abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75580532
Het blijkt wel top te zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75581586
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat het is ja Ik blijf erbij dat de gemiddelde PVV stemmer een IQ heeft dat flink lager ligt dan die van de rest van de kiezers. Kan ook haast niet anders.
Dat bleek niet uit de onderzoeken die de publieke omroep heeft gedaan na de verkiezingen voor het EP. Heb je ook nog bewijs voor je stelling of komt het uit je duim?
pi_75581762
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef JohnDope het volgende:
Het blijkt wel top te zijn:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Je bent een beetje een spuit 11. En als je die term ook nog niet kent, je weet nu hoe je het moet opzoeken.
pi_75581840
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Já, struisvogelpolitiek!!! Waren ze ook goed in in het Duitsland van de jaren 30 en 40.
In demoniseren ook. Jouw voortdurende misselijke vingergewijs naar PVV-stemmers lijkt een beetje op de hetze die de NSDAP en Hitler voerden tegen bepaalde bevolkingsgroepen.
pi_75581909
quote:

[..]

Ik denk dat dat het is ja Ik blijf erbij dat de gemiddelde PVV stemmer een IQ heeft dat flink lager ligt dan die van de rest van de kiezers. Kan ook haast niet anders.
Lekker suggestief. Kan je dit ook onderbouwen, of heb je dit uit je grote duim gezogen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_75582557
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je bent een beetje een spuit 11. En als je die term ook nog niet kent, je weet nu hoe je het moet opzoeken.
Weet je wat het is, heel veel trendy woorden die standaard mensen vaak op een forum gebruiken en waar ik geen zak van begrijp, zoek ik gewoon niet op.

Maar nu Mylene dat woord ook gebruikte, werd ik toch nieuwsgierig naar de betekenis
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 13 december 2009 @ 17:12:39 #257
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75582596
quote:

[..]

In Nederland heeft iedereen 1 stem, dus stemmen van mensen met een lager IQ tellen ook gewoon.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75583271
quote:
Op zondag 13 december 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

[..]

De jood is goed in bedrog. Zie Genesis 27.
Volgens mij ben je nu flink aan het generaliseren met een heel vreemd voorbeeld
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_75583572
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef damian5700 het volgende:

[..]

We zetten ze even onder elkaar voor een beter overzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als ik deze twee kaartjes zie begrijp ik niet dat jij stelt dat er geen enkel verband is behoudens de suggestie dat mensen in de randstad over minder algemene ontwikkeling beschikken dan elders.
Ik vind het daarentegen wel een aardige vorm van humor.
Interessant kaartje.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_75583610
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind het ook een misselijke opmerking. Toch raar, Kees22 nuanceert als het moslims betreft, maar maakt dan wel zo'n opmerking over Joden. Je hebt moslimhaat, maar zeer zeker ook Jodenhaat.
pi_75583653
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Daar is Keessie goed in. Typisch geval van pot-ketel-pikzwart.
pi_75584392
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik vind het ook een misselijke opmerking. Toch raar, Kees22 nuanceert als het moslims betreft, maar maakt dan wel zo'n opmerking over Joden. Je hebt moslimhaat, maar zeer zeker ook Jodenhaat.
Het is toch algemeen bekend dat Kees22 niet vies is van ongefundeerde anti-Joodse uitspraken?
Porcupine Tee - Normal
pi_75585009
Er is ook weer opkomend antisemitisme in Europa, alleen komt het dit keer niet van de Europeanen zelf maar van al dat geimporteerde geteisem wat hier tegenwoordig rond loopt te stinken, maar daar hoor je TS niet over, dan is het ineens weer "propagandisch".

Fucking retard
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_75585017
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Het is toch algemeen bekend dat Kees22 niet vies is van ongefundeerde anti-Joodse uitspraken?
Precies, maar intussen wel heel hypocriet de huilie uithangen als het gaat over Moslims.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 18:26:56 #265
137949 Disana
pi_75585052
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

Degene op wie Kees reageert heeft het ook over 'de' Jood. Kees ageert daar juist tegen.
pi_75585197
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Degene op wie Kees reageert heeft het ook over 'de' Jood. Kees ageert daar juist tegen.
Jij bent of aan het trollen of je hebt ze niet allemaal op een rijtje. Misschien zelfs wel beide.
pi_75585212
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Leer lezen zeg
Porcupine Tee - Normal
pi_75585228
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Hathor het volgende:
Er is ook weer opkomend antisemitisme in Europa, alleen komt het dit keer niet van de Europeanen zelf maar van al dat geimporteerde geteisem wat hier tegenwoordig rond loopt te stinken, maar daar hoor je TS niet over, dan is het ineens weer "propagandisch".

Fucking retard
Stumperd. Er is helemaal geen sprake van antisemitisme in Europa.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 18:32:42 #269
137949 Disana
pi_75585240
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij bent of aan het trollen of je hebt ze niet allemaal op een rijtje. Misschien zelfs wel beide.
Kees zette 'De' zelfs in bold om te benadrukken dat een dergelijke generalisatie flauwekul is.
pi_75585261
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stumperd. Er is helemaal geen sprake van antisemitisme in Europa.
In welke grot leef jij?
pi_75585267
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 13-12-2009 18:36:42 (niet doen) ]
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 18:34:24 #272
137949 Disana
pi_75585293
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Leer lezen, amoebe.
Ik zou zelf nog eens teruglezen als ik jou was. Het staat een beetje dom als je sarcasme niet begrijpt.
pi_75585367
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

In welke grot leef jij?
Ach ja, voor de joodse lobby's her en der is er al sprake van anti-semitisme wanneer je stelt dat de Palestijnen ook recht hebben op een eigen staat. Stelletje jankballen.

Als iemand van de Anne Frankstichting dit leest, zal hij mij ook bestempelen als antisemitisch. Ik bedoel maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75585494
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach ja, voor de joodse lobby's her en der is er al sprake van anti-semitisme wanneer je stelt dat de Palestijnen ook recht hebben op een eigen staat. Stelletje jankballen.
Krijg je dit weer

Misschien zou je eens met een keppel door bepaalde plekken in Amsterdam moeten lopen, voordat je dit soort onzin gaat verkondigen.
Porcupine Tee - Normal
pi_75585498
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als iemand van de Anne Frankstichting dit leest, zal hij mij ook bestempelen als antisemitisch. Ik bedoel maar.
Dat betekent nog niet dat er wel degelijk echt anti-semitisme plaatsvindt. Er zijn ook mocro's die alles razzizme en dizcriminazie vinden. Volgens jouw redenatie vindt dat dus ook nooit richting hen plaats.
quote:
Krijg je dit weer

Misschien zou je eens met een keppel door bepaalde plekken in Amsterdam moeten lopen, voordat je dit soort onzin gaat verkondigen.
Meestal wonen de multicullovers kilometers ver van enige stedelijke agglomeratie verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')