Of een gebande xbox live account.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef LXIV het volgende:
In "Der Untergang"
Prima film hoor. Maar als hij in de bunker zijn officieren verrot scheld boven de kaart kan ik aan niets anders denken dan aan het bedrijfsuitje en bowlen.
quote:
Dat is een acteur die Hitler speelt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:06 schreef stamppot het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige man was het ook.
SPOILERTAGS gebruiken!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:07 schreef Jahr00n het volgende:
Hij gaat dood op het eind.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
of uberhoupt al die filmpjes, ik vind ze wel grappig
De filmpjes zijn kei-grappig en der Untergang is kei-goed.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
Uberhoupt.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
linkje naar het bedrijfsuitje filmpje?
Maar dan wel "Hitler, the rise of evil" snel vergeten. Tering, wat was dat een boutfilm.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef LXIV het volgende:
Het is juist een goede film omdat het min of meer laat zien zoals het was. Wat heb je aan een film waarin enkel stereotypen vertoond worden?
Als ze op deze manier een film maken over de opkomst van Hitler is hij nog veel sympathieker.
Zij was wel flink nasty ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Het grootste kwaad in deze film.Kuthoer.
Amerikaans wanproduct. Hitler als een ééndimensionale karikatuur. Volstrekt onrealistisch en geloofwaardig. Het leek wel een gabbertje met een snor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar dan wel "Hitler, the rise of evil" snel vergeten. Tering, wat was dat een boutfilm.
De grootste klootzak in der Untergang vond ik die kerel die rond liep met een bos touw, waarmee hij iedereen die niet nog op het laatste moment wilde sneuvelen opknoopte. Typisch zo'n kerel die zelf geen dag aan het front geweest is maar wel denkt dit recht te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Het grootste kwaad in deze film.Kuthoer.
Sowieso, omdat er geen duits gesproken werd.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef LXIV het volgende:
Het is juist een goede film omdat het min of meer laat zien zoals het was. Wat heb je aan een film waarin enkel stereotypen vertoond worden?
Als ze op deze manier een film maken over de opkomst van Hitler is hij nog veel sympathieker.
Die ook inderdaad. Zelf geen fuck uitgevoerd, maar wel als alles verloren is "het recht in eigen hand nemen."quote:Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
De grootste klootzak in der Untergang vond ik die kerel die rond liep met een bos touw, waarmee hij iedereen die niet nog op het laatste moment wilde sneuvelen opknoopte. Typisch zo'n kerel die zelf geen dag aan het front geweest is maar wel denkt dit recht te hebben.
Ja, ik vind dat ook verschrikkelijk. Zeker omdat je weet dat het ook echt zo gebeurd is!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die ook inderdaad. Zelf geen fuck uitgevoerd, maar wel als alles verloren is "het recht in eigen hand nemen."
Maar zo ijskoud, zo ontzettend ijskoud als Magda Goebbels. 6 ZES! kinderen om zeep helpen? Ik zeg net nog tegen mijn vriendin dat ik in honderden films gruwelijke dingen heb gezien, maar alleen bij deze film herhaal ik telkens weer hoe weerzinwekkend ik haar daad vond.
Het kan verkeren.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:21 schreef LXIV het volgende:
Nu is die mongool met zijn touw en zijn jagerhoedje in beeld. Nét voordat de Russen komen toch nog een paar man opknopen!
Omdat ze geen toekomst meer voor haar kinderen zag in een Duitsland dat bezet was door de Bolschewieken. Maar dan nog.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:28 schreef fratsman het volgende:
Aargh! Smerige rotsnol.Nee, een moeder die d'r kinderen de dood injaagt omdat haar politieke ideologieen instorten?
![]()
Die blik ook richting Josef.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:
Zo, de kids liggen koud in hun bedje. Laat ik eens een kaartje leggen.
Simpel, zelfs op die leeftijd is het Arische ras superieur aan de untermenschen uit het oosten. Krankzinning natuurlijk maar op grond van die denkbeelden hebben 50 miljoen mensen de dood gevonden tussen 1933 en 1945 waarvan het leeuwendeel in de laatste 3 jaar. Door middel van hersenspoeling.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook verschrikkelijk. Zeker omdat je weet dat het ook echt zo gebeurd is!
Wat ik ook zo stom vind is dat ze kinderen van 12 zonder gevechtservaring en enkel bewapend met een Pantzerfaust laten vechten tegen Russische Regimenten, terwijl de oorlog toch al verloren is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |