Dat bleek niet uit de onderzoeken die de publieke omroep heeft gedaan na de verkiezingen voor het EP. Heb je ook nog bewijs voor je stelling of komt het uit je duim?quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jaIk blijf erbij dat de gemiddelde PVV stemmer een IQ heeft dat flink lager ligt dan die van de rest van de kiezers. Kan ook haast niet anders.
Je bent een beetje een spuit 11. En als je die term ook nog niet kent, je weet nu hoe je het moet opzoeken.quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef JohnDope het volgende:
Het blijkt wel top te zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
In demoniseren ook. Jouw voortdurende misselijke vingergewijs naar PVV-stemmers lijkt een beetje op de hetze die de NSDAP en Hitler voerden tegen bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Já, struisvogelpolitiek!!! Waren ze ook goed in in het Duitsland van de jaren 30 en 40.
Lekker suggestief. Kan je dit ook onderbouwen, of heb je dit uit je grote duim gezogen?quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is jaIk blijf erbij dat de gemiddelde PVV stemmer een IQ heeft dat flink lager ligt dan die van de rest van de kiezers. Kan ook haast niet anders.
Weet je wat het is, heel veel trendy woorden die standaard mensen vaak op een forum gebruiken en waar ik geen zak van begrijp, zoek ik gewoon niet op.quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je bent een beetje een spuit 11. En als je die term ook nog niet kent, je weet nu hoe je het moet opzoeken.
In Nederland heeft iedereen 1 stem, dus stemmen van mensen met een lager IQ tellen ook gewoon.quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu flink aan het generaliseren met een heel vreemd voorbeeldquote:Op zondag 13 december 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:
[..]
[..]
De jood is goed in bedrog. Zie Genesis 27.
Interessant kaartje.quote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
We zetten ze even onder elkaar voor een beter overzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik deze twee kaartjes zie begrijp ik niet dat jij stelt dat er geen enkel verband is behoudens de suggestie dat mensen in de randstad over minder algemene ontwikkeling beschikken dan elders.
Ik vind het daarentegen wel een aardige vorm van humor.
Ik vind het ook een misselijke opmerking. Toch raar, Kees22 nuanceert als het moslims betreft, maar maakt dan wel zo'n opmerking over Joden. Je hebt moslimhaat, maar zeer zeker ook Jodenhaat.quote:Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu flink aan het generaliseren met een heel vreemd voorbeeld
quote:Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu flink aan het generaliseren met een heel vreemd voorbeeld
Het is toch algemeen bekend dat Kees22 niet vies is van ongefundeerde anti-Joodse uitspraken?quote:Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het ook een misselijke opmerking. Toch raar, Kees22 nuanceert als het moslims betreft, maar maakt dan wel zo'n opmerking over Joden. Je hebt moslimhaat, maar zeer zeker ook Jodenhaat.
Precies, maar intussen wel heel hypocriet de huilie uithangen als het gaat over Moslims.quote:Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Kees22 niet vies is van ongefundeerde anti-Joodse uitspraken?
Degene op wie Kees reageert heeft het ook over 'de' Jood. Kees ageert daar juist tegen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vind het ook een misselijke opmerking. Toch raar, Kees22 nuanceert als het moslims betreft, maar maakt dan wel zo'n opmerking over Joden. Je hebt moslimhaat, maar zeer zeker ook Jodenhaat.
Jij bent of aan het trollen of je hebt ze niet allemaal op een rijtje. Misschien zelfs wel beide.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Degene op wie Kees reageert heeft het ook over 'de' Jood. Kees ageert daar juist tegen.
Leer lezen zegquote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Degene op wie Kees reageert heeft het ook over 'de' Jood. Kees ageert daar juist tegen.
Stumperd. Er is helemaal geen sprake van antisemitisme in Europa.quote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Hathor het volgende:
Er is ook weer opkomend antisemitisme in Europa, alleen komt het dit keer niet van de Europeanen zelf maar van al dat geimporteerde geteisem wat hier tegenwoordig rond loopt te stinken, maar daar hoor je TS niet over, dan is het ineens weer "propagandisch".
Fucking retard
Kees zette 'De' zelfs in bold om te benadrukken dat een dergelijke generalisatie flauwekul is.quote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent of aan het trollen of je hebt ze niet allemaal op een rijtje. Misschien zelfs wel beide.
In welke grot leef jij?quote:Op zondag 13 december 2009 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stumperd. Er is helemaal geen sprake van antisemitisme in Europa.
Ik zou zelf nog eens teruglezen als ik jou was. Het staat een beetje dom als je sarcasme niet begrijpt.quote:
Ach ja, voor de joodse lobby's her en der is er al sprake van anti-semitisme wanneer je stelt dat de Palestijnen ook recht hebben op een eigen staat. Stelletje jankballen.quote:
Krijg je dit weerquote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, voor de joodse lobby's her en der is er al sprake van anti-semitisme wanneer je stelt dat de Palestijnen ook recht hebben op een eigen staat. Stelletje jankballen.
Dat betekent nog niet dat er wel degelijk echt anti-semitisme plaatsvindt. Er zijn ook mocro's die alles razzizme en dizcriminazie vinden. Volgens jouw redenatie vindt dat dus ook nooit richting hen plaats.quote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, voor de joodse lobby's her en der is er al sprake van anti-semitisme wanneer je stelt dat de Palestijnen ook recht hebben op een eigen staat. Stelletje jankballen.
Als iemand van de Anne Frankstichting dit leest, zal hij mij ook bestempelen als antisemitisch. Ik bedoel maar.
Meestal wonen de multicullovers kilometers ver van enige stedelijke agglomeratie verwijderd.quote:Krijg je dit weer
Misschien zou je eens met een keppel door bepaalde plekken in Amsterdam moeten lopen, voordat je dit soort onzin gaat verkondigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |