Dit is een grapje, toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een keer een kort truitje aan en toen ging ik achterover hangen op mn stoel en toen zei de leraar dat ik wel voor hem mocht komen zitten, want hij zag mijn buikje stukken liever dan de kop van de jongen die er nu zat en hij keek zo heel lang en nadrukkelijk. En dat was t.
Later is hij aangereden door een vrachtwagen en allebei zijn benen kwijtgeraakt
Welk deel bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welk deel bedoel je?Oh, whoops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klonk een beetje als een grapje, dat laatste deel. "En toen waren z'n benen eraf."
Da's wel zielig.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat was idd wel heel erg en al mn tweede leraar die in een rolstoel terecht kwam op jonge leeftijdquote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, whoops.Het klonk een beetje als een grapje, dat laatste deel. "En toen waren z'n benen eraf."
Da's wel zielig.
Voetbal afgelast voor zaterdag.quote:
Nee hoor, een ex-collega van mijn moeder cq goede kennis, is naar Canada geëmigreerd en heeft daar een auto-ongeluk gehad waarbij hij ene hoge-dwarslaesie opliep. Hij zeilt echter nog steeds en doet geregeld mee aan wedstrijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was idd wel heel erg en al mn tweede leraar die in een rolstoel terecht kwam op jonge leeftijd
Hij zeilde samen met zijn broer (ook een leraar van me) op redelijk niveau, dat kon ie dus wel vergeten toen..
WTFquote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voetbal afgelast voor zaterdag.
Dat moet frustrerend zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was idd wel heel erg en al mn tweede leraar die in een rolstoel terecht kwam op jonge leeftijd
Hij zeilde samen met zijn broer (ook een leraar van me) op redelijk niveau, dat kon ie dus wel vergeten toen..
Ja, kut hè. Wat moet ik nuquote:
Hij is wel weer gaan zeilen, maar geloof niet dat ie t nog zo goed doet.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, een ex-collega van mijn moeder cq goede kennis, is naar Canada geëmigreerd en heeft daar een auto-ongeluk gehad waarbij hij ene hoge-dwarslaesie opliep. Hij zeilt echter nog steeds en doet geregeld mee aan wedstrijden
Wtf.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons op de middelbare school was er een meisje onthoofd doordat er een bulldozer overheen reed... en dr vriendinnen hadden het gewoon gezien
O, ik dacht de eredivisie wedstrijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, kut hè. Wat moet ik nu!
Dat is echt waar, ze heeft het eerder ook al verteldquote:
Een docent bij ons op de basisschool is overleden aan een agressieve vorm van kankerquote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is wel weer gaan zeilen, maar geloof niet dat ie t nog zo goed doet.
Maar goed, ik heb het verder allemaal niet zo bijgehouden ook, weet alleen nog dat ik dacht: Hm, mooi kut
En daarna ging ze ook weer gewoon zeilen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons op de middelbare school was er een meisje onthoofd doordat er een bulldozer overheen reed... en dr vriendinnen hadden het gewoon gezien
Chillen met vrienden doe ik sowieso, maar er is geen leukere zaterdag dan voetballen met je vrienden en dan bier drinken.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, ik dacht de eredivisie wedstrijden![]()
Naja, geniet van je vrije zaterdag en ga met wat vrienden chillen ofzo.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En daarna ging ze ook weer gewoon zeilen?
Sorry,kutgrap..Lijkt me heel erg...
Ik heb het ook al vaker gelezen hier, maar dan nog.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is echt waar, ze heeft het eerder ook al verteld
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een docent bij ons op de basisschool is overleden aan een agressieve vorm van kanker
[..]
[..]
Het duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef Maisnon het volgende:
na 4 uur dan toch gelukt: Photoshop doet het
How are you doing? xDquote:
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit topic is vanaf nu een Hal-fantopic.
[ afbeelding ]
s0unDsz awsomm!quote:
alszoo totallyyy rand0m xD!!1quote:
Doe mij maar:quote:
Doe mij maarquote:
Ik weet dat de techniek bestaat om dat te doen, maar ik weet niet of er een programma is precies zoals jij het zegt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
Zeg Maisnon, ken jij een of andere gitaar software waarmee je gitaar kan leren spelen door je elektrische gitaar op je microphone in aan te sluiten zodat de PC kan aflezen welke tonen je speelt?
Oke danke, dat guitar rising ziet er wel erg interessant uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:58 schreef Maisnon het volgende:
Enige wat ik vind is OpenChord.org en Guitar Rising. Maar nog geen enkel voltooid iets zeg maar wat simpel werkt
Ik heb dus een gitaar maar aangezien ik te lui ben om een leraar te zoeken en ik zelf niet zomaar kan controleren of ik akkoorden goed speel, lijkt mij zo'n soort programma wel heel tof.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ga beter gewoon een gitaar erbij pakken en leren spelen ipv allemaal programma'tjes gebruiken.
Dat is altijd wel irritant ja, ik liep altijd jaren te zoeken naar de vertalingenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Maisnon het volgende:
ik heb nu wel Photoshop in het Nederlandsdie vertaalde termen
Gewoon doen wat een baas doet en het jezelf aanleren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb dus een gitaar maar aangezien ik te lui ben om een leraar te zoeken en ik zelf niet zomaar kan controleren of ik akkoorden goed speel, lijkt mij zo'n soort programma wel heel tof.
Hele gare maar toch wel toffe clipquote:
Dat probeer ik ook maar aangezien ik geen absoluut gehoor heb, kan ik nooit zeker weten of ik iets 100% goed doequote:Op donderdag 10 december 2009 23:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon doen wat een baas doet en het jezelf aanleren.
Natuurlijk hoor ik het ook wel een beetje maar niet als ik een heel nummer achter elkaar probeer te spelenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:12 schreef Maisnon het volgende:
nou zonder absoluut gehoor hoor je echt wel of je een akkoord wel of niet goed hebt hoor.
Als je het verschil tussen mineur en majeur niet hoort dan zou ik het stiekem opgeven
Heb je je vest ?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
hoi
Kijk naar plaatsjes van accoorden en speel een simpel nummer ala Wish you were here.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb dus een gitaar maar aangezien ik te lui ben om een leraar te zoeken en ik zelf niet zomaar kan controleren of ik akkoorden goed speel, lijkt mij zo'n soort programma wel heel tof.
watquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens is het nat buiten.
Ik beheer jouw pakjesquote:Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat
Mooi vest
Nee morgen vest en broek. kk tnt met dat bezorgen. Leg gewoon bij de buren neer. Ik woon niet in een moslima wijk
quote:
Mijn pakje (gourmetstel) was ook bezorgd bij de burenquote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja slaat toch nergens op. Als het nou een auto van 20000 euro is. Nee gaat om broek en vest van 50 de stuk. Leg gewoon bij buren. En erge is dat tnt wel altijd bij ons aanbelt voor pakketjes van buren![]()
quote:
Ik had een auto van 22000 euro gekocht, zetten ze 'm neer bij de buren omdat ik er niet was.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja slaat toch nergens op. Als het nou een auto van 20000 euro is. Nee gaat om broek en vest van 50 de stuk. Leg gewoon bij buren. En erge is dat tnt wel altijd bij ons aanbelt voor pakketjes van buren![]()
Baliemedewerkster?quote:Op donderdag 10 december 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook zo'n mooie oranje jas![]()
Maar ik bezorg geen pakjes![]()
Alles bij de buren of in de achtertuin
ik wou eerst ook bij de tnt. Ja die gedachte had ik in de zomer. Toen toch maar makro. Nu het winter is blij met die beslissingquote:Op donderdag 10 december 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook zo'n mooie oranje jas![]()
Maar ik bezorg geen pakjes![]()
Alles bij de buren of in de achtertuin
* visual met een grote hijskraan krijgt.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had een auto van 22000 euro gekocht, zetten ze 'm neer bij de buren omdat ik er niet was.
Planbalie.quote:
Ja als chauffeur zijnde wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wou eerst ook bij de tnt. Ja die gedachte had ik in de zomer. Toen toch maar makro. Nu het winter is blij met die beslissing
Nou, leg uit.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Planbalie.
Moet ik dat even uitleggen?
Het is namelijk niet met klanten.![]()
Klanten zijn:![]()
![]()
![]()
maal 99384848484848
Lekker stinken naar couscous en knoflook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
moslimsklanten bij makrox 10miljoen
Ik controleer chauffeurs.quote:
Afkomst, nou goed.quote:
Jij bent een kloon van mijn spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
4EBE denkt dat ik allerlei klonen heb.
Oh sorryquote:
Op schade door de chauffeur ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
In dat geval: pakjes.
Waar moet ik beginnen ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op schade door de chauffeur ofzo?
Ja, dan moeten ze zo hoesten enzo ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
Chauffeurd controlerenMag je dan ook zijn balzak aanraken?
Euhh, ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van mijn spiegelbeeld.
Ik vond je reactie een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had wat kleffers terugverwacht, maar ok.
Wij zijn toch ook vreemd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond je reactie een beetje vreemd.
- bus achteruitgeragt, fiets kapotquote:
Chauffeurs.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- bus achteruitgeragt, fiets kapot
- bus op de trambaan, spiegel eraf
- bus tegen zonnescherm
- bus tegen personenauto
etc etc
Tuniek?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:36 schreef kurk_droog het volgende:
maar/....
Hoe heten die soort shirtjes/jurkjes Die net over de kont van een vrouw vallen? Meestal in grijs.. En kontr daarin goed te zien met eronder spijkerbroek ofzo
quote:
Kalingradquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omg, route uitgestippeld voor de zomervakantie.![]()
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=nijmegen+nederland&daddr=Rusland,+Kaliningrad+oblast,+%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4,+Kaliningrad&geocode=FZwKFwMdW2VZACmB4xuTZwjHRzGsfiWfyHGMpA%3BFSvVQgMdFPU4ASmpIXxLjT3jRjHTbhIWAJZQUA&hl=nl&mra=pe&mrcr=0&sll=53.305624,13.238407&sspn=9.830752,28.54248&ie=UTF8&ll=54.265224,17.841797&spn=9.609275,28.54248&z=6
Leg uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
Tunieken, orgie kleding.
(L)quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
(K)
(R)quote:
Orgie -> Veel gebezigd door de griekenquote:
(:W)quote:
Hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omg, route uitgestippeld voor de zomervakantie.![]()
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=nijmegen+nederland&daddr=Rusland,+Kaliningrad+oblast,+%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4,+Kaliningrad&geocode=FZwKFwMdW2VZACmB4xuTZwjHRzGsfiWfyHGMpA%3BFSvVQgMdFPU4ASmpIXxLjT3jRjHTbhIWAJZQUA&hl=nl&mra=pe&mrcr=0&sll=53.305624,13.238407&sspn=9.830752,28.54248&ie=UTF8&ll=54.265224,17.841797&spn=9.609275,28.54248&z=6
Zo had ik het nog niet gezienquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Orgie -> Veel gebezigd door de grieken
Tunieken -> Veel gedragen door de grieken
Plus het komt voor in een heleboel van die jaren 80 films
Door een?quote:
See the time we shared, it was precious to me. But all the while I was dreaming of revelryquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
I've been roaming around, always looking down at all I see. Painted faces fill the place. I can't reach. You know that I could use somebody
Hard times as we go, We know what times will change. I talked to Jesus, Jesus says I'm okayquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
See the time we shared, it was precious to me. But all the while I was dreaming of revelry.
Bloeddorstige Dagpauwoog?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Anticlimax: tzal wel iets met vleugels zijn.
(pegasus)
Ik las wijven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:05 schreef Allure_ het volgende:
Van sommige wijn krijg je ook echt accute hoofdpijn, in plaats van de gebruikelijke dag daarna.
quote:
Ja? Had niemand anders je 2x genomineerd?quote:
Ik heb mijn naam al enkele malen voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Had niemand anders je 2x genomineerd?
Het lijkt mij dat er niets anders op zit dan een Ludodsandersfantag
Edelmoedig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ook. Maar zo wil ik mijn eigen sekse niet afschilderen.
Don't worry!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Toch ben ik je grootste fan.
Ik vond het zo eng buiten de veilige muren van mijn sc.
RLS, ik wist niet eens dat er voor dat onderwerp een subforum bestondquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Toch ben ik je grootste fan.
Ik vond het zo eng buiten de veilige muren van mijn sc.
Dude, wtfquote:
Credits naar cerror overigens.quote:
Joh! Dat wist ik ook nog wel. Er staat me zelfs nog iets bij van een nachtelijke rel.quote:
Ohja!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joh! Dat wist ik ook nog wel. Er staat me zelfs nog iets bij van een nachtelijke rel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het was me wat.
Als ik teveel heb gedronken en het gaat voor het slapen al duizelen en rondtollen, dan ga ik meestal over mijn nekquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:25 schreef Maisnon het volgende:
Mijn kater komt altijd na een half uur ofzo, in plaats van de volgende ochtend. Ik kan ook niet slapen als ik gedronken hebveel te veel hoofdpijn en duizelig
Ik ook, tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val altijd als een blok in slaap na een avond zuipen. Ben echt binnen een minuut weg.
Ja, of als je 's middags al met wat vrienden wat gaat drinken en vervolgens weer even naar huis gaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maar die vroege katers ken ik wel trouwens. Als je vroeg bent begonnen met drinken en voordat je echt beneveld raakt stopt met drinken.
Zit je zo'n hele avond met een zeurende koppijn.
Voortaan maar eens proberen mits ik het kan onthoudenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Als je het gevoel hebt dat je ligt te "draaien"in je bed helpt het om met je hoofd op een boek met een harde kaft te gaan slapen ipv op een kussen. Zo dik mogelijk.
ik nog veel langerquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:41 schreef Maisnon het volgende:
ik rivaliseer (wow, is dat een woord) sowieso griekjeee's slaap kunsten wat dat betreft want ik doe er gemiddeld een uur over om in slaap te komen
Voetbalkantines. Op een lege maag lekker gaan zuipen, naar huis gaan om te eten en daarna is het prijs.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, of als je 's middags al met wat vrienden wat gaat drinken en vervolgens weer even naar huis gaat
Nee, deze week gemiddeld 4 uur per dag geslapen en ik viel vanmiddag al half in slaap toen ik tv zat te kijkenquote:
Jajaquote:
Zooo!quote:
Tante Mien stond in de keuken,quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Zit je lekker voor de buis,
landt een boing in je huis.
Yogo Yogo.
Ik kende erzoveel maar dat is de enige die ik nog weet.
De reclame wel, het spul niet.quote:
Er was eens een vrouwtje uit Epen,quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:00 schreef Japsnars het volgende:
Er was eens een man uit Terschelling,
die veel tijens het neuken van een helling.
Hij gaf toen een brul,
want hij viel op zijn lul.
..........
Teddy Ruxpin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:53 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ooit gedroomd dat ik in het ondergrondse dorp van de Mudblups was
Robert hè, die heeft toch zo'n dochter die met Popstars(?) meedoet?quote:
Hmm weet ik nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Robert hè, die heeft toch zo'n dochter die met Popstars(?) meedoet?
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:07 schreef Fascination het volgende:
Ik wil nog eens die reclame terugzien waarin iemand bij de kassa de vraag krijgt of hij/zij een tasje wil en daarop heel vaak NEE NEEEE NEEEEEE NEEEEEEEE ik heb m'n eigen tas, antwoordt.
Waarom weet ik toch altijd van zulke nutteloze dingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm weet ik nietik weet alleen dat ik jaloers ben op de familie Deschanel. Ik had gewoon het derde zusje moeten zijn
Die vond ik vroeger tof.quote:
quote:
Je was toch verliefd op haar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
gigantische knipoog op je beeldscherm
Je kan zelfs zo ver inzoomen dat je d'r okselhaar stoppels kan zien en ik weet dat dat een van je fetisjes is Ludo
Welterusten iedereen
Ik vind d r ontzettend knap in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je was toch verliefd op haar?
Trusten.
Hihi. Slaap lekker, he.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind d r ontzettend knap in ieder gevalMaar ik weet niet echt hoe ze is verder
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:16 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
gigantische knipoog op je beeldscherm
Je kan zelfs zo ver inzoomen dat je d'r okselhaar stoppels kan zien en ik weet dat dat een van je fetisjes is Ludo
Welterusten iedereen
Leuk. Ik mocht bij de kat in het kattenhok slapen.quote:
Had ze wel de kattenkorrels verschoond dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk. Ik mocht bij de kat in het kattenhok slapen.
Nee, dat was teveel werk of zo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had ze wel de kattenkorrels verschoond dan?
hm.. je had iig iets warms om tegenaan te liggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat was teveel werk of zo.
Nee, maar het was fijn. Haar ouders zijn ook tof.quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
hm.. je had iig iets warms om tegenaan te liggen
Ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar het was fijn. Haar ouders zijn ook tof.
Ik zou het eigenlijk ook druk moeten hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het teringdruk met tentamens
Ik ben nu even koffie aan het drinken, en straks weer die-hard hypotheses testen met Anova outputquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk ook druk moeten hebben.
Denk ik.
Maar ik ben even douche.
Ik snap geen reet van Statistiek.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben nu even koffie aan het drinken, en straks weer die-hard hypotheses testen met Anova output
Maar je hebt er niks mee gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef Smart_ass het volgende:
Omg er zat een super leuke jongen bij me in de werkgroep. [ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb met 'm gesproken.Hij is ook nog heul slim.
Hihi, wat een schatje. Jongens in pak is altijd een pluspunt natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat een hottie. Nee dat niet. Ik keek natuurlijk wel een paar keer heul diep in z'n ogen.!
Who cares, gooi gewoon je charmes in de strijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja natuurlijk.Maar ik heb vandaag een bad hairday en een puist.
Hij ziet me vast niet zitten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:43 schreef Smart_ass het volgende:
Ja natuurlijk.Maar ik heb vandaag een bad hairday en een puist.
Hij ziet me vast niet zitten.
Zorg dat je z'n nummer krijgt. Of kom erachter waar hij normaal uit gaat, en ga dan ook in je beste outfit! Offf spreek 'm gewoon aan op schoolquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi. Maar hij zit alleen met privaat bij mij, en dat hebben we pas in februari weer. En misschien zit ie dan zelfs wel in een andere werkgroep.
Wel heule kleine kans dat ik 'm op de campus tegenkom he. En hij woont in -.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zorg dat je z'n nummer krijgt. Of kom erachter waar hij normaal uit gaat, en ga dan ook in je beste outfit! Offf spreek 'm gewoon aan op school.
Hij houdt van ABBA.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat een hottie. Nee dat niet. Ik keek natuurlijk wel een paar keer heul diep in z'n ogen.!
Dat is wel een minpunt, vind ik tenminste.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:07 schreef Smart_ass het volgende:
En hij is lid van de CDA jugend.
Mja, alles beter dan die hele linkse partijen. [ afbeelding ]
Ja maar dat is voor de grap neem ik aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een minpunt, vind ik tenminste.![]()
Omg, kijk eens bij zijn hyvesdingen. Er staat SGP bij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Smart_ass op 11-12-2009 14:44:09 ]
Hmm, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor de grap neem ik aan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ik zeg, doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]KoefnoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:39 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
CDA is redelijk christelijjk en ik weet niet of de SGP zo grappig isquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor de grap neem ik aan.
11 december alweer, lekker bezig morgen start kaartverkoop pinkpop en rock werchter.quote:
Wrechter lijkt me wel watquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
11 december alweer, lekker bezig morgen start kaartverkoop pinkpop en rock werchter.
Ik zeg ik verdien een schouderklopje van mezelf. Ik heb trouwens gisteren in m'n stronkenbui echt geniale woorden verzonnen, maar ik herinner me er nog maar één.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik was om 6 uur thuis en ik ben om 8 uur opgestaan om te leren. En het is gelukt, en ik ga het misschien halen. En dat zonder energydrink want ik heb m'n quota van 3 blikjes al bereikt.
Goed gedaan, jongen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik was om 6 uur thuis en ik ben om 8 uur opgestaan om te leren. En het is gelukt, en ik ga het misschien halen. En dat zonder energydrink want ik heb m'n quota van 3 blikjes per week al bereikt.
Leer dan gewoon gelijk vanaf 6 uur, mietje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik was om 6 uur thuis en ik ben om 8 uur opgestaan om te leren. En het is gelukt, en ik ga het misschien halen. En dat zonder energydrink want ik heb m'n quota van 3 blikjes per week al bereikt.
Dat wilde ik ook doen maar ik kon me niet concentreren en was nog halfdronken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Leer dan gewoon gelijk vanaf 6 uur, mietje.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
I'm the N to the A to S I R, if I wasn't, I must've been Escobar.quote:
Ik ben toch trots op je.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen maar ik kon me niet concentreren en was nog halfdronken.
Die intro van Eve is zo baas.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Skylark. het volgende:
If I was a rich man nananananna. If I had all the money in the world..
Nee, luister mijn nummer.quote:
Niets voor mij maar ik vind het toch lief van je.quote:
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |