Thanks! Is die nieuwe CD van hem al uit dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:32 schreef kciR het volgende:
Mooi lijstje BUG, voor Ólafur in je lijstje doet mij goedIk heb hem er niet in staan, omdat ik het meer een EP vind dan een album. Wel een goed experiment! Heb je zijn compositie voor een balletvoorstelling gehoord? Zeker de moeite waard!
Op mijn hoesje staat "2008" dus ik heb 'm niet in de lijst gezet... wel een erg goede plaat!quote:
Ik denk er hetzelfde overquote:Op maandag 4 januari 2010 01:01 schreef Felagund het volgende:
Ik snap dan weer de hoge notering van xx totaal niet. Redelijk leuk album, maar een beetje saai als je het mij vraagt.
Volgens mij had Uncut de plaat wel hoog zitten toentertijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kom er makkelijk mee weg, omdat niemand de plaat kent
Nee, komt dit jaar heb ik ergens gelezen. Die voorstelling is gewoon een project voor erbij volgens mij, het heet Dyad 1909, mocht je geďnteresseerd zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:53 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Thanks! Is die nieuwe CD van hem al uit dan?
Kartasan heb ik een paar keer op de luisterpaal beluisterd en dat klonk toen erg prettig. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat album vrij hoog geëindigd zou zijn mocht ik het gekocht hebben. Soulsavers zal ik eens opzoeken.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over
Een belangrijke reden is dat mensen vaak te lui zijn om wat verder te kijken dan de hypes. Als mensen dat wat meer zouden doen zouden platen als die van Soulsavers en Kartasan makkelijk in vele lijstjes kunnen komen.
Jij hebt inderdaad wel net een andere top 10. Wat origineler als je naar de uiteindelijeke lijst kijkt! Misschien heb jij dan wel stiekem de echt goede platen erin staan.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk hoor, die totaallijst. Met een verrassende winnaar, dat wel! Goed telwerk!!!
Ik vond 2009 overigens minimaal gelijkwaardig aan 2008, zeker als ik mijn top tien vergelijk. Misschien wint 2009 dan wel net op punten!
Precies. Ook bij mij zou alleen mijn 1 van 2009 in mijn top 10 van 2008 kunnen komen. Achteraf gezien vind ik 2008 denk ik wel één van de betere jaren van de jaren nul. Zelf zou ik aan jouw rijtje nog toevoegen: Portishead, No Age, Bon Iver, Late of the Pier (hun album vind ik oprecht erg goed!), The Black Keys en The Kills.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Norrage het volgende:
Alleen mijn #1 zou nog in de top 10 zijn gekomen van vorig jaar...vorig jaar hadden we elbow, fleet foxes, andrew bird(die ook in 2009 is dus), een geweldige Calexico, een stiekm toch wel goede Coldplay, Gaslight Anthem, Hot Chip, Shearwater en TV on the Radio...en nog vele meer...Allen zijn ze beter dan mijn hele lijstje bij elkaar....
en ik denk dat dat voor meer mensen hier geldt..
Mwah, dat vind ik wel meevallen. In de wat alternatieve hoek zijn in ieder geval príma albums uitgekomen:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:17 schreef Norrage het volgende:
Ik moet achteraf ook zeggen dat 2008 echt een veel maar dan ook echt veeel beter jaar was dan 2009....
Alleen mijn #1 zou nog in de top 10 zijn gekomen van vorig jaar...vorig jaar hadden we elbow, fleet foxes, andrew bird(die ook in 2009 is dus), een geweldige Calexico, een stiekm toch wel goede Coldplay, Gaslight Anthem, Hot Chip, Shearwater en TV on the Radio...en nog vele meer...Allen zijn ze beter dan mijn hele lijstje bij elkaar....
en ik denk dat dat voor meer mensen hier geldt...ik zie ook veel van die albums van 2008 eindigen in de alltime lijstjes van velen hier, dat moet ik van 2009 nog maar zien.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |