Dit is een grapje, toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had een keer een kort truitje aan en toen ging ik achterover hangen op mn stoel en toen zei de leraar dat ik wel voor hem mocht komen zitten, want hij zag mijn buikje stukken liever dan de kop van de jongen die er nu zat en hij keek zo heel lang en nadrukkelijk. En dat was t.
Later is hij aangereden door een vrachtwagen en allebei zijn benen kwijtgeraakt
Welk deel bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welk deel bedoel je?Oh, whoops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klonk een beetje als een grapje, dat laatste deel. "En toen waren z'n benen eraf."
Da's wel zielig.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Dat was idd wel heel erg en al mn tweede leraar die in een rolstoel terecht kwam op jonge leeftijdquote:Op donderdag 10 december 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, whoops.Het klonk een beetje als een grapje, dat laatste deel. "En toen waren z'n benen eraf."
Da's wel zielig.
Voetbal afgelast voor zaterdag.quote:
Nee hoor, een ex-collega van mijn moeder cq goede kennis, is naar Canada geëmigreerd en heeft daar een auto-ongeluk gehad waarbij hij ene hoge-dwarslaesie opliep. Hij zeilt echter nog steeds en doet geregeld mee aan wedstrijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was idd wel heel erg en al mn tweede leraar die in een rolstoel terecht kwam op jonge leeftijd
Hij zeilde samen met zijn broer (ook een leraar van me) op redelijk niveau, dat kon ie dus wel vergeten toen..
WTFquote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voetbal afgelast voor zaterdag.
Dat moet frustrerend zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was idd wel heel erg en al mn tweede leraar die in een rolstoel terecht kwam op jonge leeftijd
Hij zeilde samen met zijn broer (ook een leraar van me) op redelijk niveau, dat kon ie dus wel vergeten toen..
Ja, kut hè. Wat moet ik nuquote:
Hij is wel weer gaan zeilen, maar geloof niet dat ie t nog zo goed doet.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, een ex-collega van mijn moeder cq goede kennis, is naar Canada geëmigreerd en heeft daar een auto-ongeluk gehad waarbij hij ene hoge-dwarslaesie opliep. Hij zeilt echter nog steeds en doet geregeld mee aan wedstrijden
Wtf.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons op de middelbare school was er een meisje onthoofd doordat er een bulldozer overheen reed... en dr vriendinnen hadden het gewoon gezien
O, ik dacht de eredivisie wedstrijdenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, kut hè. Wat moet ik nu!
Dat is echt waar, ze heeft het eerder ook al verteldquote:
Een docent bij ons op de basisschool is overleden aan een agressieve vorm van kankerquote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is wel weer gaan zeilen, maar geloof niet dat ie t nog zo goed doet.
Maar goed, ik heb het verder allemaal niet zo bijgehouden ook, weet alleen nog dat ik dacht: Hm, mooi kut
En daarna ging ze ook weer gewoon zeilen?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Bij ons op de middelbare school was er een meisje onthoofd doordat er een bulldozer overheen reed... en dr vriendinnen hadden het gewoon gezien
Chillen met vrienden doe ik sowieso, maar er is geen leukere zaterdag dan voetballen met je vrienden en dan bier drinken.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, ik dacht de eredivisie wedstrijden![]()
Naja, geniet van je vrije zaterdag en ga met wat vrienden chillen ofzo.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En daarna ging ze ook weer gewoon zeilen?
Sorry,kutgrap..Lijkt me heel erg...
Ik heb het ook al vaker gelezen hier, maar dan nog.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is echt waar, ze heeft het eerder ook al verteld
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een docent bij ons op de basisschool is overleden aan een agressieve vorm van kanker
[..]
[..]
Het duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef Maisnon het volgende:
na 4 uur dan toch gelukt: Photoshop doet het
How are you doing? xDquote:
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit topic is vanaf nu een Hal-fantopic.
[ afbeelding ]
s0unDsz awsomm!quote:
alszoo totallyyy rand0m xD!!1quote:
Doe mij maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |