er al lang. Nederland gaat naar de kloten door xenofobie, aangepraat door de aanslagen in 2001. .
-edit

Alsof toen alles begon. Voor velen waren de aanslagen in 2001 juist de bevestiging van wat ze al vermoedden.
Als je voor die tijd eens met je stonede kop je kraakpand uitrolde en je eens onder de normale mensen had begeven had je dit kunnen weten.
Voor een aantal mensen begonnen de slechte ervaringen met moslims in Nederland al halverwege de jaren '80. ....

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 13-12-2009 19:40:07 (nee) ]
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_75591533
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

We zetten ze even onder elkaar voor een beter overzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ik deze twee kaartjes zie begrijp ik niet dat jij stelt dat er geen enkel verband is behoudens de suggestie dat mensen in de randstad over minder algemene ontwikkeling beschikken dan elders.
Ik vind het daarentegen wel een aardige vorm van humor.
Valt op ja.
pi_75592426
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Doe toch niet zo simpel! Alsof Hitler meteen met dat soort ideeën begon te spuien in de jaren 30. Die begon ook voorzichtig, net als Wilders nu doet. Langzaam maar zeker een bepaalde grote groep mensen de schuld geven van ellende in je land. En als je dat maar vaak genoeg herhaalt gaat een grote groep van de bevolking het vanzelf geloven en zijn ze het ook opeens eens dat er echt harde maatregelen moeten worden genomen om die alles verpestende grote groep mensen te stoppen. Allemaal exact wat er nu gebeurt. En áls Wilders het hier - net als Hitler later - helemaal alleen voor het zeggen zou hebben dan is het niet ondenkbaar dat er behoorlijk gedeporteerd zou worden. Gelukkig is dat laatste geheel onmogelijk.

Ongelooflijk dat ik het nog probeer uit te leggen ook, terwijl het voor ieder weldenkend mens zó duidelijk is.
Dit vergelijken:

Met dit:

Dat is een stofje vergelijken met een woestijnstorm.
pi_75592810
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Heb hem dergelijke reacties vaker zien posten
Als je die opmerkingen leest in de context van de lopende discussie heeft dat hetzelfde shock-and-awe als opmerkingen in de trend van 'Mohammed was een pedofiel' .. en zo zijn ze mijns inziens ook bedoelt, hoe voelt het als de schoen aan je eigen voet zit, als jouw heilige huisje beledigt wordt.

En tja, dat mensen het sarcasme niet snappen, de subtiliteit van wat letters in het bold, dat kan je Kees toch niet kwalijk nemen?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')